oh komt hij morgen pas thuis? En dan zaterdag eindelijk koffie.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:00 schreef espri het volgende:
[..]
Zo is dat maar kom er net achter dat het vandaag pas donderdag is...
Jahquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:03 schreef Voxs het volgende:
[..]
oh komt hij morgen pas thuis? En dan zaterdag eindelijk koffie.
' there there, komt goed schatje 'quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:05 schreef espri het volgende:
Ik heb een heeeeeeel zwaaaaaar levuhhhhhhhhh
Schilderze.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:10 schreef Voxs het volgende:
[..]
' there there, komt goed schatje '
Tijd voor den schilder
Geen plasfles naast je bed?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Ghostbuster het volgende:
Gewoon de kift omdat ik er om half 8 uit moest
Ojee, durf je uit te pakken?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn pakketje uit China is aangekomen![]()
Verstuurd vanuit Zhengzhou, waar op dit moment niks meer in of uit kan.
Wij hadden ook een levering nog binnen gisteren, maar ik bestel nu niks meer evenquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:12 schreef Domnivoor het volgende:
Mijn pakketje uit China is aangekomen![]()
Verstuurd vanuit Zhengzhou, waar op dit moment niks meer in of uit kan.
Ik zal mijn rat eens blij maken met een schoonmaak beurt, die is net zijn hangmat in gekropenquote:
Ah beestje slaapt nog, sadist.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:15 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ik zal mijn rat eens blij maken met een schoonmaak beurt, die is net zijn hangmat in gekropen
Ik ook niet. Even afwachten hoe het verder loopt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij hadden ook een levering nog binnen gisteren, maar ik bestel nu niks meer even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |