Dat bedoel ik maar!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En als ze in Spanje ergens een hekel aan hebben, dan is het wel aan onorthodoxe zaken.
Ik dacht dat dit toch al wel een goeie 542 jaar bekend was.
Spanje kan wel het record neerzetten voor meeste aantal jaren tussen twee opeenvolgende overwinningenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:47 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een héél onorthodoxe aanpak.
Lekker! Wat voor saus heb je er bij?quote:
Spanje toch eens in ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spanje kan wel het record neerzetten voor meeste aantal jaren tussen twee opeenvolgende overwinningenDrie landen die niet meer meedoen en één land dat niet meer bestaat hebben recenter gewonnen. Hup Spanje!
Wij natuurlijk!quote:
Gewoon alleen met veel kaasquote:Op zondag 9 februari 2020 00:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Lekker! Wat voor saus heb je er bij?
1) Francescoquote:
Hier zou ik voor tekenenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:55 schreef ato het volgende:
[..]
1) Francesco
2) Diodato
3) Elodie
4) Pinquins
5) Raphael
Diodato zou ik het liefst op het ESF live horen.quote:
Weinig mis mee.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:55 schreef ato het volgende:
[..]
1) Francesco
2) Diodato
3) Elodie
4) Pinquins
5) Raphael
Als je Raphael vervangt met Rancore, en dan iets husselt, dan krijg je mijn top 5.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:55 schreef ato het volgende:
[..]
1) Francesco
2) Diodato
3) Elodie
4) Pinquins
5) Raphael
Wowquote:Op zondag 9 februari 2020 00:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Spanje kan wel het record neerzetten voor meeste aantal jaren tussen twee opeenvolgende overwinningenDrie landen die niet meer meedoen en één land dat niet meer bestaat hebben recenter gewonnen. Hup Spanje!
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow
Spanje had ook wel echt een hele duidelijke piek van 2 jaar. Een beetje als Yolanthe, en die's ook half Spaans!
Dat kan je wel zeggenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:59 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, hoewel zij zelf dat allesbehalve is.
Goeie afleiding van het nummer wel.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
Ligt het aan mijn ogen, of is die outfit veel ordinairder dan het op het eerste gezicht lijkt?
Ze hebben in die periode wel back-to-back gewonnen. Dat is weinig landen gegevenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Wow
Spanje had ook wel echt een hele duidelijke piek van 2 jaar. Een beetje als Yolanthe, en die's ook half Spaans!
Inderdaad, wat dat betreft zitten ze wel bijna op het niveau Ierland.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben in die periode wel back-to-back gewonnen. Dat is weinig landen gegeven
Inderdaad, Luxemburg ooit nog, Israel, Ierland, Nederland binnenkort dan ook.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ze hebben in die periode wel back-to-back gewonnen. Dat is weinig landen gegeven
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:01 schreef koffieleuk het volgende:
He he, is het voorprogramma van Rancore eindelijk afgelopen zeg.
Nou maar hopen dat de mover niet stuk isquote:
Daar heeft Andrelon nog wel wat voorquote:Op zondag 9 februari 2020 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
Liedje is best leuk, maar de live versie is gewoon wat minder; een beetje futloos ofzo
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:02 schreef FlyingEagle het volgende:
[..]
Daar heeft Andrelon nog wel wat voor
Refrein blijft wel echt in je hoofd zittenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:00 schreef Aoibhin het volgende:
Liedje is best leuk, maar de live versie is gewoon wat minder; een beetje futloos ofzo
Dat klopt op zich wel jaquote:Op zondag 9 februari 2020 01:03 schreef Em31 het volgende:
[..]
Refrein blijft wel echt in je hoofd zitten
Prima nummer, maar ik denk niet dat het het ESF gaat halenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is een potentieel top 3 nummer op het esf.
Ja dus!quote:
Zo te zien stonden er al wat boys klaarquote:
Denk het ook, vooral omdat studioversie muziek nog net iets beter is.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:04 schreef ijs_beer het volgende:
Dit is een potentieel top 3 nummer op het esf.
Volgens mij kon je aldoor al stemmen, en men heeft wel al favorieten inmiddels.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit is wel ongunstig als je als laatste moet
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:55 schreef ato het volgende:
[..]
1) Francesco
2) Diodato
3) Elodie
4) Pinquins
5) Raphael
1) Francesco
2) Rancore
3) Diodato
4) Elodie
5) Pinquins
6) Eletra
7) Raphael
een 80's reliek geloof ik.quote:
Horrorscenaroquote:Op zondag 9 februari 2020 01:07 schreef Fred_B het volgende:
Dit is vast een voorproefje voor de intervalact in Rotterdam, als Glennis en Berget enzo ESF-klassiekers in dit poeptrage tempo gaan zingen.
De zangeres van Boys boys boys. Onder andere bekend uitquote:
Ik zou drie kwartier geleden al slapen maar ben zo benieuwdquote:Op zondag 9 februari 2020 01:08 schreef Strani het volgende:
*gaat slapen vóór @:Em31. Wat een schande voor een nachtmens als ik
De top3 moet nog bekend worden en dan moet er opnieuw gestemd worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:09 schreef grazz het volgende:
Gaat het nog lang duren ? Of weten we voor half 2 wie er heeft gewonnen?
Lijkt me sterk. Zal ik je wakker bellen?quote:Op zondag 9 februari 2020 01:09 schreef grazz het volgende:
Eerst nog de top drie en dan moet opnieuw gestemd worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:09 schreef grazz het volgende:
Ja wie de top 3 wordtquote:Op zondag 9 februari 2020 01:11 schreef Aoibhin het volgende:
Oeh wat is dit voor uitslag?Nog niet officieel toch?
Wow zo snel al!quote:
Oh ja fuckquote:Op zondag 9 februari 2020 01:11 schreef Cee het volgende:
En remember; vorig jaar was voor de uitslag nog een eindeloze act met speelkaarten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |