Doe dit maar niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
mn![]()
@:Lenny_Leonard
@:Zipportal
@:Caland
@:maxi-mus
Inderdaad.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:19 schreef Elan het volgende:
@:PSVCL gaat (wederom) gigantisch hard op zijn muil in het Feyenoordtopic.
Klaas mag wel weer terugkomen, nu hebben we helemaal niemand van Harvardniveau.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:24 schreef skysherrif het volgende:
Mooiste blijft klaas en zijn pijltje in de opstelling
Ga weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:24 schreef skysherrif het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:24 schreef skysherrif het volgende:
Ik denk niet dat @KingRoland de behoefte heeft om met jou te gaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:28 schreef onlogisch het volgende:
Lol. Airbnb voor een weekje Seoul is maar 208 dollar.
@:KingRoland
Wat een toeval! Ik ook niet met @KingRolandquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik denk niet dat @:kingroland de behoefte heeft om met jou te gaan.
Daar leek het anders wel op!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een toeval! Ik ook niet met @:Kingroland
Tevens; kingroland![]()
Die indruk kreeg ik anders wel!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een toeval! Ik ook niet met @:Kingroland
Tevens; kingroland![]()
Wat toevallig, ik ook!quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:33 schreef skysherrif het volgende:
Ik zou wel een keer naar zuid korea willen.
Ik denk niet dat @skysherrif de behoefte heeft om met jou te gaan.quote:
Nee, nee, nee.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:27 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Klaas mag wel weer terugkomen, nu hebben we helemaal niemand van Harvardniveau.
Misschien wil Roland meequote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:33 schreef skysherrif het volgende:
Het schijnt dat ze deze salamander de Drizzt-salamander noemen.twitter:NUnl twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 16:47:28Zeldzame salamander zit ruim zeven jaar op dezelfde plek in grot: https://t.co/MuuF9nysSe reageer retweet
Ik naar Noord, best serieusquote:Op dinsdag 4 februari 2020 16:33 schreef skysherrif het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |