SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 08-02-2020 17:49:16 ]
Safari zit vol alcohol, en dan gaat er sowieso van alles mis.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja geef Safari maar weer de schuld
Daar staat ie op de gevoelige plaat ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:08 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die Trumpfoto van 16.04 was anders zeker niet slecht.
Was ook wel blij met die post.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:06 schreef I het volgende:
[..]Maakt er toch nog iemand gebruik van hè.
Pogacar echt indrukwekkend vandaag al zo vroeg in het seizoenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:15 schreef Fred_B het volgende:
Slovenen kunnen beter fietsen dan aan ESF’s deelnemen tegenwoordig.
Ja. Nu heb ik zin in een kaasplankje, donuts en Lindt-ballenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:04 schreef I het volgende: [..] Ik heb even een zeer artistieke foto genomen van binnen in de zak.
Gesuikerde donuts en geglaceerd, maar niet met specifieke smaken volgens mij.
[ afbeelding ]
Wel handig dat ze allemaal even stil gaan staan op de streep.quote:
Mocht je iets willen weten, geef maar een gil. Ik weet ze zo'n beetje allemaal uit m'n hoofd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:17 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Was ook wel blij met die post.
Ik weet van die topics met 'handigheidjes van het forum', maar veel van die dingen zijn gewoon direct als voorbeeld gepost. Aangezien ik daar niet meer kan quoten kan ik ook niet meer zien hoe die dingen werken.
1 | [topic=2538357] |
1 | [forum=175] |
1 | [user=1] |
1 | [news=524554] |
1 | [date=15/05/2020] |
Sorryquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:20 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja. Nu heb ik zin in een kaasplankje, donuts en Lindt-ballen![]()
![]()
Edit: het is gelukt het is gelukt![]()
Wel weer economisch zonder rommel op de achtergrond. Als ik een foto zou maken, zou de achtergrond nogal af gaan leidenquote:
Ik zie je er wel voor aan om ons aldoor te waarschuwen zodat we het gaan verwachten en dan het ineens niet meer doen, zodat we het vergetenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:13 schreef I het volgende:
Die heb ik er even tussenin gesneakt.
Ja, daar heb je wel gelijk in inderdaad.
Ho! Mijn internetgebruik is behoorlijk nuchter hoor!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:14 schreef I het volgende:
[..]
Safari zit vol alcohol, en dan gaat er sowieso van alles mis.
Ik ben sinds een week misselijk na het nuttigen van voedsel (maakt op zich niet echt uit wat) en heb twee dagen lang ook nauwelijks iets binnen kunnen houden. Ik ben toen naar de huisarts gegaan na een paar dagen; mijn maag bleek heel erg opgezet, waarschijnlijk een soort ontsteking. Ik had er ook koorts bij. Ik heb toen een bepaald soort ontstekingsremmers meegekregen. De koorts is inmiddels gedaald tot slechts verhoging en het eten gaat ook weer wat beter.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:25 schreef ato het volgende:
@:Aoibhin ik baal er echt zo van dat ik niet echt kan snacken nu
Hoezo niet?
quote:
Dat terwijl m'n bureau waar die zak op ligt echt een gigantische puinhoop is.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wel weer economisch zonder rommel op de achtergrond. Als ik een foto zou maken, zou de achtergrond nogal af gaan leiden
Nou, ik heb het zojuist tóch maar weer even gedaanquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:29 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie je er wel voor aan om ons aldoor te waarschuwen zodat we het gaan verwachten en dan het ineens niet meer doen, zodat we het vergeten
Je verwacht het niet, van dat drankje.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ho! Mijn internetgebruik is behoorlijk nuchter hoor!
Zo kennen we je weerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:32 schreef I het volgende:
MOLLOTEN! Letten we er allemaal even op dat we onze punten nog in motte zette in de app?!
Goedzo joe!
Oh dat wist ik niet, ik begrijp dat je baalt. Gelukkig wordt het wat rustiger.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben sinds een week misselijk na het nuttigen van voedsel (maakt op zich niet echt uit wat) en heb twee dagen lang ook nauwelijks iets binnen kunnen houden. Ik ben toen naar de huisarts gegaan na een paar dagen; mijn maag bleek heel erg opgezet, waarschijnlijk een soort ontsteking. Ik had er ook koorts bij. Ik heb toen een bepaald soort ontstekingsremmers meegekregen. De koorts is inmiddels gedaald tot slechts verhoging en het eten gaat ook weer wat beter.
Tja, ik kan wel proberen te snacken vanavond, maar dan bestaat er weer kans dat ik misselijk ga worden en dat zou ik jammer vinden tijdens zo'n NSF-avondje
Zal ik zeker doenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:27 schreef I het volgende:
[..]
Mocht je iets willen weten, geef maar een gil. Ik weet ze zo'n beetje allemaal uit m'n hoofd.Vraag me niet waarom.
Owja, goeie! in de FOK! prono moet ik nog wat insturen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:32 schreef I het volgende:
MOLLOTEN! Letten we er allemaal even op dat we onze punten nog in motte zette in de app?!
Goedzo joe!
Dat vond ik ook heel vriendelijk jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Wel handig dat ze allemaal even stil gaan staan op de streep.
Ah je doet dus toch aan puinhoop!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:34 schreef I het volgende:
Dat terwijl m'n bureau waar die zak op ligt echt een gigantische puinhoop is.Daarom is de foto ook ín de zak gemaakt, en niet er buiten.
Zeker omdat ik je door hadquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:34 schreef I het volgende:
Nou, ik heb het zojuist tóch maar weer even gedaan
Hmm... tja, het zou wel sommige posts van mij verklarenquote:
Gelukkig gaat het wat beter met je! En kilo's kwijtraken is dan inderdaad een mooi voordeelquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:37 schreef ato het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet, ik begrijp dat je baalt. Gelukkig wordt het wat rustiger.
Ik zou inderdaad nog even wachten met de snacks.
Ik kom ook net uit een zieke periode en kon weinig eten, prettig resultaat is dat ik best wat kilo's ben kwijt geraakt. Maar ik kan nu ook weer normaal eten en borrelen gisteren was ook na een lange tijd.
Gaat gelukkig nu weer beter.
Sowieso, alleen wel buitenbeeld.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah je doet dus toch aan puinhoop!Wel verstandig dan
![]()
Ik had laatst voor mijn avocadoplant-foto ook allemaal rommel opzij moeten schuiven
Nee hoor, echt niet.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hmm... tja, het zou wel sommige posts van mij verklaren
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:02 schreef Aoibhin het volgende:
Punten ingezet in de WIDM app!Ik ga voor het eerst volledig op één persoon.
Dat was m'n nog goede oogquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weten we ook meteen wat er met dat oog is gebeurd.
Ah ik snap het!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:11 schreef I het volgende:
[..]
Sowieso, alleen wel buitenbeeld.Als ik bezoek heb is er ook opeens geen puinhoop meer.
Vandaar dat ik geen rommel zag.
Ik geloof je nietquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
Weten we ook meteen wat er met dat oog is gebeurd.
Dat zag ik jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:13 schreef I het volgende:
[..]Trots.
Ik zit nu voor de 5e keer op 1 persoon.
Dat zou ook sommige van jóuw posts verklarenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef I het volgende:
[..]
Dat was m'n nog goede oogNu moet ik blind typen.
hm uit solidatiteit za; ik dat ool pronereb re doem.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:15 schreef I het volgende:
[..]
Dat was m'n nog goede oogNu moet ik blind typen.
Don't tempt me.quote:
quote:
Ik ben erbij!quote:
Weet je toevallig ook hoe dit werkt?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:27 schreef I het volgende:
[..]
Mocht je iets willen weten, geef maar een gil.
Daar ben ik van overtuigd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zag ik jaDie persoon zie ik ook wel ver komen.
Ik kan prima blindtypen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat zou ook sommige van jóuw posts verklaren
Close enoughquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
hm uit solidatiteit za; ik dat ool pronereb re doem.
mowt we; zeggem dat hwt lanf gelefen is dat ik dat deed.
quote:
Yes, met [limg]quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:13 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook hoe dit werkt?
FB / Alle (instelbare) handigheidjes van het forum op een rijtje!
Met die tekst naast dat plaatje...
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:26 schreef I het volgende:
[..]
Yes, met [limg]
[ afbeelding ]Zo zou
dat dus
ongeveer goed
moeten werken.
oh maar dat is handig!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dus
als
ik
hier
iets
schrijf?
Zeker, biedt ineens allerlei mogelijkheden voor posts en OPs en vanalles.quote:
Yesss.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:38 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
[ afbeelding ] Dus
als
ik
hier
iets
schrijf?
quote:Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Pellentesque ut risus vel tortor elementum pellentesque. Suspendisse id quam aliquam, venenatis erat sed, dapibus erat. Vestibulum egestas molestie nulla, eget sodales ante vestibulum vitae. Phasellus tempor justo imperdiet feugiat dapibus. Vestibulum diam sapien, aliquet quis sodales eget, laoreet non ante. Sed tristique diam a nunc volutpat mattis. Praesent et dui pharetra, ultrices purus vel, varius turpis. Phasellus ut lacinia eros. Phasellus ut quam vitae augue tincidunt consectetur. Morbi in quam eget risus volutpat consequat. Nulla ligula mauris, dignissim ac malesuada vel, tincidunt vel ex. Pellentesque dapibus, odio in tincidunt malesuada, sem sem gravida sapien, eget dictum lacus nisl ac nisl.
Fusce sit amet sollicitudin tellus, nec dignissim nunc. Nunc ligula tellus, varius in est id, scelerisque dignissim dolor. Etiam et ligula placerat, lobortis odio et, interdum justo. Integer vel sollicitudin nulla, et luctus quam. Sed sed malesuada urna. Quisque sed ante dictum, consequat metus vel, imperdiet ante. Proin vulputate purus nibh, ut commodo risus varius id. Morbi tempor condimentum risus, et scelerisque libero feugiat maximus.
Maecenas ornare efficitur ipsum id consectetur. Ut sed sodales sem. Suspendisse fringilla faucibus tincidunt. Nullam quis gravida lectus. In vulputate neque eget dolor rhoncus, quis scelerisque leo aliquet. Duis molestie, ante vitae hendrerit imperdiet, tellus sapien porttitor nisi, at sagittis lectus lacus id massa. Aliquam in magna consectetur, ultricies erat id, venenatis mi. Fusce semper dolor et metus eleifend, sed rhoncus urna consequat. Integer ut odio placerat, sagittis sem in, ultrices ipsum. Mauris at imperdiet felis. Praesent ultricies, velit ut interdum sodales, dolor nunc vulputate nunc, non hendrerit ex lectus at neque. In vestibulum leo in convallis iaculis. Pellentesque mattis nisl a congue mattis. Donec facilisis, nunc ac consectetur varius, nibh nulla congue arcu, a vehicula nulla turpis et nunc.Suspendisse placerat, nulla id feugiat pharetra, nisl nisl gravida velit, at bibendum metus felis sed felis. Vivamus mattis ligula tempor dui commodo, sed dignissim nulla dignissim. Nam pulvinar justo vitae leo hendrerit aliquet. Aliquam erat volutpat. Suspendisse maximus ipsum ac aliquet blandit. Sed libero turpis, luctus sit amet massa eu, placerat dapibus justo. Nunc erat lacus, tristique quis cursus a, commodo nec nisl. Nullam vulputate purus fringilla, vestibulum diam a, tempor ex. Quisque non gravida urna. Donec tortor lacus, vulputate quis metus ac, mattis interdum ante. Mauris sed diam diam. Ut eget consequat libero. Pellentesque ac purus rutrum diam ornare faucibus ac lacinia odio.
Suspendisse non dignissim elit. Donec mollis dictum ante, a congue justo varius ut. Ut ac massa vel nulla rhoncus cursus. Nullam molestie massa vitae ante varius scelerisque. Ut varius felis vel odio interdum, sed consectetur erat lacinia. Phasellus fringilla imperdiet nunc, non dapibus ligula pellentesque ac. Aenean bibendum porttitor orci nec luctus. Ut aliquam pellentesque nisi, id finibus velit suscipit sit amet. Mauris quis tincidunt nisl.
Da's eh, ja, hoe zal ik het zeggen, bijzonder apart.quote:
We zitten met een groepje te kijken in het Oekraïne topic en vroegen ons echt af of we stiekem niet allemaal in een bad trip zatenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:55 schreef I het volgende:
[..]
Da's eh, ja, hoe zal ik het zeggen, bijzonder apart.
Precies, dat maakt het ook voor OPs erg geschikt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:43 schreef I het volgende:
[..]
Yesss.
Als je een lange lap tekst hebt kan je daarin ook mooi foto's positioneren.
[..]
Het doet wel erg psychedelisch aan ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We zitten met een groepje te kijken in het Oekraïne topic en vroegen ons echt af of we stiekem niet allemaal in een bad trip zaten
Ideaal ja. Zonde dat het zo weinig gebruikt wordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:56 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Precies, dat maakt het ook voor OPs erg geschikt.
Ik was daar al vaak langs gescrold in dat topic en altijd gedacht het nog wel eens aan iemand te vragen. Is er nooit van gekomen, tot nu dan.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:58 schreef I het volgende:
[..]
Het doet wel erg psychedelisch aan ja.
Ik dacht ook even ook al dubbel te zien met m'n rechteroog, maar dat was maar tijdelijk gelukkig.
Zwedenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:59 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
Wat doen we je toch aan!
Al verhuis ik nu naar het wat minder experimentele Zweden
Jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:02 schreef I het volgende:
[..]
Zweden
Ik verhuis zo naar de bank, en dan naar WIDM.Eerst nog even wat avondeten zien te scoren.
Avondeten scoort men niet, men bereidt het.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:02 schreef I het volgende:
[..]
Zweden
Ik verhuis zo naar de bank, en dan naar WIDM.Eerst nog even wat avondeten zien te scoren.
Ik hou van Scandinaviëquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
JaZo'n leuk grappig taaltje ook
![]()
Succes met de verhuizingWat ga je eten?
Tenzij het bezorgt wordt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Avondeten scoort men niet, men bereidt het.
Luilakquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:13 schreef I het volgende:
[..]
Tenzij het bezorgt wordt.
Maar in dit geval doe ik een diepvriespizza in de oven.
Ja ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:12 schreef I het volgende:
[..]
Ik hou van Scandinavië![]()
![]()
Pizzaatje denk ik. Bij gebrek aan inspiratie.
Goedenavond! Jazeker, ik zou alles even goed teruglezen als ik jou was.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
Is hier nog iets gebeurd in mijn afwezigheid?
Ik zou zeggen; lees eens terugquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:15 schreef Strani het volgende:
Is hier nog iets gebeurd in mijn afwezigheid?
Moet iedereen wel eens hebben op zijn tijdquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:18 schreef I het volgende:
[..]
Goedenavond! Jazeker, ik zou alles even goed teruglezen als ik jou was.
Jij bent ook echt net twee seconden eerder hequote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:18 schreef I het volgende:
[..]
Goedenavond! Jazeker, ik zou alles even goed teruglezen als ik jou was.
Is er geen TL;DR?quote:
Ik zou zo weer terug willen naar Noorwegen, maar wil ook graag nog naar Finland en Zwedenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:18 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja ik ookWil er graag nog eens heen
![]()
Lekker!
Djiezes ik geloof dat jij de luilak bent hierquote:
Daaromquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Moet iedereen wel eens hebben op zijn tijd
Ik voel dat gewoon aan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
[..]
Jij bent ook echt net twee seconden eerder he
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Djiezes ik geloof dat jij de luilak bent hier![]()
Zoveel hebben we niet gepost!
Ja Scandinavië lijkt me echt mooiquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:23 schreef I het volgende:
[..]
Ik zou zo weer terug willen naar Noorwegen, maar wil ook graag nog naar Finland en Zweden
Jouw compensatie omdat je het niet aan kan zien komen zekerquote:
Al probeer ik nu vooral tegelijkertijd in Zweden en Italië te zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Scandinavië lijkt me echt mooi![]()
Prachtige natuur in ieder gevalquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja Scandinavië lijkt me echt mooi![]()
Preciesquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jouw compensatie omdat je het niet aan kan zien komen zeker
Ik ben vanaf nu even in China.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:28 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Al probeer ik nu vooral tegelijkertijd in Zweden en Italië te zijnLastig hoor!
Nee tochquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
@:Strani
Nu bij Melfest weer een lied met allemaal bekende Spaanse woorden met Engels gemixt![]()
'Vamos amigos, you don't have to be lonely'
Jawelquote:
Lief van jequote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jawel![]()
Moest meteen aan jou denken
Ja dat vooral; die plaatjes die je soms tegenkomt op internet, ziet er zooooo mooi uit!quote:
Dus in feite heb je alsnog 0.5 meer zintuig dan wijquote:
Kijk uit voor adem en lichaamssappen!quote:
Ik keek eerst Oekraïne, nu Zweden en heb Italië op de achtergrondquote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:43 schreef Momo het volgende:
#streamstress volgens mij 8 voorronde op dit moment toch?
Geloof het wel.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 20:43 schreef Momo het volgende:
#streamstress volgens mij 8 voorronde op dit moment toch?
Volgens mij is daar nog niet eens een topic van.quote:
Dat is toch alleen X-Factor en de winnaar gaat naar ESF?quote:
Daarom gewoon San Remo kijken; dat gaat een stuk vlotterquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Litouwen maar uitgezet.
Daar zit steeds zó veel tijd tussen de nummers dat ik vergeet dat ik de stream aan heb en dus toch alles mis.
Ik hou het lekker op Zweden en de rest sla ik maar even over vanavond voor m'n gemoedsrust.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:12 schreef Roger_Epiales het volgende:
Litouwen maar uitgezet.
Daar zit steeds zó veel tijd tussen de nummers dat ik vergeet dat ik de stream aan heb en dus toch alles mis.
San Remo gaat lekker lang doorquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik hou het lekker op Zweden en de rest sla ik maar even over vanavond voor m'n gemoedsrust.
Ik hang nu tussen Italië en IJsland en dan waait het hier nog niet eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
Doen jullie wel allemaal voorzichtig morgen met die storm? Ik doe een headcount in de avond.
Klopt wel zo'n beetje met je daadwerkelijke lokatie!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik hang nu tussen Italië en IJsland en dan waait het hier nog niet eens.
Ik heb nog niks gemerktquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:53 schreef Strani het volgende:
Doen jullie wel allemaal voorzichtig morgen met die storm? Ik doe een headcount in de avond.
Klopt ook wel aardig met die storm.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt wel zo'n beetje met je daadwerkelijke lokatie!
Niente spoiler per favorequote:
Goed planquote:
Wauwquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Klopt ook wel aardig met die storm.
[ afbeelding ]
Wat een geweldig mensquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Ah oké, dan kan ik nu met een gerust hart verder naar de Italiaan kijkenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:25 schreef I het volgende:
[..]
Oké, om je weer even in verwarring te brengen dan; WIDM was echt stom.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:26 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Spoiler tags is iets anders dan een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spoiler tags is iets anders dan een spoiler
SPOILER: Pff, mierenneuker :{wOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah oké, dan kan ik nu met een gerust hart verder naar de Italiaan kijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:36 schreef Strani het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]Ja ik vond het wel apart!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Troll niet zoquote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:38 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wat is dit voor martelwerktuig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Hoe krijgen jullie dit voor elkaar?!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Wel jammer van de missende PI)
Zegt verreweg de jongste in de SC op het moment.quote:
Ik heb zo mijn grenzen!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik weet dat je me toch wel lief vindt
Vast jonger dan ik. Ik ben 50 jaar ouder geworden afgelopen weekquote:
Ja, we zaten redelijk op 1 lijn daar.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Hoe krijgen jullie dit voor elkaar?!
Laat me lekker San Remo'en!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef Strani het volgende:
[..]
En daar zijn we nog lang niet, toch?
Timing is alles, net als bij fotografie.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:45 schreef Strani het volgende:
[..]
[..]
Hoe krijgen jullie dit voor elkaar?!
Een enorme bergquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Timing is alles, net als bij fotografie.
Hoe zit het met die bergfoto's of is het een berg foto's?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Vast jonger dan ik. Ik ben 50 jaar ouder geworden afgelopen week
Oh bij mij op 15 juni!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]Arme jij...
Zo ééns in de 11 jaar bereik je een palindroom leeftijd... en 2 mei is het weer zover...
Ik ben 50 jaar ouder geworden, rememberquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:03 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bereikt een palindroom leeftijd?
Sla je dan niet wat jaartjes over?
Oh jaquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ben 50 jaar ouder geworden, remember
Thanks!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:06 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Oh ja
77![]()
Je ziet er oprecht nog goed uit voor je leeftijd.
Ik klikte per ongeluk en was al in paniek dat ik iets belangrijks zou zienquote:
Linkje werkt nietquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:15 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik klikte per ongeluk en was al in paniek dat ik iets belangrijks zou zien
Ja jij bent de programmeur hierquote:
Wie is Danny?quote:
Treitertquote:
quote:
Ja ik ga ook maar trollen hierquote:
quote:
Daarom ben ik ook geen programmeur, ik rommel maar wat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:20 schreef I het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt t niet als de afbeelding een afmeting meekrijgt.
quote:
Feel free to insult me.
Uiteraard, ook programmeertalen natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook geen programmeur, ik rommel maar wat.
Alhoewel... telt MSX-Basic, GW-Basic en Q-Basic?
In dat geval ben ik wel programmeurquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:22 schreef I het volgende:
[..]
Uiteraard, ook programmeertalen natuurlijk.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:22 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:23 schreef I het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In die andere browser werkt de link niet, daar klik ik erop en krijg ik de afbeelding.quote:
Ik verdikkeme zelfs TR's over deze opmerking.quote:
Daar zit wel bijna iedereen geloof ik.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ben er weerWaar valt de meeste lol nu te beleven? Ik heb maar vast gegokt op San Remo
Ik was totaal niet serieusquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:37 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik verdikkeme zelfs TR's over deze opmerking.
Atkinson is niet echt een voornaam, toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:37 schreef TheFreshPrince het volgende:
In het topic "mensen met een voornaam als achternaam" schoot me direct deze te binnen
Dat is het enige wat nog loopt volgens mijquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:36 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zo, ik ben er weerWaar valt de meeste lol nu te beleven? Ik heb maar vast gegokt op San Remo
Mooi. Op naar Italië danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Daar zit wel bijna iedereen geloof ik.
Ben jij Maarten vd Linden die deze foto getweet heeft, die onze real Donald Trump vervolgens weer geretweet heeft om te zeggen dat het fake news is, maar dat z'n haar wel goed zit?quote:
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 20:13:57More Fake News. This was photoshopped, obviously, but the wind was strong and the hair looks good? Anything to demean! https://t.co/t8ptYMCYHf reageer retweet
Godver dacht dat dit een aangepaste tweet van jou wasquote:Op zondag 9 februari 2020 00:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben jij Maarten vd Linden die deze foto getweet heeft, die onze real Donald Trump vervolgens weer geretweet heeft om te zeggen dat het fake news is, maar dat z'n haar wel goed zit?
twitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 20:13:57More Fake News. This was photoshopped, obviously, but the wind was strong and the hair looks good? Anything to demean! https://t.co/t8ptYMCYHf reageer retweet
Dit keer was het echt, dat was het leuke. Nou ja, "leuk".quote:Op zondag 9 februari 2020 00:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Godver dacht dat dit een aangepaste tweet van jou was
Al die gekkies ook die daar dan weer op reagerenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:00 schreef Dave het volgende:
[..]
Ben jij Maarten vd Linden die deze foto getweet heeft, die onze real Donald Trump vervolgens weer geretweet heeft om te zeggen dat het fake news is, maar dat z'n haar wel goed zit?
Donald is gewoon de real life Dave-troll, maar dan totaal niet leukquote:Op zondag 9 februari 2020 00:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Godver dacht dat dit een aangepaste tweet van jou was
Ik brand vast wat kaarsjes voor jullie straksquote:Op zondag 9 februari 2020 00:07 schreef Koen66 het volgende:
en, zitten jullie allemaal al in spanning te wachten op de storm des doods?
Dit is de SC hoorquote:Op zondag 9 februari 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
Mensehhh ik heb al genoeg Trump zitten spammen in de SC vandaag!
Nu music first!
Oh fuck ik zit zelf in het verkeerde topicquote:Op zondag 9 februari 2020 00:07 schreef Aoibhin het volgende:
Mensehhh ik heb al genoeg Trump zitten spammen in de SC vandaag!
Nu music first!
fake newsquote:Op zondag 9 februari 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh fuck ik zit zelf in het verkeerde topic
RIPquote:Op zondag 9 februari 2020 00:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik brand vast wat kaarsjes voor jullie straks
Nee, dit is het goede topic.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oh fuck ik zit zelf in het verkeerde topic
Als je dit briesje bedoeltquote:Op zondag 9 februari 2020 00:07 schreef Koen66 het volgende:
en, zitten jullie allemaal al in spanning te wachten op de storm des doods?
Nietes!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, dit is het goede topic.
De rest is verkeerd.
Ja bij mij sloeg de twijfel ook even toequote:Op zondag 9 februari 2020 00:09 schreef Dave het volgende:
[..]
Ja toch!? Dacht al dat ik verkeerd zat!
quote:
Trump mag in ieder geval geen enkel NSF-topic in hoorquote:Op zondag 9 februari 2020 00:10 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja bij mij sloeg de twijfel ook even toe
In de SC over het ESF praten, het moet niet gekker worden!
Over het algemeen eens, maar hem uitlachen is altijd leuk.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:11 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Trump mag in ieder geval geen enkel NSF-topic in hoor
Nee joh, ik ben Lori Hendry.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:00 schreef Dave het volgende:
[..]
twitter:Lrihendry twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 20:22:10@realDonaldTrump These assholes have nothing better to do than to attack our president. President Trump has his own hair, all of his own teeth, and looks 20 years younger than his actual age! Most presidents age by 20 years the first three years in office, President Trump looks younger! reageer retweet
Nu kan het VK nog de grote klappen opvangen. Hoe zal dat gaan na de Brexit?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je dit briesje bedoelt
[ afbeelding ]
Dat zal ik wel rustig uitzitten gok ik.
Code oranje met een naam, wel stoer hoorquote:Op zondag 9 februari 2020 00:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als je dit briesje bedoelt
[ afbeelding ]
Dat zal ik wel rustig uitzitten gok ik.
True. Maar NSF is serious businessquote:Op zondag 9 februari 2020 00:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Over het algemeen eens, maar hem uitlachen is altijd leuk.
Weer een vrouw die hij betaald heeft?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:11 schreef I het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben Lori Hendry.twitter:Lrihendry twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 20:22:10@:realDonaldTrump These assholes have nothing better to do than to attack our president. President Trump has his own hair, all of his own teeth, and looks 20 years younger than his actual age! Most presidents age by 20 years the first three years in office, President Trump looks younger! reageer retweet
Ja, dan wordt het andere koek.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu kan het VK nog de grote klappen opvangen. Hoe zal dat gaan na de Brexit?
Als dat Mexicanen ook buiten de deur houdt ben ik voor!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:12 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
True. Maar NSF is serious business![]()
We bouwen er wel een muur omheen
dan sturen ze het ongefilterd naar de EUquote:Op zondag 9 februari 2020 00:11 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nu kan het VK nog de grote klappen opvangen. Hoe zal dat gaan na de Brexit?
Hij heeft haar geretweet. Daar doet ze t voor.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Weer een vrouw die hij betaald heeft?
Houdt al dat water uit Mexico tegen.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Als dat Mexicanen ook buiten de deur houdt ben ik voor!
Nergens voor nodig, zo'n muur. Om Drenthe staat ook geen muur, en hoeveel Mexicanen zitten daar nou helemaal?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Mexico mag ook niet! Dat ligt niet eens in Europaquote:Op zondag 9 februari 2020 00:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit ergens aan refereert maar ik kan het niet plaatsenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Houdt al dat water uit Mexico tegen.
Maar dat is Drenthequote:Op zondag 9 februari 2020 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, zo'n muur. Om Drenthe staat ook geen muur, en hoeveel Mexicanen zitten daar nou helemaal?
Nee okay dat is waar, en toch zou ik er niet gerust op zijn. Ze kunnen ook onder de grond zitten he.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:14 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nergens voor nodig, zo'n muur. Om Drenthe staat ook geen muur, en hoeveel Mexicanen zitten daar nou helemaal?
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit ergens aan refereert maar ik kan het niet plaatsenSouth Park of zo?
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat dit ergens aan refereert maar ik kan het niet plaatsenSouth Park of zo?
Juist ja, briljant en terecht ook natuurlijk!quote:Op zondag 9 februari 2020 00:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
This is the Afsluitdijk. It's a great, great wall that we built to protect us from all the water from Mexico
Ik ben het 95% van de tijd (niet wetenschappelijk vastgesteld) eigenlijk wel met 'm eens.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:17 schreef Koen66 het volgende:
dit deed ie wel goed die Lubach, verder vind ik het een irritante kerel
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben het 95% van de tijd (niet wetenschappelijk vastgesteld) eigenlijk wel met 'm eens.
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben het 95% van de tijd (niet wetenschappelijk vastgesteld) eigenlijk wel met 'm eens.
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:22 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van jou wist ik al dat je een fanboy was
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
Wow! Ik dacht dat Aoibhin een grapje maakte toen ze zei dat ze in een week 50 jaar ouder is geworden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dit was zo episch
Same shit, different day
SC hopper present
Wow! Ik dacht dat Aoibhin een grapje maakte toen ze zei dat ze in een week 50 jaar ouder is geworden
Leuk he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Plaatje vandaag geschoten
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zo lui ben ik dus niettwitter:qikipedia twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 15:01:00The olm, a type of cave salamander, doesn't move very much. On average, they travel less than 10m in a decade, and scientists have identified one individual that didn't move for 7 years. (Image: Arne Hodalič) https://t.co/atMFkrHoa2 reageer retweet
Kritisch kijken, jijquote:Op zondag 9 februari 2020 00:23 schreef I het volgende:
[..]Betekent niet dat ik niet kritisch naar hem kan kijken hoor.
ftfyquote:
Gewoon doenquote:Op zondag 9 februari 2020 00:30 schreef ijs_beer het volgende:
Als ik nog verder zou fixen zou het gemeen worden.
Wat moeten ze doen?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:36 schreef I het volgende:
Jan Smit doet mee aan De Kluis.![]()
Als dat maar goed komt.
wat is dat ook alweer?quote:Op zondag 9 februari 2020 00:36 schreef I het volgende:
Als dat maar goed komt.
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat moeten ze doen?
Dan weet ik voor wat voor uitkomst ik moet rooten
Spelletje; Twee teams van drie tegen elkaar. Drie bewakers, drie overvallers. Jan, Dennis en Tony zijn de overvallers, en moeten goudstaven zien te stelen en buiten het speelveld krijgen. Minstens 25, of één diamant (ter waarde van 10 goudstaven) en 15 goudstaven. Het speelveld heeft meerdere gebouwen waarin een kluis staat. Zowel de bewakers als de overvallers weten niet in welke kluis het goud ligt, de overvallers moeten daar dus achter zien te komen door een plattegrond te vinden. De bewakers moeten vooral blijven patrouilleren en alle kluizen bewaren, die weten namelijk pas waar het goud ligt zodra het te laat is, en de kluis open is..quote:
"Help, mijn Jan is kluizenaar"quote:Op zondag 9 februari 2020 00:36 schreef I het volgende:
Als dat maar goed komt.
Ah, zo! Interessant.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:41 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Spelletje; Twee teams van drie tegen elkaar. Drie bewakers, drie overvallers. Jan, Dennis en Tony zijn de overvallers, en moeten goudstaven zien te stelen en buiten het speelveld krijgen. Minstens 25, of één diamant (ter waarde van 10 goudstaven) en 15 goudstaven. Het speelveld heeft meerdere gebouwen waarin een kluis staat. Zowel de bewakers als de overvallers weten niet in welke kluis het goud ligt, de overvallers moeten daar dus achter zien te komen door een plattegrond te vinden. De bewakers moeten vooral blijven patrouilleren en alle kluizen bewaren, die weten namelijk pas waar het goud ligt zodra het te laat is, en de kluis open is..
Ook wel een leuk programma.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:36 schreef I het volgende:
Als dat maar goed komt.
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
"Help, mijn Jan is kluizenaar"
Wel een leuk concept ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, zo! Interessant.
Jan Smit die moet overvallen, ik weet niet precies hoe ik dat voor me moet zien
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:45 schreef Aoibhin het volgende:
Ik bedoel, hij overvalt me vaak met commentaar waar ik geen zin in heb, maar dat is iets anders
ahhhh ha logisch welquote:Op zondag 9 februari 2020 01:00 schreef I het volgende:
[..]
Die hele serie is volgens mij ergens vorig jaar oktober opgenomen.
quote:Op zondag 9 februari 2020 00:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ook wel een leuk programma.
Op sommige punten misschien nog wel iets leuker dan die vlucht-show, omdat ze hiermee toch iets minder kunnen cheaten.
als we er nog zijn om ze op te etenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:02 schreef Strani het volgende:
Bedtijd. Morgen naar Valencia. Ik zal sinaasappels voor jullie meenemen.
Wat liefquote:Op zondag 9 februari 2020 01:02 schreef Strani het volgende:
In welk deel van Spanje komt de chorizo in het wild voor?quote:Op zondag 9 februari 2020 01:02 schreef Strani het volgende:
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:01 schreef I het volgende:
[..]Ben ik het wel mee eens idd. Al is het soms ook wel tof om te zien hoe creatief de vluchtenden kunnen zijn.
En hoeveel verschil daar per vluchtende in zit.
Feel free to insult me.
Lekkerquote:Op zondag 9 februari 2020 01:02 schreef Strani het volgende:
Op de Chorizo-eilanden natuurlijk!quote:Op zondag 9 februari 2020 01:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
In welk deel van Spanje komt de chorizo in het wild voor?
Inderdaad, succes met de storm!quote:Op zondag 9 februari 2020 01:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als we er nog zijn om ze op te eten
Truste
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:04 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat liefJe was ook al zo attent in het San Remo-topic
Dat is niet altijd zo vanzelfsprekend! De wilde haggis is niet gebonden aan de Haggiseilanden bijvoorbeeldquote:
Nee daar heb je gelijk in maar gelukkig is de wet der logica in dit geval wel van toepassing.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:08 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo vanzelfsprekend! De wilde haggis is niet gebonden aan de Haggiseilanden bijvoorbeeld
Tentje opzetten naast het Lago Jamon Ibericoquote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:13 schreef I het volgende:
[..]Ja, dat dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me met de kluis dat zulke dingen veel minder kunnen.
Als je echt wil kan je iets proberen met een groep mensen of een auto voor afleiding ofzo, maar het is wel lastiger.Reality is for people who can't imagine anything better.
Feel free to insult me.
De regels en afspraken zijn ook wat strikter. Je bent gewoon als team van 3 tegen drie, het terrein is afgesloten met hekken en bos, dus je kan er al niet zomaar met een auto binnenkomen, alles moet te voet. Tenzij je vervoersmiddelen jat van de bewakers.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, dat dus.
Lijkt me met de kluis dat zulke dingen veel minder kunnen.
Als je echt wil kan je iets proberen met een groep mensen of een auto voor afleiding ofzo, maar het is wel lastiger.
Oh, dat is wel veranderd dan?quote:Op zondag 9 februari 2020 01:37 schreef I het volgende:
[..]
De regels en afspraken zijn ook wat strikter. Je bent gewoon als team van 3 tegen drie, het terrein is afgesloten met hekken en bos, dus je kan er al niet zomaar met een auto binnenkomen, alles moet te voet. Tenzij je vervoersmiddelen jat van de bewakers.
Ik zit gewoon te broekpiesen daar én te schuimbekken én mijn armen in de lucht aan het gooienquote:Op zondag 9 februari 2020 02:18 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik vind de eindeloze klaagzang over San Remo erg grappig
Er is ook geen goede reden te bedenken waarom het tot zo laat zou moeten duren. Ze hebben de organisatie daar in eigen hand en nul tijdsverschil om rekening mee te houdenquote:Op zondag 9 februari 2020 02:20 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zit gewoon te broekpiesen daar én te schuimbekken én mijn armen in de lucht aan het gooien
HET IS OVERquote:Op zondag 9 februari 2020 02:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Er is ook geen goede reden te bedenken waarom het tot zo laat zou moeten duren. Ze hebben de organisatie daar in eigen hand en nul tijdsverschil om rekening mee te houden
Ja die was echt mooiquote:Op zondag 9 februari 2020 02:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[ afbeelding ]twitter:
Zie deze nu pas.
Ja, je zou bijna denken dat het laat is ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2020 02:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wat is er weinig op tv als San Remo is afgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |