Bij de Nutella Stage toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:40 schreef Cee het volgende:
Staan gewoon mensen in Sanremo Village op groot scherm te kijken?
Ik dacht al dat mijn tijdlijn opvallend stil wasquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:41 schreef Greys het volgende:
En Twitter is ook al stuk. Of de mijne iig. Krijg er geen tweet meer uit.
Oh is het stuk?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:41 schreef Greys het volgende:
En Twitter is ook al stuk. Of de mijne iig. Krijg er geen tweet meer uit.
Zat er niet eens een interval tussen deze en de vorige?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:42 schreef koffieleuk het volgende:
Start show: 20:40
Nieuwkomers
Paolo Jannacci 22:05
Interval 1
Interval 2
Rancore 22:35
Giordana Angi 22:41
Francesco Gabbani
Raphael Gualazzi
Anastasio
Pinguni Tattici Nucleari
Elodie
Riki
Diodato
Irene Grandi
Achille Lauro
Piero Pelù
Tosca
Michele Zarillo
Junior Cally
Le Vibrazioni
Alberto Urso
Levante
Bugo e Morgan
Rita Pavone
Enrico Nigiotti
Elettra Lamborghini
Marco Masin
Ik was ook in shockquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Zat er niet eens een interval tussen deze en de vorige?
Ik probeerde net drie keer een tweet te verzenden maar krijg steeds 'verzenden mislukt'.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik dacht al dat mijn tijdlijn opvallend stil was
Goeie mediatactiek misschien?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik zweer je, de enige die nog kan tweeten is het officiële account van San Remo. Die ramt de ene na de andere eruit.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik zweer je, de enige die nog kan tweeten is het officiële account van San Remo. Die ramt de ene na de andere eruit.
Ze hebben alleen maar likes op hun tweets, niemand kan reageren. 0 reacties.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:45 schreef Greys het volgende:
Ja, die is ook zometeen ergens tussen nu en 29 februari.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:51 schreef Moira het volgende:
Anastasio en Elodie moet ik ook nog ff afwachten? Elodie staat 1 bij de bookmakers toch? Nog niet gehoord
Hoezo dan? Vind je hem lelijk of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Holy hell, die close up aan het eind had helemaal niet gehoeven.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die is ook zometeen ergens tussen nu en 29 februari.
Zo fijn dat 't dus niet aan mij ligt dat ik fangirl benquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind hem eens stuk beter live zingen dan in 2017!
En wat een bonk charme is het toch. Zowel het lied als de man.
Viva Gabbi!
Ze gaan nu allemaal achter elkaarquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die is ook zometeen ergens tussen nu en 29 februari.
En de pinguïns komen ook zo, heb je die al gezien?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:51 schreef Moira het volgende:
Anastasio en Elodie moet ik ook nog ff afwachten? Elodie staat 1 bij de bookmakers toch? Nog niet gehoord
neequote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
En de pinguïns komen ook zo, heb je die al gezien?
Ik vind hem zeker niet knap iig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dan? Vind je hem lelijk of wat bedoel je?
ik kan dat hele twitteraccount van Sanremo niet eens vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Greys het volgende:
Mijn hele Twitter timeline bestaat nu uit 12 tweets van Sanremo onder elkaar. Verder kan niemand tweeten.
Wat is dit voor hekserij
Pinguins zijn leuk genoeg om voor te blijven hangenquote:
En op de BOM BOMquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Em31 het volgende:
Als hij naar het ESF gaat moeten ze in de staging in ieder geval goed de nadruk leggen op dat fluiten.![]()
Nee bij mij is de laatste tweet 47 minuten geledenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Greys het volgende:
Mijn hele Twitter timeline bestaat nu uit 12 tweets van Sanremo onder elkaar. Verder kan niemand tweeten.
Wat is dit voor hekserij
Bekijk Festival di Sanremo (@SanremoRai): https://twitter.com/SanremoRai?s=09quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Moira het volgende:
[..]
ik kan dat hele twitteraccount van Sanremo niet eens vinden
Hij probeerde ook wel leuk contact te maken met het publiek en ze mee te laten klappen. Dat fluiten is idd zo'n deuntje dat mensen mee gaan fluiten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Em31 het volgende:
Als hij naar het ESF gaat moeten ze in de staging in ieder geval goed de nadruk leggen op dat fluiten.![]()
Maar aangezien het Italië zal dat wel weer een chaos worden.
Volg jij Sanremo wel?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee bij mij is de laatste tweet 47 minuten geleden
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pinguins zijn leuk genoeg om voor te blijven hangen
Graziequote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekijk Festival di Sanremo (@:SanremoRai): https://twitter.com/SanremoRai?s=09
twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 22:55:28My style icon for tonight. #ross #friends #thevoiceofholland @RTL_TVOH https://t.co/mkFGtBfPET reageer retweet
Een enorme standaard knapperd zal het misschien niet zijn maar niet afstotelijk ofzo toch. Kan het me serieus haast niet voorstellen dat iemand hem niet prettig vindt om naar te kijken, alleen al om de sympathieke uitstraling en de pret die hij uitstraalt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind hem zeker niet knap iig.![]()
Maar ik heb het sowieso al niet op hele erge close ups en van hem vind ik het dan nog iets vervelender dan van iemand die ik ten minste nog leuk zou vinden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:56 schreef Em31 het volgende:
Oh Duncan kan wel tweeten.[ afbeelding ]twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 22:55:28My style icon for tonight. #ross #friends #thevoiceofholland @:RTL_TVOH https://t.co/mkFGtBfPET reageer retweet
Ik vind het objectief eigenlijk ook gewoon een knappe ventquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Een enorme standaard knapperd zal het misschien niet zijn maar niet afstotelijk ofzo toch. Kan het me serieus haast niet voorstellen dat iemand hem niet prettig vindt om naar te kijken, alleen al om de sympathieke uitstraling en de pret die hij uitstraalt.![]()
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
nee hoorquote:
Aangenaam, Roger.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Een enorme standaard knapperd zal het misschien niet zijn maar niet afstotelijk ofzo toch. Kan het me serieus haast niet voorstellen dat iemand hem niet prettig vindt om naar te kijken, alleen al om de sympathieke uitstraling en de pret die hij uitstraalt.![]()
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
jamaar dat betekent dat ik gabbanigod niet live voor m'n neus kan zienquote:
ohja die komt nu dusquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
Ik denk dat Anastasio nog komt? In ieder geval klopte mijn lijstje niet.
Ergens juist wel grappig dat mensen zó verschillend naar iemand kunnen kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aangenaam, Roger.![]()
Ik vind hem niet prettig om naar te kijken en hij komt (op mij) ook niet zo sympathiek over. Ik irriteer me zelfs licht aan hem, in bijna alles wat hij doet op het podium, z'n blik, lach, z'n hele manier van doen, alles geeft me een beetje de kriebels aan hem.
Ja, smaken verschillen gaat een stuk verder dan alleen muziek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens juist wel grappig dat mensen zó verschillend naar iemand kunnen kijken.En dat je je haast niks voor kunt stellen erbij.
Nou ja jij gruwelde ook van het idee van de Eurovision Singalong op het plein en ik kan niet wachten.Dus ergens moet het ons niet verbazen.
Gelukkig hebben we onze gezamenlijke sjoelliefde!
Vervolgens krijgt @Greys een mail van HQ dat italië op bezoek komt bij de sjoeliegans voor de postcard. Laat je dat schieten?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen gaat een stuk verder dan alleen muziek.
Gelukkig ook maar, zou onhandig worden als we allemaal achter dezelfde man aan zouden zitten.![]()
Dus jij mag deze hebben, als je hem dan maar niet mee naar het sjoelen neemt.
Meer dan twee bedoel jequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Elodie heeft toch wel echte pluspunten hoor.
Wat denk jij nou van het Nederlands Elftal?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
*haalt de lege bitterbalschalen weg en zet schalen met blokjes kaas en worst neer voor iedereen.
Jaja, ik weet wel hoe je een feestje bouwt.
ja die vallen er bijna uit in zo'n jurkjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Elodie heeft toch wel echte pluspunten hoor.
Deze is van Mahmood ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef Moira het volgende:
Zeidie nou dat Mahmood hier de tekst van heeft geschreven? of de muziek?
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Vervolgens krijgt @:Greys een mail van HQ dat italië op bezoek komt bij de sjoeliegans voor de postcard. Laat je dat schieten?
Nu het zegt, inderdaad ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:19 schreef Moira het volgende:
ze doet me een beetje denken aan Rihanna wel
Achille Lauro moet je wel even zien eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef Moira het volgende:
Aight ik heb 't wel weer gezien voor vandaagTot morgen
oh wanneer is die?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Achille Lauro moet je wel even zien eigenlijk
Ik ga gieren als onze sjoelclub een postcard krijgt en Gabbani naar het ESF gaat en die postcard doet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
als je hem dan maar niet mee naar het sjoelen neemt.
Zitten nog drie acts tussenquote:
Morgen wel de finale komen kijken hequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:21 schreef Moira het volgende:
P.S.: ik vind het wel leuk om eens níét een seizoens-ESF'er te zijn en met jullie mee te verhuizen naar random landentopics waar toevallig een semi oid wordt gehouden
Oh dit jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Vervolgens krijgt @:Greys een mail van HQ dat italië op bezoek komt bij de sjoeliegans voor de postcard. Laat je dat schieten?
Ja zei daarvoor dit alquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:23 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Morgen wel de finale komen kijken he
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef Moira het volgende:
Aight ik heb 't wel weer gezien voor vandaagTot morgen
Lekker kaasfonduen met Gabba.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga gieren als onze sjoelclub een postcard krijgt en Gabbani naar het ESF gaat en die postcard doet.
De kans is 0.000000001 procent maar de kans IS er wel.
Het heeft wel wat he?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:21 schreef Moira het volgende:
P.S.: ik vind het wel leuk om eens níét een seizoens-ESF'er te zijn en met jullie mee te verhuizen naar random landentopics waar toevallig een semi oid wordt gehouden
Ik zou echt duizend doden sterven als ik dan net die dag niet kan komen sjoelenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga gieren als onze sjoelclub een postcard krijgt en Gabbani naar het ESF gaat en die postcard doet.
De kans is 0.000000001 procent maar de kans IS er wel.
Iddquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het heeft wel wat he?
Ik hou er geen avonden bewust voor vrij, maar als er op een vrije avond ineens een voorronde is in Litouwen of zoiets kijk en post ik vrolijk mee
Ik ga die trouwens morgen wel kijken, blijf ik langer plakkenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Achille Lauro moet je wel even zien eigenlijk
En dan de hele tijd radijsjes naar zijn hoofd gooien?quote:
Tot morgen alvast dan?quote:
Lekker met vice verse kaasquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Tot morgen
[..]
Lekker met vice verse kaas :p
Ik denk dat ze wel kans maken op een plek in het linkerrijtje maar het is altijd lastig als thuisland hè!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat denk jij nou van het Nederlands Elftal?
*zorgt voor gespreksstof.
Is ook wel onhandig dat geen van de andere voetbalteams echt op ons stemt natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel kans maken op een plek in het linkerrijtje maar het is altijd lastig als thuisland hè!
Jes, dis is a Dutsj tredissjun, wie doe it every taaim! Dzjust ask aisbèr!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan de hele tijd radijsjes naar zijn hoofd gooien?
Ja, daar zie ik idd de humor ook nog wel van in.
Ook al omdat 9 points meestal het maximaal haalbare is in de groepsfasequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is ook wel onhandig dat geen van de andere voetbalteams echt op ons stemt natuurlijk.![]()
Lang geleden dat het Nederlands elftal ergens douze points wist te behalen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jes, dis is a Dutsj tredissjun, wie doe it every taaim! Dzjust ask aisbèr!
Maar dat is voor de televotequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook al omdat 9 points meestal het maximaal haalbare is in de groepsfase
Het is rigged, zeg ik je.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook al omdat 9 points meestal het maximaal haalbare is in de groepsfase
Kan erg prettig zijn in die contreienquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is rigged, zeg ik je.![]()
En dan spelen de favoriete oostblokkkers waarschijnlijk ook nog met verwarmde ballen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:38 schreef Cee het volgende:
Dit is een goed moment om te zeggen arrivederci en tot morgen.
Trusten Ceequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:38 schreef Cee het volgende:
twitter:eurotrashsash twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 23:47:38Why am I seeing tweets comparing Francesco Gabbani to Jesus??? Yes he’s a wonderful guy and he did some great performances but he’s no Francesco Gabbani reageer retweet
Het enige dat me zou kunnen tegenhouden om te kunnen komen is dood zijn. En zelfs dan ben ik daar nog.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou echt duizend doden sterven als ik dan net die dag niet kan komen sjoelen
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:50 schreef koffieleuk het volgende:
@:Cee @:Moira voor als jullie dit teruglezentwitter:eurotrashsash twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 23:47:38Why am I seeing tweets comparing Francesco Gabbani to Jesus??? Yes he’s a wonderful guy and he did some great performances but he’s no Francesco Gabbani reageer retweet
Ik weet niet of hij het erg zou waarderen als jou daar binnen kom slepen en jouw levenloze lichaam op die sjoeltafel kwak.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige dat me zou kunnen tegenhouden om te kunnen komen is dood zijn. En zelfs dan ben ik daar nog.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het erg zou waarderen als jou daar binnen kom slepen en jouw levenloze lichaam op die sjoeltafel kwak.![]()
Ik weet ook niet of ik dat nog als een Hollandse traditie uitgelegd krijg.
IN SPIRIT ROOZJ, IN SPIRIT!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het erg zou waarderen als jou daar binnen kom slepen en jouw levenloze lichaam op die sjoeltafel kwak.![]()
Ik weet ook niet of ik dat nog als een Hollandse traditie uitgelegd krijg.
Alweer?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:05 schreef koffieleuk het volgende:
Komt even iemand van de trap gerold zeg
Zo'n lichaam blijft inderdaad wel langer beter in een grote pot alcohol. Maar blijft een gedoe om dat allemaal mee te nemen.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n lichaam blijft inderdaad wel langer beter in een grote pot alcohol. Maar blijft een gedoe om dat allemaal mee te nemen.
Ooohquote:
*Noteertquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n lichaam blijft inderdaad wel langer beter in een grote pot alcohol. Maar blijft een gedoe om dat allemaal mee te nemen.
Gelukkig is Schiedam niet al te ver wegquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar! Steekkarretje en klaar is Krees.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig is Schiedam niet al te ver weg
Ik hoop dat ze reserve-onderdelen voor deze hebben als ie naar het ESF gaat met deze act in 119 repetities.quote:
Gelukkig is ons podium redelijk plat, dacht ik begrepen te hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze reserve-onderdelen voor deze hebben als ie naar het ESF gaat met deze act in 119 repetities.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, het is weer Greys na Middernacht.
23:33 toch?quote:
Klopt. Is alweer verwerktquote:
Deze wil je wel even zien denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:32 schreef remlof het volgende:
Nu een rapper die is vernoemd naar de oude MS Willem Ruys, waarop later onder de naam Achille Lauro een kaping door de PLF plaatsvond?
https://en.wikipedia.org/wiki/MS_Achille_Lauro
Devo andare in bagno.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Deze wil je wel even zien denk ik
Z’n mascara is wel wat uitgelopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Leuk hoedje.
Mooi voor in het theater, of in de bioscoop oid.
Ja, ik denk niet dat er ook nog betere make-up betaald kon worden. Budget was al op aan die hoed.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Z’n mascara is wel wat uitgelopen.
De rest van zijn gaderobe mocht ook wel wat kosten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat er ook nog betere make-up betaald kon worden. Budget was al op aan die hoed.
twitter:elainovision twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 00:35:54I swear Achille Lauro is the most extra performer in Italy, and that takes *some doing* #Sanremo2020 https://t.co/udw8M8FfnK reageer retweet
Is er ook niet altijd aan af te zien. Foto rechtsboven in die tweet staat hij gewoon in zijn ondergoed, lijkt het.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De rest van zijn gaderobe mocht ook wel wat kosten.twitter:elainovision twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 00:35:54I swear Achille Lauro is the most extra performer in Italy, and that takes *some doing* #Sanremo2020 https://t.co/udw8M8FfnK reageer retweet
Make up was zo slecht, dat ze tijdens het optreden nog gingen bijwerken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat er ook nog betere make-up betaald kon worden. Budget was al op aan die hoed.
Constrast moet zo groot mogelijk natuurlijk. Anders heeft een kledingwissel geen zin.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er ook niet altijd aan af te zien. Foto rechtsboven in die tweet staat hij gewoon in zijn ondergoed, lijkt het.
Ja, sta je in zo'n grote show, moet je zelf lippenstift meenemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:40 schreef hole1988 het volgende:
ja j
[..]
Make up was zo slecht, dat ze tijdens het optreden nog gingen bijwerken.
SPOILER: Mocht iemand nog willen weten waar we in het programma zitten.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
Voor meer contrast had hij beter zwart ondergoed kunnen dragen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:41 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Constrast moet zo groot mogelijk natuurlijk. Anders heeft een kledingwissel geen zin.
En betere stylist was net wat te duurquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Voor meer contrast had hij beter zwart ondergoed kunnen dragen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:43 schreef koffieleuk het volgende:
SPOILER: Mocht iemand nog willen weten waar we in het programma zitten.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: We zijn net over de helft!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:43 schreef koffieleuk het volgende:
Ik ga het einde niet halen zie ik alSPOILER: Mocht iemand nog willen weten waar we in het programma zitten.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Snorremans van Greys stond toch bovenaan?quote:
In ieder geval wel top 5, weet het eigenlijk niet meerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Snorremans van Greys stond toch bovenaan?
Of heb je het over een andere tussenstand?
Niet gek ook. Ik ben inmiddels ook elk contact met de werkelijkheid verloren na een paar van dit soort avonden.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:49 schreef koffieleuk het volgende:
Komt naar
[..]
In ieder geval wel top 5, weet het eigenlijk niet meer
Die van Greys leidt inderdaad, die man van net derde.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:50 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Niet gek ook. Ik ben inmiddels ook elk contact met de werkelijkheid verloren na een paar van dit soort avonden.
1 van die gasten loopt weg tijdens het optreden.quote:
Ok, thnx.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:47 schreef hole1988 het volgende:
[..]
1 van die gasten loopt weg tijdens het optreden.
Wel apart dat het orkest in één keer synchroon weet te stoppen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ok, thnx.
Ik dacht al zoiets. Ik zat te luisteren en ineens kapte alles.
Zag daarna wel allemaal mensen met oortjes en zo lopen.
twitter:SailorLoki twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 01:49:43Morgan lo ha dissato Bugo se ne è andato e ha fatto bene #Sanremo2020 VIDEO
reageer retweet
Ja volgens mij ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:56 schreef Jason22 het volgende:
Diskwalificatie, of verstond ik dat verkeerd?
twitter:daunasolaparte twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 01:59:27Je stelt jezelf voor aan Sanremo in combinatie met een andere artiest. Concurreer je samen en wat ben je aan het doen? Je maakt hem belachelijk tijdens het lied door de teksten te bewerken. Je zuigt en wat mij betreft is het slechte figuur gemaakt door Morgan en niet door Bugo #Sanremo2020 Video Link reageer retweet
Dat lees ik in veel tweets nu idd.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:03 schreef hole1988 het volgende:
Tweet vertaalt met uitlegtwitter:daunasolaparte twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 01:59:27Je stelt jezelf voor aan Sanremo in combinatie met een andere artiest. Concurreer je samen en wat ben je aan het doen? Je maakt hem belachelijk tijdens het lied door de teksten te bewerken. Je zuigt en wat mij betreft is het slechte figuur gemaakt door Morgan en niet door Bugo #Sanremo2020 Video Link reageer retweet
twitter:LaRonnie_ twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 02:04:38Raga maar Morgan zong hem "Godzijdank, je staat op dit podium. Bedankt degenen die je daar hebben gebracht. Dat ben ik " Ik geloof dat Bugo is verdwenen, ik zou hem tenminste van de trap hebben laten vallen als de impersonator van Ghali#Sanremo2020
reageer retweet
twitter:SanremoRai twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 02:23:21Quarta serata - Classifica Sala StampaSiete d'accordo?#sanremo2020 #sanremo70
reageer retweet
quote:Late night twist. Little is missing at two o’clock, the fourth evening of the Festival is getting longer and when it is the Bugo-Morgan couple the patatrac happens. Morgan goes on stage, the conductor starts the performance, and Morgan starts singing Sincere reading the text on the iPad he placed above the keyboards, on one of which the names of Bugo and Morgan appear. But sing a different text, sing a new text. It refers to the “bad intentions, the rudeness” “the bad figure of last night”, “your ingratitude your arrogance”, “do what you want by putting your feet on your head”, “I try to provide an art form” , “Respect this stage and respect those who brought you there.” He reads carefully, sings slightly out of time these and other phrases that certainly refer to the performance of the previous evening, chaotic and linked to previous strong controversies.Morgan seems to be upset with Bugo, at least Bugo thinks Morgan has it in for him and so he leaves the stage and leaves. Leaving Morgan alone on stage. The orchestra stops, Morgan tries to chase the now ex-partner, the program stops and first Amadeus, then Fiorello and Antonella Clerici enter the scene, trying to recover the recoverable. With Fiorello saving everything: “We will give up everything too, decide who wins tonight and close it here”.
After Rita Pavone’s performance, Amadeus returns to the scene and explains that they are trying to understand what happened and if Bugo is willing to return to the scene, because otherwise Morgan and Bugo would be disqualified. What happens instead, because “it is a matter of defection – says the conductor and artistic director – and according to the rules Morgan and Bugo are disqualified”.
Diodatoquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:25 schreef hole1988 het volgende:
twitter:SanremoRai twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 02:23:21Quarta serata - Classifica Sala StampaSiete d'accordo?#sanremo2020 #sanremo70 [ link | afbeelding ] reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 07:15 schreef hole1988 het volgende:
Je kan wel stellen dat de RAI geen EBU is. Ze knallen het incident gewoon op YouTube.
Op 38 seconden probeert Bugo de blaadjes weg te grissen bij Morgan. Dat mislukt en loopt vervolgens weg.
Het zal Gabbani wel worden, maar vind dat lied van Pinguini veel leuker...quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:56 schreef Em31 het volgende:
Die top 6 van gisteren komt volgens mij wel aardig overeen met de tussenstand tot nu toe toch? Kans is groot dat daar de winnaar tussenzit.
Ik snap nog steeds niks van het stemmen (en wat het verschil is tussen gisteravond en vanavond en waarom ze nou überhaupt nóg een keer moetenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het zal Gabbani wel worden, maar vind dat lied van Pinguini veel leuker...
Ik heb ook zo'n vermoeden inderdaad.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat Gabbani geen tweede keer naar ESF wil. In ieder geval niet zo kort na 2017.
We mogen geen ‘koekoek’ meer zeggen van Straniquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
Sow koekoek
Nee ophouden Cee deze jongen is 12.
Denk ik ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat Gabbani geen tweede keer naar ESF wil. In ieder geval niet zo kort na 2017.
Volgens mij maakten ze de vorige jaren de tussenstand niet bekend, dus feitelijk was het onmogelijk om in te schatten op welke plek Mahmood stond.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niks van het stemmen (en wat het verschil is tussen gisteravond en vanavond en waarom ze nou überhaupt nóg een keer moeten) maar Mahmood kwam toch pas bij de laatste avond naar boven vorige keer? Alles zal wel weer anders worden vanavond.
En ik mis álles op Super Saturday want ik heb een feestje en dat is nog superderder Saturday.
Nee dat kan dit jaar bijna niet, ze hebben veranderd hoe er gestemd wordt/wat meetelt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niks van het stemmen (en wat het verschil is tussen gisteravond en vanavond en waarom ze nou überhaupt nóg een keer moeten) maar Mahmood kwam toch pas bij de laatste avond naar boven vorige keer? Alles zal wel weer anders worden vanavond.
Hij stond vorig jaar na de eerste twee avonden ergens onderaan, maar die stemmen telden niet mee, dit jaar wel. Daardoor kon de jury hem laten winnen, ondanks een lage televote score. Dit jaar is dat veel lastiger en kun je eigenlijk al aardig inschatten wie kans heeft om de top 3 te halen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:22 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Volgens mij maakten ze de vorige jaren de tussenstand niet bekend, dus feitelijk was het onmogelijk om in te schatten op welke plek Mahmood stond.
Het zijn dus de wedkantoren geweest die hem hadden onderschat denk ik
Goeie uitleg! Dat verklaart inderdaad waarom de winst van Mahmood zo onverwacht wasquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij stond vorig jaar na de eerste twee avonden ergens onderaan, maar die stemmen telden niet mee, dit jaar wel. Daardoor kon de jury hem laten winnen, ondanks een lage televote score. Dit jaar is dat veel lastiger en kun je eigenlijk al aardig inschatten wie kans heeft om de top 3 te halen.
Met deze manier van stemmen had Mahmood nooit de top 3 gehaald.
Grappig eigenlijk, dat de grootste Eurovisie-hit van de laatste jaren alleen won door de jury. Er was zelfs een rel omheen, omdat men dacht dat de jury hem alleen had laten winnen omdat het politiek correct was. Zoiets zou je ook in Nederland krijgen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij stond vorig jaar na de eerste twee avonden ergens onderaan, maar die stemmen telden niet mee, dit jaar wel. Daardoor kon de jury hem laten winnen, ondanks een lage televote score. Dit jaar is dat veel lastiger en kun je eigenlijk al aardig inschatten wie kans heeft om de top 3 te halen.
Ah bedankt voor de uitleg!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:25 schreef Em31 het volgende:
[..]
De jury had het inderdaad gewoon bij het rechte eind.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Grappig eigenlijk, dat de grootste Eurovisie-hit van de laatste jaren alleen won door de jury. Er was zelfs een rel omheen, omdat men dacht dat de jury hem alleen had laten winnen omdat het politiek correct was. Zoiets zou je ook in Nederland krijgen.
Zie dit nu pas,zou zo iemand niet naar het ESF willen voor de UK?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:24 schreef koffieleuk het volgende:
Niall Horan is het met mij eens
[ afbeelding ]
Ierland danquote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie dit nu pas,zou zo iemand niet naar het ESF willen voor de UK?
Het is een Ier, maar wel opvallend dat hij Sanremo volgt. Of zit er een maatje van hem bij de pinguïns?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:41 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie dit nu pas,zou zo iemand niet naar het ESF willen voor de UK?
Je zou zeggen van wel, maar drie uur later komt pas Rancore dus of het echt invloed heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:13 schreef molloot200 het volgende:
En ze doen vanavond weer allemaal hun eigen nummer? Wat was dan het doel van de uitzending van gisteren? Francesco wel goede startplek ten opzichte van de andere twee uit de top 3.
Dit iddquote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:20 schreef molloot200 het volgende:
Mmm inderdaad.
Vraag me wel af of de Italianen dan ook denken dat het bij ESF wel allemaal heel vlug gaat of zo. Dat ze het gek vinden dat er geen intervals zitten totdat alle 26 nummers zijn geweest (buiten korte interviews om). Ik vind het gewoon een hele rare manier van showvoeren en dat dat dan zo goed wordt bekeken begrijp ik echt niet.
Gelukkig dus na alle andere NF’s van vanavond dus dat is dan weer sympathiek van die Italianen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ermahgerd dus Francesco zal wel na 00:00 komen dan. Nja, gelukkig is 't weekend
Met dat resultaat zou ik heel blij zijnquote:
U riep?quote:
Pfffffff ... zo laat ..quote:Op zaterdag 8 februari 2020 13:47 schreef Moira het volgende:
[..]
Ermahgerd dus Francesco zal wel na 00:00 komen dan. Nja, gelukkig is 't weekend
Nóg meer pinguïns??quote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:43 schreef Funhouse het volgende:
Ik vind dat pinguïn nummer dus echt niet om aan te horen. Zou het een grote teleurstelling vinden na Mahmood vorig jaar.
Begint om 20:40, eindtijd is een raadsel. Hier de livestreamquote:Op zaterdag 8 februari 2020 14:39 schreef GeorgeM het volgende:
Hoe laat begint het vanavond? Of staat dat al ergens? Ik wil wel graag een stuk meekijken.
En is er een lajf striem?
Half 2 dus waarschijnlijk half 3 ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Begint om 20:40, eindtijd is een raadsel. Hier de livestream
Ik las ergens dat de langste San Remo tot een uur of 4 duurdequote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Half 2 dus waarschijnlijk half 3 ofzo
Welke wedstrijd komt er dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:58 schreef Moira het volgende:
Kak er is om 23:00 ook een turnwedstrijd die ik wil zien
Jij gaat ook gezellig kijken begrijp ik?quote:
Jaaaaa, Zweden en Italiequote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:32 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Jij gaat ook gezellig kijken begrijp ik?
Gezellig!quote:
Ik idd ook alleen de grote toernooien (EK, WK, OS). Maar omdat ik buiten die ene week in het jaar meer turnen wilde zien, volg ik sinds 2015/2016 ofzo ook een beetje de Amerikaanse NCAA (college gymnastics)quote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:18 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Welke wedstrijd komt er dan?Ik volg het buiten de grote toernooien niet zo.
quote:
NCAA leeft inderdaad niet zo in Nederland, is echt meer een Amerikaans ding inderdaadquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:41 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik idd ook alleen de grote toernooien (EK, WK, OS). Maar omdat ik buiten die ene week in het jaar meer turnen wilde zien, volg ik sinds 2015/2016 ofzo ook een beetje de Amerikaanse NCAA (college gymnastics)![]()
Omdat die Amerikanen dat vet goed broadcasten en ik liever minder-moeilijk-maar-perfect-uitgevoerd-turnen zie door ontspannen volgroeide vrouwen (college) dan vet-moeilijk-en-oke-uitgevoerd-turnen door gespannen minderjarige meisjes (elite)![]()
Vooral sinds Kyla Ross en Madison Kocian in 2017 naar UCLA zijn gegaan volg ik echt elke wedstrijd van UCLA, wat een genot is dat teamwereldkwaliteit
Maar ik geloof dat ik scheel zit te kijken en dat ze mórgen pas moeten, dus scheelt weer
(Sorry voor de offtopic)
Deel je mening compleet. Zelf vind ik op plaat Achille ook nog wel lekker klinken, maar hij zingt gewoon niet goed genoeg...Wel een karakter in elk geval!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:00 schreef Em31 het volgende:
Ik weet eigenlijk niet zo goed voor wie ik ben. Ik luister de afgelopen dagen veel naar Fai Rumore dus daar zou ik sowieso wel blij mee zijn, maar Francesco Gabbani is ook wel prima. Enige is dat ik misschien liever weer een nieuwe artiest zie. Pinguïns weet ik niet zo goed. Wel catchy, maar vind het ook weer niet geweldig klinken.
Elodie lijkt me heel geschikt voor het ESF, maar die heeft ondertussen denk ik alleen kans om te gaan als de winnaar niet wil en ze aangewezen wordt.
Jaaaa omg jij moet in het turnentopic in SPT gaan posten waar het niet offtopic is en ik als enige zit te hypen om de NCAAquote:Op zaterdag 8 februari 2020 16:51 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
NCAA leeft inderdaad niet zo in Nederland, is echt meer een Amerikaans ding inderdaad
Ik heb zelf nooit zo'n wedstrijd gezien, maar krijg wel heel veel mee via twitter en wat andere websites. Dat UCLA nationaal kampioen werd heb ik dus helemaal meegekregen enzo
De namen die je noemde zijn allemaal toppers! Nog wat namen die genoemd moeten worden:
Jordyn Wieber
Katelyn Ohashi
Peng Peng Lee
(e.v.a waarschijnlijk)
(Ook sorry voor de offtopic, hier blijft het bij hoor)
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:27 schreef koffieleuk het volgende:
Ik las op Diodato wel naar het ESF wil, mocht hij winnen. (En dat mag van mij best)
Is niet officieel bekendgemaakt. Daarom vond ik dit bericht wel noemenswaardigquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:32 schreef Momo het volgende:
Weten we precies welke artiesten wel en niet willen ?
Dank!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 15:04 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Begint om 20:40, eindtijd is een raadsel. Hier de livestream
Nee, natuurlijk niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |