Echt een boeiende serie, ik ben bij afl. 3quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:23 schreef chufi het volgende:
The Stranger maar weer verder kijken .. was al eerder begonnen , maar deed er ff 2 andere series tussendoor..
OKquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt een boeiende serie, ik ben bij afl. 3
dat heb ik nooit gekeken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OKEr komen ook nog meer seizoenen "Casa de Papel" vanaf april
Ik heb genoten van die serie en leuk dat er nog meer komt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
nice dat is echt een top show.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk verdien je hetzelfde lot want je bent net zo erg ...quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Klopt in dit geval helemaalgaat ook nooit gebeuren
Blijven dromen Chuffquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk verdien je hetzelfde lot want je bent net zo erg ...
Ja .... triest geval schijnt hetquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:02 schreef Gooddeal het volgende:
Ik snap ff niet wie de zaadstengel is in dit geval.
Geweldig weer morgen word het helemaal feestquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je al gekeken? Het is wel flinke tijdverspilling, dat Love Island.
Jouw Vanesje stond er weer goed opquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je al gekeken? Het is wel flinke tijdverspilling, dat Love Island.
Wat was er zo geweldig dan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geweldig weer morgen word het helemaal feest
Volgens mij deed ze niets raars?quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jouw Vanesje stond er weer goed op
Iets met cocks?quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat ene ben vergeten wat ze zei
En maar zeiken hoe kut het isquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet nu natuurlijk wel weten hoe het af gaat lopen.
Doe maar niet iddquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer zulke pulp kijken na deze ellende.
Ohja dat las ik ook idd, is wel veel minder leuk als je achter looptquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze staan trouwens ook op video land komt er iedere dag 1 bij, lopen wel gruwelijk achter
quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja proberen maar je zit alleen maar te zeiken
Ja je stanned de verkeerde mensen dat is niet de bedoelingquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:11 schreef Recce het volgende:
[..]IK BEN TEAM BECCA EN DIE ZIT JIJ ALLEEN MAAR AF TE ZEIKEN!!!EINZ!
Ik ga toch niet braaf voor Shaughna zijn?quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja je stanned de verkeerde mensen dat is niet de bedoeling
Dit is ons eigen RLS topic. Je mag het hier overal over hebben.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:15 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaan jullie eens in jullie eigen RLS tipoc?
Ja doei .. Maak dat de cat wijs ...quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Dit is ons eigen RLS topic. Je mag het hier overal over hebben.
Ik maak de regels niet hier en ik zou ook niet weten wat de leeftijd van deelnemers aan een RLS te maken heeft met het wel of niet bespreken van die deelnemers hier.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja doei .. Maak dat de cat wijs ...
hoe oud zijn die gastjes ?
Maak maar een apart tipoc hier aan hoor ... mijn mening
Geen live streams, wel RLS.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:31 schreef chufi het volgende:
OK.. maar is het echt RLS ?
[ afbeelding ]
Yups, dat is meestal zo.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus de S staat voor Soap in dit geval ..
Hopelijk gaan de boeren ook eens meedenken, in plaats van mensen te bedreigen.quote:De Nederlandse natuur op land staat er ‘slechter voor dan ooit’, constateert het Wereld Natuur Fonds (WNF) in een alarmerend onderzoeksrapport. Vooral op boerenland en in heidegebieden gaat het slecht: populaties van diersoorten die daar leven, zijn gemiddeld met 50 procent afgenomen sinds 1990, becijfert de natuurorganisatie in het verschenen Living Planet Report.
De onderzoekers wijzen intensivering van de landbouw en de hoge stikstofuitstoot aan als grote boosdoeners. Ze pleiten voor een "fundamentele omslag in de landbouw".
ja bij vriendelijk en zoquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Hopelijk gaan de boeren ook eens meedenken, in plaats van mensen te bedreigen.
Mja ok ik zal het accepteren. Als jij voor jezelf accepteert dat je het een leuk programma vindt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga toch niet braaf voor Shaughna zijn?Ik ben een het oefenen met een eigen mening hebben.
40+ / Zeikhoek #10 En wel daarom #quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:15 schreef chufi het volgende:
Wanneer gaan jullie eens in jullie eigen RLS tipoc?
quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mja ok ik zal het accepteren. Als jij voor jezelf accepteert dat je het een leuk programma vindt.
Ja maar daar kijkt toch niemand meer ... doe wel weer een zeik kick ipv van de rest die loopt te zeiken her en der ..quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:57 schreef TillyB het volgende:
[..]
40+ / Zeikhoek #10 En wel daarom #
quote:
twitter:lorrymurfy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:54:24#LoveIsland Rebecca: COCKFESTEveryone else: https://t.co/Wxv0LqbmjW reageer retweet
Ze bedoelde vast iets heel onschuldigs.quote:Op donderdag 6 februari 2020 03:06 schreef TillyB het volgende:
[..]twitter:lorrymurfy twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:54:24#LoveIsland Rebecca: COCKFESTEveryone else: https://t.co/Wxv0LqbmjW reageer retweet
Hanen en kipponquote:Op donderdag 6 februari 2020 03:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Ze bedoelde vast iets heel onschuldigs.
Oranjegenottwitter:AsmrPaola twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:38:49Oh my gosh😂🤣🤣! #loveisland https://t.co/AASh2u8j0w reageer retweet
Trumpiaanse toestanden. Gelukkig wordt ze wel netjes gedumpt morgen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 03:19 schreef TillyB het volgende:
Oranjegenottwitter:AsmrPaola twitterde op woensdag 05-02-2020 om 22:38:49Oh my gosh😂🤣🤣! #loveisland https://t.co/AASh2u8j0w reageer retweet
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2020 03:22 schreef Recce het volgende:
[..]
Trumpiaanse toestanden. Gelukkig wordt ze wel netjes gedumpt morgen.
Neuh. In ieder geval deed hij nu geen toneelstukje. Kennelijk was Demi echt niet z'n type.quote:Op donderdag 6 februari 2020 03:23 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jamaar om nou te zeggen dat de vonken er vanaf spatten met Eva..
misschien stinkt ze naar de fake tanquote:Op donderdag 6 februari 2020 03:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Neuh. In ieder geval deed hij nu geen toneelstukje. Kennelijk was Demi echt niet z'n type.
103 werd hij.quote:
Jahquote:Op donderdag 6 februari 2020 08:19 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Goedemorgen, GB.![]()
"Amerikaanse Senaat spreekt Trump vrij in afzettingsproces"
Joh...
Er loopt vast geen koffieschenker rond he?quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:34 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, mooie leeftijd.
Goedemorgen vanuit de trein, zonder koffie
Nog geen gezien, nee. En mijn overstapschema is nogal strak, dus ik den niet dat ik onderweg nog ff koffie kan halen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:36 schreef Voxs het volgende:
[..]
Er loopt vast geen koffieschenker rond he?
Straks dus zo aan de koffiequote:Op donderdag 6 februari 2020 08:39 schreef cafca het volgende:
[..]
Nog geen gezien, nee. En mijn overstapschema is nogal strak, dus ik den niet dat ik onderweg nog ff koffie kan halen.
Die staat voor mijn neus.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen. Ik ga ook even koffie scoren
Goedemorgen! Ik ga ook effe koffie scoren in Utrecht ☕quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:57 schreef cafca het volgende:
Koffie gescoord op station Den Bosch, nu onderweg naar Utrecht![]()
Had je geen tijd vanmorgen om te drinken dan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:57 schreef cafca het volgende:
Koffie gescoord op station Den Bosch, nu onderweg naar Utrecht![]()
Snel aan de koffie danquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:28 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Ik heb nog niks voor m’n neus behalve een iPad
Ja maar dan moet ik m’n bed uit stappen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snel aan de koffie dan
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik m’n bed uit stappen.
Ja, eentje. Maar da's niet genoeg.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:30 schreef espri het volgende:
[..]
Had je geen tijd vanmorgen om te drinken dan?
Je hebt dit nodig in je levenquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik m’n bed uit stappen.
Nee op 1 been kan je niet lopen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, eentje. Maar da's niet genoeg.
Yesssss zal het op m’n lijstje zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt dit nodig in je leven
[ afbeelding ]
Ik ook eigenlijk
Goedemorgen, Tulpje.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Yesssss zal het op m’n lijstje zetten.
345 dollarquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Yesssss zal het op m’n lijstje zetten.
quote:
Ow.... neem morgen wel weer koffie aan van meneer espriquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
345 dollarEen simpel zettertje is ook al goed ..
Wat ik soms doe is dit gebruiken. Heel lekkere koffie. Helaas wel uit bed dan. [ afbeelding ]
Dat is nog altijd de beste manier van koffie verkrijgenquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ow.... neem morgen wel weer koffie aan van meneer espri
Zo is dat maar kom er net achter dat het vandaag pas donderdag is...quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is nog altijd de beste manier van koffie verkrijgen
Scherpquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat maar kom er net achter dat het vandaag pas donderdag is...
oh komt hij morgen pas thuis? En dan zaterdag eindelijk koffie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat maar kom er net achter dat het vandaag pas donderdag is...
Jahquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh komt hij morgen pas thuis? En dan zaterdag eindelijk koffie.
' there there, komt goed schatje 'quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:05 schreef espri het volgende:
Ik heb een heeeeeeel zwaaaaaar levuhhhhhhhhh
Schilderze.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
' there there, komt goed schatje '
Tijd voor den schilder
Geen plasfles naast je bed?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon de kift omdat ik er om half 8 uit moest
Ojee, durf je uit te pakken?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn pakketje uit China is aangekomen![]()
Verstuurd vanuit Zhengzhou, waar op dit moment niks meer in of uit kan.
Wij hadden ook een levering nog binnen gisteren, maar ik bestel nu niks meer evenquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn pakketje uit China is aangekomen![]()
Verstuurd vanuit Zhengzhou, waar op dit moment niks meer in of uit kan.
Ik zal mijn rat eens blij maken met een schoonmaak beurt, die is net zijn hangmat in gekropenquote:
Ah beestje slaapt nog, sadist.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal mijn rat eens blij maken met een schoonmaak beurt, die is net zijn hangmat in gekropen
Ik ook niet. Even afwachten hoe het verder loopt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij hadden ook een levering nog binnen gisteren, maar ik bestel nu niks meer even
Weet je wel hoe veel chemicaliën en troep en vieze handen en snottebellen en en en er aan zitten?quote:
Goed voor je weerstandquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:17 schreef espri het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel chemicaliën en troep en vieze handen en snottebellen en en en er aan zitten?
Ja beestje schrikt zich wezenloos van je dus wil je in het oog houden.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:16 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou net hij komt er uit altijd als die mij ziet
Vooral de chemicaliën.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:17 schreef espri het volgende:
[..]
Weet je wel hoe veel chemicaliën en troep en vieze handen en snottebellen en en en er aan zitten?
Pure liefde en adoratiequote:Op donderdag 6 februari 2020 10:17 schreef espri het volgende:
[..]
Ja beestje schrikt zich wezenloos van je dus wil je in het oog houden.
Bij de meetquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
T-Shirts moet je laten zien hier
Ga jij naar de meet? hm jij bent een.. ik zal het woord niet noemenquote:
Wat is er mis met de meet?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:19 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ga jij naar de meet? hm jij bent een.. ik zal het woord niet noemen
Zie, ik zei het je nog..quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik voel me opeens niet zo lekker...
Iets met muziekquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
Vertel dan hoe het er uit ziet, dan herkennen we je meteen.
Fransje Bouwer.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou een shirt van een band gok ik ACDC?
Nee. Daar heb ik niets mee.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou een shirt van een band gok ik ACDC?
En hoe ga ik jou herkennen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
Vertel dan hoe het er uit ziet, dan herkennen we je meteen.
Ik kom wel bij je op schoot zitten. Dan ben je ook herkenbaar.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:30 schreef espri het volgende:
[..]
Zal ook een krant onder mn arm schuiven of een zonnetje op mn wang tekenen.
Lijkt me niet verstandig, ik wil altijd in eenden knijpen om te kijken of ze kunnen piepen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom wel bij je op schoot zitten. Dan ben je ook herkenbaar.
Eenden kwaken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:37 schreef espri het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, ik wil altijd in eenden knijpen om te kijken of ze kunnen piepen.
Voor je jas?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Textiel altijd wassen voor gebruik joh!
En mijn pakketje (kant) komt vandaag ook aan.
Oh morgen dus of de dag erna.
Als je mij op de verkeerde plek knijpt dan ga ik kwakken.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je mij op de verkeerde plek knijpt dan ga ik kwakken.
Als je je kwakje maar zelf opruimtquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor de heb, jas is bijna af. Moet ik weer even tijd voor maken.quote:
Sok, tissue of douche?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een bad natuurlijk.quote:
Gaaf, ik kan het totaal niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor de heb, jas is bijna af. Moet ik weer even tijd voor maken.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Kussen, vibrator, vingers, teddybeer
Wil je het antwoord wel weten?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hou je even een spiegel voor Lena
Ja kom even langs mini ramenzeem meetquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:52 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik de ramen of zo maar ga lappen.
Voelt als incestueusquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je het antwoord wel weten?
Dat gaf jou inspiratie?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:52 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik de ramen of zo maar ga lappen.
Ja, idd, de jeugd van tegenwoordig...quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:54 schreef espri het volgende:
[..]
Nou nee maar het ging een kant op....
Ja dat trekt dit oudje niet hoor..quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, idd, de jeugd van tegenwoordig...
Lijstje maken van voor en nadelen, kijken wat je af afstreept.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weer op nieuwe huizen gereageerd, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of ik wil verhuizen. Voordelen wel: minder reistijd en groter wonen voor dezelfde prijs. Een huisdier kunnen hebben.
Nadelen: verhuizen, klussen, minder buitenruimte en minder mooi uitzicht.
Dus ik weet het nog niet.
Elk voordeel heeft een nadeel en elk nadeel heeft weer een voordeel. En heeft ook een beetje met gevoel te maken. Ik moet zo'n nieuw huis ook gewoon weer even voelen en dan een afweging maken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:57 schreef espri het volgende:
[..]
Lijstje maken van voor en nadelen, kijken wat je af afstreept.
Dat is zeker waar, kijken kan sowieso geen kwaad.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft een nadeel en elk nadeel heeft weer een voordeel. En heeft ook een beetje met gevoel te maken. Ik moet zo'n nieuw huis ook gewoon weer even voelen en dan een afweging maken.
Knijpen was voldoende las ikquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:56 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dat trekt dit oudje niet hoor..
Is het dan ook ‘Romiaantje zo zwart als roet’?quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:02 schreef espri het volgende:
Het moet niet gekker worden, de moorkop moeten we nu roomkop gaan noemen...
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Knijpen was voldoende las ik
Ow, sorry
Ik vind de voordelen beter klinken, dus gewoon doenquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weer op nieuwe huizen gereageerd, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of ik wil verhuizen. Voordelen wel: minder reistijd en groter wonen voor dezelfde prijs. Een huisdier kunnen hebben.
Nadelen: verhuizen, klussen, minder buitenruimte en minder mooi uitzicht.
Dus ik weet het nog niet.
Mensen stuurden mailtjes naar de bakker want ze associeerden de MOORKOPPEN met slavernij...quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Is het dan ook ‘Romiaantje zo zwart als roet’?
Ik las alleen maar huisdierquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft een nadeel en elk nadeel heeft weer een voordeel. En heeft ook een beetje met gevoel te maken. Ik moet zo'n nieuw huis ook gewoon weer even voelen en dan een afweging maken.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Knijpen was voldoende las ik
Ow, sorry
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:10 schreef espri het volgende:
[..]
Dan raken ze wel in de war, ik heb ook een krant...
Het erge is dat als ze dat jaren blijven roepen ze ook nog hun zin krijgen ookquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:06 schreef espri het volgende:
[..]
Mensen stuurden mailtjes naar de bakker want ze associeerden de MOORKOPPEN met slavernij...
Voordelen van mijn huidige huis vind ik toch wel dat als ik naar buiten kijk ik alleen bomen zie en het verder heel rustig is. En ook al is het fietsen niet altijd leuk ik knap er wel heel erg lekker van op, fysieke beweging maar ook het half uurtje voor en na werk waar ik toch lekker mentaal gaan rusten. Als ik dichter bij werk ga wonen ga ik bijvoorbeeld niet sporten want ik haat sporten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de voordelen beter klinken, dus gewoon doen
Die met de rol toiletpapier is Eendquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:10 schreef espri het volgende:
[..]
Dan raken ze wel in de war, ik heb ook een krant...
Jaja, maar daar komt ook weer verantwoordelijkheid bij kijken etc.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Het erge is dat als ze dat jaren blijven roepen ze ook nog hun zin krijgen ook
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:12 schreef espri het volgende:
[..]De bakker zag er geen probleem in om de naam te veranderen als mensen er moeite mee hadden, nou ik zou zeggen, de smaak is hetzelfde ouwe zeur en anders neem je maar een zandkoekje tussen je kaken.
Ik vind het soms te ver gaan, ze halen dus de moorkoppen in de bakker maar een klacht doen ze per e-mail, schijters.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Het slaat wel iets door misschien soms, maar een samenleving waar mensen rekening houdt met elkaars gevoelens ben ik wel voorstander van
Marokkanenquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de Moren zijn helemaal niet de donkere mensen die door de slavenhandel beïnvloed zijn.
Moren zijn Noord Afrikanen die later in Spanje etc zijn gaan wonen in de middeleeuwen.
Ze veroverde delen van Spanje.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de Moren zijn helemaal niet de donkere mensen die door de slavenhandel beïnvloed zijn.
Moren zijn Noord Afrikanen die later in Spanje etc zijn gaan wonen in de middeleeuwen.
Hoe is dit racistisch?quote:Op de bovenkant van Moorkoppen wordt altijd een toef slagroom aangebracht (daar komt ook de benaming Moorkop vandaan, het toefje slagroom verwijst namelijk naar de tulband die Moren droegen),
Het slaat helemaal door. Zo meteen worden croissants verboden omdat die de Islam belachelijk zou maken.quote:
jamaarquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Maargoed alles wat met chocolade bedekt is of zwart is mag absoluut niet met mensen in connectie gebracht worden.
Ik vind hier iets vanquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:35 schreef Ghostbuster het volgende:
Lekker een Skittle opvangen met je nepwimper![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Willen jullie ook tekenen voor deze actie? Is om een vliegveld tegen te houden bij Lissabon middenin een natuurgebied dat zeer belangrijk is voor trekvogels waaronder Nederlands trots de grutto.
https://www.vogelbescherming.nl/petitie-grutto-lissabon
Verrassend goedquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:07 schreef Deisyy het volgende:
@:D. hoe gaat het IF-en?
Ik breek net mijn 17 uur
Goed joh, ja dat automatisme moet er echt uit hč, vanmorgen had ik even een moment dat ik bang was dat ik per ongeluk gegeten hadquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:11 schreef D. het volgende:
[..]
Verrassend goed
Nouja, wil wel steeds naar iets te eten grijpen, maar da’s meer automatisme
Sporten ging ook weer lekker?
Sport je dan in de periode dat je niet eet ? ('s ochtends ?)quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed joh, ja dat automatisme moet er echt uit hč, vanmorgen had ik even een moment dat ik bang was dat ik per ongeluk gegeten had
Sporten ging supergoed, grensverleggend bezig geweest ook, ropen op een omgekeerde balansbal was een mooie uitdaging.
Verkoop het met VIntedquote:
Ja ik sport altijd in de ochtend, het komt mooi zo uit dan het aan het einde van mijn vastenperiode en dat is prima te doen, ik heb er helemaal geen moeite mee. En dan verbrand je natuurlijk helemaal als een malle.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:19 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Sport je dan in de periode dat je niet eet ? ('s ochtends ?)
Komt goed, denk ikquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Goed joh, ja dat automatisme moet er echt uit hč, vanmorgen had ik even een moment dat ik bang was dat ik per ongeluk gegeten had
netjes!quote:Sporten ging supergoed, grensverleggend bezig geweest ook, ropen op een omgekeerde balansbal was een mooie uitdaging.
als ik s'ochtends niet eet, word ik misselijkquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik sport altijd in de ochtend, het komt mooi zo uit dan het aan het einde van mijn vastenperiode en dat is prima te doen, ik heb er helemaal geen moeite mee. En dan verbrand je natuurlijk helemaal als een malle.
Dus je had toch wel goede trekquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:26 schreef D. het volgende:
[..]
Komt goed, denk ik
Ow, en zat net braaf 20 minuten buiten te wachten tot ik de kantine in mocht
[..]
netjes!
Heb gisteren ook nog gesport, maar dat was wel in mijn 8 uurtjes, dat scheelt vast
Dat dacht ik ook altijd, maar ik blijk met warme thee en koffie ook prima op gang te komen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:29 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
als ik s'ochtends niet eet, word ik misselijk
Nouja, trek, ik had zin in lekker etenquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dus je had toch wel goede trek
Ik was na het sporten nog even boodschappen wezen doen en Tommie uit wezen laten, vandaar die 17 uur en ik had met gemak nog een uur kunnen wachten.
Yep! In weekenden altijd in de ochtendquote:Ga je dit weekend in je 16 uur sporten?
Wordt Morris niet boos als je huishouden gaat doen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo nou een dag zonder auto, helpt wel voor achterstallige huis klusjes
Verschrikkelijk die bemoeid zich overal tegen aan danquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Wordt Morris niet boos als je huishouden gaat doen?
En het schijnt juist dat je van IF minder trek krijgt in ongezonde dingen, bij jouw werkt dat natuurlijk weer net even andersquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, trek, ik had zin in lekker eten
Voor mijn gevoel kon ik het als het moest nog wel een paar uur uitstellen.
[..]
Yep! In weekenden altijd in de ochtend
quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb nog 3 milfs in DM
tegenwoordig draadloos, maar iddquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Word je aan het lijntje gehouden?
Wowquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tegenwoordig draadloos, maar idd
Mijn kat gaat dan achter het gordijn zitten. Die heeft een gruwelijke hekel aan poetsgeluiden en de stofzuiger.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die bemoeid zich overal tegen aan dan
Ik heb mijn vaste telefoon er een paar maanden geleden ook maar uit gedaan, dat ding stond maar een beetje voor spek en bona op de kast.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tegenwoordig draadloos, maar idd
Morris gaat pas lopen als de stofzuiger op 30 cm van hem vandaan komtquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat gaat dan achter het gordijn zitten. Die heeft een gruwelijke hekel aan poetsgeluiden en de stofzuiger.
oh echt ? hier trekken ze zich er geen moer van aanquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat gaat dan achter het gordijn zitten. Die heeft een gruwelijke hekel aan poetsgeluiden en de stofzuiger.
ja same herequote:Op donderdag 6 februari 2020 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn vaste telefoon er een paar maanden geleden ook maar uit gedaan, dat ding stond maar een beetje voor spek en bona op de kast.
Wat een baas!quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Morris gaat pas lopen als de stofzuiger op 30 cm van hem vandaan komt
Ik ben vaak ‘anders’ jaquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het schijnt juist dat je van IF minder trek krijgt in ongezonde dingen, bij jouw werkt dat natuurlijk weer net even anders
Ik ookquote:Ik ben benieuwd hoe het jou bevalt om in je 16 uur te sporten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |