Echt een boeiende serie, ik ben bij afl. 3quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:23 schreef chufi het volgende:
The Stranger maar weer verder kijken .. was al eerder begonnen , maar deed er ff 2 andere series tussendoor..
OKquote:Op woensdag 5 februari 2020 23:29 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Echt een boeiende serie, ik ben bij afl. 3
dat heb ik nooit gekeken.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
OKEr komen ook nog meer seizoenen "Casa de Papel" vanaf april
Ik heb genoten van die serie en leuk dat er nog meer komt.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
nice dat is echt een top show.quote:Op woensdag 5 februari 2020 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk verdien je hetzelfde lot want je bent net zo erg ...quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:00 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Klopt in dit geval helemaalgaat ook nooit gebeuren
Blijven dromen Chuffquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Eigenlijk verdien je hetzelfde lot want je bent net zo erg ...
Ja .... triest geval schijnt hetquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:02 schreef Gooddeal het volgende:
Ik snap ff niet wie de zaadstengel is in dit geval.
Geweldig weer morgen word het helemaal feestquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je al gekeken? Het is wel flinke tijdverspilling, dat Love Island.
Jouw Vanesje stond er weer goed opquote:Op donderdag 6 februari 2020 00:37 schreef Recce het volgende:
[..]Heb je al gekeken? Het is wel flinke tijdverspilling, dat Love Island.
Wat was er zo geweldig dan?quote:Op donderdag 6 februari 2020 00:59 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Geweldig weer morgen word het helemaal feest
Volgens mij deed ze niets raars?quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jouw Vanesje stond er weer goed op
Iets met cocks?quote:Op donderdag 6 februari 2020 01:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja dat ene ben vergeten wat ze zei
En maar zeiken hoe kut het isquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik moet nu natuurlijk wel weten hoe het af gaat lopen.
Doe maar niet iddquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer zulke pulp kijken na deze ellende.
Ohja dat las ik ook idd, is wel veel minder leuk als je achter looptquote:Op donderdag 6 februari 2020 01:09 schreef Ghostbuster het volgende:
Ze staan trouwens ook op video land komt er iedere dag 1 bij, lopen wel gruwelijk achter
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |