quote:Op maandag 3 februari 2020 12:40 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb wel laatst een film gezien waar achter de schermen iemand werkte wiens naam doet vermoeden dat ze op zijn minst één Aziatische voorvader heeft. Stel dat dit een Chinees was en dan nu dit.![]()
Komt wel dichtbij zo.
Maar beter meteen de WHO bellen, heel Fok! in quarantaine.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]het Wortelboervirus treft onze geliefde SC.
Met alleen de mensen uit deze SC zou ik een paar weken quarantaine wel volhouden.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Maar beter meteen de WHO bellen, heel Fok! in quarantaine.
No worries.quote:Op maandag 3 februari 2020 12:41 schreef Strani het volgende:
[..]het Wortelboervirus treft onze geliefde SC.
Nou, nog niet misschienquote:Op maandag 3 februari 2020 12:24 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nog eventjes en dan zit het erop!Denk je al met weemoed terug?
Ik ga het dit weekend vieren, als ook de 2 tentamens & deadline erop zitten. Hoe we dat gaan vieren, geen flauw ideequote:Op maandag 3 februari 2020 12:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dank je! En hoe gaan we jouw feest vieren?
Ik organiseer wel een pool party voor je hier! Met BBQ.quote:Op maandag 3 februari 2020 13:06 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik ga het dit weekend vieren, als ook de 2 tentamens & deadline erop zitten. Hoe we dat gaan vieren, geen flauw idee! Ideeën zijn welkom.
Vanaf hoelaat moeten we ons hier in het topic verzamelen?quote:Op maandag 3 februari 2020 13:06 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Ik ga het dit weekend vieren, als ook de 2 tentamens & deadline erop zitten. Hoe we dat gaan vieren, geen flauw idee! Ideeën zijn welkom.
quote:Op maandag 3 februari 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
https://speld.nl/2020/02/(...)op1u2mrTeC-Ykaccm3H8
Moest lachen
Moest lachen
Gezellig! Wel een beetje ver wegquote:Op maandag 3 februari 2020 13:11 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik organiseer wel een pool party voor je hier! Met BBQ.
Zondag om 11.00 koffie-feestje in de SC, bij deze is iedereen uitgenodigdquote:Op maandag 3 februari 2020 13:32 schreef Arizona het volgende:
[..]
Vanaf hoelaat moeten we ons hier in het topic verzamelen?
Omg hoe dan!quote:Op maandag 3 februari 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
Deze week is wel gekkenhuis.
[ afbeelding ]
https://twitter.com/Eurovoix/status/1224314511315873793
Zaterdag
Eerste semi in IJslandquote:Op maandag 3 februari 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag
WAAROM STAAT NERGENS EEN TIJD BIJ, OMG?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag
En dit idd.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Omg hoe dan!Zoveel schermen heb ik niet!
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:22 schreef Guanabana het volgende:
Mensen het was weer zover:
[ afbeelding ]
Ben je ook nog even extra lang bij de kassa blijven wachten met het afronden van de betaling?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:22 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Er zit maar één ding op, meerdere schermen kopen deze week!quote:Op maandag 3 februari 2020 14:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Omg hoe dan!Zoveel schermen heb ik niet!
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:22 schreef Guanabana het volgende:
[ afbeelding ]
Het was 13:51 toen ik afrekende, 14 minuten eerder was helemaal geweldig geweest.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ben je ook nog even extra lang bij de kassa blijven wachten met het afronden van de betaling?
Dat ze dan aan je vragen of er iets mis is en je dan zegt: "Nee hoor, maar met dit bedrag wacht ik uiteraard tot 13:37 uur voor ik op betalen druk... Ja ik weet dat er een rij is en dat het pas 11:25 is, hoezo?"
Die prutsers zetten er niet eens de tijdstippen bij.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag
Maar daar hebben we een oplossing voor:quote:Op maandag 3 februari 2020 14:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Die prutsers zetten er niet eens de tijdstippen bij.
23 uur en 46 minuten wachten ging je te ver?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:38 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Het was 13:51 toen ik afrekende, 14 minuten eerder was helemaal geweldig geweest.
Ik zie dat Australië weer zo nodig 'speciaal' moet zijn door haar show 's ochtends uit te zenden.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Maar daar hebben we een oplossing voor:
[ afbeelding ]
alleen het weekend though.![]()
Dus tja. WIDM moet zaterdag maar effe wachten.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Australië helemaal kijken en de laatste 3 uur van San Remo zal de rest wel al afgelopen zijn.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:41 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Altijd weer die Aussiës. Daar raak je toch helemaal opgebrand van?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat Australië weer zo nodig 'speciaal' moet zijn door haar show 's ochtends uit te zenden.
Ik krijg idd wel zin mijn tante daar ff het vuur aan de schenen te leggen waarom dat zo raar moet.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:47 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd weer die Aussiës. Daar raak je toch helemaal opgebrand van?
Vlak Litouwen niet uit hoor. Die weten van drie liedjes nog een show van zeven uur te maken.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:46 schreef Em31 het volgende:
[..]
Australië helemaal kijken en de laatste 3 uur van San Remo zal de rest wel al afgelopen zijn.
Komt wel goed uitquote:Op maandag 3 februari 2020 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik zie dat Australië weer zo nodig 'speciaal' moet zijn door haar show 's ochtends uit te zenden.
Dat is wel de brandende vraag ja!quote:Op maandag 3 februari 2020 14:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik krijg idd wel zin mijn tante daar ff het vuur aan de schenen te leggen waarom dat zo raar moet.
Druk leven hier, dus de laatste tijd even geen tijd om mee te posten, maar hiervoor kwam ik speciaal even naar dit topicquote:
San Remo gaat waarschijnlijk ook tot in de ochtend door hoorquote:Op maandag 3 februari 2020 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag nog naar Fort Boyard gekeken op de Franse TVquote:Op maandag 3 februari 2020 14:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Druk leven hier, dus de laatste tijd even geen tijd om mee te posten, maar hiervoor kwam ik speciaal even naar dit topic
Dus ehhh... JAAAAAAAAAAAAAAA!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog Spel zonder grenzen terug!
Ik vind het wel handig, dat is waarschijnlijk de enige die ik kan kijken. In de avond heb ik een etentje waar ik weinig zin in hebquote:Op maandag 3 februari 2020 14:45 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Boulevard vond het zelfs belangrijk genoeg voor een pushberichtquote:Op maandag 3 februari 2020 14:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Druk leven hier, dus de laatste tijd even geen tijd om mee te posten, maar hiervoor kwam ik speciaal even naar dit topic
![]()
![]()
![]()
Dat bestaat toch nog steeds? Doet Nederland alleen niet meer aan mee.quote:Op maandag 3 februari 2020 14:56 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Volgens Wikipedia voor het laatst gemaakt in 1999...quote:Op maandag 3 februari 2020 15:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat bestaat toch nog steeds? Doet Nederland alleen niet meer aan mee.
Oh. Dan heb ik mij vergist.quote:Op maandag 3 februari 2020 16:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Volgens Wikipedia voor het laatst gemaakt in 1999...
Dat is wel wat vroeg voor een zondag. Is 14 uur ook goed?quote:Op maandag 3 februari 2020 14:06 schreef MMF93 het volgende:
[..]
Zondag om 11.00 koffie-feestje in de SC, bij deze is iedereen uitgenodigd!
quote:Op maandag 3 februari 2020 14:12 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]
Zaterdag
Was al met voorbereiding bezig voor het werken.quote:Op maandag 3 februari 2020 07:08 schreef MMF93 het volgende:
Knusse ochtendploeg wel zo met z'n tweeën hier, ligt iedereen nog te snurken?
quote:Op maandag 3 februari 2020 12:23 schreef MMF93 het volgende:
Goedemiddag! Ik ben net klaar met mijn aller allerlaatste les. Straks m'n allerlaatste college uitzitten. Feest!
Moest lachen
De Aussies beginnen pas in de ochtend, dat is nog best een verschil.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Remo gaat waarschijnlijk ook tot in de ochtend door hoor
Ik lees het ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
Er zit een vliegtuig in de problemen in de buurt van de luchthaven Madrid Barajas. Was onderweg naar Canada (is ook Air Canada) maar het schijnt dat een stuk landingsgestel is losgeraakt en tegen een motor is aangekomen.
Ze cirkelen nu al een tijdje rond Madrid om benzine te verbranden en dan zullen ze proberen te landen.
Echt een goede reclame is het niet nee (en opnieuw Boeing ook).quote:Op maandag 3 februari 2020 17:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik lees het ja.
Klinkt lekker stevig toch, zo'n vliegtuig wat bij het opstijgen meteen al stukken begint te verliezen.
Nog een geluk dat ze blijven vliegen om brandstof kwijt te raken, in Amerika dumpen ze dat gewoon boven de scholen.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
Ze cirkelen nu al een tijdje rond Madrid om benzine te verbranden en dan zullen ze proberen te landen.
Raar land blijft het toch hèquote:Op maandag 3 februari 2020 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een geluk dat ze blijven vliegen om brandstof kwijt te raken, in Amerika dumpen ze dat gewoon boven de scholen.
https://nos.nl/artikel/23(...)oven-scholen-vs.html
Ja, Boeing staat er lekker op de laatste tijd.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt een goede reclame is het niet nee (en opnieuw Boeing ook).
Vanochtend moest Barajas al een paar uur dicht wegens drones.
Dat hoop ik ook! voor zover ik weet is het hier de eerste keer dat zoiets gebeurt. Maar er zal best een flinke straf op staan.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Boeing staat er lekker op de laatste tijd.
Die drones rond vliegvelden is ook levensgevaarlijk. Weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik hoop dat daar wel even een stevig woordje met de vliegers ervan gesproken wordt als ze gevonden worden.
Als het de eerste keer was is dat maar te hopen.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook! voor zover ik weet is het hier de eerste keer dat zoiets gebeurt. Maar er zal best een flinke straf op staan.
Absurd. Dit soort dingen kan je niet hard genoeg tegen optreden.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het de eerste keer was is dat maar te hopen.
Hier gaan ze iig vaak pas wetten verzinnen nadat het een paar keer gebeurd is en er een commissie of twee, bestaande uit oud-ministers en andere niet-experts, gekeken heeft of het wel echt zo gevaarlijk is als alle experts zeggen dat het is.
Eens, sommige dingen zijn gewoon te logisch. Helaas zijn politici niet altijd onderdeel van welke vorm van logica dan ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Absurd. Dit soort dingen kan je niet hard genoeg tegen optreden.
Tot hoe laat duurt dat meestal?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Remo gaat waarschijnlijk ook tot in de ochtend door hoor
1 uur/half 2quote:Op maandag 3 februari 2020 18:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurt dat meestal?
Ja, met al dat wachten en zoveel tijd om je van alles voor te stellenquote:Op maandag 3 februari 2020 18:35 schreef Em31 het volgende:
Ohh je zal in dat vliegtuig zitten, zou helemaal gek worden.
Echt naar lijkt me datquote:Op maandag 3 februari 2020 18:35 schreef Em31 het volgende:
Ohh je zal in dat vliegtuig zitten, zou helemaal gek worden.
Jaaa gelukkig!quote:
Denk dat het geklap bij de landing nu wel gemeend was 😬quote:
Hopelijk hebben de luchthavenwinkeltjes voldoende schoon ondergoed te koop.quote:
Oeh, niet songtitel alleen hopelijk?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:30 schreef Nexum het volgende:
Ik dacht dat Griekenland alleen hun artiest aan ging kondigen? Op de eurovisionworld kalender staat ook lied!
Dat denk ik ook wel jaquote:Op maandag 3 februari 2020 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Denk dat het geklap bij de landing nu wel gemeend was 😬
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:23 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Hopelijk hebben de luchthavenwinkeltjes voldoende schoon ondergoed te koop.
twitter:bdossenomgeving twitterde op maandag 03-02-2020 om 16:41:32Anneke van Giersbergen geweerd uit kerk om metalverleden en tattoos https://t.co/ZfZ0XRr4WP reageer retweet
Dat dacht ik eerst ook even toen ik het opzocht, omdat het veel langer voeldequote:
Ik ken haar niet maar het verbaast me enorm. De kerk staat er juist zo om bekend dat iedereen er welkom is, ongeacht je verleden of je kleding en dat soort dingen. Want zo had Jezus het bedoeld en de kerk neemt de bedoeling van Jezus echt mega serieus.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:55 schreef Momo het volgende:
twitter:bdossenomgeving twitterde op maandag 03-02-2020 om 16:41:32Anneke van Giersbergen geweerd uit kerk om metalverleden en tattoos https://t.co/ZfZ0XRr4WP reageer retweet
![]()
Terecht. Metal en tattoos, dat mens is helemaal van God los.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:55 schreef Momo het volgende:
![]()
Ja iedereen hoort toch welkom te zijn. En ze heeft geen rare of satanische tattoo ofzo. En de muziek van The Gathering was (doom) metal maar ook verder niks raarquote:Op maandag 3 februari 2020 19:56 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ken haar niet maar het verbaast me enorm. De kerk staat er juist zo om bekend dat iedereen er welkom is, ongeacht je verleden of je kleding en dat soort dingen. Want zo had Jezus het bedoeld en de kerk neemt de bedoeling van Jezus echt mega serieus.
Een Groningse achtergrond hebben moet ook erg lastig zijn, dus ik vergeef het hem. Het is niet makkelijk.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:58 schreef Strani het volgende:
Trouwens @:Em31, wist je dat @:I een hekel heeft aan Friesland en een Groningse achtergrond heeft?
*stookt om de eerste Oorlog van het Noorden te ontketenen
Je zou bijna denken dat de kerk niet altijd het woord van Jezus volgt, maar dat kan bijna niet.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:01 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja iedereen hoort toch welkom te zijn. En ze heeft geen rare of satanische tattoo ofzo. En de muziek van The Gathering was (doom) metal maar ook verder niks raar
En melig interval-acts waar geen eind aan komtquote:Op maandag 3 februari 2020 19:56 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook even toen ik het opzocht, omdat het veel langer voeldemaar het begint half 9 dus je zit wel 5 uur te kijken (met veel gepraat ook).
Wtf wat idiootquote:Op maandag 3 februari 2020 19:55 schreef Momo het volgende:
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2020 20:02 schreef Em31 het volgende:
[..]
Een Groningse achtergrond hebben moet ook erg lastig zijn, dus ik vergeef het hem. Het is niet makkelijk.
Als je niet kalm en gecontroleerd je verhaal kan doen moet je niet je verhaal doen in zo'n situatiequote:Op maandag 3 februari 2020 19:34 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel ja
Maar ik hoorde ook een opname van de Spaanse piloot die de passagiers vertelde wat er zo'n beetje aan de hand was en het klonk allemaal heel kalm en gecontroleerd.
Zeker niet. Dus het feit dat er uberhaupt een verhaal werd gedaan is een goed teken zou ik zeggen.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je niet kalm en gecontroleerd je verhaal kan doen moet je niet je verhaal doen in zo'n situatie
Dit grapje zou je in het echt niet overleven.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit laat ook duidelijk zien dat Friezen beter zijn dan die rancuneuze en jaloerse Groningers.
In Groningen niet maar wie komt daar dan ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit grapje zou je in het echt niet overleven.
@grazzquote:Op maandag 3 februari 2020 20:04 schreef Strani het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit laat ook duidelijk zien dat Friezen beter zijn dan die rancuneuze en jaloerse Groningers.
Die Strani zit op veilige afstand alleen maar te stoken.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:14 schreef I het volgende:
Ik voel me, ondanks een mention die ik voorbij zag komen, totaaaaaal niet aangesproken.
Kalm blijven is wel belangrijk idd.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Als je niet kalm en gecontroleerd je verhaal kan doen moet je niet je verhaal doen in zo'n situatie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slechte piloot:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Piloot die het sowieso nog niet helemaal begrepen heeft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.![]()
Weer misselijk geworden vanavond, maar dit keer geen knoflook in het etenDus er is iets anders
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D![]()
Het is vervelend dat je weer ziek bent, maar verder zou ik dit een geluk bij een ongeluk noemen. Het lijkt dat iig niet aan de knoflook te liggen.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:23 schreef Aoibhin het volgende:
Weer misselijk geworden vanavond, maar dit keer geen knoflook in het etenDus er is iets anders
Heb je het elke keer als je wat gegeten hebt, of alleen bij stevige maaltijden?Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |