Helaas.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:01 schreef Zipportal het volgende:
Coronaseks wordt de volgende TT. Ik reken op jullie!!!!
WOEST.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Helaas.
Op @:buitendam valt niet rekenen.
Fijn. Nu je moeder nog.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:14 schreef Buitendam het volgende:
Ik kan niet anders dan mijn excuses aanbieden.
Het kan nog!quote:Volgens meteoroloog Marco Verhoef (Weerplaza) volgt het hoogtepunt van Ciara de komende uren nog, als het koufront van de 'stevige storm' over land trekt: ,,Daar zitten de zwaarste windstoten bij. Dat front trekt ongeveer rond middernacht via het zuidoosten het land uit. Als je ziet dat nu bomen omgaan bij windstoten van pakweg 100 kilometer per uur, dan kan je verwachten dat dat meer gebeurt als die windsnelheid toeneemt."
Ja, weinig spektakel.quote:
Ik blijf ff meelezen hier.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Heb jij ook een poes? Zo ja, pics?
Roland vriendquote:Op zondag 9 februari 2020 20:07 schreef KingRoland het volgende:
lhbt spreker volgende week college
voel me toch al beetje ziek gaat em ni word
Wat ordinair zegquote:Op zondag 9 februari 2020 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
Ik kijk nu op Netflix de miniserie Don't fuck with Cats. Ken je die?quote:Op zondag 9 februari 2020 19:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bedankt.
ja moest er net doorheen fietsen (elektriscjh)quote:Op zondag 9 februari 2020 20:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
hoe is het vriend
beetje wind buiten
Ja, die heb ik gezien.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:12 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik kijk nu op Netflix de miniserie Don't fuck with Cats. Ken je die?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
elektriscjhquote:Op zondag 9 februari 2020 20:13 schreef JanCees het volgende:
[..]
ja moest er net doorheen fietsen (elektriscjh)
Vet zwijn.quote:
Lange 3e helft vandaag?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:15 schreef JanCees het volgende:
ik klik steeds de verkeerde dingen aan
denk 1 biertje teveel lol
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die heb ik gezien.
Ik heb daar in het verleden zelfs een post over geschreven. Die heb ik even opgezocht.Ik klik even niet op de spoiler want ik ben pas halverwege.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heb ik voor niks die post lopen opzoeken gvdquote:Op zondag 9 februari 2020 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik klik even niet op de spoiler want ik ben pas halverwege.
rip ciroquote:Op zondag 9 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
Ik ben alweer bijna klaar met gomorra s4
Kutleven
Is dat nog wat?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
Ik ben alweer bijna klaar met gomorra s4
Kutleven
Ik ben wel erg benieuwd. Kom er deze week nog op terug!quote:Op zondag 9 februari 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb ik voor niks die post lopen opzoeken gvd
Wel terecht overigens, want ik schrijf letterlijk hoe hij afloopt.
van wie hoorde je datquote:Op zondag 9 februari 2020 20:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dat nog wat?
Ik vond seizoen 1 wel cool, maar toen hoorde ik dat het minder werd en heb ik nooit meer de motivatie gehad om seizoen 2 aan te zetten.
Weet ik niet meerquote:Op zondag 9 februari 2020 20:20 schreef JanCees het volgende:
[..]
van wie hoorde je dat
beste serie van afgelopen tijd
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
van 13.30 tot 19.30 ofzo dus valt wel mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |