Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Naar de klote ben ik al. Morgen er even verder aan werken, nu ga ik lekker slapen.
Ah oké, daar heb ik niet op gezocht.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:44 schreef Recce het volgende:
@:tonja, er bestaan antivirale middelen, maar die werken niet bij alle virussen.
Dat ze niet even een kringverjaardag organiseertquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:48 schreef Recce het volgende:
Ik keek nu wel even Steve. Er is een Chinese vrouw in Duitsland bij een bedrijf geweest. Zij heeft daar vijf mensen aangestoken en daarna is een kind van één van die vijf ook besmet geraakt en nu iemand uit Spanje die contact met één van die vijf heeft gehad.
Ja bv je lego in mekaar te stampenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]Becca is echt gewend alles te kunnen maken omdat ze mooi is.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bv je lego in mekaar te stampen
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja maar door die oren toch weer
🤦🏼♀️quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]Becca is echt gewend alles te kunnen maken omdat ze mooi is.
Nah, ze is wel lekker.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
IK HOU NIET VAN LEGO!!! schreeuwend
De mannen en vrouwen gaan gescheiden naar een apart gedeelte en dan komen er allemaal nieuwe vrouwen en mannen bij. Zoiets legde Till uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Was iets met couples scheiding en nog wat
THERE'S GONNA BE LOADS OF WILLY! 🤸🏼♀️quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Was iets met couples scheiding en nog wat
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
THERE'S GONNA BE LOADS OF WILLY! 🤸🏼♀️
Er woont bijna niemand?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef Recce het volgende:
Op IJsland is het nu wel erg onrustig onder een vulkaan. Gelukkig is het geen erg gevaarlijke.
[ afbeelding ]
Er is wel een dorpje daar, Grindavik. Als het gaat uitbarsten, krijg je weinig as en weinig ontploffingen maar misschien wel lavafonteinen en lavastromen. Dat zou niet goed zijn voor dat dorpje.quote:
Ja vorig jaar fuckte het heel veel opquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
En worden die er in gezet om de zaak op te fucken zeker? en hoelang gaan ze daarheen
Toen ze tegen Siamees bezig was was het nog wel grappig maar na avocadogate ben ik er klaar mee😤quote:
Bijna goedquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet wat flaporen in het Engels wasfloppy ears?
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet wat flaporen in het Engels wasflappy ears?
Qua looks wel, maar ik denk dat je sterft van saaiheid verdersquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:23 schreef TillyB het volgende:
Recce daalt in aanzien nu die team becca is
Ik ga alleen voor looks tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Qua looks wel, maar ik denk dat je sterft van saaiheid verders
Whehe.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:29 schreef Ghostbuster het volgende:
https://twitter.com/SteffTodd/status/1223005798114250759
the only right answerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik moest kiezen daar nam ik Shaughna
You have created a monster. MOEHAHAHA.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:23 schreef TillyB het volgende:
Recce daalt in aanzien nu die team becca is
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef Recce het volgende:
[..]
You have created a monster. MOEHAHAHA.
Nah, maar het is wel een ok gozer so far. Dat rare gedrag verdiende hij niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij bent nu in lub met Wallus?
Maar hij maakte toast met avocado!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah, maar het is wel een ok gozer so far. Dat rare gedrag verdiende hij niet.
Misschien had ze dat lekkerder gevonden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bizar idd, ik had een rattenstront smoothie voor haar gemaakt als ik hem was
Als ze het niet door d'r slokdarm krijgt duw ik het wel door d'r luchtpijpquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had ze dat lekkerder gevonden.
Man3, ik vind ook eens iemand leuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze het niet door d'r slokdarm krijgt duw ik het wel door d'r luchtpijp
Het was een byeee Rebecca stik maar zwaaiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, ik vind ook eens iemand leuk.Slaap lekker.
Ahh.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het was een byeee Rebecca stik maar zwaai
Nee die ene wel tot vorige week maar geen tijd nu 🥺 En Pakizus zit ik al een half jaar voor te bereiden maar die heeft ook allemaal toestanden going on.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ahh.Volgen je internationale contacten het niet uiteindelijk?
Ah, oké. Dan heb je geluk dat je ons nog hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee die ene wel tot vorige week maar geen tijd nu 🥺 En Pakizus zit ik al een half jaar voor te bereiden maar die heeft ook allemaal toestanden going on.
Nou wat een geluk met dat Beccagekwijlquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan heb je geluk dat je ons nog hebt.
Prishje gaat morgen lopen.
Ik zou het ook niet lekker vinden als ontbijt, denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
IS LEKKER MET EI OOK NOG WALLUS DEED NIKS VERKEERD LEAVE HIM ALOOONE
Becca.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou wat een geluk met dat Beccagekwijl![]()
Oehhh spannondIk heb maar berichtmeldingen aangezet bij Prish op insta. Ik was steeds panisch aan het kijken of ik het niet gemist had.
Maar nog niks so far.
Jij hebt sowieso geen smaak kijk maar naar Rebeccaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet lekker vinden als ontbijt, denk ik.
Mjaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Becca.![]()
Ik ben benieuwd of ze wel internet heeft op de berg. Best kans dat er geen dataverbinding is.
WAT IS ER MIS MET DE LOOKS VAN BECCA!?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen smaak kijk maar naar Rebecca![]()
Ik snap het echt nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:37 schreef Recce het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET DE LOOKS VAN BECCA!?
Zou Prisha wel iets zien met dat lange gras daar?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:40 schreef TillyB het volgende:
Die berg duurt 8 dagen? Maar dan gaat ze nog op safari
Niks mis meequote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, ik snap het ook niet met Wallus. Die ziet er toch niet uit, met z'n kapsel?
Lang grasquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Prisha wel iets zien met dat lange gras daar?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:44 schreef TillyB het volgende:
https://thefloridapost.co(...)tanned-body-builder/
Ewwww
Het is de Beccavloek!!!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 03:08 schreef Recce het volgende:
Oh, ik ben aan het kloten met m'n tablet. Mislukte edit.Nu echt pitten.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:44 schreef TillyB het volgende:
https://thefloridapost.co(...)tanned-body-builder/
Ewwww
Hier ook, dus toch maar aan de koffiequote:
Overwerkenquote:
En ik dacht dat ze er extra mankracht bij hadden gehaald ...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overwerken
200% en dan is de kans dat ik de rest van het grond seizoen niet nog een keer hoef.
Klopt maar zaterdag werken hoort niet structureel te zijn en overwerken is bij ons op vrijwillige basis. En voor part timers niet interessant want je krijgt pas meer betaald als je meer dan 40 uur werkt anders is het geen overwerk ofzo. Vage cao.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze er extra mankracht bij hadden gehaald ...
OK, nou fijne en gezellige werkdag dan maarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt maar zaterdag werken hoort niet structureel te zijn en overwerken is bij ons op vrijwillige basis. En voor part timers niet interessant want je krijgt pas meer betaald als je meer dan 40 uur werkt anders is het geen overwerk ofzo. Vage cao.
En iemand die net is ingewerkt laten we niet gelijk op zaterdag werken dan moet je toch wel alles zelfstandig kunnen draaien.
Mijn koffie smaakte naar afwas zeep kon ik dus weg gooien gelijk nieuwe gezetquote:
Dan heet het 🍺 tochquote:
Dat Zwarte Engelse bochtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan heet het 🍺 toch
Goedemorgen allen
Ieuw, bah!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn koffie smaakte naar afwas zeep kon ik dus weg gooien gelijk nieuwe gezet
Rare nare dame ditquote:
3 dagenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
En worden die er in gezet om de zaak op te fucken zeker? en hoelang gaan ze daarheen
Mogguh chufi. Erg he dat uitslapen.quote:
Dan is sukkel nog erg zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:37 schreef cafca het volgende:
Als je een videoclip opneemt met een vuurwapen dat doorgeladen is en dan ook nog per ongeluk iemand doodschiet, dan ben je toch 3x een sukkel, of niet?
Nou ja als het kan waarom nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Mogguh chufi. Erg he dat uitslapen.
Is prima Saar, op hoeveel meter sta je nu ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
weinig last van de schietarm. Ik was gisteren wel goed ingepakt hihi.
Binnenkort naar de 18m en waarschijnlijk eigen boog![]()
Ik hou jullie op de hoogte als dat mag.
Dat op de hoogte houden moet zelfs.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hou ons maar op de hoogte Saar. Leuk om te zien dat je vooruitgang boekt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
6quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Is prima Saar, op hoeveel meter sta je nu ?
Echt he? en je beste vriend ook nog doodschietenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:37 schreef cafca het volgende:
Als je een videoclip opneemt met een vuurwapen dat doorgeladen is en dan ook nog per ongeluk iemand doodschiet, dan ben je toch 3x een sukkel, of niet?
Of een keer stofzuigenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:31 schreef drakin het volgende:
Er zijn hier allemaal niezende mensen in de winkel, moet ik me zorgen maken?
Ik ben bij actionquote:
Ah kan je ook stofzuigen, maar vinden ze vreemd waarschijnlijkquote:
Ik ga wel weer naar huis maar de rij is lang, en degene achter mij hoest raarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah kan je ook stofzuigen, maar vinden ze vreemd waarschijnlijk
Koop een thermometer en kijk ff of diegene achter je koorts heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga wel weer naar huis maar de rij is lang, en degene achter mij hoest raar
Op zaterdag naar de action gaan is niet het eest verstandige moment.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga wel weer naar huis maar de rij is lang, en degene achter mij hoest raar
Ouderwets model graagquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koop een thermometer en kijk ff of diegene achter je koorts heeft
Volgens mij is het daar altijd druk ..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zaterdag naar de action gaan is niet het eest verstandige moment.
Zondagochtend om een uur of 10/11 niet hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar altijd druk ..
s'nachts van 21 tot 8 uur ook niet denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zondagochtend om een uur of 10/11 niet hoor.
Hier is hij elke zondag vanaf 10.00 openquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
s'nachts van 21 tot 8 uur ook niet denk ik
ja maar ik wil even lijmenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zaterdag naar de action gaan is niet het eest verstandige moment.
Ik ben zojuist de action uitgezetquote:
Geen idee eigenlijk.. Kom er misschien eens in het jaar of nog minderquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zondagochtend om een uur of 10/11 niet hoor.
Ruim voor de meetquote:
Allemaal 14 dagen voor de meet niet naar buiten gaanquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:23 schreef drakin het volgende:
Ik ga zo naar buiten trouwens
Moet nog een pakje inpakken en versturen die ik gister net niet meer redde en krijg eerste uitbetaling van winkel waar mijn spulletjes te koop staan. Niet heel veel maar met alle beetjes ben ik blij
Alleen voor Samsung 10?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk zeg dank u Samsung
[ afbeelding ]
9 heb ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen voor Samsung 10?
Denk dat de 8+ geen update meer krijgt
Das meer iets voor RLSquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:21 schreef IkFok het volgende:
https://www.twitch.tv/hitch
Gozer Americaan lift momenteel in Spanje met bijna de hele dag live stream op twitch
Misschien mensen die het willen volgen
Grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:21 schreef IkFok het volgende:
https://www.twitch.tv/hitch
Gozer Americaan lift momenteel in Spanje met bijna de hele dag live stream op twitch
Misschien mensen die het willen volgen
Ik heb beiden gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ga je boek kopen of gewoon lekker rond neuzen?
Rondneuzen en dan per ongeluk een boek kopen, denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ga je boek kopen of gewoon lekker rond neuzen?
Ah wat heb je gekocht voor boek?quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Rondneuzen en dan per ongeluk een boek kopen, denk ik
Fictie over vrouwelijke wetenschappers met tijdreizen en walden van Henry Thoreauquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah wat heb je gekocht voor boek?
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fictie over vrouwelijke wetenschappers met tijdreizen en walden van Henry Thoreau
Wat vervelend weerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:25 schreef cafca het volgende:
Oh, en schoonzoon kwam ook nog eens met Bossche bollen aanzetten!![]()
Yep, de enige echte!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vervelend weer
Die van Jan de Groot?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:18 schreef cafca het volgende:
Dochter en vriend gingen pizza bestellen. Ik was van plan om te koken, maar toch ook maar pizza besteld
Balen zeg! Stom ook van die bakker, volgens mij las ik laatst in eht topic dat je dan een klacht in kan dienen bij Toogoodtogo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:33 schreef mazaru het volgende:
Ik zag me vanavond al zitten met een stuk appeltaart
Zo'n bakkerij had ik vroeger ook. Als je er één op had dan kon je je lunch overslaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Dat is al een maaltijd op zich.
Ja dat kan, maar dan worden ze alleen maar voorzichtiger met meedoen. Ik vond het al raar dat ik het gisteren al kon kopenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen zeg! Stom ook van die bakker, volgens mij las ik laatst in eht topic dat je dan een klacht in kan dienen bij Toogoodtogo.
Jij vrat gewoon de hele bakkerij op?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n bakkerij had ik vroeger ook. Als je er één op had dan kon je je lunch overslaan.
Hoe ver van tevoren kan je normaal gesproken dan inschrijven?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan worden ze alleen maar voorzichtiger met meedoen. Ik vond het al raar dat ik het gisteren al kon kopen
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vrat gewoon de hele bakkerij op?
Nuh ik kan heerlijke pizzas bestelen van een hele goede pizzaria hierquote:
Bestelen nog wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nuh ik kan heerlijke pizzas bestelen van een hele goede pizzaria hier
Normaal op de dag dat je het op kan halen dacht ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ver van tevoren kan je normaal gesproken dan inschrijven?
Ik zie dat zelfs de Jumbo hier van die magicboxen aanbiedt, maar die zijn ook heel snel allemaal al gereserveerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Normaal op de dag dat je het op kan halen dacht ik.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb er net een gemaaktquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geduld voor maar ziet er goed uitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er net een gemaakt[ link | afbeelding ]
En die pakketten zijn echt heel leuk. Tijdje terug had ik er 1 van de Jumbo. Ik had gelijk voor twee weken vlees in de vriezer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dat zelfs de Jumbo hier van die magicboxen aanbiedt, maar die zijn ook heel snel allemaal al gereserveerd.
Ik vind het wel een heel goed initiatief. Leuk topic in CUL ook.
Heb je dat slaan met een stokbrood nog veranderd?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb ff pauze van mijn schrijfsels maar ging lekker vandaag veel insiratie
Ow ja ik heb bevoren/onbevroren erbij gezet is nog optioneelquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dat slaan met een stokbrood nog veranderd?
Hahaha je zag me voorbij komen toen ik op volgen kliktequote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:27 schreef Chanel5 het volgende:
Zit jij ook naar Hitch te kijken Ton?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha je zag me voorbij komen toen ik op volgen klikte
Ja dat dacht ik ook, huh Ton haar naam onder in beeld.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik dacht eerst WTF, hoe kèn dat nou
Ik stream via Twitch dus heb daar een account.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, huh Ton haar naam onder in beeld.
O, vandaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik stream via Twitch dus heb daar een account.
Dat is dan een goed gevulde geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die pakketten zijn echt heel leuk. Tijdje terug had ik er 1 van de Jumbo. Ik had gelijk voor twee weken vlees in de vriezer.
Ja ik ook niet maar het is mn zwagerT die ik al 35 jaar kenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:55 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb geen tijd voor feestjes ik moet bier drinken en schrijven
Veel plezier dan maarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:58 schreef Ghostbuster het volgende:
En zonder mij is een feest eigenlijk geen feest natuurlijk
Dank u ik hoop dat ik een medaille krijg als enige nuchtere vannachtquote:
Nice veel plezier nog verder daarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
Pullupdate langs de baan
Eerst het terrein aan de overkant van de stad waar ze het expo terrein hebben opgebouwd. Allemaal op het eiland dat ' La Cartuga' heet. Van noord naar zuid
Allerlei gigantische futuristisch aandoende gebouwen gemaakt voor de Expo uit 92 die voor een deel al in verval zijn geraakt. Dat is volgens mij echt Spaans, ze gooien er eerst een boel geld tegenaan en verwaarlozen het dan meteen een jaar of 20. Pas de laatste jaren zijn ze er een paar weer als theater of stadion weer aan het gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ Een oud gedeelte waar al eeuwen een keramiek fabriek staat, tegenwoordig een leuk museum voor moderne kunst
[ afbeelding ]
Aan de stadskant een lange promenade die in het weekeinde een grote optocht van Sevillianen die hun hond uitlaten is. Dit was s'ochtends dus dan zijn ze nog niet wakker
[ afbeelding ]
Het lange rechte stuk eindigt na de volgende brug. De Puente del Cachhorro, daar draaien we de stad in
[ afbeelding ]
Elk jaar is hier de niet rivierkant langs de promenade anders omdat ze alle graffiti artiesten vrij spel geven
[ afbeelding ]
Alle roeiers hebben ongeveer 36 km afgelegd en ik mis mijn fietsen maar pak dat in Amsterdam wel weer op
36 km, petje af.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
Pullupdate langs de baan
Eerst het terrein aan de overkant van de stad waar ze het expo terrein hebben opgebouwd. Allemaal op het eiland dat ' La Cartuga' heet. Van noord naar zuid
Allerlei gigantische futuristisch aandoende gebouwen gemaakt voor de Expo uit 92 die voor een deel al in verval zijn geraakt. Dat is volgens mij echt Spaans, ze gooien er eerst een boel geld tegenaan en verwaarlozen het dan meteen een jaar of 20. Pas de laatste jaren zijn ze er een paar weer als theater of stadion weer aan het gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ Een oud gedeelte waar al eeuwen een keramiek fabriek staat, tegenwoordig een leuk museum voor moderne kunst
[ afbeelding ]
Aan de stadskant een lange promenade die in het weekeinde een grote optocht van Sevillianen die hun hond uitlaten is. Dit was s'ochtends dus dan zijn ze nog niet wakker
[ afbeelding ]
Het lange rechte stuk eindigt na de volgende brug. De Puente del Cachhorro, daar draaien we de stad in
[ afbeelding ]
Elk jaar is hier de niet rivierkant langs de promenade anders omdat ze alle graffiti artiesten vrij spel geven
[ afbeelding ]
Alle roeiers hebben ongeveer 36 km afgelegd en ik mis mijn fietsen maar pak dat in Amsterdam wel weer op
Gave pullupdatequote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
Pullupdate langs de baan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
36 km, petje af.
[ afbeelding ]
Hij zelf niet actief dacht ik... Maar zijn er geen fietsen te huur daar ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
36 km, petje af.
[ afbeelding ]
Ik vraag mij af hoe het staat met NZ haar smiliesite.quote:
vanochtend nog een stukje hier op de plaatsquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik kan ook wel roeien enzo al is het wel lang geleden
Ik voel me super ondanks de griep die opkomt verdorie.quote:
Mooie foto's! Op de eerste foto staat een Ariane 4 raket! Dat is wel een maffe locatie daarvoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
Pullupdate langs de baan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op zeilboot als de riek of weet ik veel hoe het heet overstag ging en je bukte niet kreeg je hem op je muil !!!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:30 schreef chufi het volgende:
[..]
vanochtend nog een stukje hier op de plaats
Ik zal die eens apart op de foto nemen morgenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooie foto's! Op de eerste foto staat een Ariane 4 raket! Dat is wel een maffe locatie daarvoor.
giek !!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:33 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Op zeilboot als de riek of weet ik veel hoe het heet overstag ging en je bukte niet kreeg je hem op je muil !!!!
Zal wel bij de World Expo hebben toebehoordquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Mooie foto's! Op de eerste foto staat een Ariane 4 raket! Dat is wel een maffe locatie daarvoor.
Goed bezig jij! Geniet ervanquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
Pullupdate langs de baan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Leuk!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal die eens apart op de foto nemen morgen
3 toch of zie ik het nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fraai daar zeg! Deze pik ik even van je, pullup.
[ afbeelding ]
Die roeismiley![]()
Dat lijkt mij ook. In Europa kun je geen raket lanceren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel bij de World Expo hebben toebehoord
Leukquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
Pullupdate langs de baan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een toffe foto's/Pullupdatequote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
Pullupdate langs de baan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Duik gewoon lekker onder de dekensquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga een uurtje slapen met mijn kleren aan ik ben mentaal uitgeput
Dat zal wel na dat gekros van je.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga een uurtje slapen met mijn kleren aan ik ben mentaal uitgeput
Heb deze vanaf de fiets gemaaktquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een toffe foto's/PullupdateKan je geen fiets huren of kan je niet hele eind meefietsen langs de rivier? En hoe doe je dat dan met je megafoon..of heb je oortjes?
Met aangepast tempo toch wel?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb deze vanaf de fiets gemaaktWilde toch ook wat bewegen en toeter dan inderdaad met megafoon
Ja heel hard gaat dat allemaal niet.quote:
ah toch wel. Zit je nooit in de boot als stuurman?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb deze vanaf de fiets gemaaktWilde toch ook wat bewegen en toeter dan inderdaad met megafoon
Dan kan je wel voorzichtig een hand van het stuur halenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heel hard gaat dat allemaal niet.
Voldoende tijd om foto's te maken
Nee daar hebben we wel aparte lui voorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah toch wel. Zit je nooit in de boot als stuurman?
Ik zal alleen de rivier foto's blijven postenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je wel voorzichtig een hand van het stuur halen
Leuk dat je de foto's hier deelt, ik hoorde al positieve over Sevilla, misschien ook op mijn stedentriplijstje zetten.
De toeristische foto's zijn overal op internet wel te vinden, deze onbekende plekjes zijn daarom juist veel leuker.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal alleen de rivier foto's blijven postenDe overige toeristische dingen zijn ook zeker de moeite waard. ga niet midden in de zomer want dan is het echt te heet.
Heb al eens uitgerekend dat ik in totaal al wel een jaar hier heb doorgebracht dus ken alles op mijn duimpje
Vermoedde ik ook alquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee daar hebben we wel aparte lui voor
Fietsen vind ik meestal prima maar met die cat zit je er wel lekker bovenop en dat is ook fijn voor een week of twee
Mijn treinbaantje is mooier.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:58 schreef Lyza666 het volgende:
Mooie updates @:pullup Lekker baantje wel
Is ie nu live?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn treinbaantje is mooier.
ben je morgen vrij Ieni?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
@:tillyb hahaha
[ afbeelding ]
True story.
Ja. Ik ben gelukkig werknemer en geen slaafquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |