Het is de Beccavloek!!!!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 03:08 schreef Recce het volgende:
Oh, ik ben aan het kloten met m'n tablet. Mislukte edit.Nu echt pitten.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:44 schreef TillyB het volgende:
https://thefloridapost.co(...)tanned-body-builder/
Ewwww
Hier ook, dus toch maar aan de koffiequote:
Overwerkenquote:
En ik dacht dat ze er extra mankracht bij hadden gehaald ...quote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:47 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Overwerken
200% en dan is de kans dat ik de rest van het grond seizoen niet nog een keer hoef.
Klopt maar zaterdag werken hoort niet structureel te zijn en overwerken is bij ons op vrijwillige basis. En voor part timers niet interessant want je krijgt pas meer betaald als je meer dan 40 uur werkt anders is het geen overwerk ofzo. Vage cao.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:49 schreef chufi het volgende:
[..]
En ik dacht dat ze er extra mankracht bij hadden gehaald ...
OK, nou fijne en gezellige werkdag dan maarquote:Op zaterdag 1 februari 2020 07:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Klopt maar zaterdag werken hoort niet structureel te zijn en overwerken is bij ons op vrijwillige basis. En voor part timers niet interessant want je krijgt pas meer betaald als je meer dan 40 uur werkt anders is het geen overwerk ofzo. Vage cao.
En iemand die net is ingewerkt laten we niet gelijk op zaterdag werken dan moet je toch wel alles zelfstandig kunnen draaien.
Mijn koffie smaakte naar afwas zeep kon ik dus weg gooien gelijk nieuwe gezetquote:
Dan heet het 🍺 tochquote:
Dat Zwarte Engelse bochtquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:57 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dan heet het 🍺 toch
Goedemorgen allen
Ieuw, bah!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:52 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mijn koffie smaakte naar afwas zeep kon ik dus weg gooien gelijk nieuwe gezet
Rare nare dame ditquote:
3 dagenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
En worden die er in gezet om de zaak op te fucken zeker? en hoelang gaan ze daarheen
Mogguh chufi. Erg he dat uitslapen.quote:
Dan is sukkel nog erg zacht uitgedrukt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:37 schreef cafca het volgende:
Als je een videoclip opneemt met een vuurwapen dat doorgeladen is en dan ook nog per ongeluk iemand doodschiet, dan ben je toch 3x een sukkel, of niet?
Nou ja als het kan waarom nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:25 schreef notturna het volgende:
[..]
Mogguh chufi. Erg he dat uitslapen.
Is prima Saar, op hoeveel meter sta je nu ?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
weinig last van de schietarm. Ik was gisteren wel goed ingepakt hihi.
Binnenkort naar de 18m en waarschijnlijk eigen boog![]()
Ik hou jullie op de hoogte als dat mag.
Dat op de hoogte houden moet zelfs.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
Hou ons maar op de hoogte Saar. Leuk om te zien dat je vooruitgang boekt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:44 schreef Pinnenmutske het volgende:
6quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Is prima Saar, op hoeveel meter sta je nu ?
Echt he? en je beste vriend ook nog doodschietenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 08:37 schreef cafca het volgende:
Als je een videoclip opneemt met een vuurwapen dat doorgeladen is en dan ook nog per ongeluk iemand doodschiet, dan ben je toch 3x een sukkel, of niet?
Of een keer stofzuigenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:31 schreef drakin het volgende:
Er zijn hier allemaal niezende mensen in de winkel, moet ik me zorgen maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |