Aangenaam, Roger.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Een enorme standaard knapperd zal het misschien niet zijn maar niet afstotelijk ofzo toch. Kan het me serieus haast niet voorstellen dat iemand hem niet prettig vindt om naar te kijken, alleen al om de sympathieke uitstraling en de pret die hij uitstraalt.![]()
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
jamaar dat betekent dat ik gabbanigod niet live voor m'n neus kan zienquote:
ohja die komt nu dusquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
Ik denk dat Anastasio nog komt? In ieder geval klopte mijn lijstje niet.
Ergens juist wel grappig dat mensen zó verschillend naar iemand kunnen kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aangenaam, Roger.![]()
Ik vind hem niet prettig om naar te kijken en hij komt (op mij) ook niet zo sympathiek over. Ik irriteer me zelfs licht aan hem, in bijna alles wat hij doet op het podium, z'n blik, lach, z'n hele manier van doen, alles geeft me een beetje de kriebels aan hem.
Ja, smaken verschillen gaat een stuk verder dan alleen muziek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens juist wel grappig dat mensen zó verschillend naar iemand kunnen kijken.En dat je je haast niks voor kunt stellen erbij.
Nou ja jij gruwelde ook van het idee van de Eurovision Singalong op het plein en ik kan niet wachten.Dus ergens moet het ons niet verbazen.
Gelukkig hebben we onze gezamenlijke sjoelliefde!
Vervolgens krijgt @Greys een mail van HQ dat italië op bezoek komt bij de sjoeliegans voor de postcard. Laat je dat schieten?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen gaat een stuk verder dan alleen muziek.
Gelukkig ook maar, zou onhandig worden als we allemaal achter dezelfde man aan zouden zitten.![]()
Dus jij mag deze hebben, als je hem dan maar niet mee naar het sjoelen neemt.
Meer dan twee bedoel jequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Elodie heeft toch wel echte pluspunten hoor.
Wat denk jij nou van het Nederlands Elftal?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
*haalt de lege bitterbalschalen weg en zet schalen met blokjes kaas en worst neer voor iedereen.
Jaja, ik weet wel hoe je een feestje bouwt.
ja die vallen er bijna uit in zo'n jurkjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Elodie heeft toch wel echte pluspunten hoor.
Deze is van Mahmood ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef Moira het volgende:
Zeidie nou dat Mahmood hier de tekst van heeft geschreven? of de muziek?
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Vervolgens krijgt @:Greys een mail van HQ dat italië op bezoek komt bij de sjoeliegans voor de postcard. Laat je dat schieten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |