Wordt Morris niet boos als je huishouden gaat doen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Zo nou een dag zonder auto, helpt wel voor achterstallige huis klusjes
Verschrikkelijk die bemoeid zich overal tegen aan danquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:33 schreef Recce het volgende:
[..]
Wordt Morris niet boos als je huishouden gaat doen?
En het schijnt juist dat je van IF minder trek krijgt in ongezonde dingen, bij jouw werkt dat natuurlijk weer net even andersquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:33 schreef D. het volgende:
[..]
Nouja, trek, ik had zin in lekker eten
Voor mijn gevoel kon ik het als het moest nog wel een paar uur uitstellen.
[..]
Yep! In weekenden altijd in de ochtend
quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb nog 3 milfs in DM
tegenwoordig draadloos, maar iddquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Word je aan het lijntje gehouden?
Wowquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tegenwoordig draadloos, maar idd
Mijn kat gaat dan achter het gordijn zitten. Die heeft een gruwelijke hekel aan poetsgeluiden en de stofzuiger.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:35 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Verschrikkelijk die bemoeid zich overal tegen aan dan
Ik heb mijn vaste telefoon er een paar maanden geleden ook maar uit gedaan, dat ding stond maar een beetje voor spek en bona op de kast.quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tegenwoordig draadloos, maar idd
Morris gaat pas lopen als de stofzuiger op 30 cm van hem vandaan komtquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat gaat dan achter het gordijn zitten. Die heeft een gruwelijke hekel aan poetsgeluiden en de stofzuiger.
oh echt ? hier trekken ze zich er geen moer van aanquote:Op donderdag 6 februari 2020 13:36 schreef Recce het volgende:
[..]
Mijn kat gaat dan achter het gordijn zitten. Die heeft een gruwelijke hekel aan poetsgeluiden en de stofzuiger.
ja same herequote:Op donderdag 6 februari 2020 13:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb mijn vaste telefoon er een paar maanden geleden ook maar uit gedaan, dat ding stond maar een beetje voor spek en bona op de kast.
Wat een baas!quote:Op donderdag 6 februari 2020 13:37 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Morris gaat pas lopen als de stofzuiger op 30 cm van hem vandaan komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |