oh komt hij morgen pas thuis? En dan zaterdag eindelijk koffie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat maar kom er net achter dat het vandaag pas donderdag is...
Jahquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh komt hij morgen pas thuis? En dan zaterdag eindelijk koffie.
' there there, komt goed schatje 'quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:05 schreef espri het volgende:
Ik heb een heeeeeeel zwaaaaaar levuhhhhhhhhh
Schilderze.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
' there there, komt goed schatje '
Tijd voor den schilder
Geen plasfles naast je bed?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon de kift omdat ik er om half 8 uit moest
Ojee, durf je uit te pakken?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn pakketje uit China is aangekomen![]()
Verstuurd vanuit Zhengzhou, waar op dit moment niks meer in of uit kan.
Wij hadden ook een levering nog binnen gisteren, maar ik bestel nu niks meer evenquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn pakketje uit China is aangekomen![]()
Verstuurd vanuit Zhengzhou, waar op dit moment niks meer in of uit kan.
Ja, heb hem al aan (t-shirt).quote:
Ik zal mijn rat eens blij maken met een schoonmaak beurt, die is net zijn hangmat in gekropenquote:
Ah beestje slaapt nog, sadist.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal mijn rat eens blij maken met een schoonmaak beurt, die is net zijn hangmat in gekropen
Ik ook niet. Even afwachten hoe het verder loopt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij hadden ook een levering nog binnen gisteren, maar ik bestel nu niks meer even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |