en voor 16 extra, dan branden ze nog een kaarsje voor je.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik wilde het internet inschakelen maar zelfs bidden kost geld
https://www.thesalvationgarden.org/prayer-request
4 dollar heb ik er dan ook weer niet voor over
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:44 schreef KingRoland het volgende:
voel me een beetje ziek boys
zondag toch maar kerk skippen denk ik
ZIEK ZIJN IS VOOR HOMO'Squote:Op maandag 3 februari 2020 20:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tijdens het handen wassen óók de kraan meenemen. @:de_kraam
Corona oplichtersquote:Op maandag 3 februari 2020 19:59 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
en voor 16 extra, dan branden ze nog een kaarsje voor je.
[ afbeelding ]
Je moet je niet door deze sc laten leiden daarinquote:Op maandag 3 februari 2020 20:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel anders gaan stemmen hoor. Wat levert mij netto het meest op?
Graag inkomen, woonplaats, beroep, burgelijke staat en ethisch kompas doorsturenquote:Op maandag 3 februari 2020 20:21 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voor jou wil ik wel anders gaan stemmen hoor. Wat levert mij netto het meest op?
Zie dmquote:Op maandag 3 februari 2020 20:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Graag inkomen, woonplaats, beroep, burgelijke staat en ethisch kompas doorsturen
Ik vind niks.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:19 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens een gratis tip voor jullie
In het gifzoekbalkje op twitter en whatsapp: ziekenhuisbal
Thank me later
Nee, dit kan niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een walgelijke film, dat uncut gems
Walgelijk
1917 wel goed hequote:Op maandag 3 februari 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een walgelijke film, dat uncut gems
Walgelijk
Ik snap oprecht de hype nietquote:
Niemand is perfect, maar dat is dan weer menselijk.quote:
Baudet is wel het bewijs dat je wel heel dichtbij perfectie kan komenquote:Op maandag 3 februari 2020 20:43 schreef Dirk_Teur het volgende:
[..]
Niemand is perfect, maar dat is dan weer menselijk.
Naast wie stond hij dan?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Baudet is wel het bewijs dat je wel heel dichtbij perfectie kan komen
Volgens mij heb ik dan heel veel stukjes gemist...quote:Op maandag 3 februari 2020 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Baudet is wel het bewijs dat je wel heel dichtbij perfectie kan komen
Goeie vraag aangezien een ongeluk nooit alleen komt. Bij deze dus het bewijs dat Baudet niet alleen wasquote:
eensquote:Op maandag 3 februari 2020 20:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap oprecht de hype niet
Matig acteerwerk, afgeraffelde karakters. Al is het wel een keer iets heel anders
Heb ik met je moeder!quote:Op maandag 3 februari 2020 20:41 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Prima film, leuke schrikmomenten
Sukkel.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:58 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Heb ik met je moeder!
Hahahahahahahaha
Nieuwe mensen zijn engquote:Op maandag 3 februari 2020 20:52 schreef Coco. het volgende:
Leuk de idioten van KLB en ONZ zijn er weer.
Ik ken zijn lyrics uit mijn hoofdquote:Op maandag 3 februari 2020 20:49 schreef Dirk_Teur het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dan heel veel stukjes gemist...
Ja prima propaganda idd.quote:Op maandag 3 februari 2020 21:08 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)t-de-grond~a250e004/Chinagoden
@:Tarado
@:Kapiteintje
@:Elan
@:Scrummie2.1
@:Kingroland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |