abonnement Unibet Coolblue
pi_191402240
Best nog wel een leuk nummer...
leven zoals het leven is
pi_191402262
Diskwalificatie, of verstond ik dat verkeerd?
leven zoals het leven is
pi_191402276
SailorLoki twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 01:49:43 Morgan lo ha dissato Bugo se ne è andato e ha fatto bene #Sanremo2020 VIDEO reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_191402292
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 01:56 schreef Jason22 het volgende:
Diskwalificatie, of verstond ik dat verkeerd?
Ja volgens mij ook.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_191402313
Tweet vertaalt met uitleg

daunasolaparte twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 01:59:27 Je stelt jezelf voor aan Sanremo in combinatie met een andere artiest. Concurreer je samen en wat ben je aan het doen? Je maakt hem belachelijk tijdens het lied door de teksten te bewerken. Je zuigt en wat mij betreft is het slechte figuur gemaakt door Morgan en niet door Bugo #Sanremo2020 Video Link reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_191402322
Het vrouwtje van Afrojack
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  zaterdag 8 februari 2020 @ 02:05:48 #232
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_191402335
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 02:03 schreef hole1988 het volgende:
Tweet vertaalt met uitleg

daunasolaparte twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 01:59:27 Je stelt jezelf voor aan Sanremo in combinatie met een andere artiest. Concurreer je samen en wat ben je aan het doen? Je maakt hem belachelijk tijdens het lied door de teksten te bewerken. Je zuigt en wat mij betreft is het slechte figuur gemaakt door Morgan en niet door Bugo #Sanremo2020 Video Link reageer retweet
Dat lees ik in veel tweets nu idd.
Dat hij de tekst had aangepast en er kritiek op die andere gast van de eerdere optredens in had verwerkt e.d.

Klinkt iig niet heel stijlvol allemaal.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_191402405
LaRonnie_ twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 02:04:38 Raga maar Morgan zong hem "Godzijdank, je staat op dit podium. Bedankt degenen die je daar hebben gebracht. Dat ben ik " Ik geloof dat Bugo is verdwenen, ik zou hem tenminste van de trap hebben laten vallen als de impersonator van Ghali#Sanremo2020 reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_191402445
SanremoRai twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 02:23:21 Quarta serata - Classifica Sala StampaSiete d'accordo?#sanremo2020 #sanremo70 reageer retweet
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_191403413
Je kan wel stellen dat de RAI geen EBU is. Ze knallen het incident gewoon op YouTube.

Op 38 seconden probeert Bugo de blaadjes weg te grissen bij Morgan. Dat mislukt en loopt vervolgens weg.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_191403443
Hier een artikel in het engels

quote:
Late night twist. Little is missing at two o’clock, the fourth evening of the Festival is getting longer and when it is the Bugo-Morgan couple the patatrac happens. Morgan goes on stage, the conductor starts the performance, and Morgan starts singing Sincere reading the text on the iPad he placed above the keyboards, on one of which the names of Bugo and Morgan appear. But sing a different text, sing a new text. It refers to the “bad intentions, the rudeness” “the bad figure of last night”, “your ingratitude your arrogance”, “do what you want by putting your feet on your head”, “I try to provide an art form” , “Respect this stage and respect those who brought you there.” He reads carefully, sings slightly out of time these and other phrases that certainly refer to the performance of the previous evening, chaotic and linked to previous strong controversies.Morgan seems to be upset with Bugo, at least Bugo thinks Morgan has it in for him and so he leaves the stage and leaves. Leaving Morgan alone on stage. The orchestra stops, Morgan tries to chase the now ex-partner, the program stops and first Amadeus, then Fiorello and Antonella Clerici enter the scene, trying to recover the recoverable. With Fiorello saving everything: “We will give up everything too, decide who wins tonight and close it here”.

After Rita Pavone’s performance, Amadeus returns to the scene and explains that they are trying to understand what happened and if Bugo is willing to return to the scene, because otherwise Morgan and Bugo would be disqualified. What happens instead, because “it is a matter of defection – says the conductor and artistic director – and according to the rules Morgan and Bugo are disqualified”.
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
pi_191403594
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 02:25 schreef hole1988 het volgende:
SanremoRai twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 02:23:21 Quarta serata - Classifica Sala StampaSiete d'accordo?#sanremo2020 #sanremo70 [ link | afbeelding ] reageer retweet
Diodato *O*
pi_191403648
Zhe Drama. :')

Wat is nou de aanleiding geweest voor deze lyrische aanval op Bugo?
Hotapnyc
pi_191403704
Die Alberto Urso was toch een van de grote favorieten? Gewoon laatste :o

Dat liedje van Pinguini is wel echt tof trouwens *O*

[ Bericht 32% gewijzigd door TheVulture op 08-02-2020 08:52:54 ]
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191403796
quote:
2s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 07:15 schreef hole1988 het volgende:
Je kan wel stellen dat de RAI geen EBU is. Ze knallen het incident gewoon op YouTube.

Op 38 seconden probeert Bugo de blaadjes weg te grissen bij Morgan. Dat mislukt en loopt vervolgens weg.
_O-
Die verdwaasde blik van die tijger _O-
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_191403814
Die top 6 van gisteren komt volgens mij wel aardig overeen met de tussenstand tot nu toe toch? Kans is groot dat daar de winnaar tussenzit.
pi_191403869
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 08:56 schreef Em31 het volgende:
Die top 6 van gisteren komt volgens mij wel aardig overeen met de tussenstand tot nu toe toch? Kans is groot dat daar de winnaar tussenzit.
Het zal Gabbani wel worden, maar vind dat lied van Pinguini veel leuker...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zaterdag 8 februari 2020 @ 09:05:07 #243
478909 molloot200
alles muziek.
pi_191403894
Ik ben met de hele top 3 wel tevreden met als het zou winnen.
  ESF Reporter zaterdag 8 februari 2020 @ 09:13:13 #244
87554 Cee
Welluk?
pi_191403972
Ik heb wel het gevoel dat Gabbani geen tweede keer naar ESF wil. In ieder geval niet zo kort na 2017.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 februari 2020 @ 09:15:35 #245
163650 Greys
pi_191404001
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 09:02 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het zal Gabbani wel worden, maar vind dat lied van Pinguini veel leuker...
Ik snap nog steeds niks van het stemmen (en wat het verschil is tussen gisteravond en vanavond en waarom ze nou überhaupt nóg een keer moeten _O- ) maar Mahmood kwam toch pas bij de laatste avond naar boven vorige keer? Alles zal wel weer anders worden vanavond. :D

En ik mis álles op Super Saturday want ik heb een feestje en dat is nog superderder Saturday. O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191404005
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 09:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat Gabbani geen tweede keer naar ESF wil. In ieder geval niet zo kort na 2017.
Ik heb ook zo'n vermoeden inderdaad.
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191404017
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 februari 2020 23:34 schreef Cee het volgende:
Sow koekoek
Nee ophouden Cee deze jongen is 12.
We mogen geen ‘koekoek’ meer zeggen van Strani :P
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 februari 2020 @ 09:19:21 #248
163650 Greys
pi_191404027
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 09:13 schreef Cee het volgende:
Ik heb wel het gevoel dat Gabbani geen tweede keer naar ESF wil. In ieder geval niet zo kort na 2017.
Denk ik ook.

En ik denk niet dat het aan de orde is want hij wint vast ook niet.

;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_191404044
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 09:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niks van het stemmen (en wat het verschil is tussen gisteravond en vanavond en waarom ze nou überhaupt nóg een keer moeten _O- ) maar Mahmood kwam toch pas bij de laatste avond naar boven vorige keer? Alles zal wel weer anders worden vanavond. :D

En ik mis álles op Super Saturday want ik heb een feestje en dat is nog superderder Saturday. O+
Volgens mij maakten ze de vorige jaren de tussenstand niet bekend, dus feitelijk was het onmogelijk om in te schatten op welke plek Mahmood stond.
Het zijn dus de wedkantoren geweest die hem hadden onderschat denk ik :)
Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
pi_191404054
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2020 09:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik snap nog steeds niks van het stemmen (en wat het verschil is tussen gisteravond en vanavond en waarom ze nou überhaupt nóg een keer moeten _O- ) maar Mahmood kwam toch pas bij de laatste avond naar boven vorige keer? Alles zal wel weer anders worden vanavond. :D
Nee dat kan dit jaar bijna niet, ze hebben veranderd hoe er gestemd wordt/wat meetelt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')