Ik ben bij actionquote:
Ah kan je ook stofzuigen, maar vinden ze vreemd waarschijnlijkquote:
Ik ga wel weer naar huis maar de rij is lang, en degene achter mij hoest raarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ah kan je ook stofzuigen, maar vinden ze vreemd waarschijnlijk
Koop een thermometer en kijk ff of diegene achter je koorts heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga wel weer naar huis maar de rij is lang, en degene achter mij hoest raar
Op zaterdag naar de action gaan is niet het eest verstandige moment.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ga wel weer naar huis maar de rij is lang, en degene achter mij hoest raar
Ouderwets model graagquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Koop een thermometer en kijk ff of diegene achter je koorts heeft
Volgens mij is het daar altijd druk ..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zaterdag naar de action gaan is niet het eest verstandige moment.
Zondagochtend om een uur of 10/11 niet hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is het daar altijd druk ..
s'nachts van 21 tot 8 uur ook niet denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zondagochtend om een uur of 10/11 niet hoor.
Hier is hij elke zondag vanaf 10.00 openquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:57 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
s'nachts van 21 tot 8 uur ook niet denk ik
ja maar ik wil even lijmenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:44 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op zaterdag naar de action gaan is niet het eest verstandige moment.
Ik ben zojuist de action uitgezetquote:
Geen idee eigenlijk.. Kom er misschien eens in het jaar of nog minderquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Zondagochtend om een uur of 10/11 niet hoor.
Ruim voor de meetquote:
Allemaal 14 dagen voor de meet niet naar buiten gaanquote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:23 schreef drakin het volgende:
Ik ga zo naar buiten trouwens
Moet nog een pakje inpakken en versturen die ik gister net niet meer redde en krijg eerste uitbetaling van winkel waar mijn spulletjes te koop staan. Niet heel veel maar met alle beetjes ben ik blij
Alleen voor Samsung 10?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
Eindelijk zeg dank u Samsung
[ afbeelding ]
9 heb ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Alleen voor Samsung 10?
Denk dat de 8+ geen update meer krijgt
Das meer iets voor RLSquote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:21 schreef IkFok het volgende:
https://www.twitch.tv/hitch
Gozer Americaan lift momenteel in Spanje met bijna de hele dag live stream op twitch
Misschien mensen die het willen volgen
Grappig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 15:21 schreef IkFok het volgende:
https://www.twitch.tv/hitch
Gozer Americaan lift momenteel in Spanje met bijna de hele dag live stream op twitch
Misschien mensen die het willen volgen
Ik heb beiden gedaanquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ga je boek kopen of gewoon lekker rond neuzen?
Rondneuzen en dan per ongeluk een boek kopen, denk ikquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Ga je boek kopen of gewoon lekker rond neuzen?
Ah wat heb je gekocht voor boek?quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:17 schreef cafca het volgende:
[..]
Rondneuzen en dan per ongeluk een boek kopen, denk ik
Fictie over vrouwelijke wetenschappers met tijdreizen en walden van Henry Thoreauquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah wat heb je gekocht voor boek?
Klinkt interessantquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:21 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Fictie over vrouwelijke wetenschappers met tijdreizen en walden van Henry Thoreau
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |