Wat vervelend weerquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:25 schreef cafca het volgende:
Oh, en schoonzoon kwam ook nog eens met Bossche bollen aanzetten!![]()
Yep, de enige echte!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat vervelend weer
Die van Jan de Groot?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:18 schreef cafca het volgende:
Dochter en vriend gingen pizza bestellen. Ik was van plan om te koken, maar toch ook maar pizza besteld
Balen zeg! Stom ook van die bakker, volgens mij las ik laatst in eht topic dat je dan een klacht in kan dienen bij Toogoodtogo.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:33 schreef mazaru het volgende:
Ik zag me vanavond al zitten met een stuk appeltaart
Zo'n bakkerij had ik vroeger ook. Als je er één op had dan kon je je lunch overslaan.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker! Dat is al een maaltijd op zich.
Ja dat kan, maar dan worden ze alleen maar voorzichtiger met meedoen. Ik vond het al raar dat ik het gisteren al kon kopenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:34 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Balen zeg! Stom ook van die bakker, volgens mij las ik laatst in eht topic dat je dan een klacht in kan dienen bij Toogoodtogo.
Jij vrat gewoon de hele bakkerij op?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zo'n bakkerij had ik vroeger ook. Als je er één op had dan kon je je lunch overslaan.
Hoe ver van tevoren kan je normaal gesproken dan inschrijven?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat kan, maar dan worden ze alleen maar voorzichtiger met meedoen. Ik vond het al raar dat ik het gisteren al kon kopen
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij vrat gewoon de hele bakkerij op?
Nuh ik kan heerlijke pizzas bestelen van een hele goede pizzaria hierquote:
Bestelen nog wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Nuh ik kan heerlijke pizzas bestelen van een hele goede pizzaria hier
Normaal op de dag dat je het op kan halen dacht ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hoe ver van tevoren kan je normaal gesproken dan inschrijven?
Ik zie dat zelfs de Jumbo hier van die magicboxen aanbiedt, maar die zijn ook heel snel allemaal al gereserveerd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Normaal op de dag dat je het op kan halen dacht ik.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik heb er net een gemaaktquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geduld voor maar ziet er goed uitquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er net een gemaakt[ link | afbeelding ]
En die pakketten zijn echt heel leuk. Tijdje terug had ik er 1 van de Jumbo. Ik had gelijk voor twee weken vlees in de vriezer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie dat zelfs de Jumbo hier van die magicboxen aanbiedt, maar die zijn ook heel snel allemaal al gereserveerd.
Ik vind het wel een heel goed initiatief. Leuk topic in CUL ook.
Heb je dat slaan met een stokbrood nog veranderd?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:06 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik heb ff pauze van mijn schrijfsels maar ging lekker vandaag veel insiratie
Ow ja ik heb bevoren/onbevroren erbij gezet is nog optioneelquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:08 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Heb je dat slaan met een stokbrood nog veranderd?
Hahaha je zag me voorbij komen toen ik op volgen kliktequote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:27 schreef Chanel5 het volgende:
Zit jij ook naar Hitch te kijken Ton?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:29 schreef tonja het volgende:
[..]
Hahaha je zag me voorbij komen toen ik op volgen klikte
Ja dat dacht ik ook, huh Ton haar naam onder in beeld.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:30 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik dacht eerst WTF, hoe kèn dat nou
Ik stream via Twitch dus heb daar een account.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, huh Ton haar naam onder in beeld.
O, vandaar.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:31 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik stream via Twitch dus heb daar een account.
Dat is dan een goed gevulde geweestquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die pakketten zijn echt heel leuk. Tijdje terug had ik er 1 van de Jumbo. Ik had gelijk voor twee weken vlees in de vriezer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |