Die staat voor mijn neus.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:18 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen. Ik ga ook even koffie scoren
Goedemorgen! Ik ga ook effe koffie scoren in Utrecht ☕quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:57 schreef cafca het volgende:
Koffie gescoord op station Den Bosch, nu onderweg naar Utrecht![]()
Had je geen tijd vanmorgen om te drinken dan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 08:57 schreef cafca het volgende:
Koffie gescoord op station Den Bosch, nu onderweg naar Utrecht![]()
Snel aan de koffie danquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:28 schreef espri het volgende:
Goedemorgen allen![]()
Ik heb nog niks voor m’n neus behalve een iPad
Ja maar dan moet ik m’n bed uit stappen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Snel aan de koffie dan
quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik m’n bed uit stappen.
Ja, eentje. Maar da's niet genoeg.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:30 schreef espri het volgende:
[..]
Had je geen tijd vanmorgen om te drinken dan?
Je hebt dit nodig in je levenquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:36 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik m’n bed uit stappen.
Nee op 1 been kan je niet lopen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:40 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, eentje. Maar da's niet genoeg.
Yesssss zal het op m’n lijstje zetten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:41 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je hebt dit nodig in je leven
[ afbeelding ]
Ik ook eigenlijk
Goedemorgen, Tulpje.quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Yesssss zal het op m’n lijstje zetten.
345 dollarquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:42 schreef espri het volgende:
[..]
Yesssss zal het op m’n lijstje zetten.
quote:
Ow.... neem morgen wel weer koffie aan van meneer espriquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
345 dollarEen simpel zettertje is ook al goed ..
Wat ik soms doe is dit gebruiken. Heel lekkere koffie. Helaas wel uit bed dan. [ afbeelding ]
Dat is nog altijd de beste manier van koffie verkrijgenquote:Op donderdag 6 februari 2020 09:52 schreef espri het volgende:
[..]
Ow.... neem morgen wel weer koffie aan van meneer espri
Zo is dat maar kom er net achter dat het vandaag pas donderdag is...quote:Op donderdag 6 februari 2020 09:53 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dat is nog altijd de beste manier van koffie verkrijgen
Scherpquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat maar kom er net achter dat het vandaag pas donderdag is...
oh komt hij morgen pas thuis? En dan zaterdag eindelijk koffie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat maar kom er net achter dat het vandaag pas donderdag is...
Jahquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh komt hij morgen pas thuis? En dan zaterdag eindelijk koffie.
' there there, komt goed schatje 'quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:05 schreef espri het volgende:
Ik heb een heeeeeeel zwaaaaaar levuhhhhhhhhh
Schilderze.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
' there there, komt goed schatje '
Tijd voor den schilder
Geen plasfles naast je bed?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon de kift omdat ik er om half 8 uit moest
Ojee, durf je uit te pakken?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn pakketje uit China is aangekomen![]()
Verstuurd vanuit Zhengzhou, waar op dit moment niks meer in of uit kan.
Wij hadden ook een levering nog binnen gisteren, maar ik bestel nu niks meer evenquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn pakketje uit China is aangekomen![]()
Verstuurd vanuit Zhengzhou, waar op dit moment niks meer in of uit kan.
Ik zal mijn rat eens blij maken met een schoonmaak beurt, die is net zijn hangmat in gekropenquote:
Ah beestje slaapt nog, sadist.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal mijn rat eens blij maken met een schoonmaak beurt, die is net zijn hangmat in gekropen
Ik ook niet. Even afwachten hoe het verder loopt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij hadden ook een levering nog binnen gisteren, maar ik bestel nu niks meer even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |