Leuk!quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal die eens apart op de foto nemen morgen
3 toch of zie ik het nietquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Fraai daar zeg! Deze pik ik even van je, pullup.
[ afbeelding ]
Die roeismiley![]()
Dat lijkt mij ook. In Europa kun je geen raket lanceren.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Zal wel bij de World Expo hebben toebehoord
Leukquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
Pullupdate langs de baan
Eerst het terrein aan de overkant van de stad waar ze het expo terrein hebben opgebouwd. Allemaal op het eiland dat ' La Cartuga' heet. Van noord naar zuid
Allerlei gigantische futuristisch aandoende gebouwen gemaakt voor de Expo uit 92 die voor een deel al in verval zijn geraakt. Dat is volgens mij echt Spaans, ze gooien er eerst een boel geld tegenaan en verwaarlozen het dan meteen een jaar of 20. Pas de laatste jaren zijn ze er een paar weer als theater of stadion weer aan het gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ Een oud gedeelte waar al eeuwen een keramiek fabriek staat, tegenwoordig een leuk museum voor moderne kunst
[ afbeelding ]
Aan de stadskant een lange promenade die in het weekeinde een grote optocht van Sevillianen die hun hond uitlaten is. Dit was s'ochtends dus dan zijn ze nog niet wakker
[ afbeelding ]
Het lange rechte stuk eindigt na de volgende brug. De Puente del Cachhorro, daar draaien we de stad in
[ afbeelding ]
Elk jaar is hier de niet rivierkant langs de promenade anders omdat ze alle graffiti artiesten vrij spel geven
[ afbeelding ]
Alle roeiers hebben ongeveer 36 km afgelegd en ik mis mijn fietsen maar pak dat in Amsterdam wel weer op
Wat een toffe foto's/Pullupdatequote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:11 schreef pullup het volgende:
Pullupdate langs de baan
Eerst het terrein aan de overkant van de stad waar ze het expo terrein hebben opgebouwd. Allemaal op het eiland dat ' La Cartuga' heet. Van noord naar zuid
Allerlei gigantische futuristisch aandoende gebouwen gemaakt voor de Expo uit 92 die voor een deel al in verval zijn geraakt. Dat is volgens mij echt Spaans, ze gooien er eerst een boel geld tegenaan en verwaarlozen het dan meteen een jaar of 20. Pas de laatste jaren zijn ze er een paar weer als theater of stadion weer aan het gebruiken
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
+ Een oud gedeelte waar al eeuwen een keramiek fabriek staat, tegenwoordig een leuk museum voor moderne kunst
[ afbeelding ]
Aan de stadskant een lange promenade die in het weekeinde een grote optocht van Sevillianen die hun hond uitlaten is. Dit was s'ochtends dus dan zijn ze nog niet wakker
[ afbeelding ]
Het lange rechte stuk eindigt na de volgende brug. De Puente del Cachhorro, daar draaien we de stad in
[ afbeelding ]
Elk jaar is hier de niet rivierkant langs de promenade anders omdat ze alle graffiti artiesten vrij spel geven
[ afbeelding ]
Alle roeiers hebben ongeveer 36 km afgelegd en ik mis mijn fietsen maar pak dat in Amsterdam wel weer op
Duik gewoon lekker onder de dekensquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga een uurtje slapen met mijn kleren aan ik ben mentaal uitgeput
Dat zal wel na dat gekros van je.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:37 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik ga een uurtje slapen met mijn kleren aan ik ben mentaal uitgeput
Heb deze vanaf de fiets gemaaktquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:51 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat een toffe foto's/PullupdateKan je geen fiets huren of kan je niet hele eind meefietsen langs de rivier? En hoe doe je dat dan met je megafoon..of heb je oortjes?
Met aangepast tempo toch wel?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb deze vanaf de fiets gemaaktWilde toch ook wat bewegen en toeter dan inderdaad met megafoon
Ja heel hard gaat dat allemaal niet.quote:
ah toch wel. Zit je nooit in de boot als stuurman?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Heb deze vanaf de fiets gemaaktWilde toch ook wat bewegen en toeter dan inderdaad met megafoon
Dan kan je wel voorzichtig een hand van het stuur halenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja heel hard gaat dat allemaal niet.
Voldoende tijd om foto's te maken
Nee daar hebben we wel aparte lui voorquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:48 schreef Voxs het volgende:
[..]
ah toch wel. Zit je nooit in de boot als stuurman?
Ik zal alleen de rivier foto's blijven postenquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kan je wel voorzichtig een hand van het stuur halen
Leuk dat je de foto's hier deelt, ik hoorde al positieve over Sevilla, misschien ook op mijn stedentriplijstje zetten.
De toeristische foto's zijn overal op internet wel te vinden, deze onbekende plekjes zijn daarom juist veel leuker.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal alleen de rivier foto's blijven postenDe overige toeristische dingen zijn ook zeker de moeite waard. ga niet midden in de zomer want dan is het echt te heet.
Heb al eens uitgerekend dat ik in totaal al wel een jaar hier heb doorgebracht dus ken alles op mijn duimpje
Vermoedde ik ook alquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:50 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee daar hebben we wel aparte lui voor
Fietsen vind ik meestal prima maar met die cat zit je er wel lekker bovenop en dat is ook fijn voor een week of twee
Mijn treinbaantje is mooier.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:58 schreef Lyza666 het volgende:
Mooie updates @:pullup Lekker baantje wel
Is ie nu live?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn treinbaantje is mooier.
ben je morgen vrij Ieni?quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:51 schreef ieniminimuis het volgende:
@:tillyb hahaha
[ afbeelding ]
True story.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |