Lekker! Maar ik serveer alleen niet-Italiaanse koffiequote:Op zondag 9 februari 2020 00:03 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik heb zelfs een heerlijke Italiaanse espresso nog
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:03 schreef Moira het volgende:
[..]
ja maarja kan net zo goed zijn dat deze vrouw tegen die tijd ook al heengegaan is
Jij ook!quote:
Ligurië is niet eens zo heel boeiend.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:04 schreef ijs_beer het volgende:
Oke. Nu wil ik op vakantie naar Italië.
Ik zou graag zien dat we hier dan eerst een gesprek over voeren voordat je zo'n zware beslissing neemt. We hebben hier samen heel veel tijd in geinvesteerd.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Als hij gaat dan ga ik mijn Duolingo cursus Spaans meteen staken en als een malle Italiaans doen. Kan ik misschien een kop koffie bij hem bestellen of zeggen dat hij een mooi blauw shirt aan heeft of zo. ‘t Is beter dan niks.
Ach. Ik ben niet veeleisend.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ligurië is niet eens zo heel boeiend.
Lo siento, necesito aprender el idioma italiano pero yo quiero que Francesco me ama cuándo yo se hablo en Amsterdam o Rotterdam.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik zou graag zien dat we hier dan eerst een gesprek over voeren voordat je zo'n zware beslissing neemt. We hebben hier samen heel veel tijd in geinvesteerd.
Strani: voor al uw Nescaféquote:Op zondag 9 februari 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker! Maar ik serveer alleen niet-Italiaanse koffie
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:09 schreef Cee het volgende:
Wat roepen we als er weer een interval komt?
DOE WEG DOE WEG DOE WEG.
DOE WEG DOE WEG DOE WEG.
Dan houd ik me aanbevolen bij de volgendequote:Op zondag 9 februari 2020 00:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker! Maar ik serveer alleen niet-Italiaanse koffie
Alsof 120 zo veel isquote:Op zondag 9 februari 2020 00:08 schreef Momo het volgende:
[..]
Oh dacht de Duitsers weer bezig waren bij onze kust
[ afbeelding ]
No hay palabras para decirte como me duele esto en mi corazon!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:08 schreef Cee het volgende:
[..]
Lo siento, necesito aprender el idioma italiano pero yo quiero que Francesco me ama cuándo yo se hablo.
Dit klopt voor geen meter maar het vat het goed samen.
De aanloop naar het refrein lijkt op Viceversa.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit heel erg lijken op een bestaand nummer
DOE WEG DOE WEG DOE WEG.
Ja ik kan er ookniet op komenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:09 schreef Aoibhin het volgende:
Ik vind dit heel erg lijken op een bestaand nummer
Waar?quote:
Ik vind het mooi, maar niet geschikt voor het Songfestival.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:11 schreef Em31 het volgende:
Als ik op Twitter op wat tweets klik van Italianen zie je toch ook wel veel mensen zeggen dat ze willen dat een bepaald nummer wint, maar een ander geschikter vinden voor het ESF. Dat is ergens best wel een nadeel als je zo veel kwaliteit in een show hebt
Vaak is het Diodato/Gabbani als winnaar, Elodie of pinguïns naar ESF.
Heb je je huis niet als Home ingesteld op je GPS?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben niet thuis en kan het nergens vinden.
Kun je de foto zien? We zijn nu toe aan nummer 18.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef BillDauterive het volgende:
Ik ben niet thuis en kan het nergens vinden. Wie komen er nog?
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Heb je je huis niet als Home ingesteld op je GPS?
[..]
[..]
Droogklootquote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
twitter:SavMThompson twitterde op zondag 09-02-2020 om 00:14:54PTN adopting penguins through the WWF has got me actually feeling emotional, what am I gonna be like if they l*se 😭 reageer retweet
Jezelf leuk vinden is altijd een goede basis voor allesquote:Op zondag 9 februari 2020 00:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik geef toe dat ik zelf ook best om deze moest lachen
Ja maar snap het ergens wel als er gewoon meerdere goede nummers zijn. Ik bedoel, ze zouden waarschijnlijk alle 4 wel top 10 halenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik vind het mooi, maar niet geschikt voor het Songfestival.
Ja dat is bij ons ook wel een klassieker geworden.
Verdomme dit is zo slecht.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
en een geweldig nieuws ook zonder steekpartij en plofkraken.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:16 schreef Jason22 het volgende:
Wat een geweldige nieuwstune, alsof we weer in de 50's leven!
Dat welquote:Op zondag 9 februari 2020 00:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jezelf leuk vinden is altijd een goede basis voor alles
[..]
Ja, en er is ook weer geen één die echt alle concurrentie overbodig maakt.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja maar snap het ergens wel als er gewoon meerdere goede nummers zijn. Ik bedoel, ze zouden waarschijnlijk alle 4 wel top 10 halen
Ja, een opgepakte student in het buitenland is veel beter ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:17 schreef meneertje1972 het volgende:
[..]
en een geweldig nieuws ook zonder steekpartij en plofkraken.
Gracias!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kun je de foto zien? We zijn nu toe aan nummer 18.
[ afbeelding ]
Ik was die knakker alweer vergetenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb al zeker een half uur lang geen Tizziano Ferro gezien en begin me zorgen te maken.
Hij las denk ik met ons mee, en is nu 1000x aan het checken of z'n GPS goed op z'n huis staat ingesteld.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:18 schreef Cee het volgende:
Ik heb al zeker een half uur lang geen Tizziano Ferro gezien en begin me zorgen te maken.
Nee minder minder minder!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat bewijst dat méér Tiziano nodig is!
Jeroen van der Boom gok ikquote:Op zondag 9 februari 2020 00:20 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel iets voor een B-zanger uit Nederland om te coveren en er de Sterren.nl Top 20 mee te bereiken.
Ik snap wel wat je bedoelt jaquote:Op zondag 9 februari 2020 00:20 schreef Fred_B het volgende:
Dit is wel iets voor een B-zanger uit Nederland om te coveren en er de Sterren.nl Top 20 mee te bereiken.
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:20 schreef lashatumbai het volgende:
Volgens mij ga ik het niet redden! Mijn ogen vallen dicht
[ afbeelding ]
Brengt die überhaupt nog muziek uit?quote:
Pas op, in de ogen van sommigen hier ben je zo een gure racist.quote:
Het liedje was goed. Andre Hazes en Marco Borsato hebben vele van dit soort Italiaanse liedjes 'gepikt' en zijn er groot mee geworden.quote:
OM, kom er maar in.quote:
Dat waardeer ik nou zo aan die Italianen, gewoon lekker relaxed!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
Mams net heel droog;
'Ze hebben ook helemaal geen haast'
Weet je moeder eigenlijk dat veel van wat zij zegt ook hier wordt gepost?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
Mams net heel droog;
'Ze hebben ook helemaal geen haast'
Jaquote:Op zondag 9 februari 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je moeder eigenlijk dat veel van wat zij zegt ook hier wordt gepost?
Volgens Spotify is zijn laatste release van 11 oktober 2019quote:Op zondag 9 februari 2020 00:22 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Brengt die überhaupt nog muziek uit?
Wanneer mag ze haar eigen account?quote:
Hoewel je erover kunt soebatten of het muziek is, of eerder een collectie geluid.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens Spotify is zijn laatste release van 11 oktober 2019
Ik had hem nog niet gemistquote:Op zondag 9 februari 2020 00:23 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens Spotify is zijn laatste release van 11 oktober 2019
Blijf bij ons lasha, do not go towards the light!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:20 schreef lashatumbai het volgende:
Volgens mij ga ik het niet redden! Mijn ogen vallen dicht
[ afbeelding ]
Misschien ligt Aoibhin al lang netjes op bed en is dit haar moeder die op aoibhins account zit te posten.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Weet je moeder eigenlijk dat veel van wat zij zegt ook hier wordt gepost?
Wat als het in de hemel elke dag ESF is en jij hem dat onthoudt?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Blijf bij ons lasha, do not go towards the light!
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:24 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Misschien ligt Aoibhin al lang netjes op bed en is dit haar moeder die op aoibhins account zit te posten.
In dat geval zijn al die quotes dus van Aoibhins grootmoeder.
Elke dag commentaar van Jan Smit?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat als het in de hemel elke dag ESF is en jij hem dat onthoudt?
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Wat als het in de hemel elke dag ESF is en jij hem dat onthoudt?
Veel later, en dan is er straks een winnaar en willen we eigenlijk naar bed maar weten we nog niet 100% zeker of de winnaar naar ESF gaat dus wachten we de nachtelijke persconferentie af en morgenochtend zijn we allemaal boos op onszelf.quote:
Nooit. Het moet wel via mij blijven gaanquote:Op zondag 9 februari 2020 00:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wanneer mag ze haar eigen account?
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel later, en dan is er straks een winnaar en willen we eigenlijk naar bed maar weten we nog niet 100% zeker of de winnaar naar ESF gaat dus wachten we de nachtelijke persconferentie af en morgenochtend zijn we allemaal boos op onszelf.
We want more!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:26 schreef Aoibhin het volgende:
Is deze coryfee nou nog niet opgehouden?
Hallo! Fijn dat ik er eindelijk voor uit kan komen. Die vervelende dochter van mij snapt het ESF gewoon niet; die is allang gaan slapenquote:
JAAAA.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:28 schreef Fred_B het volgende:
Jeroen van der Boom heeft zijn nieuwe CD nu wel vol.
Dan heeft die nog een flinke rit voor de boeg.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:28 schreef ijs_beer het volgende:
Nou. De Italiaanse versie van met de sneltrein naar Oostende.
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:28 schreef Fred_B het volgende:
Jeroen van der Boom heeft zijn nieuwe CD nu wel vol.
Echt ik zie het nog gebeuren ookquote:Op zondag 9 februari 2020 00:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Veel later, en dan is er straks een winnaar en willen we eigenlijk naar bed maar weten we nog niet 100% zeker of de winnaar naar ESF gaat dus wachten we de nachtelijke persconferentie af en morgenochtend zijn we allemaal boos op onszelf.
Jan Smit in de hemel?quote:
Dat is maar beter. Ik stuur even een DM met wat schokkende verhalen over uw dochter, als u dat goed vindt.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hallo! Fijn dat ik er eindelijk voor uit kan komen. Die vervelende dochter van mij snapt het ESF gewoon niet; die is allang gaan slapen
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:27 schreef Jason22 het volgende:
[..]
We want more!
Edit: en we krijgen more![]()
Da's weer een ander verhaalquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat is maar beter. Ik stuur even een DM met wat schokkende verhalen over uw dochter, als u dat goed vindt.
Nou ja, er staan ook overlijdensadvertenties in de Provinciaal Zeeuwse Courant. Wil je beweren dat ze die daar ook niet hebben dan?quote:
Dit gaat gebeuren, ik voel het aan m’n water.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Echt ik zie het nog gebeuren ookWij ons doodmoe hebben lopen maken de hele week, en dan gaat de winnaar niet eens naar het ESF
Maoibhinquote:
Laat JvanderB daar dan ook een voorbeeld aan nemen.quote:
Ik hoop het nietquote:Op zondag 9 februari 2020 00:30 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, er staan ook overlijdensadvertenties in de Provinciaal Zeeuwse Courant. Wil je beweren dat ze die daar ook niet hebben dan?
Kunnen we ook commentaar krijgen van Cornald Maas?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
Ik ga een app maken waarmee je op elk aspect van je leven commentaar kan krijgen van Jan Smit. Je telefoon analyseert wat je aan het doen bent en selecteert dan een opmerking van Jan Smit.
Je slaat bij het klussen op je vinger:quote:Op zondag 9 februari 2020 00:30 schreef Strani het volgende:
Ik ga een app maken waarmee je op elk aspect van je leven commentaar kan krijgen van Jan Smit. Je telefoon analyseert wat je aan het doen bent en selecteert dan een opmerking van Jan Smit.
Die zegt alleen extatisch 'het is gelukt!' na een naar behoren afgeronde copulatie.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:31 schreef BramVeen het volgende:
[..]
Kunnen we ook commentaar krijgen van Cornald Maas?
Ik zie Jan dat eerder zeggen als je de spijker er in 1 keer netjes in ramt.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je slaat bij het klussen op je vinger:
“Ja, hier en daar zat hij er toch wel duidelijk naast”
Heel veel aan deze show dient geen nutquote:Op zondag 9 februari 2020 00:33 schreef Cee het volgende:
Hebben ze die drie mokkels nou nodig voor die ene korte aankondiging of wat is ‘t nut hiervan?
Vond ik dinsdag ook een van de beterequote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie Jan dat eerder zeggen als je de spijker er in 1 keer netjes in ramt.
"Dit kan niet meer misgaan dit!"quote:Op zondag 9 februari 2020 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie Jan dat eerder zeggen als je de spijker er in 1 keer netjes in ramt.
QFTquote:Op zondag 9 februari 2020 00:34 schreef Jason22 het volgende:
Deze rapper valt in het niets bij Rancore
Hahaquote:Op zondag 9 februari 2020 00:32 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Je slaat bij het klussen op je vinger:
“Ja, hier en daar zat hij er toch wel duidelijk naast”
Italiaanse tv, zo nu en dan moeten er een paar goed gevormde vrouwen in beeld.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:33 schreef Cee het volgende:
Hebben ze die drie mokkels nou nodig voor die ene korte aankondiging of wat is ‘t nut hiervan?
Die verbazing en verwarring bij buitenlandse voorrondes vind ik toch mooiquote:Op zondag 9 februari 2020 00:33 schreef Cee het volgende:
Er is een reden waarom ze op Berlusconi bleven stemmen.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Italiaanse tv, zo nu en dan moeten er een paar goed gevormde vrouwen in beeld.
Zou me niks verbazen als daar gewoon een wet voor is daar.
Linkin Park revivedquote:Op zondag 9 februari 2020 00:34 schreef ijs_beer het volgende:
Heerlijke crossover van Rock en Hiphop.![]()
(iets wat sowieso vrij populair aan het worden is geloof ik)
Nou ja, er hebben ook buitenlanders naar de Shalalie-voorronde gekeken en daar komen ze in het buitenland nooit meer overheen.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die verbazing en verwarring bij buitenlandse voorrondes vind ik toch mooi
Ja ik doelde op de yungbluds van deze wereld. Maar dat kan ook.quote:
Wel een manier om de zendtijd gelijkmatig te verdelen tussen de geslachtenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Italiaanse tv, zo nu en dan moeten er een paar goed gevormde vrouwen in beeld.
Zou me niks verbazen als daar gewoon een wet voor is daar.
Ja, zouden daar nou echt veel buitenlanders naar hebben gekeken?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:36 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, er hebben ook buitenlanders naar de Shalalie-voorronde gekeken en daar komen ze in het buitenland nooit meer overheen.
Yesiemandmerktmop.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als speler bij Roda ook niet onverdienstelijk natuurlijk.
Pas op, voor je het weet begint de reclame...quote:Op zondag 9 februari 2020 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om weer ff echt te gaan kijken hoor ik.
Roozjee’s Riki-tik gaat af.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
Tijd om weer ff echt te gaan kijken hoor ik.
Er zullen er best zijn geweest. Wat ze hebben gedacht is wel een raadsel.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja, zouden daar nou echt veel buitenlanders naar hebben gekeken?Dat met die streams was toen nog niet zo bekend
quote:
Ik zat me ook al af te vragen of dat er nou bij hoorde of nietquote:Op zondag 9 februari 2020 00:39 schreef ijs_beer het volgende:
De faq is dat dan opeens. Met je robotstem.
Ja, ik wilde nog iets zeggen over I’m Outta Love, maar dat vond ik een te hoog Strani gehalte hebben.quote:
Ik schrokquote:Op zondag 9 februari 2020 00:39 schreef ijs_beer het volgende:
De faq is dat dan opeens. Met je robotstem.
En hij had nog wel zo’n mooie San Marino-achtige gimmick.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:39 schreef meneertje1972 het volgende:
Daley Blind lijkt ie op en filmsterren, Roelvink.
Staat bijna laatste bij bookies.
Strak genoeg voor linkerrijtje in Rotterdam straks? Want dit zijn wel de dingen die de doorslag kunnen geven.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:40 schreef koffieleuk het volgende:
Ik moet wel zeggen dat z'n wenkbrauwen wel heel mooi strak zijn.
Denk dat hij er maar 13 plekken vanaf zal zitten.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Strak genoeg voor linkerrijtje in Rotterdam straks? Want dit zijn wel de dingen die de doorslag kunnen geven.
Ja, maar Tizziano Ferro is heel belangrijk!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:42 schreef Cee het volgende:
Voor een meerdaags festival waar het in feite draait om 24 acts besteden ze wel heel weinig tijd aan de artiesten zelf. Het is echt hup aankondiging, liedje zingen en weer optiefen.
Nou ja goed, als je redelijk scoort, mag je nog 46 keer terugkomen voor een intervalact.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:42 schreef Cee het volgende:
Voor een meerdaags festival waar het in feite draait om 24 acts besteden ze wel heel weinig tijd aan de artiesten zelf. Het is echt hup aankondiging, liedje zingen en weer optiefen.
Hier in Spanje zouden ze voor een 23ste plek hun wenkbrauwen laten wegbranden!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:43 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Denk dat hij er maar 13 plekken vanaf zal zitten.
Correct.quote:
quote:
Of gewoon eens een kanshebber sturen, kan ookquote:Op zondag 9 februari 2020 00:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Hier in Spanje zouden ze voor een 23ste plek hun wenkbrauwen laten wegbranden!
Elettra met haar koplampenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Hierna nog Elettra Lamborghini en Rancore
Dat lijkt me wel een héél onorthodoxe aanpak.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Of gewoon eens een kanshebber sturen, kan ook
Ja weet ik veel. Het was maar een idee!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een héél onorthodoxe aanpak.
Boekhouder zou ook kunnen.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:46 schreef Fred_B het volgende:
Deze ziet eruit als een huisarts uit Padova.
Johquote:
quote:
En als ze in Spanje ergens een hekel aan hebben, dan is het wel aan onorthodoxe zaken.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Viceversa is dan ook zijn nummer niet.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:49 schreef koffieleuk het volgende:
Zijn nummer heet in het Nederlands 'Ik wil met je praten', maar vice versa is dat niet zo.
Nou ja ik zal het doorgeven maar het zal wel weggelachen worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Het was maar een idee!
Dat bedoel ik maar!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als ze in Spanje ergens een hekel aan hebben, dan is het wel aan onorthodoxe zaken.
Ik dacht dat dit toch al wel een goeie 542 jaar bekend was.
Spanje kan wel het record neerzetten voor meeste aantal jaren tussen twee opeenvolgende overwinningenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor saus heb je er bij?quote:
Spanje toch eens in ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spanje kan wel het record neerzetten voor meeste aantal jaren tussen twee opeenvolgende overwinningenDrie landen die niet meer meedoen en één land dat niet meer bestaat hebben recenter gewonnen. Hup Spanje!
Wij natuurlijk!quote:
Gewoon alleen met veel kaasquote:Op zondag 9 februari 2020 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor saus heb je er bij?
1) Francescoquote:
Hier zou ik voor tekenenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:55 schreef ato het volgende:
[..]
1) Francesco
2) Diodato
3) Elodie
4) Pinquins
5) Raphael
Diodato zou ik het liefst op het ESF live horen.quote:
Weinig mis mee.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:55 schreef ato het volgende:
[..]
1) Francesco
2) Diodato
3) Elodie
4) Pinquins
5) Raphael
Als je Raphael vervangt met Rancore, en dan iets husselt, dan krijg je mijn top 5.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:55 schreef ato het volgende:
[..]
1) Francesco
2) Diodato
3) Elodie
4) Pinquins
5) Raphael
Wowquote:Op zondag 9 februari 2020 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spanje kan wel het record neerzetten voor meeste aantal jaren tussen twee opeenvolgende overwinningenDrie landen die niet meer meedoen en één land dat niet meer bestaat hebben recenter gewonnen. Hup Spanje!
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow
Spanje had ook wel echt een hele duidelijke piek van 2 jaar. Een beetje als Yolanthe, en die's ook half Spaans!
Dat kan je wel zeggenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hoewel zij zelf dat allesbehalve is.
Goeie afleiding van het nummer wel.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ligt het aan mijn ogen, of is die outfit veel ordinairder dan het op het eerste gezicht lijkt?
Ze hebben in die periode wel back-to-back gewonnen. Dat is weinig landen gegevenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow
Spanje had ook wel echt een hele duidelijke piek van 2 jaar. Een beetje als Yolanthe, en die's ook half Spaans!
Inderdaad, wat dat betreft zitten ze wel bijna op het niveau Ierland.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben in die periode wel back-to-back gewonnen. Dat is weinig landen gegeven
Inderdaad, Luxemburg ooit nog, Israel, Ierland, Nederland binnenkort dan ook.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben in die periode wel back-to-back gewonnen. Dat is weinig landen gegeven
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:01 schreef koffieleuk het volgende:
He he, is het voorprogramma van Rancore eindelijk afgelopen zeg.
Nou maar hopen dat de mover niet stuk isquote:
Daar heeft Andrelon nog wel wat voorquote:Op zondag 9 februari 2020 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
Liedje is best leuk, maar de live versie is gewoon wat minder; een beetje futloos ofzo
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:02 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Daar heeft Andrelon nog wel wat voor
Refrein blijft wel echt in je hoofd zittenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
Liedje is best leuk, maar de live versie is gewoon wat minder; een beetje futloos ofzo
Dat klopt op zich wel jaquote:Op zondag 9 februari 2020 01:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Refrein blijft wel echt in je hoofd zitten
Prima nummer, maar ik denk niet dat het het ESF gaat halenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is een potentieel top 3 nummer op het esf.
Ja dus!quote:
Zo te zien stonden er al wat boys klaarquote:
Denk het ook, vooral omdat studioversie muziek nog net iets beter is.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is een potentieel top 3 nummer op het esf.
Volgens mij kon je aldoor al stemmen, en men heeft wel al favorieten inmiddels.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is wel ongunstig als je als laatste moet
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:55 schreef ato het volgende:
[..]
1) Francesco
2) Diodato
3) Elodie
4) Pinquins
5) Raphael
1) Francesco
2) Rancore
3) Diodato
4) Elodie
5) Pinquins
6) Eletra
7) Raphael
een 80's reliek geloof ik.quote:
Horrorscenaroquote:Op zondag 9 februari 2020 01:07 schreef Fred_B het volgende:
Dit is vast een voorproefje voor de intervalact in Rotterdam, als Glennis en Berget enzo ESF-klassiekers in dit poeptrage tempo gaan zingen.
De zangeres van Boys boys boys. Onder andere bekend uitquote:
Ik zou drie kwartier geleden al slapen maar ben zo benieuwdquote:Op zondag 9 februari 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
*gaat slapen vóór @:Em31. Wat een schande voor een nachtmens als ik
De top3 moet nog bekend worden en dan moet er opnieuw gestemd worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:09 schreef grazz het volgende:
Gaat het nog lang duren ? Of weten we voor half 2 wie er heeft gewonnen?
Lijkt me sterk. Zal ik je wakker bellen?quote:Op zondag 9 februari 2020 01:09 schreef grazz het volgende:
Eerst nog de top drie en dan moet opnieuw gestemd worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:09 schreef grazz het volgende:
Ja wie de top 3 wordtquote:Op zondag 9 februari 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
Oeh wat is dit voor uitslag?Nog niet officieel toch?
Wow zo snel al!quote:
Oh ja fuckquote:Op zondag 9 februari 2020 01:11 schreef Cee het volgende:
En remember; vorig jaar was voor de uitslag nog een eindeloze act met speelkaarten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |