Slaap lekkerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:38 schreef Superbadeendje het volgende:
Naar de klote ben ik al. Morgen er even verder aan werken, nu ga ik lekker slapen.
Ah oké, daar heb ik niet op gezocht.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:44 schreef Recce het volgende:
@:tonja, er bestaan antivirale middelen, maar die werken niet bij alle virussen.
Dat ze niet even een kringverjaardag organiseertquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:48 schreef Recce het volgende:
Ik keek nu wel even Steve. Er is een Chinese vrouw in Duitsland bij een bedrijf geweest. Zij heeft daar vijf mensen aangestoken en daarna is een kind van één van die vijf ook besmet geraakt en nu iemand uit Spanje die contact met één van die vijf heeft gehad.
Ja bv je lego in mekaar te stampenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]Becca is echt gewend alles te kunnen maken omdat ze mooi is.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:53 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja bv je lego in mekaar te stampen
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:51 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
ja maar door die oren toch weer
🤦🏼♀️quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:51 schreef Recce het volgende:
[..]Becca is echt gewend alles te kunnen maken omdat ze mooi is.
Nah, ze is wel lekker.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:54 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
IK HOU NIET VAN LEGO!!! schreeuwend
De mannen en vrouwen gaan gescheiden naar een apart gedeelte en dan komen er allemaal nieuwe vrouwen en mannen bij. Zoiets legde Till uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Was iets met couples scheiding en nog wat
THERE'S GONNA BE LOADS OF WILLY! 🤸🏼♀️quote:Op zaterdag 1 februari 2020 00:55 schreef Ghostbuster het volgende:
Was iets met couples scheiding en nog wat
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef TillyB het volgende:
[..]
THERE'S GONNA BE LOADS OF WILLY! 🤸🏼♀️
Er woont bijna niemand?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef Recce het volgende:
Op IJsland is het nu wel erg onrustig onder een vulkaan. Gelukkig is het geen erg gevaarlijke.
[ afbeelding ]
Er is wel een dorpje daar, Grindavik. Als het gaat uitbarsten, krijg je weinig as en weinig ontploffingen maar misschien wel lavafonteinen en lavastromen. Dat zou niet goed zijn voor dat dorpje.quote:
Ja vorig jaar fuckte het heel veel opquote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:10 schreef Ghostbuster het volgende:
En worden die er in gezet om de zaak op te fucken zeker? en hoelang gaan ze daarheen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |