Vraag het mij af. Los van het feit dat Baudet op deze manier zich ook weinig betrouwbaar opstelt als toekomstige samenwerkingspartner voor andere partijen. Wat ie doet is gewoon gebeurtenissen verzinnen en delen via sociale media om rassenhaat op te wekken, en ondanks dat het ‘slechts’ een tweet is waar hij dan ook keihard op aangepakt wordt is ie eigenlijk nu wel op heterdaad betrapt.quote:Op maandag 3 februari 2020 22:45 schreef aTypisch het volgende:
denk jammer genoeg dat dit gedoe Baudet alleen maar stemmen oplevert
heeft ie goed afgekeken van Trump, al heb ik die wel hoger zitten dan deze mafkees
Pvv en fvd krijgen nooit macht in Nederland. Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag het mij af. Los van het feit dat Baudet op deze manier zich ook weinig betrouwbaar opstelt als toekomstige samenwerkingspartner voor andere partijen. Wat ie doet is gewoon gebeurtenissen verzinnen en delen via sociale media om rassenhaat op te wekken, en ondanks dat het ‘slechts’ een tweet is waar hij dan ook keihard op aangepakt wordt is ie eigenlijk nu wel op heterdaad betrapt.
De afgelopen tijd valt Baudet gewoon een beetje door de mand. Gelukkig dat ie net iets te vroeg gepiekt lijkt te hebben.
Zijn volgelingen doen het lijken alsof de NS en de MSM samenspannen tegen hemquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vraag het mij af. Los van het feit dat Baudet op deze manier zich ook weinig betrouwbaar opstelt als toekomstige samenwerkingspartner voor andere partijen. Wat ie doet is gewoon gebeurtenissen verzinnen en delen via sociale media om rassenhaat op te wekken, en ondanks dat het ‘slechts’ een tweet is waar hij dan ook keihard op aangepakt wordt is ie eigenlijk nu wel op heterdaad betrapt.
De afgelopen tijd valt Baudet gewoon een beetje door de mand. Gelukkig dat ie net iets te vroeg gepiekt lijkt te hebben.
Ik zou het niet uitsluitenquote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:10 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Pvv en fvd krijgen nooit macht in Nederland. Gelukkig maar.
Dat is dan ook het enige voordeel aan die versplintering. Maar het gaat qua kritiek tegen de media, groepen tegen elkaar opzetten etc. wel een hele enge kant op als je het mij vraagt. Dan was Pim een lieverdje.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:13 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Wie gaat met ze samen? Alleen SGP en VVD maar dan zit je nog niet aan 76
Journalisten, onderwijzers, wetenschappers, rechters. Allemaal LINKS. Eng hoor zo denken. Types als Wierd Duk en Kim Boondie geld verdienen aan ophitsende haatzaaiende teksten.quote:Op dinsdag 4 februari 2020 00:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is dan ook het enige voordeel aan die versplintering. Maar het gaat qua kritiek tegen de media, groepen tegen elkaar opzetten etc. wel een hele enge kant op als je het mij vraagt. Dan was Pim een lieverdje.
Wie?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 04:53 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, ik kan niet slapenExploding head syndrome houdt me wakker.
Zie dat MUZ-topic.quote:
Trustequote:Op dinsdag 4 februari 2020 04:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga weer naar bed, zie jullie over een paar uur wel weer, boys.
Nachtdienst gehad?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 04:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik ga weer naar bed, zie jullie over een paar uur wel weer, boys.
Gaat nu echt beginnen jongens #jinpingstaystrongquote:Nog niet eerder stierven er op één dag zo veel mensen aan de gevolgen van het coronavirus, schrijft BBC News. Maandag kende de uitbraak voor 64 mensen een fatale afloop.
Oke goeie?quote:Op dinsdag 4 februari 2020 07:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hij komt net bij je moeder vandaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |