Wil je het antwoord wel weten?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:52 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik hou je even een spiegel voor Lena
Ja kom even langs mini ramenzeem meetquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:52 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik de ramen of zo maar ga lappen.
Voelt als incestueusquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Wil je het antwoord wel weten?
Dat gaf jou inspiratie?quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:52 schreef espri het volgende:
[..]![]()
Ik denk dat ik de ramen of zo maar ga lappen.
Ja, idd, de jeugd van tegenwoordig...quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:54 schreef espri het volgende:
[..]
Nou nee maar het ging een kant op....
Ja dat trekt dit oudje niet hoor..quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:55 schreef D. het volgende:
[..]
Ja, idd, de jeugd van tegenwoordig...
Lijstje maken van voor en nadelen, kijken wat je af afstreept.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weer op nieuwe huizen gereageerd, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of ik wil verhuizen. Voordelen wel: minder reistijd en groter wonen voor dezelfde prijs. Een huisdier kunnen hebben.
Nadelen: verhuizen, klussen, minder buitenruimte en minder mooi uitzicht.
Dus ik weet het nog niet.
Elk voordeel heeft een nadeel en elk nadeel heeft weer een voordeel. En heeft ook een beetje met gevoel te maken. Ik moet zo'n nieuw huis ook gewoon weer even voelen en dan een afweging maken.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:57 schreef espri het volgende:
[..]
Lijstje maken van voor en nadelen, kijken wat je af afstreept.
Dat is zeker waar, kijken kan sowieso geen kwaad.quote:Op donderdag 6 februari 2020 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft een nadeel en elk nadeel heeft weer een voordeel. En heeft ook een beetje met gevoel te maken. Ik moet zo'n nieuw huis ook gewoon weer even voelen en dan een afweging maken.
Knijpen was voldoende las ikquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:56 schreef espri het volgende:
[..]
Ja dat trekt dit oudje niet hoor..
Is het dan ook ‘Romiaantje zo zwart als roet’?quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:02 schreef espri het volgende:
Het moet niet gekker worden, de moorkop moeten we nu roomkop gaan noemen...
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Knijpen was voldoende las ik
Ow, sorry
Ik vind de voordelen beter klinken, dus gewoon doenquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb weer op nieuwe huizen gereageerd, maar ik weet eigenlijk helemaal niet of ik wil verhuizen. Voordelen wel: minder reistijd en groter wonen voor dezelfde prijs. Een huisdier kunnen hebben.
Nadelen: verhuizen, klussen, minder buitenruimte en minder mooi uitzicht.
Dus ik weet het nog niet.
Mensen stuurden mailtjes naar de bakker want ze associeerden de MOORKOPPEN met slavernij...quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:04 schreef D. het volgende:
[..]
Is het dan ook ‘Romiaantje zo zwart als roet’?
Ik las alleen maar huisdierquote:Op donderdag 6 februari 2020 10:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Elk voordeel heeft een nadeel en elk nadeel heeft weer een voordeel. En heeft ook een beetje met gevoel te maken. Ik moet zo'n nieuw huis ook gewoon weer even voelen en dan een afweging maken.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:03 schreef D. het volgende:
[..]
Knijpen was voldoende las ik
Ow, sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |