PSV - W2quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb ik een ban?
Hoe kan ik dat zien @:scrummie2.1 ?
1-1quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Unibet geeft 5x voor winst op Willem II
Ik hoop op een 0-2.
Wat jij?
Nee, dan krijg je melding, je kan niets meer behalve uitloggen, tweet verwijderen of in beroep gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Heb ik een ban?
Hoe kan ik dat zien @:scrummie2.1 ?
Log maar gewoon uit danquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je melding, je kan niets meer behalve uitloggen, tweet verwijderen of in beroep gaan.
Zonder Molen wordt het wel lastig tegen PSVquote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II kan zaterdagavond in de Brabantse derby beschikken over keeper Timon Wellenreuther en rechtsback Bart Nieuwkoop. Beide spelers ontbraken afgelopen weekend nog in de wedstrijd tegen Heracles. Miquel Nelom is niet op tijd fit voor de kraker.
Willem II heeft een GROOT PROBLEEM
@:atypisch
@:caland
@:elan
@:onlogisch
@:zipportal
@:wereldgozer
Schop je die nerdjes de corona in ?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Moet zo tegen club van de uni voetballen, die spelen dus altijd om 11.30 op zaterdag
Wat zijn dat voor tijden goftedomme
Antiklacht: vroeg aan het bier
Wat voor tijden?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Moet zo tegen club van de uni voetballen, die spelen dus altijd om 11.30 op zaterdag
Dat zijn zondagtijdenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Sterkte manquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef Caland het volgende:
Als PSV dit verliest wordt de parodie alleen maar groter..quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Willem II kan zaterdagavond in de Brabantse derby beschikken over keeper Timon Wellenreuther en rechtsback Bart Nieuwkoop. Beide spelers ontbraken afgelopen weekend nog in de wedstrijd tegen Heracles. Miquel Nelom is niet op tijd fit voor de kraker.
Willem II heeft een GROOT PROBLEEM
@:atypisch
Pleur op met dat rare vega voerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Als PSV dit verliest wordt de parodie alleen maar groter..
De nieuwe Roberta is uit.![]()
![]()
![]()
Speciaal voor:
@:de_kraam
@:jr-style-93
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:58 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Pleur op met dat rare vega voer
Stukje braadworst
Uurtje eerder beginnen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:50 schreef Zipportal het volgende:
Code Oranje allen.
https://www.knmi.nl/home
Vaak valt het toch tegen, eerst zien, dan geloven.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:50 schreef Zipportal het volgende:
Code Oranje allen.
https://www.knmi.nl/home
Stuur maar een mail naar forum@dakpan.nlquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:00 schreef onlogisch het volgende:
Nu hoop ik vooral dat al mijn dakpannen blijven liggen
Nice!!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Juf verdacht van seks met leerling (15)
[ afbeelding ]
@:JanCees
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
NWS / Juf verdacht van seks met leerling (15)
[ afbeelding ]
@:JanCees
Regio15Goden. @haags_kwartiertjetwitter:regio15 twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 14:12:38Natuurlijk doen wij morgen verslag van de #storm #Ciara in de regio #Haaglanden. Ziet u iets nieuwswaardigs? Stuur ons meteen een bericht via WhatsApp: https://t.co/04DY9xPK0T 👍🏼🌪📸 https://t.co/In0LG8Micg reageer retweet
Niet geklikt.quote:
Niet geklikt.quote:
Onlo junior en ik hebben gekliktquote:
klikken (ww):boteren, harmoniëren, vlottenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:37 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Onlo junior en ik hebben geklikt
Corona.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:38 schreef fetX het volgende:
[..]
klikken (ww):boteren, harmoniëren, vlotten
Zorgwekkend.
Nieuwe mentions gestrooid.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:46 schreef Kiid het volgende:
Ff een shout out terug vriend
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Speciaal voor:
quote:
Geklikt en gelachenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:15 schreef KingRoland het volgende:
@:scrummie2.1
@:bolasie
@:ifrane
@:picommp
komt wel serieus stormpje aan hoorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
Als morgen blijkt dat er niks aan de hand is gaan we met hooivorken naar Zeist.
VBL on tour.
Vorig jaar ook, zeiden ze.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
komt wel serieus stormpje aan hoor
Dat klopt, ik ben er niet rouwig om.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja en terecht
dit zag je al dagen aan komen
dan ga je toch morgen lekker op het terras zitten debielquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:14 schreef fetX het volgende:
[..]
Vorig jaar ook, zeiden ze.
En toen zat ik uiteindelijk lekker op het terras
Zo danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan ga je toch morgen lekker op het terras zitten debiel
Mijn club moet vanavond maatquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef KingRoland het volgende:
Geen voetbal i.v.m. storm.
CIARED
@:coco.
@:lenny_leonard
KOEKOEK DOODSVERWENSINGquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nou zeg.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Woedend.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Geklikt. Sowieso is die muziek niet echt mijn smaak, maar soms loopt er nog wel een lekkere Koreaanse voorbij. Jammer dat er geen clip bij zit.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:48 schreef KingRoland het volgende:
@:lenny_leonard mooi lied dit makker
Als je wil rellen, dan kun je altijd @KingRoland en @RensAjacied een DM sturen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
Als morgen blijkt dat er niks aan de hand is gaan we met hooivorken naar Zeist.
VBL on tour.
RTquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je wil rellen, dan kun je altijd @:kingroland en @:rensajacied een DM sturen.
Wat ben je toch ook een aardige jongen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:19 schreef KingRoland het volgende:
[..]
nee joh moet kunnen
net op het randje. lekker laten gaan joh
deel is een video dat jij wel leuk vindquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geklikt. Sowieso is die muziek niet echt mijn smaak, maar soms loopt er nog wel een lekkere Koreaanse voorbij. Jammer dat er geen clip bij zit.
Dom varken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
deel is een video dat jij wel leuk vind
Nee, maar moet wel vroeg naar huis want zometeen pak ik de trein naar Rotterdam.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een aardige jongen.
Ga je morgen wel kerk met dit weer?
Ik wil dan wel graag mensen met een beetje inhoud.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je wil rellen, dan kun je altijd @:kingroland en @:rensajacied een DM sturen.
deel isquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:20 schreef KingRoland het volgende:
[..]
deel is een video dat jij wel leuk vind
ik zit op mobielquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
deel is
dat
vind
Hier gaat iets gruwelijk mis.
@:picommp
@:ggmm
Dat is die chick van dat kraan gifje toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 10:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
![]()
![]()
Speciaal voor:
IK ZIT NAAST @RensAjacied IN HET STADIONquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dat zou best een lange OP kunnen worden. Misschien ooit eens iets voor op een zondag als het voetbal wordt afgelast of zo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:23 schreef maxi-mus het volgende:
Als er iemand was die een fuck om die club gaf had ik een Roda is een parodie op een club topic gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |