Bij de Nutella Stage toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:40 schreef Cee het volgende:
Staan gewoon mensen in Sanremo Village op groot scherm te kijken?
Ik dacht al dat mijn tijdlijn opvallend stil wasquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:41 schreef Greys het volgende:
En Twitter is ook al stuk. Of de mijne iig. Krijg er geen tweet meer uit.
Oh is het stuk?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:41 schreef Greys het volgende:
En Twitter is ook al stuk. Of de mijne iig. Krijg er geen tweet meer uit.
Zat er niet eens een interval tussen deze en de vorige?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:42 schreef koffieleuk het volgende:
Start show: 20:40
Nieuwkomers
Paolo Jannacci 22:05
Interval 1
Interval 2
Rancore 22:35
Giordana Angi 22:41
Francesco Gabbani
Raphael Gualazzi
Anastasio
Pinguni Tattici Nucleari
Elodie
Riki
Diodato
Irene Grandi
Achille Lauro
Piero Pelù
Tosca
Michele Zarillo
Junior Cally
Le Vibrazioni
Alberto Urso
Levante
Bugo e Morgan
Rita Pavone
Enrico Nigiotti
Elettra Lamborghini
Marco Masin
Ik was ook in shockquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:43 schreef Moira het volgende:
[..]
Zat er niet eens een interval tussen deze en de vorige?
Ik probeerde net drie keer een tweet te verzenden maar krijg steeds 'verzenden mislukt'.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:42 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Ik dacht al dat mijn tijdlijn opvallend stil was
Goeie mediatactiek misschien?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik zweer je, de enige die nog kan tweeten is het officiële account van San Remo. Die ramt de ene na de andere eruit.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:45 schreef Greys het volgende:
Ik zweer je, de enige die nog kan tweeten is het officiële account van San Remo. Die ramt de ene na de andere eruit.
Ze hebben alleen maar likes op hun tweets, niemand kan reageren. 0 reacties.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:45 schreef Greys het volgende:
Ja, die is ook zometeen ergens tussen nu en 29 februari.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:51 schreef Moira het volgende:
Anastasio en Elodie moet ik ook nog ff afwachten? Elodie staat 1 bij de bookmakers toch? Nog niet gehoord
Hoezo dan? Vind je hem lelijk of wat bedoel je?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:51 schreef Roger_Epiales het volgende:
Holy hell, die close up aan het eind had helemaal niet gehoeven.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die is ook zometeen ergens tussen nu en 29 februari.
Zo fijn dat 't dus niet aan mij ligt dat ik fangirl benquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Greys het volgende:
Ik vind hem eens stuk beter live zingen dan in 2017!
En wat een bonk charme is het toch. Zowel het lied als de man.
Viva Gabbi!
Ze gaan nu allemaal achter elkaarquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, die is ook zometeen ergens tussen nu en 29 februari.
En de pinguïns komen ook zo, heb je die al gezien?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:51 schreef Moira het volgende:
Anastasio en Elodie moet ik ook nog ff afwachten? Elodie staat 1 bij de bookmakers toch? Nog niet gehoord
neequote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:53 schreef Cee het volgende:
[..]
En de pinguïns komen ook zo, heb je die al gezien?
Ik vind hem zeker niet knap iig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoezo dan? Vind je hem lelijk of wat bedoel je?
ik kan dat hele twitteraccount van Sanremo niet eens vindenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Greys het volgende:
Mijn hele Twitter timeline bestaat nu uit 12 tweets van Sanremo onder elkaar. Verder kan niemand tweeten.
Wat is dit voor hekserij
Pinguins zijn leuk genoeg om voor te blijven hangenquote:
En op de BOM BOMquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Em31 het volgende:
Als hij naar het ESF gaat moeten ze in de staging in ieder geval goed de nadruk leggen op dat fluiten.![]()
Nee bij mij is de laatste tweet 47 minuten geledenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Greys het volgende:
Mijn hele Twitter timeline bestaat nu uit 12 tweets van Sanremo onder elkaar. Verder kan niemand tweeten.
Wat is dit voor hekserij
Bekijk Festival di Sanremo (@SanremoRai): https://twitter.com/SanremoRai?s=09quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Moira het volgende:
[..]
ik kan dat hele twitteraccount van Sanremo niet eens vinden
Hij probeerde ook wel leuk contact te maken met het publiek en ze mee te laten klappen. Dat fluiten is idd zo'n deuntje dat mensen mee gaan fluiten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Em31 het volgende:
Als hij naar het ESF gaat moeten ze in de staging in ieder geval goed de nadruk leggen op dat fluiten.![]()
Maar aangezien het Italië zal dat wel weer een chaos worden.
Volg jij Sanremo wel?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:55 schreef Em31 het volgende:
[..]
Nee bij mij is de laatste tweet 47 minuten geleden
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Pinguins zijn leuk genoeg om voor te blijven hangen
Graziequote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Bekijk Festival di Sanremo (@:SanremoRai): https://twitter.com/SanremoRai?s=09
twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 22:55:28My style icon for tonight. #ross #friends #thevoiceofholland @RTL_TVOH https://t.co/mkFGtBfPET reageer retweet
Een enorme standaard knapperd zal het misschien niet zijn maar niet afstotelijk ofzo toch. Kan het me serieus haast niet voorstellen dat iemand hem niet prettig vindt om naar te kijken, alleen al om de sympathieke uitstraling en de pret die hij uitstraalt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:54 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik vind hem zeker niet knap iig.![]()
Maar ik heb het sowieso al niet op hele erge close ups en van hem vind ik het dan nog iets vervelender dan van iemand die ik ten minste nog leuk zou vinden.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:56 schreef Em31 het volgende:
Oh Duncan kan wel tweeten.[ afbeelding ]twitter:dunclaurence twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 22:55:28My style icon for tonight. #ross #friends #thevoiceofholland @:RTL_TVOH https://t.co/mkFGtBfPET reageer retweet
Ik vind het objectief eigenlijk ook gewoon een knappe ventquote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Een enorme standaard knapperd zal het misschien niet zijn maar niet afstotelijk ofzo toch. Kan het me serieus haast niet voorstellen dat iemand hem niet prettig vindt om naar te kijken, alleen al om de sympathieke uitstraling en de pret die hij uitstraalt.![]()
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
nee hoorquote:
Aangenaam, Roger.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Een enorme standaard knapperd zal het misschien niet zijn maar niet afstotelijk ofzo toch. Kan het me serieus haast niet voorstellen dat iemand hem niet prettig vindt om naar te kijken, alleen al om de sympathieke uitstraling en de pret die hij uitstraalt.![]()
Maar ieder z'n ding natuurlijk.
jamaar dat betekent dat ik gabbanigod niet live voor m'n neus kan zienquote:
ohja die komt nu dusquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:06 schreef koffieleuk het volgende:
Ik denk dat Anastasio nog komt? In ieder geval klopte mijn lijstje niet.
Ergens juist wel grappig dat mensen zó verschillend naar iemand kunnen kijken.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:04 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Aangenaam, Roger.![]()
Ik vind hem niet prettig om naar te kijken en hij komt (op mij) ook niet zo sympathiek over. Ik irriteer me zelfs licht aan hem, in bijna alles wat hij doet op het podium, z'n blik, lach, z'n hele manier van doen, alles geeft me een beetje de kriebels aan hem.
Ja, smaken verschillen gaat een stuk verder dan alleen muziek.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Ergens juist wel grappig dat mensen zó verschillend naar iemand kunnen kijken.En dat je je haast niks voor kunt stellen erbij.
Nou ja jij gruwelde ook van het idee van de Eurovision Singalong op het plein en ik kan niet wachten.Dus ergens moet het ons niet verbazen.
Gelukkig hebben we onze gezamenlijke sjoelliefde!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |