Allemaal 14 dagen voor de meet niet naar buiten gaanquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:23 schreef drakin het volgende:
Ik ga zo naar buiten trouwens
Moet nog een pakje inpakken en versturen die ik gister net niet meer redde en krijg eerste uitbetaling van winkel waar mijn spulletjes te koop staan. Niet heel veel maar met alle beetjes ben ik blij
Alleen voor Samsung 10?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk zeg dank u Samsung
[ afbeelding ]
9 heb ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen voor Samsung 10?
Denk dat de 8+ geen update meer krijgt
Das meer iets voor RLSquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:21 schreef IkFok het volgende:
https://www.twitch.tv/hitch
Gozer Americaan lift momenteel in Spanje met bijna de hele dag live stream op twitch
Misschien mensen die het willen volgen
Grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:21 schreef IkFok het volgende:
https://www.twitch.tv/hitch
Gozer Americaan lift momenteel in Spanje met bijna de hele dag live stream op twitch
Misschien mensen die het willen volgen
Ik heb beiden gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ga je boek kopen of gewoon lekker rond neuzen?
Rondneuzen en dan per ongeluk een boek kopen, denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ga je boek kopen of gewoon lekker rond neuzen?
Ah wat heb je gekocht voor boek?quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Rondneuzen en dan per ongeluk een boek kopen, denk ik
Fictie over vrouwelijke wetenschappers met tijdreizen en walden van Henry Thoreauquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah wat heb je gekocht voor boek?
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fictie over vrouwelijke wetenschappers met tijdreizen en walden van Henry Thoreau
Wat vervelend weerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:25 schreef cafca het volgende:
Oh, en schoonzoon kwam ook nog eens met Bossche bollen aanzetten!![]()
Yep, de enige echte!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vervelend weer
Die van Jan de Groot?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:18 schreef cafca het volgende:
Dochter en vriend gingen pizza bestellen. Ik was van plan om te koken, maar toch ook maar pizza besteld
Balen zeg! Stom ook van die bakker, volgens mij las ik laatst in eht topic dat je dan een klacht in kan dienen bij Toogoodtogo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:33 schreef mazaru het volgende:
Ik zag me vanavond al zitten met een stuk appeltaart
Zo'n bakkerij had ik vroeger ook. Als je er één op had dan kon je je lunch overslaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Dat is al een maaltijd op zich.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |