quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:10 schreef espri het volgende:
[..]
Dan raken ze wel in de war, ik heb ook een krant...
Het erge is dat als ze dat jaren blijven roepen ze ook nog hun zin krijgen ookquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:06 schreef espri het volgende:
[..]
Mensen stuurden mailtjes naar de bakker want ze associeerden de MOORKOPPEN met slavernij...
Voordelen van mijn huidige huis vind ik toch wel dat als ik naar buiten kijk ik alleen bomen zie en het verder heel rustig is. En ook al is het fietsen niet altijd leuk ik knap er wel heel erg lekker van op, fysieke beweging maar ook het half uurtje voor en na werk waar ik toch lekker mentaal gaan rusten. Als ik dichter bij werk ga wonen ga ik bijvoorbeeld niet sporten want ik haat sporten.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:05 schreef D. het volgende:
[..]
Ik vind de voordelen beter klinken, dus gewoon doen
Die met de rol toiletpapier is Eendquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:10 schreef espri het volgende:
[..]
Dan raken ze wel in de war, ik heb ook een krant...
Jaja, maar daar komt ook weer verantwoordelijkheid bij kijken etc.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:11 schreef D. het volgende:
[..]
Het erge is dat als ze dat jaren blijven roepen ze ook nog hun zin krijgen ook
quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:12 schreef espri het volgende:
[..]De bakker zag er geen probleem in om de naam te veranderen als mensen er moeite mee hadden, nou ik zou zeggen, de smaak is hetzelfde ouwe zeur en anders neem je maar een zandkoekje tussen je kaken.
Ik vind het soms te ver gaan, ze halen dus de moorkoppen in de bakker maar een klacht doen ze per e-mail, schijters.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
Het slaat wel iets door misschien soms, maar een samenleving waar mensen rekening houdt met elkaars gevoelens ben ik wel voorstander van
Marokkanenquote:Op donderdag 6 februari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de Moren zijn helemaal niet de donkere mensen die door de slavenhandel beïnvloed zijn.
Moren zijn Noord Afrikanen die later in Spanje etc zijn gaan wonen in de middeleeuwen.
Ze veroverde delen van Spanje.quote:Op donderdag 6 februari 2020 11:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar de Moren zijn helemaal niet de donkere mensen die door de slavenhandel beïnvloed zijn.
Moren zijn Noord Afrikanen die later in Spanje etc zijn gaan wonen in de middeleeuwen.
Hoe is dit racistisch?quote:Op de bovenkant van Moorkoppen wordt altijd een toef slagroom aangebracht (daar komt ook de benaming Moorkop vandaan, het toefje slagroom verwijst namelijk naar de tulband die Moren droegen),
Het slaat helemaal door. Zo meteen worden croissants verboden omdat die de Islam belachelijk zou maken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |