Toen ze tegen Siamees bezig was was het nog wel grappig maar na avocadogate ben ik er klaar mee😤quote:
Bijna goedquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet wat flaporen in het Engels wasfloppy ears?
Geen idee eigenlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:20 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik weet niet wat flaporen in het Engels wasflappy ears?
Qua looks wel, maar ik denk dat je sterft van saaiheid verdersquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:23 schreef TillyB het volgende:
Recce daalt in aanzien nu die team becca is
Ik ga alleen voor looks tegenwoordig.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:23 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Qua looks wel, maar ik denk dat je sterft van saaiheid verders
Whehe.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:29 schreef Ghostbuster het volgende:
https://twitter.com/SteffTodd/status/1223005798114250759
the only right answerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:25 schreef Ghostbuster het volgende:
Als ik moest kiezen daar nam ik Shaughna
You have created a monster. MOEHAHAHA.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:23 schreef TillyB het volgende:
Recce daalt in aanzien nu die team becca is
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:40 schreef Recce het volgende:
[..]
You have created a monster. MOEHAHAHA.
Nah, maar het is wel een ok gozer so far. Dat rare gedrag verdiende hij niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:53 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar jij bent nu in lub met Wallus?
Maar hij maakte toast met avocado!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:00 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nah, maar het is wel een ok gozer so far. Dat rare gedrag verdiende hij niet.
Misschien had ze dat lekkerder gevonden.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:05 schreef TillyB het volgende:
[..]
Bizar idd, ik had een rattenstront smoothie voor haar gemaakt als ik hem was
Als ze het niet door d'r slokdarm krijgt duw ik het wel door d'r luchtpijpquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:07 schreef Recce het volgende:
[..]
Misschien had ze dat lekkerder gevonden.
Man3, ik vind ook eens iemand leuk.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:16 schreef TillyB het volgende:
[..]
Als ze het niet door d'r slokdarm krijgt duw ik het wel door d'r luchtpijp
Het was een byeee Rebecca stik maar zwaaiquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:17 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, ik vind ook eens iemand leuk.Slaap lekker.
Ahh.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:20 schreef TillyB het volgende:
[..]
Het was een byeee Rebecca stik maar zwaai
Nee die ene wel tot vorige week maar geen tijd nu 🥺 En Pakizus zit ik al een half jaar voor te bereiden maar die heeft ook allemaal toestanden going on.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:25 schreef Recce het volgende:
[..]
Ahh.Volgen je internationale contacten het niet uiteindelijk?
Ah, oké. Dan heb je geluk dat je ons nog hebt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:27 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nee die ene wel tot vorige week maar geen tijd nu 🥺 En Pakizus zit ik al een half jaar voor te bereiden maar die heeft ook allemaal toestanden going on.
Nou wat een geluk met dat Beccagekwijlquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Ah, oké. Dan heb je geluk dat je ons nog hebt.
Prishje gaat morgen lopen.
Ik zou het ook niet lekker vinden als ontbijt, denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:29 schreef TillyB het volgende:
[..]
IS LEKKER MET EI OOK NOG WALLUS DEED NIKS VERKEERD LEAVE HIM ALOOONE
Becca.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:30 schreef TillyB het volgende:
[..]
Nou wat een geluk met dat Beccagekwijl![]()
Oehhh spannondIk heb maar berichtmeldingen aangezet bij Prish op insta. Ik was steeds panisch aan het kijken of ik het niet gemist had.
Maar nog niks so far.
Jij hebt sowieso geen smaak kijk maar naar Rebeccaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik zou het ook niet lekker vinden als ontbijt, denk ik.
Mjaquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:32 schreef Recce het volgende:
[..]
Becca.![]()
Ik ben benieuwd of ze wel internet heeft op de berg. Best kans dat er geen dataverbinding is.
WAT IS ER MIS MET DE LOOKS VAN BECCA!?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:34 schreef TillyB het volgende:
[..]
Jij hebt sowieso geen smaak kijk maar naar Rebecca![]()
Ik snap het echt nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:37 schreef Recce het volgende:
[..]
WAT IS ER MIS MET DE LOOKS VAN BECCA!?
Zou Prisha wel iets zien met dat lange gras daar?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:40 schreef TillyB het volgende:
Die berg duurt 8 dagen? Maar dan gaat ze nog op safari
Niks mis meequote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, ik snap het ook niet met Wallus. Die ziet er toch niet uit, met z'n kapsel?
Lang grasquote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Zou Prisha wel iets zien met dat lange gras daar?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 02:44 schreef TillyB het volgende:
https://thefloridapost.co(...)tanned-body-builder/
Ewwww
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |