De Telegraaf nog welquote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb net geleerd dat Dirk Kuyt nu ook columns schrijft in de telegraaf
[ afbeelding ]
Ik snap er geen Iowa van.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Waarom proberen die Democraten het ook nog?Wat een gestuntel in Iowa.
Er is geen duidelijke man die het op kan nemen tegen Trump.
Dit gaan de saaiste verkiezingen in jaren worden in de VS.
niet mijn probleemquote:Op dinsdag 4 februari 2020 11:00 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dat is een woordgrap, halve tamme.
Naja geen crisis he dus doet het primaquote:Op dinsdag 4 februari 2020 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
zal zeker moeilijk worden maar blijft afwachten hoeveel mensen Trump zat zijn, dat is de enige kans voor de tegenkandidaat
@kapiteintjequote:Op dinsdag 4 februari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb net geleerd dat Dirk Kuyt nu ook columns schrijft in de telegraaf
[ afbeelding ]
Ik ga dit jaar Ori spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.pu.nl/artikel(...)derne-metroidvanias/
@:ggmm
Wat is een duidelijke man?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
Niet gekliktquote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:15 schreef Lange_Lans het volgende:
https://www.pu.nl/artikel(...)derne-metroidvanias/
@:ggmm
quote:Op dinsdag 4 februari 2020 08:59 schreef onlogisch het volgende:
twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 12:33:23The Democrat Caucus is an unmitigated disaster. Nothing works, just like they ran the Country. Remember the 5 Billion Dollar Obamacare Website, that should have cost 2% of that. The only person that can claim a very big victory in Iowa last night is “Trump”. reageer retweet
Zekerheidje voor Trump deze verkiezingen. Aan de andere kant hebben we dat eerder gehoord over Hillary tijdens de vorige verkiezingen.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 13:50 schreef AFCNiels het volgende:
[..]twitter:realDonaldTrump twitterde op dinsdag 04-02-2020 om 12:33:23The Democrat Caucus is an unmitigated disaster. Nothing works, just like they ran the Country. Remember the 5 Billion Dollar Obamacare Website, that should have cost 2% of that. The only person that can claim a very big victory in Iowa last night is “Trump”. reageer retweet
Goed bezig!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |