Vervolgens krijgt @Greys een mail van HQ dat italië op bezoek komt bij de sjoeliegans voor de postcard. Laat je dat schieten?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, smaken verschillen gaat een stuk verder dan alleen muziek.
Gelukkig ook maar, zou onhandig worden als we allemaal achter dezelfde man aan zouden zitten.![]()
Dus jij mag deze hebben, als je hem dan maar niet mee naar het sjoelen neemt.
Meer dan twee bedoel jequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Elodie heeft toch wel echte pluspunten hoor.
Wat denk jij nou van het Nederlands Elftal?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:15 schreef Strani het volgende:
*haalt de lege bitterbalschalen weg en zet schalen met blokjes kaas en worst neer voor iedereen.
Jaja, ik weet wel hoe je een feestje bouwt.
ja die vallen er bijna uit in zo'n jurkjequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
Elodie heeft toch wel echte pluspunten hoor.
Deze is van Mahmood ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef Moira het volgende:
Zeidie nou dat Mahmood hier de tekst van heeft geschreven? of de muziek?
Ja, waarschijnlijk wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Vervolgens krijgt @:Greys een mail van HQ dat italië op bezoek komt bij de sjoeliegans voor de postcard. Laat je dat schieten?
Nu het zegt, inderdaad ja!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:19 schreef Moira het volgende:
ze doet me een beetje denken aan Rihanna wel
Achille Lauro moet je wel even zien eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef Moira het volgende:
Aight ik heb 't wel weer gezien voor vandaagTot morgen
oh wanneer is die?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Achille Lauro moet je wel even zien eigenlijk
Ik ga gieren als onze sjoelclub een postcard krijgt en Gabbani naar het ESF gaat en die postcard doet.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:14 schreef Roger_Epiales het volgende:
als je hem dan maar niet mee naar het sjoelen neemt.
Zitten nog drie acts tussenquote:
Morgen wel de finale komen kijken hequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:21 schreef Moira het volgende:
P.S.: ik vind het wel leuk om eens níét een seizoens-ESF'er te zijn en met jullie mee te verhuizen naar random landentopics waar toevallig een semi oid wordt gehouden
Oh dit jaquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Vervolgens krijgt @:Greys een mail van HQ dat italië op bezoek komt bij de sjoeliegans voor de postcard. Laat je dat schieten?
Ja zei daarvoor dit alquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:23 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Morgen wel de finale komen kijken he
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef Moira het volgende:
Aight ik heb 't wel weer gezien voor vandaagTot morgen
Lekker kaasfonduen met Gabba.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga gieren als onze sjoelclub een postcard krijgt en Gabbani naar het ESF gaat en die postcard doet.
De kans is 0.000000001 procent maar de kans IS er wel.
Het heeft wel wat he?quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:21 schreef Moira het volgende:
P.S.: ik vind het wel leuk om eens níét een seizoens-ESF'er te zijn en met jullie mee te verhuizen naar random landentopics waar toevallig een semi oid wordt gehouden
Ik zou echt duizend doden sterven als ik dan net die dag niet kan komen sjoelenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ga gieren als onze sjoelclub een postcard krijgt en Gabbani naar het ESF gaat en die postcard doet.
De kans is 0.000000001 procent maar de kans IS er wel.
Iddquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het heeft wel wat he?
Ik hou er geen avonden bewust voor vrij, maar als er op een vrije avond ineens een voorronde is in Litouwen of zoiets kijk en post ik vrolijk mee
Ik ga die trouwens morgen wel kijken, blijf ik langer plakkenquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:20 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Achille Lauro moet je wel even zien eigenlijk
En dan de hele tijd radijsjes naar zijn hoofd gooien?quote:
Tot morgen alvast dan?quote:
Lekker met vice verse kaasquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:25 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Tot morgen
[..]
Lekker met vice verse kaas :p
Ik denk dat ze wel kans maken op een plek in het linkerrijtje maar het is altijd lastig als thuisland hè!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:17 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Wat denk jij nou van het Nederlands Elftal?
*zorgt voor gespreksstof.
Is ook wel onhandig dat geen van de andere voetbalteams echt op ons stemt natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat ze wel kans maken op een plek in het linkerrijtje maar het is altijd lastig als thuisland hè!
Jes, dis is a Dutsj tredissjun, wie doe it every taaim! Dzjust ask aisbèr!quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan de hele tijd radijsjes naar zijn hoofd gooien?
Ja, daar zie ik idd de humor ook nog wel van in.
Ook al omdat 9 points meestal het maximaal haalbare is in de groepsfasequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is ook wel onhandig dat geen van de andere voetbalteams echt op ons stemt natuurlijk.![]()
Lang geleden dat het Nederlands elftal ergens douze points wist te behalen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:28 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jes, dis is a Dutsj tredissjun, wie doe it every taaim! Dzjust ask aisbèr!
Maar dat is voor de televotequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook al omdat 9 points meestal het maximaal haalbare is in de groepsfase
Het is rigged, zeg ik je.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ook al omdat 9 points meestal het maximaal haalbare is in de groepsfase
Kan erg prettig zijn in die contreienquote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:31 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Het is rigged, zeg ik je.![]()
En dan spelen de favoriete oostblokkkers waarschijnlijk ook nog met verwarmde ballen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:38 schreef Cee het volgende:
Dit is een goed moment om te zeggen arrivederci en tot morgen.
Trusten Ceequote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:38 schreef Cee het volgende:
twitter:eurotrashsash twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 23:47:38Why am I seeing tweets comparing Francesco Gabbani to Jesus??? Yes he’s a wonderful guy and he did some great performances but he’s no Francesco Gabbani reageer retweet
Het enige dat me zou kunnen tegenhouden om te kunnen komen is dood zijn. En zelfs dan ben ik daar nog.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik zou echt duizend doden sterven als ik dan net die dag niet kan komen sjoelen
quote:Op vrijdag 7 februari 2020 23:50 schreef koffieleuk het volgende:
@:Cee @:Moira voor als jullie dit teruglezentwitter:eurotrashsash twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 23:47:38Why am I seeing tweets comparing Francesco Gabbani to Jesus??? Yes he’s a wonderful guy and he did some great performances but he’s no Francesco Gabbani reageer retweet
Ik weet niet of hij het erg zou waarderen als jou daar binnen kom slepen en jouw levenloze lichaam op die sjoeltafel kwak.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Het enige dat me zou kunnen tegenhouden om te kunnen komen is dood zijn. En zelfs dan ben ik daar nog.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het erg zou waarderen als jou daar binnen kom slepen en jouw levenloze lichaam op die sjoeltafel kwak.![]()
Ik weet ook niet of ik dat nog als een Hollandse traditie uitgelegd krijg.
IN SPIRIT ROOZJ, IN SPIRIT!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik weet niet of hij het erg zou waarderen als jou daar binnen kom slepen en jouw levenloze lichaam op die sjoeltafel kwak.![]()
Ik weet ook niet of ik dat nog als een Hollandse traditie uitgelegd krijg.
Alweer?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:05 schreef koffieleuk het volgende:
Komt even iemand van de trap gerold zeg
Zo'n lichaam blijft inderdaad wel langer beter in een grote pot alcohol. Maar blijft een gedoe om dat allemaal mee te nemen.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n lichaam blijft inderdaad wel langer beter in een grote pot alcohol. Maar blijft een gedoe om dat allemaal mee te nemen.
Ooohquote:
*Noteertquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n lichaam blijft inderdaad wel langer beter in een grote pot alcohol. Maar blijft een gedoe om dat allemaal mee te nemen.
Gelukkig is Schiedam niet al te ver wegquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar! Steekkarretje en klaar is Krees.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig is Schiedam niet al te ver weg
Ik hoop dat ze reserve-onderdelen voor deze hebben als ie naar het ESF gaat met deze act in 119 repetities.quote:
Gelukkig is ons podium redelijk plat, dacht ik begrepen te hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze reserve-onderdelen voor deze hebben als ie naar het ESF gaat met deze act in 119 repetities.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, het is weer Greys na Middernacht.
23:33 toch?quote:
Klopt. Is alweer verwerktquote:
Deze wil je wel even zien denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:32 schreef remlof het volgende:
Nu een rapper die is vernoemd naar de oude MS Willem Ruys, waarop later onder de naam Achille Lauro een kaping door de PLF plaatsvond?
https://en.wikipedia.org/wiki/MS_Achille_Lauro
Devo andare in bagno.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Deze wil je wel even zien denk ik
Z’n mascara is wel wat uitgelopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Leuk hoedje.
Mooi voor in het theater, of in de bioscoop oid.
Ja, ik denk niet dat er ook nog betere make-up betaald kon worden. Budget was al op aan die hoed.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Z’n mascara is wel wat uitgelopen.
De rest van zijn gaderobe mocht ook wel wat kosten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat er ook nog betere make-up betaald kon worden. Budget was al op aan die hoed.
twitter:elainovision twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 00:35:54I swear Achille Lauro is the most extra performer in Italy, and that takes *some doing* #Sanremo2020 https://t.co/udw8M8FfnK reageer retweet
Is er ook niet altijd aan af te zien. Foto rechtsboven in die tweet staat hij gewoon in zijn ondergoed, lijkt het.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De rest van zijn gaderobe mocht ook wel wat kosten.twitter:elainovision twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 00:35:54I swear Achille Lauro is the most extra performer in Italy, and that takes *some doing* #Sanremo2020 https://t.co/udw8M8FfnK reageer retweet
Make up was zo slecht, dat ze tijdens het optreden nog gingen bijwerken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat er ook nog betere make-up betaald kon worden. Budget was al op aan die hoed.
Constrast moet zo groot mogelijk natuurlijk. Anders heeft een kledingwissel geen zin.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Is er ook niet altijd aan af te zien. Foto rechtsboven in die tweet staat hij gewoon in zijn ondergoed, lijkt het.
Ja, sta je in zo'n grote show, moet je zelf lippenstift meenemen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:40 schreef hole1988 het volgende:
ja j
[..]
Make up was zo slecht, dat ze tijdens het optreden nog gingen bijwerken.
SPOILER: Mocht iemand nog willen weten waar we in het programma zitten.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 16 oktober 2020 11:18 schreef molloot200 het volgende: De ESF Playlist Hero :Y
Het ESF-playlist topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |