PSV - W2quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb ik een ban?
Hoe kan ik dat zien @:scrummie2.1 ?
1-1quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Unibet geeft 5x voor winst op Willem II
Ik hoop op een 0-2.
Wat jij?
Nee, dan krijg je melding, je kan niets meer behalve uitloggen, tweet verwijderen of in beroep gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb ik een ban?
Hoe kan ik dat zien @:scrummie2.1 ?
Log maar gewoon uit danquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je melding, je kan niets meer behalve uitloggen, tweet verwijderen of in beroep gaan.
Zonder Molen wordt het wel lastig tegen PSVquote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II kan zaterdagavond in de Brabantse derby beschikken over keeper Timon Wellenreuther en rechtsback Bart Nieuwkoop. Beide spelers ontbraken afgelopen weekend nog in de wedstrijd tegen Heracles. Miquel Nelom is niet op tijd fit voor de kraker.
Willem II heeft een GROOT PROBLEEM
@:atypisch
@:caland
@:elan
@:onlogisch
@:zipportal
@:wereldgozer
Schop je die nerdjes de corona in ?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Moet zo tegen club van de uni voetballen, die spelen dus altijd om 11.30 op zaterdag
Wat zijn dat voor tijden goftedomme
Antiklacht: vroeg aan het bier
Wat voor tijden?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Moet zo tegen club van de uni voetballen, die spelen dus altijd om 11.30 op zaterdag
Dat zijn zondagtijdenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Sterkte manquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Als PSV dit verliest wordt de parodie alleen maar groter..quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II kan zaterdagavond in de Brabantse derby beschikken over keeper Timon Wellenreuther en rechtsback Bart Nieuwkoop. Beide spelers ontbraken afgelopen weekend nog in de wedstrijd tegen Heracles. Miquel Nelom is niet op tijd fit voor de kraker.
Willem II heeft een GROOT PROBLEEM
@:atypisch
@:caland
@:elan
@:onlogisch
@:zipportal
Pleur op met dat rare vega voerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als PSV dit verliest wordt de parodie alleen maar groter..
De nieuwe Roberta is uit.![]()
![]()
![]()
Speciaal voor:
@:de_kraam
@:jr-style-93
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pleur op met dat rare vega voer
Stukje braadworst
Forum Opties | |