Nee. Daar heb ik niets mee.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:23 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou een shirt van een band gok ik ACDC?
En hoe ga ik jou herkennen?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:20 schreef espri het volgende:
[..]
Vertel dan hoe het er uit ziet, dan herkennen we je meteen.
Ik kom wel bij je op schoot zitten. Dan ben je ook herkenbaar.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:30 schreef espri het volgende:
[..]
Zal ook een krant onder mn arm schuiven of een zonnetje op mn wang tekenen.
Lijkt me niet verstandig, ik wil altijd in eenden knijpen om te kijken of ze kunnen piepen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:35 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik kom wel bij je op schoot zitten. Dan ben je ook herkenbaar.
Eenden kwaken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:37 schreef espri het volgende:
[..]
Lijkt me niet verstandig, ik wil altijd in eenden knijpen om te kijken of ze kunnen piepen.
Voor je jas?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:37 schreef ieniminimuis het volgende:
Textiel altijd wassen voor gebruik joh!
En mijn pakketje (kant) komt vandaag ook aan.
Oh morgen dus of de dag erna.
Als je mij op de verkeerde plek knijpt dan ga ik kwakken.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als je mij op de verkeerde plek knijpt dan ga ik kwakken.
Als je je kwakje maar zelf opruimtquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Voor de heb, jas is bijna af. Moet ik weer even tijd voor maken.quote:
Sok, tissue of douche?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Een bad natuurlijk.quote:
Gaaf, ik kan het totaal niet.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:49 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Voor de heb, jas is bijna af. Moet ik weer even tijd voor maken.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:51 schreef Ghostbuster het volgende:
Kussen, vibrator, vingers, teddybeer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |