abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191358618
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Amerikaans Congres:

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

https://upload.wikimedia.(...)tates_Senate.svg.png

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
pi_191358655
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik wacht nog op een link van pompom
Nee, je wacht om een excuus om geen antwoord te hoeven geven. ^O^
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 5 februari 2020 @ 10:43:43 #3
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_191358661
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:38 schreef Refragmental het volgende:

[..]

Ik wacht nog op een link van pompom
je kunt wel lul-reacties geven en uit de dailycaller quoten, maar geen link van NY times vinden? Pompom heeft wel wat beters te doen dan daar op in te gaan elke keer.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_191358665
In die zin is het wel grappig hoe hard de Republikeinse supporters/trollen hier in hun broek schijten. Zo bang dat ze de verkiezingen gaan verliezen dat ze het alleen maar op conspiracy achtige theoriën over de democratische voorverkiezing kunnen hebben. Het probleem is alleen dat die strategie misschien kan werken als je Amerikaanse kiezers probeert over te halen. Alleen die zitten hier vrijwel niet. Je leest eigenlijk nooit iets over wat Trump dan goed doet. Ja zijn speeches zijn de beste ooit. Terwijl iedereen met werkende horen en hersens kan horen dat zijn speeches slechter zijn dan presentaties die je op de middelbare school kon meemaken.
pi_191358684
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
In die zin is het wel grappig hoe hard de Republikeinse supporters/trollen hier in hun broek schijten. Zo bang dat ze de verkiezingen gaan verliezen dat ze het alleen maar op conspiracy achtige theoriën over de democratische voorverkiezing kunnen hebben. Het probleem is alleen dat die strategie misschien kan werken als je Amerikaanse kiezers probeert over te halen. Alleen die zitten hier vrijwel niet.
Om te brullen.

Ik zeg het met pijn in het hart, maar ik ben bang dat Trump de verkiezingen gaat winnen.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  woensdag 5 februari 2020 @ 10:46:36 #6
384435 klappernootopreis
pi_191358688
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:44 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
In die zin is het wel grappig hoe hard de Republikeinse supporters/trollen hier in hun broek schijten. Zo bang dat ze de verkiezingen gaan verliezen dat ze het alleen maar op conspiracy achtige theoriën over de democratische voorverkiezing kunnen hebben. Het probleem is alleen dat die strategie misschien kan werken als je Amerikaanse kiezers probeert over te halen. Alleen die zitten hier vrijwel niet.
mijn vriendin maakt geen gebruik meer van dat recht. Ze vragen haar teveel de hemd van het lijf alvorens ze mag stemmen, en dat bevalt haar niet Ik zou het zelf ook niet prettig vinden.

oh, en even ter informatie HIER ZITTEN GEEN TRUMP SUPPORTERS. de zogenaamde "fans" doen dit puur om populisten hier te promoten. En dat gaat al een tijdje hier, eerst Janmaat, dan Fortuyn, toen Verdonk, dan Wilders en nu Baudet. je kunt gewoon de naam Trump uitwisselen met deze 5 Nederlandse namen.
pi_191358718
Even de vraag herhalen uit het vorige topic: is er al bekend gemaakt wanneer de resterende 29% uit Iowa bekend is?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  woensdag 5 februari 2020 @ 10:51:35 #8
8369 speknek
Another day another slay
pi_191358735
Zittende presidenten worden dan ook meestal herkozen, tenzij de economie verslechtert. Het is bijna hopen dat de recessie komt, alhoewel de partij van de fiscal conservatives dan gewoon nog een paar triljoen bij zullen lenen als staatsgefinancierde verkiezingsstunt.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_191358751
Een lekker dramatische ad, maar het is wel een goed punt. Ik ben benieuwd hoe Donald Trump in de toekomstige geschiedenisboeken wordt omschreven.
  woensdag 5 februari 2020 @ 10:54:45 #10
384435 klappernootopreis
pi_191358775
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:49 schreef Hanca het volgende:
Even de vraag herhalen uit het vorige topic: is er al bekend gemaakt wanneer de resterende 29% uit Iowa bekend is?
geen idee, maar de verwachting is dat het tussen Buttigieg and Sanders gaat.
pi_191358802
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:45 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Om te brullen.

Ik zeg het met pijn in het hart, maar ik ben bang dat Trump de verkiezingen gaat winnen.
Waarom dan? Je zegt toch de Democraten zo dom te vinden. Nogal onlogisch dan om ook bang te zijn dat Trump gaat winnen.
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:52 schreef Jojoke het volgende:
Een lekker dramatische ad, maar het is wel een goed punt. Ik ben benieuwd hoe Donald Trump in de toekomstige geschiedenisboeken wordt omschreven.
Goede ad als ik dit zo zie kan ik ook niet wachten tot Trump het in wat meer series en films haalt.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:01:13 #12
384435 klappernootopreis
pi_191358840
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:52 schreef Jojoke het volgende:
Er zullen weinig woorden over vuil worden gemaakt. misschien: "As I was saying before I was so rudely interrupted." en gaan dan over tot de orde van de dag.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:02:11 #13
384435 klappernootopreis
pi_191358847
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Waarom dan? Je zegt toch de Democraten zo dom te vinden. Nogal onlogisch dan om ook bang te zijn dat Trump gaat winnen.
[..]

Goede ad als ik dit zo zie kan ik ook niet wachten tot Trump het in wat meer series en films haalt.
als hoofditem in het programma American greed. Ik kan niet wachten.
pi_191358911
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:57 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

[..]
Je kunt toch prima weinig hebben met de top van de democratisce partij en niks hebben met Trump? Daar zitten toch een heleboel tinten tussen?
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_191358980
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:07 schreef Hanca het volgende:

[..]

Je kunt toch prima weinig hebben met de top van de democratisce partij en niks hebben met Trump? Daar zitten toch een heleboel tinten tussen?
Dat kan, ik snap alleen het punt niet. Alsof er in een democratie ooit een ideale kandidaat voor wie dan ook gaat zijn. Het is altijd een compromis. Als je dan alle opties niks vind ligt het probleem eerder bij jou. Daarbij ik ben ook gewoon beniewd waarom je zo los zou gaan op de democraten en nooit op de republiekeinen maar tegelijkertijd vind je Trump niks? Waarom dan niet klagen over de republikeinse partij dat ze geen betere kandidaat naar voren schuiven.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:16:18 #16
384435 klappernootopreis
pi_191359023
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:07 schreef Hanca het volgende:

[..]

wat die tint aangaat zou het best wel kunnen dat Bill Weld misschien wel een redelijk alternatief kan worden. Ik hou hem hoe dan ook in de gaten. Zie ik bij hem het percentage omhoog gaan dan betekent dit dat Trump uit de gratie gaat vallen.
pi_191359037
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:12 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]

Dat kan, ik snap alleen het punt niet. Alsof er in een democratie ooit een ideale kandidaat voor wie dan ook gaat zijn. Het is altijd een compromis. Als je dan alle opties niks vind ligt het probleem eerder bij jou. Daarbij ik ben ook gewoon beniewd waarom je zo los zou gaan op de democraten en nooit op de republiekeinen maar tegelijkertijd vind je Trump niks? Waarom dan niet klagen over de republikeinse partij dat ze geen betere kandidaat naar voren schuiven.
Tja, dat weet ik niet.

Ik zelf zou in Amerka als CU stemmer heel veel moeite hebben om te kiezen. Medisch-ethisch zit ik beter bij de Republikeinen (en dan bedoel ik anderen dan Trump), sociaal-economisch en op veel andere punten beter bij de Democraten. In feite vind ik alle opties dus niks in de VS, dat ligt gewoon aan het tweepartijenstelsel. Ik hoop nu wel op een democraat omdat ik echt Trump weg wil hebben, maar ik was blij dat Clinton het niet werd.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:17:26 #18
65846 Bocaj
47th President.
pi_191359041
Pelosi snaps at reporter's impeachment question: I don't hate anybody.

En vandaag:

Pelosi is a bad, bad loser!
pi_191359102
Als je vindt dat iemand er bedenkelijke ideeën op na houdt, en een krankjorumme speech heeft gehouden, wil dat nog niet zeggen dat je die persoon haat. Ik vond het wel een sterke actie, gegeven dat Amerikaanse politiek met Trump een grotere poppenkast is dan ooit, en dat het om korte video's en heldere beelden gaat.
Anders begrijpt de president het niet....
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:23:44 #20
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_191359110
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:17 schreef Bocaj het volgende:

[ afbeelding ]

En vandaag:

[ afbeelding ]

Die twee fragmenten zijn niet in conflict met elkaar?
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:24:39 #21
65846 Bocaj
47th President.
pi_191359118
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:23 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Die twee fragmenten zijn niet in conflict met elkaar?
Nee, ze haat Trump tot diep in haar botten!
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:24:56 #22
384435 klappernootopreis
pi_191359125
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als je vindt dat iemand er bedenkelijke ideeën op na houdt, en een krankjorumme speech heeft gehouden, wil dat nog niet zeggen dat je die persoon haat. Ik vond het wel een sterke actie, gegeven dat Amerikaanse politie met Trump een grotere poppenkast is dan ooit, en dat het om korte video's en heldere beelden gaat.
bovendien je kunt beter een slechte verliezer zijn, dan een slechte "winnaar" Vergeet niet dat als je een slag verliest dit niet hoeft te betekenen dat je de oorlog ook verliest. democratie heeft een lange adem.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:25:49 #23
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_191359133
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:24 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Nee, ze haat Trump tot diep in haar botten!
Dat is toch geen haat wat je daar ziet?

En hoezo kun je in haar hoofd kijken.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_191359143
Ik vind die actie van Pelosi ook niet sterk. Ze had beter een statement kunnen maken door niet te gaan. En zelf een schaduw state of the union geven.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:27:48 #25
384435 klappernootopreis
pi_191359158
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:25 schreef DustPuppy het volgende:

[..]

Nee?
ik denk dat het eerder omgekeerd is. Trump haat alles wat pelosi vertegenwoordigd.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:27:59 #26
65846 Bocaj
47th President.
pi_191359159
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:25 schreef DustPuppy het volgende:
Dat is toch geen haat wat je daar ziet?
Vertel mij dan maar eens waar ik naar zit te kijken?
Ik zie haat (walging) in de ogen en haar hele doen van Pelosi!
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:29:28 #27
65846 Bocaj
47th President.
pi_191359174
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ik denk dat het eerder omgekeerd is. Trump haat alles wat pelosi vertegenwoordigd.
Dat is zijn goed recht, maar Pelosi is dan wel zeer hypocriet!
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:29:30 #28
384435 klappernootopreis
pi_191359175
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:27 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik zie haat in de ogen en haar hele doen van Pelosi!
ik lees banaliteit in elke reactie van een FvD/PVV Trump supporter.
pi_191359206
Ik vind dat Pelosi hier trouwens echt heeft laten zien geen goede voorzitter van een parlementaire kamer te zijn. Neem hier in Nederland Arib. Die wordt hier ook van 2 kanten zelfs persoonlijk aangevallen (PVV/FvD en Denk) en blijft toch altijd waardig. Ook afscheidsbrieven van PVV kamerleden die vertrekken en waar dingen in staan waar ze het absoluut niet mee eens is leest ze netjes voor en in het door haar geschreven antwoord wat ze daarna voor leest blijft ze ook altijd netjes. Dat is waardig boven de partijen staan en je niet verlagen tot het niveau van mensen die je wil bestrijden. Dat mis ik echt bij Pelosi, die zou een heel groot voorbeeld kunnen nemen aan Arib.
pi_191359209
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ik denk dat het eerder omgekeerd is. Trump haat alles wat Pelosi vertegenwoordigt.
Dat klopt denk ik wel als een bus. _O_
Ik denk dat Trump iedereen haat die hem niet bewierookt en naar de mond praat.
pi_191359214
Wat mij betreft schaffen ze heel die State of the Union af. Het is niets anders dan het ophemelen van je eigen beleid met een publiek dat klapt om elke scheet die gelaten word.
Een perfect staaltje politiek theater dat niet had misstaan in de Soviet unie.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:34:10 #32
65846 Bocaj
47th President.
pi_191359227
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:31 schreef Hanca het volgende:
Ik vind dat Pelosi hier trouwens echt heeft laten zien geen goede voorzitter van een parlementaire kamer te zijn. Neem hier in Nederland Arib. Die wordt hier ook van 2 kanten zelfs persoonlijk aangevallen (PVV/FvD en Denk) en blijft toch altijd waardig. Ook afscheidsbrieven van PVV kamerleden die vertrekken en waar dingen in staan waar ze het absoluut niet mee eens is leest ze netjes voor en in het door haar geschreven antwoord wat ze daarna voor leest blijft ze ook altijd netjes. Dat is waardig boven de partijen staan en je niet verlagen tot het niveau van mensen die je wil bestrijden. Dat mis ik echt bij Pelosi, die zou een heel groot voorbeeld kunnen nemen aan Arib.
Hear, hear ^O^
pi_191359229
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:32 schreef Chivaz het volgende:
Wat mij betreft schaffen ze heel die State of the Union af. Het is niets anders dan het ophemelen van je eigen beleid met een publiek dat klapt om elke scheet die gelaten word.
100% eens.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:34:50 #34
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_191359232
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:34 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Hear, hear ^O^
Same for Mitch McConnel dan toch.
pi_191359244
quote:
Een speaker of the house is ook niet te vergelijken met een objectieve / onafhankelijke rol als die van kamervoorzitter.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator woensdag 5 februari 2020 @ 11:35:43 #36
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191359247
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:26 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Ik vind die actie van Pelosi ook niet sterk. Ze had beter een statement kunnen maken door niet te gaan. En zelf een schaduw state of the union geven.
Volgens mij is dat lastig, want de Speaker nodigt zelf de President uit. Ze zou 'm dan dus moeten uitnodigen en daarna zelf wegblijven en dat is raar.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_191359264
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:35 schreef Mike het volgende:

[..]

Volgens mij is dat lastig, want de Speaker nodigt zelf de President uit. Ze zou 'm dan dus moeten uitnodigen en daarna zelf wegblijven en dat is raar.
Niet uitnodigen. Hij gaat zn verhaaltje maar houden in de senaat.
zie email 27 oktober
  Moderator woensdag 5 februari 2020 @ 11:38:08 #38
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191359271
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:37 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Niet uitnodigen. Hij gaat zn verhaaltje maar houden in de senaat.
Dat was een optie, dat is vorig jaar ook een tijdje gebeurd. Maar als je dan wel uitnodigt, dan lijkt het me wel zo netjes om er zelf bij te zijn.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:39:15 #39
384435 klappernootopreis
pi_191359289
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:32 schreef Chivaz het volgende:
ehh niet om het een of ander, weet je wat die state of the union inhoudt?

Het is een formeel verslag vergelijkbaar met onze troonrede. Trump maakte daar een ordinaire rally van. Het is alsof je Koning Willem-Alexander hoort uitroepen dat het dak van het Catshuis nog wel in de hens staat maar dat de lek in de kelder is gefikst. Dus we moeten niet zeuren en blijf vooral klappen
pi_191359399
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:17 schreef Bocaj het volgende:

[ afbeelding ]

En vandaag:

[ afbeelding ]

Maar dat Trump haar geen hand wou geven, wat vind je daar nu van?
Robert Moog died for our synths
pi_191359431
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:45 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Om te brullen.

Want de afgelopen 4 jaar zijn een ramp geweest? Ja, hij heeft een lomp overkomen, maar verder?
  woensdag 5 februari 2020 @ 11:50:22 #42
65846 Bocaj
47th President.
pi_191359443
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:47 schreef Gehenna het volgende:

[..]

Maar dat Trump haar geen hand wou geven, wat vind je daar nu van?
Het is algemeen bekend dan Trump Pelosi haat.
Pelosi had aangegeven niet één politicus te haten... maar beelden zeggen meer dan woorden! ;)
pi_191359462
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Want de afgelopen 4 jaar zijn een ramp geweest? Ja, hij heeft een lomp overkomen, maar verder?
Gelukkig mag de natuur nu weer ouderwets zo snel mogelijk maar de klote geholpen worden. ^O^
pi_191359463
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:39 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

ehh niet om het een of ander, weet je wat die state of the union inhoudt?

Het is een formeel verslag vergelijkbaar met onze troonrede. Trump maakte daar een ordinaire rally van. Het is alsof je Koning Willem-Alexander hoort uitroepen dat het dak van het Catshuis nog wel in de hens staat maar dat de lek in de kelder is gefikst. Dus we moeten niet zeuren en blijf vooral klappen
Ik weet heel goed wat het inhoud, dit politiek theater is echt niet anders onder Trump dan onder de vorige presidenten met een klein verschil dat Trump de vorige president op de hak neemt.
pi_191359526
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 21:48:29 Hi Claire,Two problems with your tweet:1. Dr. Ben Carson did not have a seat in this pic because he was sitting in First Class with my family2. Dr. Carson is not a "thing," he is a world renowned, life-saving neurosurgeonAnyway, how's unemployment? https://t.co/icZKsu9YFn reageer retweet
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 22:14:46 In case anyone was wondering where Ben Carson’s seat was on the Team Trump plane - just check First Class top left. Thanks for playing Claire. https://t.co/HxyHKz7PHp reageer retweet
Ik kwam dit net tegen, pijnlijk dit.😂😂😂
  Moderator woensdag 5 februari 2020 @ 11:57:47 #46
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_191359549
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:56 schreef Chivaz het volgende:
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 21:48:29 Hi Claire,Two problems with your tweet:1. Dr. Ben Carson did not have a seat in this pic because he was sitting in First Class with my family2. Dr. Carson is not a "thing," he is a world renowned, life-saving neurosurgeonAnyway, how's unemployment? https://t.co/icZKsu9YFn reageer retweet
DonaldJTrumpJr twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 22:14:46 In case anyone was wondering where Ben Carson’s seat was on the Team Trump plane - just check First Class top left. Thanks for playing Claire. https://t.co/HxyHKz7PHp reageer retweet
Ik vond die foto inderdaad ook heel pijnlijk. Er zijn gewoon alleen maar witte teamleden en dan moet Carson even prominent in het midden opgesteld worden om dat te verbloemen.
pi_191359564
quote:
14s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:51 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Gelukkig mag de natuur nu weer ouderwets zo snel mogelijk maar de klote geholpen worden. ^O^
Welnee. Hoe kom je daar nu bij.
pi_191359570
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:56 schreef Chivaz het volgende:
Wat doet Trump Jr zelf eigenlijk voor, hoogstwaarschijnlijk zeer belangrijk, werk?
pi_191359575
RepTimRyan twitterde op woensdag 05-02-2020 om 03:57:56 I just walked out of the #StateOfTheUnion. I’ve had enough. It’s like watching professional wrestling. It’s all fake. reageer retweet
Nog een reden om the State of the Union af te schaffen. Hij wist van te voren wat hij te horen zou krijgen maar dan toch even je momentje pakken om vervolgens op Twitter je beklag te doen.

De ironie, de ironie......
pi_191359589
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:57 schreef Mike het volgende:

[..]

Ik vond die foto inderdaad ook heel pijnlijk. Er zijn gewoon alleen maar witte teamleden en dan moet Carson even prominent in het midden opgesteld worden om dat te verbloemen.
Samen met JR die even de 1e klasse hebben verlaten voor een groepsfoto.
Die obsessie met ras moet echt eens een keer stoppen.
pi_191359634
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Een speaker of the house is ook niet te vergelijken met een objectieve / onafhankelijke rol als die van kamervoorzitter.
Ja, en dat komt vooral door het tweepartijenstelsel in de VS. Een kamervoorzitter in Nederland moet wel objectief zijn, anders wordt zij of hij niet gekozen.
pi_191359642
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Zie Bears Ears, zie de Arctic Wildlife Refuge, zie het afschaffen van regels voor het schoonhouden van oppervlakte water etc etc. Maar als je vind dat Trump een fantastische natuurbeschermer is zoals de VS nog nooit gekend heeft, hoor ik dat graag van je. ^O^
  woensdag 5 februari 2020 @ 12:08:15 #53
384435 klappernootopreis
pi_191359664
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik weet heel goed wat het inhoud, dit politiek theater is echt niet anders onder Trump dan onder de vorige presidenten met een klein verschil dat Trump de vorige president op de hak neemt.
Daar is de state of de union niet voor. Deze zou moeten gaan over het beleid van de afgelopen jaar, dan zit je niet te jammeren over het beleid waar je de eerste drie jaar van je ambtperiode de vruchten van heeft geplukt.
  woensdag 5 februari 2020 @ 12:11:15 #54
384435 klappernootopreis
pi_191359696
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:00 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Samen met JR die even de 1e klasse hebben verlaten voor een groepsfoto.
Die obsessie met ras moet echt eens een keer stoppen.
hij had ook zo kunnen gaan staan, want dat vinden ze wel mooi bij de Trump achterban:

pi_191359763
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:27 schreef Bocaj het volgende:

[..]

Ik zie haat (walging) in de ogen en haar hele doen van Pelosi!
Misschien iets van: wat een slechte SOTU *scheur* ? Een slechte SOTU vol met leugens zou walging op kunnen roepen of niet?

In dat geval zag je gewoon wat je graag wilt zien. Minder extremen accepteren dat er ook andere conclusies mogelijk zijn eb trekken niet gelijk een conclusie die past bij hun wereldbeeld of gevoel.
pi_191359833
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 10:39 schreef Refragmental het volgende:
President:
Donald Trump

Vice President:
Mike Pence
SPOILER: Het Kabinet-Trump
Amerikaans Congres:

[ afbeelding ]

Political groups house:
Democratic (235)
Republican (197)
Vacant (3)

https://upload.wikimedia.(...)tates_Senate.svg.png

Political groups Senate:
Republican (53)
Democratic (45)
Independents (2)

SPOILER: Overzicht van lopende onderzoeken
SPOILER: Hoe werkt een impeachment?
Extra aanwijzingen voor dit topic:

Helaas blijkt dit topic nogal eens te ontsporen. Het is een emotioneel onderwerp voor sommigen.

Daarom de volgende afspraken:
Dit is geen linkdumptopic. Als je een tweet plaatst graag het volgende in ogenschouw nemen:
Waarom deze tweet? Wat zegt het, wat vind je er zelf van?
Posts die tot doel hebben het topic te laten ontsporen, die respectloos zijn, of als linkdump aangemerkt kunnen worden, kunnen zonder overleg verwijderd worden door de moderatie.

Wat je post moet iets bijdragen aan de discussie en niet aan het op de kast jagen van users.

-Het gaat hier over de Amerikaanse politiek. Niet over Amerika in zijn algemeen. Probeer on topic te blijven.
-We gaan hier respectvol met elkaar om. Ook onderwerpen zoals kwetsbare migrantenkinderen worden met respect besproken.
-ik zie er het nut niet van om bijv Michelle Obama als een kerel neer te zetten. Het enige doel om dat te doen is om users op de kast te jagen en het topic te laten ontsporen. Stop daar gewoon mee. Het voegt inhoudelijk niets toe.

-We gebruiken in dit topic normale bronnen. Hier te verifiëren: https://mediabiasfactcheck.com/
Voor visueel ingestelde mensen:
[ afbeelding ]
Zit jij nu gewoon te wachten tot post 300 zodat je een nieuw topic kan openen met zulke stomme titels
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_191359925
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:59 schreef Chivaz het volgende:
RepTimRyan twitterde op woensdag 05-02-2020 om 03:57:56 I just walked out of the #StateOfTheUnion. I’ve had enough. It’s like watching professional wrestling. It’s all fake. reageer retweet
Nog een reden om the State of the Union af te schaffen. Hij wist van te voren wat hij te horen zou krijgen maar dan toch even je momentje pakken om vervolgens op Twitter je beklag te doen.

De ironie, de ironie......
Idd, afschaffen die wanvertoning. Dit is iets van voor het internettijdperk. Mensen kunnen prima zelf opzoeken wat er gebeurd is.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_191359939
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:58 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nou...
quote:
95 Environmental Rules Being Rolled Back Under Trump

President Trump has made eliminating federal regulations a priority. His administration, with help from Republicans in Congress, has often targeted environmental rules it sees as burdensome to the fossil fuel industry and other big businesses.
NYT

En dat was slechts tot de jaarwisseling, sindsdien ondermeer:
quote:
Trump Removes Pollution Controls on Streams and Wetlands

The new water rule for the first time in decades allow landowners and property developers to dump pollutants such as pesticides and fertilizers directly into hundreds of thousands of waterways, and to destroy or fill in wetlands for construction projects.
NYT
pi_191359983
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:36 schreef cynicus het volgende:

[..]

Nou...
[..]

NYT

En dat was slechts tot de jaarwisseling, sindsdien ondermeer:
[..]

NYT
Het word ook per staten beslist hoe men daar mee omgaat. Verder zit de oplossing voor de klimaatproblematiek naar mijn inziens vooral in innovatie.
  woensdag 5 februari 2020 @ 12:43:24 #60
384435 klappernootopreis
pi_191360009
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:39 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het word ook per staten beslist hoe men daar mee omgaat. Verder zit de oplossing voor de klimaatproblematiek naar mijn inziens vooral in innovatie.
allicht. maar in de VS is innovatie minder populair dan je denkt.
pi_191360018
quote:
Dit is het verschil tussen kritische geesten zoals wij en de Trumpfanaten hier. Wij geven gewoon kritiek op beide zijdes en benoemen het als we acties een puinzooi of dom vinden. Trumpfanaten doen dat niet. Die proberen eerst op alle mogelijke manieren een positieve spin te geven of gedrag anders uit te leggen. En dat maakt ze niet oprecht in mijn optiek. Ze hebben een zijde gekozen en blijven daarbij ook al zijn acties slecht, het wordt goedgepraat.
beter een knipoog dan een blauw oog
  Overall beste user 2022 woensdag 5 februari 2020 @ 12:44:48 #62
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_191360029
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:39 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Bigotry? Democraten zijn zo dol op hyperbool. Limbaugh is iemand die het mooi kan vertellen. En ja, op de inhoud, daar hebben de Democraten het niet zo op. Maar bigotry? Was de racismekaart al gespeeld of zo?
Ik heb even een lange thread met uitspraken van Rush gepost. Kijk die voor de gein even door, tenzij je je bang bent dat je wereldbeeld instort. Doe het dan maar niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191360048
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:59 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Wat doet Trump Jr zelf eigenlijk voor, hoogstwaarschijnlijk zeer belangrijk, werk?
Geld binnenharken als zoon van en in het buitenland gefeteerd hiervoor worden en daardoor nog meer geld binnenharken. En ondertussen wijzen naar Hunter Biden :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_191360057
quote:

[..]

Het word ook per staten beslist hoe men daar mee omgaat.
Gelukkig hebben staten zelf ook nog wat te vertellen, inderdaad. Maar ook dat probeert team Trump te voorkomen.
quote:
Administration will declare that states are pre-empted from setting their own standards in a move that will spark challenge.
Guardian

quote:
Verder zit de oplossing voor de klimaatproblematiek naar mijn inziens vooral in innovatie.
Als je de rem optie niet meeneemt hebben meer kreukelzones niet zoveel zin. Innovatie werkt alleen bij toenemende prijsdruk of strengere regelgeving. Overigens gaat veel van de regelgeving in kwestie over milieu i.p.v. klimaat.
  woensdag 5 februari 2020 @ 12:48:22 #65
384435 klappernootopreis
pi_191360065
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:44 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Dit is het verschil tussen kritische geesten zoals wij en de Trumpfanaten hier. Wij geven gewoon kritiek op beide zijdes en benoemen het als we acties een puinzooi of dom vinden. Trumpfanaten doen dat niet. Die proberen eerst op alle mogelijke manieren een positieve spin te geven of gedrag anders uit te leggen. En dat maakt ze niet oprecht in mijn optiek. Ze hebben een zijde gekozen en blijven daarbij ook al zijn acties slecht, het wordt goedgepraat.
Een groot gedeelte van die "users" zitten ook op andere plekken op fok! Baudet en Wilders te beschermen en te vereren. Ik kan niet benadrukken dat hun achterbakse plannetjes bekend zijn.
pi_191360086
quote:
Verder zit de oplossing voor de klimaatproblematiek naar mijn inziens vooral in innovatie.
Milieu is niet hetzelfde als klimaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 5 februari 2020 @ 12:56:42 #67
384435 klappernootopreis
pi_191360150
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:24 schreef vipergts het volgende:

[..]

Zit jij nu gewoon te wachten tot post 300 zodat je een nieuw topic kan openen met zulke stomme titels
ja. dat patroontje zie je wel vaker.
irrelevante meldingen plaatsen via de topictitel is hot tegenwoordig. ik heb er al mods op gewezen. Als ze scheldnamen gaan plaatsen die Trump gebruikt.
pi_191360155
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:47 schreef cynicus het volgende:

[..]

Gelukkig hebben staten zelf ook nog wat te vertellen, inderdaad. Maar ook dat probeert team Trump te voorkomen.
[..]

Guardian
[..]

Als je de rem optie niet meeneemt hebben meer kreukelzones niet zoveel zin. Innovatie werkt alleen bij toenemende prijsdruk of strengere regelgeving. Overigens gaat veel van de regelgeving in kwestie over milieu i.p.v. klimaat.
Heb je ook gelijk in. Maar er is helaas geen rationele middenweg. Figuren als Trump zijn een soort tegenwicht tegen de groene-zelfkastijding. Waar je ook helemaal niets mee oplost.
pi_191360162
quote:
2s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:50 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Milieu is niet hetzelfde als klimaat.
Het ligt wel in elkaars verlengde. Slecht omgaan met het klimaat, is uiteindelijk ook niet goed voor het milieu.
pi_191360177
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het ligt wel in elkaars verlengde. Slecht omgaan met het klimaat, is uiteindelijk ook niet goed voor het milieu.
Maar het is niet waar het over ging, dus wederom haal je er een paar dingen bij die ergens niet mee te maken hebben. Blijf gewoon bij je punt; de regering-Trump is niet slecht voor het milieu volgens jou.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191360208
Kinderachtige act van Pelosi.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:02:04 #72
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191360210
Het ziet er naar uit dat Bloomberg garen spint bij de primary in Iowa. Bij Betfair is hij gestegen naar de 2e kanshebber, achter Sanders (nipt gevolgd door Biden en Buttigieg).

Het lijkt me gezien de concurrentie de minst slechte optie voor de Democraten als deze man het wordt - Klobuchar lijkt me het gunstigste profiel hebben, maar die gaat de nominatie niet winnen.

Zoals the Economist onlangs uitzocht heeft een moderate de hoogste kans, omdat, hoewel je met iemand van de vleugel je eigen vleugel mobiliseert, je ook de tegenpartij extra motiveert en in het centrum terrein verliest.

In dat kader is Sanders niet ideaal, hoewel hij misschien wel wat crossover appael heeft, gezien bv. iemand als Rogan hem steunt; iets wat Warren lijkt te missen.

Buttigieg lijkt moeite te gaan krijgen met de zwarte stem. Helaas ziet het er naar uit dat zijn geaardheid wel een rol hierbij speelt. Verder is hij natuurlijk wel nogal groen en pollt niet bepaald sterk tegen Trump.

Biden pollt wel sterk tegen Trump, maar heeft te veel rare optredens. Die schiet soms op tilt en dan kraamt hij onzin uit (ja, Trump doet dat 24/7, ik weet het) plus dat die creepy haarruikfilmpjes hem vast stemmen gaan kosten in de generale.

Dus ja, #teambloomberg maar?
pi_191360218
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:02 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Het ziet er naar uit dat Bloomberg garen spint bij de primary in Iowa. Bij Betfair is hij gestegen naar de 2e kanshebber, achter Sanders (nipt gevolgd door Biden en Buttigieg).

Lijkt me gunstig voor de Democraten als deze man het wordt - Klobuchar lijkt me het gunstigste profiel hebben, maar die gaat de nominatie niet winnen.

Zoals the Economist onlangs uitzocht heeft een moderate de hoogste kans, omdat, hoewel je met iemand van de vleugel je eigen vleugel mobiliseert, je ook de tegenpartij extra motiveert en in het centrum terrein verliest.

In dat kader is Sanders niet ideaal, hoewel hij misschien wel wat crossover appael heeft, gezien bv. iemand als Rogan hem steunt; iets wat Warren lijkt te missen.

Buttigieg lijkt moeite te gaan krijgen met de zwarte stem. Helaas ziet het er naar uit dat zijn geaardheid wel een rol hierbij speelt. Verder is hij natuurlijk wel nogal groen en pollt niet bepaald sterk tegen Trump.

Biden pollt wel sterk tegen Trump, maar heeft te veel rare optredens. Die schiet soms op tilt en dan kraamt hij onzin uit (ja, Trump doet dat 24/7, ik weet het) plus dat die creepy haarruikfilmpjes hem vast stemmen gaan kosten in de generale.

Dus ja, #teambloomberg maar?
Waarom zou bloomberg het worden, als Sanders of Pete het wint?
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:03:43 #74
384435 klappernootopreis
pi_191360228
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:57 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het is bekend dat Thomas Edison bepaald geen voorstander was van verbrandingsmotoren in een vervoersmiddel. Hij had een goed werkende elektrische wagen ontwikkeld, maar Ford had een goedkope en snelle manier gevonden om een heleboel wagens met een benzinemotor te maken tegen kostprijs en dat ging ten koste aan het klimaat. alle klimaat problemen die je nu ziet heeft hier zijn oorsprong.
pi_191360251
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:03 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Het is bekend dat Thomas Edison bepaald geen voorstander was van verbrandingsmotoren in een vervoersmiddel. Hij had een goed werkende elektrische wagen ontwikkeld, maar Ford had een goedkope en snelle manier gevonden om een heleboel wagens met een benzinemotor te maken tegen kostprijs en dat ging ten koste aan het klimaat. alle klimaat problemen die je nu ziet heeft hier zijn oorsprong.
Uiteraard. Maar dat is toch meer een globaal probleem?

Ik zie Nederland ook weinig aanstalten maken. Om maar een voorbeeld te noemen. Wel hebben we wat groene-gekkies die het vooral hebben over minder vliegen, in plaats focus op schoon vliegen.

Het is nogal clownesk allemaal. Maar goed: ander onderwerp :)
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:05:36 #76
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_191360254
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:47 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Geld binnenharken als zoon van en in het buitenland gefeteerd hiervoor worden en daardoor nog meer geld binnenharken. En ondertussen wijzen naar Hunter Biden :')
Het is altijd projectie. Hillary's emails zijn ook nog steeds relevant. Dat Trump staatsgeheimen deelt, zijn zoon en dochter nog roekelozer omgaan met e-mails en dat er tig mensen rondlopen die niet eens door de veiligheidsonderzoeken komen, maakt allemaal niet uit natuurlijk. :')
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:06:19 #77
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191360261
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:03 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Waarom zou bloomberg het worden, als Sanders of Pete het wint?
Bloomberg deed niet mee met deze caucus, dus dat zegt niks over hem.

Verder, Biden is beschadigd, Buttigieg scoort slecht onder Afro-Amerikanen, Klobuchar peilt landelijk matig en de Democratische primarystemmers zijn rechtser dan een Warren of Sanders.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 februari 2020 @ 13:07:43 #78
3928 Ulx
pi_191360281
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:02 schreef superniger het volgende:
Kinderachtige act van Pelosi.
Ik vond het juist sterk. Het brave geklap van the Stepford Veep was eerder misselijkmakend.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_191360294
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik zie Nederland ook weinig aanstalten maken. Om maar een voorbeeld te noemen. Wel hebben we wat groene-gekkies die het vooral hebben over minder vliegen, in plaats focus op schoon vliegen.

Per se naar olie en gas willen boren in de Arctic National Wildlife Reguge is dat echter niet. Wat er aan natuur nog is MOET kennelijk kapot. Want natuur is maar voor groene gekkies, niet waar? :')
pi_191360295
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Mijn land is het gelukkig niet, maar het lijkt mij dat je als doorsnee Amerikaan niet vrolijk van dit soort maatregelen:

Trump Administration Rolls Back Clean Water Protections
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_191360318
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:06 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Bloomberg deed niet mee met deze caucus, dus dat zegt niks over hem.

Verder, Biden is beschadigd, Buttigieg scoort slecht onder Afro-Amerikanen, Klobuchar peilt landelijk matig en de Democratische primarystemmers zijn rechtser dan een Warren of Sanders.

Wat heeft bloomberg wat ervoor zorgt dat hij wel goed scoort onder de Afro-Amerikanen?
pi_191360330
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:49 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Het presidentschap van Trump is een grotere ramp geworden dan ik van tevoren voor mogelijk hield. Ik overwoog om hier een lijst met voorbeelden te plaatsen die mijn punt onderschrijven, maar daar heb ik de puf noch de tijd voor.
pi_191360332
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 12:24 schreef vipergts het volgende:

[..]

Nee. Maak je daar maar niet druk om.
Vreemd dat je nu pas huilt om stomme titels trouwens :D
  Overall beste user 2022 woensdag 5 februari 2020 @ 13:11:54 #84
3928 Ulx
pi_191360335
kylegriffin1 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 13:00:00 Fred Guttenberg, the father of a high school freshman killed in the mass shooting at Marjory Stoneman Douglas High School, was removed from the audience at Trump's State of the Union after shouting out during the president's speech. https://t.co/2OsEeuamQC reageer retweet
Onder Trump mocht je toch eindelijk gewoon zeggen waar het op staat?
pi_191360347
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Mijn land is het gelukkig niet, maar het lijkt mij dat je als doorsnee Amerikaan niet vrolijk van dit soort maatregelen:

Trump Administration Rolls Back Clean Water Protections
Lijkt mij ook. Maar veel Amerikanen vinden het blijkbaar wel best.
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:16:21 #86
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_191360383
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:11 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op woensdag 05-02-2020 om 13:00:00 Fred Guttenberg, the father of a high school freshman killed in the mass shooting at Marjory Stoneman Douglas High School, was removed from the audience at Trump's State of the Union after shouting out during the president's speech. https://t.co/2OsEeuamQC reageer retweet
Onder Trump mocht je toch eindelijk gewoon zeggen waar het op staat?
Dat gaat dan voornamelijk om Trump zelf.
Where law ends, tyrrany begins.
  Overall beste user 2022 woensdag 5 februari 2020 @ 13:16:28 #87
3928 Ulx
pi_191360386
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Of ze willen niet voor communist worden uitgemaakt en dus blijven ze maar stil.
pi_191360440
quote:

[..]

Of ze het best vinden weet ik niet. Denk dat de meeste Amerikanen überhaupt niet weten dat die bescherming is teruggedraaid.

Maar goed, het ging ook niet om de vraag wat Amerikanen van die maatregel vinden. Jij bestreed dat deze regering het milieu schade toebrengt, zoals Pompom schreef.
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:21:42 #89
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191360443
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat heeft bloomberg wat ervoor zorgt dat hij wel goed scoort onder de Afro-Amerikanen?
Ik weet niet of hij nu al goed peilt onder die groep. Wel is het zijn van homo van Buttigieg een belemmering binnen die groep naar verluid. Een belemmering die Bloomberg niet heeft, hoe benepen dat dan ook is.
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:22:02 #90
384435 klappernootopreis
pi_191360448
quote:

[..]

Dat de mensen in Flynt vergiftigd worden?
pi_191360456
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:16 schreef Ulx het volgende:

[..]

Of ze willen niet voor communist worden uitgemaakt en dus blijven ze maar stil.
We zullen het zien. Maar ik heb het gevoel dat Trump weer verkozen gaat worden.
pi_191360462
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:21 schreef ExtraWaskracht het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij nu al goed peilt onder die groep. Wel is het zijn van homo van Buttigieg een belemmering binnen die groep naar verluid. Een belemmering die Bloomberg niet heeft, hoe benepen dat dan ook is.
Bron?
pi_191360469
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:22 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat de mensen in Flynt vergiftigd worden?
Anders zou Trump toch als een gek achteruit gaan in de peilingen?
pi_191360480
Hoi,
Is Iowa al uitgeteld ?
pi_191360489
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bron?
Alleen dat filmpje in het vorige topic al. Een vrouw die gestemd had op Buttigieg maar haar papier terug wilde omdat ze daarna hoorde dat hij homo was. Ook binnen de democraten is dat voor sommigen gewoon een probleem.
  woensdag 5 februari 2020 @ 13:27:04 #96
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_191360504
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:26 schreef Hanca het volgende:

[..]

Alleen dat filmpje in het vorige topic al. Een vrouw die gestemd had op Buttigieg maar haar papier terug wilde omdat ze daarna hoorde dat hij homo was. Ook binnen de democraten is dat voor sommigen gewoon een probleem.
Een vrouw - bewijs voor homofobie binnen een bevolkingsgroep.

Mwau. Racistisch zou ik het nog niet noemen, maar ongefundeerd generaliseren is dat wel he.
pi_191360507
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 11:35 schreef Monolith het volgende:

[..]

Haar rol was hier die van voorzitter van de vergadering. Dan hoor je je waardig te gedragen en je niet tot het niveau Trump te verlagen.
pi_191360519
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2020 13:23 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Bron?
quote:
I think the evidence is fairly clear that black Democrats as a group are not as supportive of gay relationships or gay marriage as white Democrats. So, it is plausible that Buttigieg, as an openly gay candidate, starts at a disadvantage among black voters.

Bron
pi_191360520
quote:
Hmm, interessant. Maar of ze dan wel vertrouwen hebben op de zoveelste blanke miljardair?

Een sanders heeft het juist met zijn retoriek daartegen vrij goed gedaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')