en voor 16 extra, dan branden ze nog een kaarsje voor je.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde het internet inschakelen maar zelfs bidden kost geld
https://www.thesalvationgarden.org/prayer-request
4 dollar heb ik er dan ook weer niet voor over
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
voel me een beetje ziek boys
zondag toch maar kerk skippen denk ik
ZIEK ZIJN IS VOOR HOMO'Squote:Op maandag 3 februari 2020 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijdens het handen wassen óók de kraan meenemen. @:de_kraam
Corona oplichtersquote:Op maandag 3 februari 2020 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en voor 16 extra, dan branden ze nog een kaarsje voor je.
[ afbeelding ]
Je moet je niet door deze sc laten leiden daarinquote:Op maandag 3 februari 2020 20:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel anders gaan stemmen hoor. Wat levert mij netto het meest op?
Graag inkomen, woonplaats, beroep, burgelijke staat en ethisch kompas doorsturenquote:Op maandag 3 februari 2020 20:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel anders gaan stemmen hoor. Wat levert mij netto het meest op?
Zie dmquote:Op maandag 3 februari 2020 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Graag inkomen, woonplaats, beroep, burgelijke staat en ethisch kompas doorsturen
Ik vind niks.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens een gratis tip voor jullie
In het gifzoekbalkje op twitter en whatsapp: ziekenhuisbal
Thank me later
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een walgelijke film, dat uncut gems
Walgelijk
1917 wel goed hequote:Op maandag 3 februari 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een walgelijke film, dat uncut gems
Walgelijk
Ik snap oprecht de hype nietquote:
Niemand is perfect, maar dat is dan weer menselijk.quote:
Baudet is wel het bewijs dat je wel heel dichtbij perfectie kan komenquote:Op maandag 3 februari 2020 20:43 schreef Dirk_Teur het volgende:
[..]
Niemand is perfect, maar dat is dan weer menselijk.
Naast wie stond hij dan?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Baudet is wel het bewijs dat je wel heel dichtbij perfectie kan komen
Volgens mij heb ik dan heel veel stukjes gemist...quote:Op maandag 3 februari 2020 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Baudet is wel het bewijs dat je wel heel dichtbij perfectie kan komen
Goeie vraag aangezien een ongeluk nooit alleen komt. Bij deze dus het bewijs dat Baudet niet alleen wasquote:
eensquote:Op maandag 3 februari 2020 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap oprecht de hype niet
Matig acteerwerk, afgeraffelde karakters. Al is het wel een keer iets heel anders
Heb ik met je moeder!quote:Op maandag 3 februari 2020 20:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima film, leuke schrikmomenten
Sukkel.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik met je moeder!
Hahahahahahahaha
Nieuwe mensen zijn engquote:Op maandag 3 februari 2020 20:52 schreef Coco. het volgende:
Leuk de idioten van KLB en ONZ zijn er weer.
Ik ken zijn lyrics uit mijn hoofdquote:Op maandag 3 februari 2020 20:49 schreef Dirk_Teur het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan heel veel stukjes gemist...
Ja prima propaganda idd.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-de-grond~a250e004/Chinagoden
@:Tarado
@:Kapiteintje
@:Elan
@:Scrummie2.1
@:Kingroland
quote:Op maandag 3 februari 2020 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat @:Doublepain mijn vriend is.
Lekker jongens.twitter:DarrenPlymouth twitterde op maandag 03-02-2020 om 13:14:09This video is from Nantong, Jiangsu Province showing people being forcibly detained and quarantined in #China.Officially 10,000 people are now infected with #coronavirus, unofficially???https://t.co/Te16T2uH5V reageer retweet
Oh okequote:Op maandag 3 februari 2020 21:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Omdat @:Doublepain mijn vriend is.
Volgens mij zat Jetten laatst nog een verhaal uit z’n duim te zuigen over stikstoftwitter:RobJetten twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:55:06Dit weekend zijn Marokkaanse Nederlanders ernstig lastiggevallen door een populistische politicus op Twitter. Een verhaal uit je duim zuigen is natuurlijk volstrekt zinloos.Oh Baudet! Wees geen droeftoeter, wees een vent.https://t.co/m66Ljrd96X reageer retweet
Erger nog, hij begrijpt gewoon niets van dat hele stikstof probleem.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:43 schreef fetX het volgende:
Volgens mij zat Jetten laatst nog een verhaal uit z’n duim te zuigen over stikstoftwitter:RobJetten twitterde op maandag 03-02-2020 om 15:55:06Dit weekend zijn Marokkaanse Nederlanders ernstig lastiggevallen door een populistische politicus op Twitter. Een verhaal uit je duim zuigen is natuurlijk volstrekt zinloos.Oh Baudet! Wees geen droeftoeter, wees een vent.https://t.co/m66Ljrd96X reageer retweet
Eens, hij slaat de plank daarover vaak volledig mis.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Erger nog, hij begrijpt gewoon niets van dat hele stikstof probleem.
Liever een leugenaar die het wel snapt.
Moet hij weten, dat laatste.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:46 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens, hij slaat de plank daarover vaak volledig mis.
Die duim is trouwens niet het enige waar hij wat uit zuigt.
Is dit een parodie-account?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:43 schreef fetX het volgende:
Idd.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Moet hij weten, dat laatste.
Ik begrijp echt niet dat men zo’n fan is van die gast. Heel eng mannetje.
En Sylvana!quote:
de 911 podcast van rogan al gezien met Alex Jonesgod?quote:Op maandag 3 februari 2020 21:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Moet hij weten, dat laatste.
Ik begrijp echt niet dat men zo’n fan is van die gast. Heel eng mannetje.
Morgen is het wereld kankerdag kennelijk.quote:
Nog niet, maar deze week even kijken ergens. Klinkt wel interessant, met die blaaskaakquote:Op maandag 3 februari 2020 22:46 schreef aTypisch het volgende:
[..]
de 911 podcast van rogan al gezien met Alex Jonesgod?
echt genieten
2 dagen headline overalquote:Op maandag 3 februari 2020 22:45 schreef aTypisch het volgende:
denk jammer genoeg dat dit gedoe Baudet alleen maar stemmen oplevert
heeft ie goed afgekeken van Trump, al heb ik die wel hoger zitten dan deze mafkees
CHINAGODENquote:Op maandag 3 februari 2020 21:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-de-grond~a250e004/Chinagoden
@:Tarado
@:Kapiteintje
@:Elan
@:Scrummie2.1
@:Kingroland
Vraag het mij af. Los van het feit dat Baudet op deze manier zich ook weinig betrouwbaar opstelt als toekomstige samenwerkingspartner voor andere partijen. Wat ie doet is gewoon gebeurtenissen verzinnen en delen via sociale media om rassenhaat op te wekken, en ondanks dat het ‘slechts’ een tweet is waar hij dan ook keihard op aangepakt wordt is ie eigenlijk nu wel op heterdaad betrapt.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:45 schreef aTypisch het volgende:
denk jammer genoeg dat dit gedoe Baudet alleen maar stemmen oplevert
heeft ie goed afgekeken van Trump, al heb ik die wel hoger zitten dan deze mafkees
Pvv en fvd krijgen nooit macht in Nederland. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag het mij af. Los van het feit dat Baudet op deze manier zich ook weinig betrouwbaar opstelt als toekomstige samenwerkingspartner voor andere partijen. Wat ie doet is gewoon gebeurtenissen verzinnen en delen via sociale media om rassenhaat op te wekken, en ondanks dat het ‘slechts’ een tweet is waar hij dan ook keihard op aangepakt wordt is ie eigenlijk nu wel op heterdaad betrapt.
De afgelopen tijd valt Baudet gewoon een beetje door de mand. Gelukkig dat ie net iets te vroeg gepiekt lijkt te hebben.
Zijn volgelingen doen het lijken alsof de NS en de MSM samenspannen tegen hemquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag het mij af. Los van het feit dat Baudet op deze manier zich ook weinig betrouwbaar opstelt als toekomstige samenwerkingspartner voor andere partijen. Wat ie doet is gewoon gebeurtenissen verzinnen en delen via sociale media om rassenhaat op te wekken, en ondanks dat het ‘slechts’ een tweet is waar hij dan ook keihard op aangepakt wordt is ie eigenlijk nu wel op heterdaad betrapt.
De afgelopen tijd valt Baudet gewoon een beetje door de mand. Gelukkig dat ie net iets te vroeg gepiekt lijkt te hebben.
Ik zou het niet uitsluitenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pvv en fvd krijgen nooit macht in Nederland. Gelukkig maar.
Dat is dan ook het enige voordeel aan die versplintering. Maar het gaat qua kritiek tegen de media, groepen tegen elkaar opzetten etc. wel een hele enge kant op als je het mij vraagt. Dan was Pim een lieverdje.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie gaat met ze samen? Alleen SGP en VVD maar dan zit je nog niet aan 76
Journalisten, onderwijzers, wetenschappers, rechters. Allemaal LINKS. Eng hoor zo denken. Types als Wierd Duk en Kim Boondie geld verdienen aan ophitsende haatzaaiende teksten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voordeel aan die versplintering. Maar het gaat qua kritiek tegen de media, groepen tegen elkaar opzetten etc. wel een hele enge kant op als je het mij vraagt. Dan was Pim een lieverdje.
Wie?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 04:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik kan niet slapenExploding head syndrome houdt me wakker.
Zie dat MUZ-topic.quote:
Trustequote:Op dinsdag 4 februari 2020 04:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga weer naar bed, zie jullie over een paar uur wel weer, boys.
Nachtdienst gehad?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 04:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga weer naar bed, zie jullie over een paar uur wel weer, boys.
Gaat nu echt beginnen jongens #jinpingstaystrongquote:Nog niet eerder stierven er op één dag zo veel mensen aan de gevolgen van het coronavirus, schrijft BBC News. Maandag kende de uitbraak voor 64 mensen een fatale afloop.
Oke goeie?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij komt net bij je moeder vandaan.
Wat is er gebeurt?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Waarom proberen die Democraten het ook nog?Wat een gestuntel in Iowa.
Er is geen duidelijke man die het op kan nemen tegen Trump.
Dit gaan de saaiste verkiezingen in jaren worden in de VS.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
App om te stemmen had ‘problemen’ en nu claimt Bernie de overwinning
zal zeker moeilijk worden maar blijft afwachten hoeveel mensen Trump zat zijn, dat is de enige kans voor de tegenkandidaatquote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Dat ‘ie bijna hoogbejaard is spreekt ook niet echt in zijn voordeelquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
App om te stemmen had ‘problemen’ en nu claimt Bernie de overwinning
Valt zowat bijna uitelkaarquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ‘ie bijna hoogbejaard is spreekt ook niet echt in zijn voordeel
Dat probleem heeft Biden ook. En die anderen zijn stuk voor stuk flapdrollen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:36 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat ‘ie bijna hoogbejaard is spreekt ook niet echt in zijn voordeel
Hahahaha dom varken hahahahah hahahahaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien kan @:GGMM hier wat meer duiding over geven.
Sowieso gaat een communist niet in USA winnenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:55 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat probleem heeft Biden ook. En die anderen zijn stuk voor stuk flapdrollen.
Voor Leiden altijd A44 pakken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:10 schreef Wereldgozer het volgende:
Een uur gedaan over 25 km (met de auto)
(lol)
De Telegraaf nog welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb net geleerd dat Dirk Kuyt nu ook columns schrijft in de telegraaf
[ afbeelding ]
Ik snap er geen Iowa van.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is een woordgrap, halve tamme.
Naja geen crisis he dus doet het primaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal zeker moeilijk worden maar blijft afwachten hoeveel mensen Trump zat zijn, dat is de enige kans voor de tegenkandidaat
@kapiteintjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb net geleerd dat Dirk Kuyt nu ook columns schrijft in de telegraaf
[ afbeelding ]
Ik ga dit jaar Ori spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.pu.nl/artikel(...)derne-metroidvanias/
@:ggmm
Wat is een duidelijke man?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Niet gekliktquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.pu.nl/artikel(...)derne-metroidvanias/
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 12:33:23The Democrat Caucus is an unmitigated disaster. Nothing works, just like they ran the Country. Remember the 5 Billion Dollar Obamacare Website, that should have cost 2% of that. The only person that can claim a very big victory in Iowa last night is “Trump”. reageer retweet
Zekerheidje voor Trump deze verkiezingen. Aan de andere kant hebben we dat eerder gehoord over Hillary tijdens de vorige verkiezingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 12:33:23The Democrat Caucus is an unmitigated disaster. Nothing works, just like they ran the Country. Remember the 5 Billion Dollar Obamacare Website, that should have cost 2% of that. The only person that can claim a very big victory in Iowa last night is “Trump”. reageer retweet
Goed bezig!quote:
dat die democraten vooralsnog verdeeld zijn zegt niet dat ze daarom maar op Trump gaan stemmen ipv hun kandidaat, maar als het een te linkse kandidaat wordt zoals die Sanders dan lijkt het me niet dat ze twijfelaars die kant op kunnen trekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:55 schreef Elan het volgende:
[..]
Zekerheidje voor Trump deze verkiezingen. Aan de andere kant hebben we dat eerder gehoord over Hillary tijdens de vorige verkiezingen.
Joe Biden zou wel kunnen, maar die gasten zijn inmiddels allemaal tussen de 80 en de schijndood.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat die democraten vooralsnog verdeeld zijn zegt niet dat ze daarom maar op Trump gaan stemmen ipv hun kandidaat, maar als het een te linkse kandidaat wordt zoals die Sanders dan lijkt het me niet dat ze twijfelaars die kant op kunnen trekken.
Hilary is ook terminaal genot.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Joe Biden zou wel kunnen, maar die gasten zijn inmiddels allemaal tussen de 80 en de schijndood.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hilary is ook terminaal genot.
Dat zou ook heel vreemd zijn aangezien ik jou niet noemde in het bericht.quote:
JE DOET MAAR GEWOON NORMAALquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga met je tijd mee, ouwe.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Echt een debiel jaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:17 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Goed om te zien dat Haags er flink van langs krijgt na zijn idiote taalgebruik.
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een remake van die uit 1979?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:18 schreef Tarado het volgende:
vanavond naar
[ afbeelding ]
ben benieuwd
JAAAAA TOETERTJES!quote:FC Den Bosch heeft op lange termijn een investeerder nodig om te kunnen blijven voortbestaan. Er is vanuit de Maleisische Tune Group momenteel interesse voor een overname, maar ook als dat niet rondkomt, wordt er verder gezocht naar een andere investeerder. Eerder liep een overname door Kakhi Jordania al spaak.
Vind het hele gedoe wel sneu voor de mensen die die club daadwerkelijk een emotionele band met die club hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
JAAAAA TOETERTJES!![]()
Mooi om te zien dat mijn tweet van vandaag nu al het gewenste effect heeft
God straft onmiddelijk. Straks eens kijken of dat bedrijf ook twitter heeft en dan eens vragen of ze echt wel in die racistische puinhoop willen investeren.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
JAAAAA TOETERTJES!![]()
Mooi om te zien dat mijn tweet van vandaag nu al het gewenste effect heeft
Je bent zelf een Didi.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het hele gedoe wel sneu voor de mensen die die club daadwerkelijk een emotionele band met die club hebben.
Ik niet (meer). Fuck die club.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Vind het hele gedoe wel sneu voor de mensen die die club daadwerkelijk een emotionele band met die club hebben.
Daar is al gezeik over: https://www.bd.nl/fc-den-(...)kpenningen~a5986421/quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
God straft onmiddelijk. Straks eens kijken of dat bedrijf ook twitter heeft en dan eens vragen of ze echt wel in die racistische puinhoop willen investeren.
Waren vroeger wel mooie wedstrijdjes tussen Den Bosch en Adoquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Twee proletenclubs tegen elkaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waren vroeger wel mooie wedstrijdjes tussen Den Bosch en Ado
Een remakequote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een remake van die uit 1979?
edit een remaster
Bossche bollen rennen in hun eigen stadquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Waren vroeger wel mooie wedstrijdjes tussen Den Bosch en Ado
ja klopt, zitten geloof ik wat nieuwe stukken in.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat is toch gewoon een remake van die uit 1979?
edit een remaster
En dan de edit er bij quotenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een remakeJa met dezelfde acteurs nou goed?
Tering, wat dom.
Dat kwam geregeld voor ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:27 schreef Elan het volgende:
[..]
Bossche bollen rennen in hun eigen stad
Wat boeit dat nou. Dat je jezelf uiteindelijk verbeterde betekent niet dat je niet in eerste instantie tyfusdom was.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:28 schreef Elan het volgende:
[..]
En dan de edit er bij quoten. Wat ben je toch ook een zeldzaam dom figuur.
Ik leer tenminste van m'n fouten. Als Yvonne dat nou ook deed werd er hier misschien weer een keer fatsoenlijk gemodereerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat boeit dat nou. Dat je jezelf uiteindelijk verbeterde betekent niet dat je niet in eerste instantie tyfusdom was.
Hoe is dit een bash richting GGMM?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik leer tenminste van m'n fouten. Als Yvonne dat nou ook deed werd er hier misschien weer een keer fatsoenlijk gemodereerd.
quote:'Geloof me: Clasie kan echt meekomen bij Barcelona'
Volgens Ruben Schaken, ex-ploeggenoot van Clasie in Rotterdam, kan de international zelfs het niveau van Barcelona aan
Oei, @onlogisch krijgt er van langsquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik leer tenminste van m'n fouten. Als Yvonne dat nou ook deed werd er hier misschien weer een keer fatsoenlijk gemodereerd.
quote:
Niet, moet dat?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Hoe is dit een bash richting GGMM?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd.
quote:'Ricky en ik zijn passende spelers, net als Xavi en Iniesta. Zij lijden geen balverlies, wij proberen dat ook niet te doen', zegt Clasie. '
Ruben Schaken is niet echt een analist he. Zou wel een leuke zijn voor m'n topic.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]![]()
Dan ben je toch niet goed bij je hoofd.
Nouja. Niets moet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:35 schreef Elan het volgende:
[..]
Niet, moet dat?GGMM heeft gelijk dat dat niet slim was van me (ondanks de edit)
.
Als je maar één iemand in de mention zet en niet wil dat de rest klikt, dan graag een DM.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:09 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Dat zou ook heel vreemd zijn aangezien ik jou niet noemde in het bericht.
Rob Jacobs niet kennenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:40 schreef GGMM het volgende:
Blijkbaar heeft ene Rob Jacobs (wie kent hem niet) dat ook gezegd.
Op naar mijn topic!
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:38 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nouja. Niets moet.
Maar dit komt een beetje over als het debieltje van de school eerst ruzie krijgt met de populairste klasgenoot (GGMM in dit verhaal), het niet kan winnen, en dan maar een zwakke nerd (onlogisch in dit verhaal) als nieuw slachtoffer kiest.
Fijn dat we het over de inhoud eens zijn, de rest niet gelezen en derhalve niet gequote.quote:
VI gezien?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ruben Schaken is niet echt een analist he. Zou wel een leuke zijn voor m'n topic.
Maar wel de moeite genomen de tekst te selecteren en vervolgens op backspace te drukken (of de delete knop).quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Fijn dat we het over de inhoud eens zijn, de rest niet gelezen en derhalve niet gequote.
Backspace gebruiken ipv delete.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar wel de moeite genomen de tekst te selecteren en vervolgens op backspace te drukken (of de delete knop).
quote:
Ik trek gewoon mijn eigen plan Lenny. De mention was voor mijn goede vriend GGMM en die reageerde. (waarop ik had gehoopt.)quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Als je maar één iemand in de mention zet en niet wil dat de rest klikt, dan graag een DM.
Waar zeg ik iets over mijn eigen gebruik van de toetsen delete of backspace?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Backspace gebruiken ipv delete.
Je gebruikt zeker ook Caps Lock?
Wanneer ga je eigenlijk weer weg om met hangende pootjes terug te keren?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar zeg ik iets over mijn eigen gebruik van de toetsen delete of backspace?
De insinuatie dat ik caps lock zou gebruiken sla ik over, daar ik een echte baas ben.
Je reactie is op Elan. Had je verwacht dat Elan een backspace gebruiker zou zijn?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waar zeg ik iets over mijn eigen gebruik van de toetsen delete of backspace?
De insinuatie dat ik caps lock zou gebruiken sla ik over, daar ik een echte baas ben.
Niet, mag niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Wanneer ga je eigenlijk weer weg om met hangende pootjes terug te keren?
Ik ben verstandig, ik verwacht überhaupt niet zo veel van iemand als Elan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:48 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je reactie is op Elan. Had je verwacht dat Elan een backspace gebruiker zou zijn?
Ze haaldequote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VI gezien?
Ze haalde het moment van vorige week terug. Dat ze Bergwijn rustig moesten brengen. Als ze dat niet doen zou het falen, blabla. Johan en Gijp.
Vervolgens debuteren en dikke goal maken.
ze haaldequote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VI gezien?
Ze haalde het moment van vorige week terug. Dat ze Bergwijn rustig moesten brengen. Als ze dat niet doen zou het falen, blabla. Johan en Gijp.
haaldequote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VI gezien?
Kut. Ik log even uit.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ze haalde
![]()
![]()
![]()
![]()
@:onlogisch
@:scrummie2.1
@:elan
@:tjacka
haaldequote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
VI gezien?
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
haalde
Hoe dan ook, niet gezien.Hopelijk komt het op YouTube.
ik gun hem die openingszin op Tinder. (lol)quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:56 schreef Elan het volgende:
Waarom is @:skysherrif eigenlijk nog VBL-moderator @:GGMM ? Die gozer heeft het hele jaar nog niet gepost in VBL...
Ik ga hem eens uitproberen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
ik gun hem die openingszin op Tinder. (lol)
@:skysherrif
Was een enorme fuck up ja, maar ik maak me nog niet echt zorgen dat de democraten de GE niet gaan winnen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Je hebt de gigantische roast van @onlogisch gemist makker.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Was een enorme fuck up ja, maar ik maak me nog niet echt zorgen dat de democraten de GE niet gaan winnen.
Ja dat spijt mij ook. Maar we zijn er weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Maar geef eens inhoudelijk antwoord op de vraag van @:elan . Je bent er inderdaad nooit.
Moeite waard om terug te lezen?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hebt de gigantische roast van @:onlogisch gemist makker.
Beste ooit? Dan heb je nog een hoop te bekijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:19 schreef skysherrif het volgende:
Hebben jullie 1917 trouwens al gezien? Ik twijfel een beetje of dit de beste film is die ik heb gezien.
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2398: Sinisterra op weg naar Barçaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:19 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Moeite waard om terug te lezen?
Niet geklikt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
VBL / Het grote Feijenoordtopic #2398: Sinisterra op weg naar Barça
Eerste half uur was ik ervan overtuigd dat dit de beste ging zijn, daarna werd het wel iets minder.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:21 schreef Elan het volgende:
[..]
Beste ooit? Dan heb je nog een hoop te bekijken.
Godverquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Gezien, zeker een zeer goede film.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:19 schreef skysherrif het volgende:
Hebben jullie 1917 trouwens al gezien? Ik twijfel een beetje of dit de beste film is die ik heb gezien.
Tering wat een mongoolquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
#trump2020landslidetwitter:jaketapper twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 15:27:25"President Donald Trump's job approval rating has risen to 49%, his highest in Gallup polling since he took office in 2017." https://t.co/C6llLv4DFR reageer retweet
Zijn die verkiezingen altijd in november?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
#trump2020landslidetwitter:jaketapper twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 15:27:25"President Donald Trump's job approval rating has risen to 49%, his highest in Gallup polling since he took office in 2017." https://t.co/C6llLv4DFR reageer retweet
Ligt aan het weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Zijn die verkiezingen altijd in november?
Geen idee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Volgens mij wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Je hoeft geen regering te vormen, dus daar kan je het gewoon elke keer op dezelfde datum plannen ja.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:37 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:
quote:The presidential election day was established on a Tuesday in the month of November because of the factors involved (weather, harvests and worship). When voters used to travel to the polls by horse, Tuesday was an ideal day because it allowed people to worship on Sunday, ride to their county seat on Monday, and vote on Tuesday—all before market day, Wednesday. The month of November also fits nicely between harvest time and harsh winter weather, which could be especially bad to people traveling by horse and buggy.
We zouden eigenlijk alle achterlijke posts van Scrummie eens moeten bundelen.quote:
@Scrummie2.1quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
We zouden eigenlijk alle achterlijke posts van Scrummie eens moeten bundelen.
Al verwacht ik niet dat je ooit iemand zo gek gaat krijgen om daadwerkelijk al zijn vrije tijd van het aankomende jaar in FOK! te stoppen.
Aldus Elan, de man van de heldere uitspraken.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Al verwacht ik niet dat je ooit iemand zo gek gaat krijgen om daadwerkelijk al zijn vrije tijd van het aankomende jaar in FOK! te stoppen.
Sowquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Aldus Elan, de man van de heldere uitspraken.
Aldus Elan, de man van.. nouja, geen vrouw in elk geval.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zal wel weer met een comeback komen waarin hij jou aanpakt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:45 schreef onlogisch het volgende:
Goeie genade. @:Elan zet de aanval in op @:Scrummie2.1
@:GGMM countert direct richting @:Elan .
Dit blijf ik even volgen
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Aldus Elan, de man van.. nouja, geen vrouw in elk geval.
Jij ook niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dit is @Scrummie2.1 terwijl hij een lampje ophangt.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:47 schreef onlogisch het volgende:
@:Scrummie2.1 glijdt alweer uit nog voordat de aanval goed en wel is ingezet.
Spijtig
Ik heb geen hoekbank.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is @:scrummie2.1 terwijl hij een lampje ophangt.
[ afbeelding ]
Ik heb geen tuin.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
Hier gaat @:scrummie2.1 naar zijn werk.
[ afbeelding ]
Beide mentions afgehandeld.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:29 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gezien, zeker een zeer goede film.
@:Zipportal
STOPquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit is @:scrummie2.1 terwijl hij een lampje ophangt.
[ afbeelding ]
HIERquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:53 schreef GGMM het volgende:
Hier gaat @:scrummie2.1 naar zijn werk.
[ afbeelding ]
MEEquote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie dat @:scrummie2.1 sinds kort een hond heeft?
[ afbeelding ]
En @KingRoland heeft het Coronavirus. Heb je daar ook een gifje van?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:56 schreef GGMM het volgende:
Wisten jullie dat @:scrummie2.1 sinds kort een hond heeft?
[ afbeelding ]
Op mn werk zoek ik niet naar Aziatische gifjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 15:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En @:KingRoland heeft het Coronavirus. Heb je daar ook een gifje van?
mnquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op mn werk zoek ik niet naar Aziatische gifjes.
Uh, goeie.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mn![]()
@:Lenny_Leonard
@:Caland
@:maxi-mus
Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mn![]()
@:Lenny_Leonard
@:Caland
@:maxi-mus
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:19 schreef Elan het volgende:
@:PSVCL gaat (wederom) gigantisch hard op zijn muil in het Feyenoordtopic.
Klaas mag wel weer terugkomen, nu hebben we helemaal niemand van Harvardniveau.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:24 schreef skysherrif het volgende:
Mooiste blijft klaas en zijn pijltje in de opstelling
Ga weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:24 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:24 schreef skysherrif het volgende:
Ik denk niet dat @KingRoland de behoefte heeft om met jou te gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:28 schreef onlogisch het volgende:
Lol. Airbnb voor een weekje Seoul is maar 208 dollar.
@:KingRoland
Wat een toeval! Ik ook niet met @KingRolandquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:kingroland de behoefte heeft om met jou te gaan.
Daar leek het anders wel op!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een toeval! Ik ook niet met @:Kingroland
Tevens; kingroland![]()
Die indruk kreeg ik anders wel!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een toeval! Ik ook niet met @:Kingroland
Tevens; kingroland![]()
Wat toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:33 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou wel een keer naar zuid korea willen.
Ik denk niet dat @skysherrif de behoefte heeft om met jou te gaan.quote:
Nee, nee, nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klaas mag wel weer terugkomen, nu hebben we helemaal niemand van Harvardniveau.
Misschien wil Roland meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:33 schreef skysherrif het volgende:
Het schijnt dat ze deze salamander de Drizzt-salamander noemen.twitter:NUnl twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 16:47:28Zeldzame salamander zit ruim zeven jaar op dezelfde plek in grot: https://t.co/MuuF9nysSe reageer retweet
Ik naar Noord, best serieusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:33 schreef skysherrif het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |