De Aussies beginnen pas in de ochtend, dat is nog best een verschil.quote:Op maandag 3 februari 2020 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Remo gaat waarschijnlijk ook tot in de ochtend door hoor
Ik lees het ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
Er zit een vliegtuig in de problemen in de buurt van de luchthaven Madrid Barajas. Was onderweg naar Canada (is ook Air Canada) maar het schijnt dat een stuk landingsgestel is losgeraakt en tegen een motor is aangekomen.
Ze cirkelen nu al een tijdje rond Madrid om benzine te verbranden en dan zullen ze proberen te landen.
Echt een goede reclame is het niet nee (en opnieuw Boeing ook).quote:Op maandag 3 februari 2020 17:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik lees het ja.
Klinkt lekker stevig toch, zo'n vliegtuig wat bij het opstijgen meteen al stukken begint te verliezen.
Nog een geluk dat ze blijven vliegen om brandstof kwijt te raken, in Amerika dumpen ze dat gewoon boven de scholen.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:45 schreef Strani het volgende:
Ze cirkelen nu al een tijdje rond Madrid om benzine te verbranden en dan zullen ze proberen te landen.
Raar land blijft het toch hèquote:Op maandag 3 februari 2020 18:00 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nog een geluk dat ze blijven vliegen om brandstof kwijt te raken, in Amerika dumpen ze dat gewoon boven de scholen.
https://nos.nl/artikel/23(...)oven-scholen-vs.html
Ja, Boeing staat er lekker op de laatste tijd.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Echt een goede reclame is het niet nee (en opnieuw Boeing ook).
Vanochtend moest Barajas al een paar uur dicht wegens drones.
Dat hoop ik ook! voor zover ik weet is het hier de eerste keer dat zoiets gebeurt. Maar er zal best een flinke straf op staan.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:02 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ja, Boeing staat er lekker op de laatste tijd.
Die drones rond vliegvelden is ook levensgevaarlijk. Weet niet hoe dat bij jullie zit, maar ik hoop dat daar wel even een stevig woordje met de vliegers ervan gesproken wordt als ze gevonden worden.
Als het de eerste keer was is dat maar te hopen.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook! voor zover ik weet is het hier de eerste keer dat zoiets gebeurt. Maar er zal best een flinke straf op staan.
Absurd. Dit soort dingen kan je niet hard genoeg tegen optreden.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:06 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Als het de eerste keer was is dat maar te hopen.
Hier gaan ze iig vaak pas wetten verzinnen nadat het een paar keer gebeurd is en er een commissie of twee, bestaande uit oud-ministers en andere niet-experts, gekeken heeft of het wel echt zo gevaarlijk is als alle experts zeggen dat het is.
Eens, sommige dingen zijn gewoon te logisch. Helaas zijn politici niet altijd onderdeel van welke vorm van logica dan ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:09 schreef Strani het volgende:
[..]
Absurd. Dit soort dingen kan je niet hard genoeg tegen optreden.
Tot hoe laat duurt dat meestal?quote:Op maandag 3 februari 2020 15:02 schreef Fred_B het volgende:
[..]
San Remo gaat waarschijnlijk ook tot in de ochtend door hoor
1 uur/half 2quote:Op maandag 3 februari 2020 18:21 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Tot hoe laat duurt dat meestal?
Ja, met al dat wachten en zoveel tijd om je van alles voor te stellenquote:Op maandag 3 februari 2020 18:35 schreef Em31 het volgende:
Ohh je zal in dat vliegtuig zitten, zou helemaal gek worden.
Echt naar lijkt me datquote:Op maandag 3 februari 2020 18:35 schreef Em31 het volgende:
Ohh je zal in dat vliegtuig zitten, zou helemaal gek worden.
Jaaa gelukkig!quote:
Denk dat het geklap bij de landing nu wel gemeend was 😬quote:
Hopelijk hebben de luchthavenwinkeltjes voldoende schoon ondergoed te koop.quote:
Oeh, niet songtitel alleen hopelijk?quote:Op maandag 3 februari 2020 19:30 schreef Nexum het volgende:
Ik dacht dat Griekenland alleen hun artiest aan ging kondigen? Op de eurovisionworld kalender staat ook lied!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |