Je hebt net het uur waarin het alleen maar over PSV ging gemist.quote:
Neequote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het een beetje een topshow jongens?
Er komt nog meer PSV zo, kondigden ze eerder aanquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je hebt net het uur waarin het alleen maar over PSV ging gemist.
Die Griekse drol van jou van vanmorgen is boeiender om naar te kijkenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Is het een beetje een topshow jongens?
De schuld van Van Bommelquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:33 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Je hebt net het uur waarin het alleen maar over PSV ging gemist.
quote:
Beetje jammer jongensquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:34 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Die Griekse drol van jou van vanmorgen is boeiender om naar te kijken
Ik ga m zo uitzettenquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:34 schreef RensAjacied het volgende:
Ik ben geneigd om VI vanaf nu te boycotten als Valentijn er zit. Standaard flopshows.
Het is al een jaar of 3 bezig aan een neergang.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik mis dus niks.
Het is gewoon over met VI.
Ze moeten de vrijdag uitzending afschaffen. En Valentijn enkeltje Wuhan geven.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik mis dus niks.
Ik denk dat ik de volgende reclame ook niet haal. Waarom helemaal geen leuke verrassingen voor Johan ofzoquote:
Er wordt gewoon totaal niks nieuws gezegd. Ze nodigen Valentijn en Krabby uit, er is geen CL, het is niet grappig.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik mis dus niks.
Sensi komt zo de taart aansnijden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende reclame ook niet haal. Waarom helemaal geen leuke verrassingen voor Johan ofzo
Leuke vent die Valentijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
Je vrouw geen cadeau geven. Valentijn vieze Telegraafrat
Ja maar het is nu te geforceerd, Derksen zit er alleen voor de poen en heeft zichzelf daarbij wijsgemaakt dat hij daarvoor moet presteren (dat komt dus neer op geforceerde grapjes maken die niet leuk zijn en af en toe nog een bromsnor act opvoeren waar hij alleen maar onzin uitslaat)quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is al een jaar of 3 bezig aan een neergang.
De hele straatquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:39 schreef dvdfreak het volgende:
zijn vrouw doet het zeker met de buurman
Die heeft in Barcelona even rond geneukt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:39 schreef dvdfreak het volgende:
zijn vrouw doet het zeker met de buurman
Zo’n Kaapverdiaanse straatverkoper van twee meter die haar een kralenkettingkje cadeau doet...de rest is geschiedenisquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft in Barcelona even rond geneukt.
Wilfjed die vervolgens alles moet herhalen en het publiek die er een pijnlijke grimas bij trekt. En dan is het al een flopshow zonder Bassie Nijhuis .quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het is nu te geforceerd, Derksen zit er alleen voor de poen en heeft zichzelf daarbij wijsgemaakt dat hij daarvoor moet presteren (dat komt dus neer op geforceerde grapjes maken die niet leuk zijn en af en toe nog een bromsnor act opvoeren waar hij alleen maar onzin uitslaat)
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo’n Kaapverdiaanse straatverkoper van twee meter die haar een kralenkettingkje cadeau doet...de rest is geschiedenis
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Mijn vrouw kun je rustig aan de hele straat aanbieden, die scoort toch niet' - Valentijn
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
'Mijn vrouw kun je rustig aan de hele straat aanbieden, die scoort toch niet' - Valentijn
Ook niet eens de top 25 van de kijkcijfers gehaaldquote:Op vrijdag 31 januari 2020 23:57 schreef Class het volgende:
Prijsje gewonnen en een verjaardag, alsnog geen vuur
Dit is niet leukquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Sierd de Vos vernoemt KLM-vliegtuig eigenhandig naar zichzelf
Het duurde niet lang, maar een toestel van KLM had heel even de naam El Sierd. In een video is te zien hoe voetbalcommentator Sierd de Vos voor de grap een hangaar van KLM binnensluipt om met een hoogwerker een vliegtuig te hernoemen naar zichzelf.
In de video stapt Sierd op een hoogwerker en plakt hij een sticker met zijn bijnaam op een blauw-wit toestel. De technici van de luchtvaartmaatschappij hebben het al snel in de gaten en besluiten poolshoogte te nemen. Kort daarna valt de sticker met de ‘nieuwe naam’ van het vliegtuig af. Dan is pas de echte naam van het toestel te zien. El Sierd blijkt Koekoek te heten, een term die Sierd de Vos zelf ook te pas en te onpas gebruikt in zijn voetbalcommentaren.
De video is gemaakt ter promotie van de voetbalwedstrijd Real tegen Atlético Madrid. Sierd de Vos is in Madrid en doet daar vanaf 16.00 uur verslag van de wedstrijd.
https://www.ad.nl/show/si(...)r-zichzelf~a8a0fa32/
Filmpje in de link
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:23 schreef De_Kraam het volgende:
de nieuwe ikweethetookniet is uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:PowerLoungen
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:johannes_vermeer
@:slobeend
@:JR-Style-93
@:kingroland
@:superniger
@:heubach
@:pascanus
Sierd is niet leukquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Het duurde niet lang, maar een toestel van KLM had heel even de naam El Sierd. In een video is te zien hoe voetbalcommentator Sierd de Vos voor de grap een hangaar van KLM binnensluipt om met een hoogwerker een vliegtuig te hernoemen naar zichzelf.
In de video stapt Sierd op een hoogwerker en plakt hij een sticker met zijn bijnaam op een blauw-wit toestel. De technici van de luchtvaartmaatschappij hebben het al snel in de gaten en besluiten poolshoogte te nemen. Kort daarna valt de sticker met de ‘nieuwe naam’ van het vliegtuig af. Dan is pas de echte naam van het toestel te zien. El Sierd blijkt Koekoek te heten, een term die Sierd de Vos zelf ook te pas en te onpas gebruikt in zijn voetbalcommentaren.
De video is gemaakt ter promotie van de voetbalwedstrijd Real tegen Atlético Madrid. Sierd de Vos is in Madrid en doet daar vanaf 16.00 uur verslag van de wedstrijd.
Filmpje in de link
Viel me heel erg tegen. Deze show had potentie om klassieker te worden. Waar was John de bever? Waar was de stripclub ad? Waar was feestje voor Johan? Waar was Dennis? Het had veel meer uitgebuit moeten worden. Die keer in de jaren dat zoiets allemaal samenvalt en ze komen met dit aanzetten..quote:Op zaterdag 1 februari 2020 12:05 schreef -J-D- het volgende:
Wat een matige uitzending. Weinig tijd voor de verjaardag, veel tijd voor azijnpisser Faalentijn
Teleurstellend inderdaad. Wilfred was meer bezig met zichzelf te laten fêteren bij Jimek dan de trouwe VI-fans, die hem de radioring bezorgden, te belonen met een topshow.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:08 schreef RipCity het volgende:
[..]
Viel me heel erg tegen. Deze show had potentie om klassieker te worden. Waar was John de bever? Waar was de stripclub ad? Waar was feestje voor Johan? Waar was Dennis? Het had veel meer uitgebuit moeten worden. Die keer in de jaren dat zoiets allemaal samenvalt en ze komen met dit aanzetten..
Ik vermoed zomaar dat Sierd dit script zelf geschreven heeftquote:Op zaterdag 1 februari 2020 17:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
Filmpje in de link
#GeneeOut #BramKrikkeInquote:Op zondag 2 februari 2020 10:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Teleurstellend inderdaad. Wilfred was meer bezig met zichzelf te laten fêteren bij Jimek dan de trouwe VI-fans, die hem de radioring bezorgden, te belonen met een topshow.
@ikweethetookniet zou eens aan moeten schuiven bij de heren aan tafelquote:Op zaterdag 1 februari 2020 18:23 schreef De_Kraam het volgende:
de nieuwe ikweethetookniet is uit![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
@:PowerLoungen
@:Zipportal
@:Wereldgozer
@:johannes_vermeer
@:slobeend
@:JR-Style-93
@:kingroland
@:superniger
@:heubach
@:pascanus
quote:Op zondag 2 februari 2020 23:00 schreef Gehrman het volgende:
@:ikweethetookniet zou eens aan moeten schuiven bij de heren aan tafel
Alleen als ze grote tieten heeft.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:00 schreef Gehrman het volgende:
[..]
@:ikweethetookniet zou eens aan moeten schuiven bij de heren aan tafel
Graag.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sensi dus lekker laten komen
Die reacties eronder ookquote:Op zondag 2 februari 2020 12:21 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)978771492865/video/1
- Liegende Baudetquote:Op maandag 3 februari 2020 17:10 schreef Evertjan het volgende:
Wat zijn de onderwerpen voor vanavond??
Zin in een topshow. Lang geleden.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Hopelijk herkansen ze vanavond de flopshow van vrijdag een beetje.
Liggen we vanavond languit op het bankje, ouwe reus?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zin in een topshow. Lang geleden.
Ja, ik had eigenlijk op de planning om te gaan sporten vanavond, maar ik heb geen zin.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liggen we vanavond languit op het bankje, ouwe reus?
Lekker met 't cocker spanieltje op 't bankje man, niks mis mee hoor héquote:Op maandag 3 februari 2020 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja, ik had eigenlijk op de planning om te gaan sporten vanavond, maar ik heb geen zin.
Nee die moet een paleis inrichten voor een prikkiequote:Op maandag 3 februari 2020 18:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is de gast vanavond
Hansie Hansie
Als het dan zelfs vanavond een flopshow is weet je dat dit het definitieve einde is.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- Liegende Baudet
- Harry MensONTEREND
- 10x lachen om 'schuld van Van Bommel'
- paar keer de RadioRing benoemen door Wilfred
- Ajax heeft een groot probleem met blessures
- Bergwijn zijn debuut
- Studio Voetbal of Rondo belachelijk maken
- Blunder van Kuipers, Johan neemt het op voor Nijhuis.
Vanavond flopshow betekent nieuwe UI voor mij. En ik heb deze al vanaf t begin.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het dan zelfs vanavond een flopshow is weet je dat dit het definitieve einde is.
quote:Op maandag 3 februari 2020 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee die moet een paleis inrichten voor een prikkie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOWquote:Op maandag 3 februari 2020 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanavond flopshow betekent nieuwe UI voor mij. En ik heb deze al vanaf t begin.
Ik geef ze de laatste kans. Ik verlaat de VI Hooligans en sluit aan bij de pet en sjaal supporters.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanavond flopshow betekent nieuwe UI voor mij. En ik heb deze al vanaf t begin.
Ik hoop het niet. Ik wil de harde kern eigenlijk niet verlaten.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:31 schreef De_Kraam het volgende:
Dit wordt weer een flopshow. Ze zijn niet in vorm de laatste tijd. Stukje corona.
Superbowl analyse van Gijp.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- Liegende Baudet
- Harry MensONTEREND
- 10x lachen om 'schuld van Van Bommel'
- paar keer de RadioRing benoemen door Wilfred
- Ajax heeft een groot probleem met blessures
- Bergwijn zijn debuut
- Studio Voetbal of Rondo belachelijk maken
- Blunder van Kuipers, Johan neemt het op voor Nijhuis.
@onlogisch en @GGMM ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wimpie![]()
Daar wordt ik nou moe van
wordt ikquote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wimpie![]()
Wordt ikquote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wimpie![]()
Wordt ikquote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wimpie![]()
wordt ikquote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wimpie![]()
Alleen België.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:34 schreef Caland het volgende:
Aan dat veldrijden doen zeker weer 5 landen mee ofzo
waarom?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vrees dat ik mijn UI MOET VERWIJDEREN. neeee
Gaat het Studio Voetbal of Rondo worden?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:38 schreef RensAjacied het volgende:
Ik vrees dat ik mijn UI MOET VERWIJDEREN. neeee
quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:24 schreef RensAjacied het volgende: Ik heb groot nieuws. Als VI vanavond een flopshow is, dan verander ik mijn UI. Deze UI heb ik al vanaf het begin. Groot nieuws. Breaking!
Waardeloze presantatorquote:Op maandag 3 februari 2020 20:40 schreef BobW het volgende:
Jammer dat Wilfred altijd schijtlollig moet doen.
Ja herkenbaar hoorquote:Op maandag 3 februari 2020 20:41 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik meen het. Ik beleef er steeds minder plezier aan. Er is een ondergrens.
Dit kan je beter tegen Gijp zeggenquote:Op maandag 3 februari 2020 20:40 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Waarom toch altijd die overacting
Kijk dan niet meer en tyf op met je gejank.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dit kan je beter tegen Gijp zeggen
Nee, duidelijk verzonnen over die ring.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:44 schreef Doublepain het volgende:
Benieuwd of verzuurde Rens dit leuk vond
Eens.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nee, duidelijk verzonnen over die ring.
Oke Klaverdiscipelquote:Op maandag 3 februari 2020 20:46 schreef RensAjacied het volgende:
Kijk nu ben ik wel blij @:doublepain
quote:Op maandag 3 februari 2020 20:47 schreef Bolasie het volgende:
Als trotse FVD-stemmer is dit een terechte bash.
Sowquote:Op maandag 3 februari 2020 20:47 schreef RensAjacied het volgende:
Je zou maar op zo'n racistische fantast stemmen
Dat je daar ooit trots op bent geweest zegt al genoegquote:Op maandag 3 februari 2020 20:47 schreef Bolasie het volgende:
Als trotse FVD-stemmer is dit een terechte bash.
Eens.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat je daar ooit trots op bent geweest zegt al genoeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 Linkse partijenquote:Op maandag 3 februari 2020 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik heb in mijn leven alleen op D66 en VVD gestemd. Dit vind jij links?
jaquote:Op maandag 3 februari 2020 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Uh ja.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
RTL had het zelf ook niet hoeven uitzenden. Dat programma is niet live tochquote:Op maandag 3 februari 2020 20:50 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Mogen ze vast niet uitzenden van RTL
Niemand op de redactie dacht: 'even eruit knippen dit fragment' lol.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
RTL had het zelf ook niet hoeven uitzenden. Dat programma is niet live toch
15 miljoen? Serieus?quote:Op maandag 3 februari 2020 20:52 schreef Doublepain het volgende:
Bruma
Echt welke coronakneus verzint het om 15 mil voor hem uit te geven
Kijk eens domrechts, ja ho maar.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:49 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Linkse griezels mogen de VI Hooligans meteen verlaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |