quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n lichaam blijft inderdaad wel langer beter in een grote pot alcohol. Maar blijft een gedoe om dat allemaal mee te nemen.
Ooohquote:
*Noteertquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Zo'n lichaam blijft inderdaad wel langer beter in een grote pot alcohol. Maar blijft een gedoe om dat allemaal mee te nemen.
Gelukkig is Schiedam niet al te ver wegquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:07 schreef Strani het volgende:
[..]
Da's waar! Steekkarretje en klaar is Krees.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:15 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Gelukkig is Schiedam niet al te ver weg
Ik hoop dat ze reserve-onderdelen voor deze hebben als ie naar het ESF gaat met deze act in 119 repetities.quote:
Gelukkig is ons podium redelijk plat, dacht ik begrepen te hebben.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze reserve-onderdelen voor deze hebben als ie naar het ESF gaat met deze act in 119 repetities.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ja, het is weer Greys na Middernacht.
23:33 toch?quote:
Klopt. Is alweer verwerktquote:
Deze wil je wel even zien denk ikquote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:32 schreef remlof het volgende:
Nu een rapper die is vernoemd naar de oude MS Willem Ruys, waarop later onder de naam Achille Lauro een kaping door de PLF plaatsvond?
https://en.wikipedia.org/wiki/MS_Achille_Lauro
Devo andare in bagno.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:33 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Deze wil je wel even zien denk ik
Z’n mascara is wel wat uitgelopen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
Leuk hoedje.
Mooi voor in het theater, of in de bioscoop oid.
Ja, ik denk niet dat er ook nog betere make-up betaald kon worden. Budget was al op aan die hoed.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Z’n mascara is wel wat uitgelopen.
De rest van zijn gaderobe mocht ook wel wat kosten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:37 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, ik denk niet dat er ook nog betere make-up betaald kon worden. Budget was al op aan die hoed.
twitter:elainovision twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 00:35:54I swear Achille Lauro is the most extra performer in Italy, and that takes *some doing* #Sanremo2020 https://t.co/udw8M8FfnK reageer retweet
Is er ook niet altijd aan af te zien. Foto rechtsboven in die tweet staat hij gewoon in zijn ondergoed, lijkt het.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 00:38 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
De rest van zijn gaderobe mocht ook wel wat kosten.twitter:elainovision twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 00:35:54I swear Achille Lauro is the most extra performer in Italy, and that takes *some doing* #Sanremo2020 https://t.co/udw8M8FfnK reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |