Ik denk dat ik de volgende reclame ook niet haal. Waarom helemaal geen leuke verrassingen voor Johan ofzoquote:
Er wordt gewoon totaal niks nieuws gezegd. Ze nodigen Valentijn en Krabby uit, er is geen CL, het is niet grappig.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ah ik mis dus niks.
Het is gewoon over met VI.
Sensi komt zo de taart aansnijden.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:37 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik denk dat ik de volgende reclame ook niet haal. Waarom helemaal geen leuke verrassingen voor Johan ofzo
Leuke vent die Valentijnquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:38 schreef RensAjacied het volgende:
Je vrouw geen cadeau geven. Valentijn vieze Telegraafrat
Ja maar het is nu te geforceerd, Derksen zit er alleen voor de poen en heeft zichzelf daarbij wijsgemaakt dat hij daarvoor moet presteren (dat komt dus neer op geforceerde grapjes maken die niet leuk zijn en af en toe nog een bromsnor act opvoeren waar hij alleen maar onzin uitslaat)quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:36 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Het is al een jaar of 3 bezig aan een neergang.
De hele straatquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:39 schreef dvdfreak het volgende:
zijn vrouw doet het zeker met de buurman
Die heeft in Barcelona even rond geneukt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:39 schreef dvdfreak het volgende:
zijn vrouw doet het zeker met de buurman
Zo’n Kaapverdiaanse straatverkoper van twee meter die haar een kralenkettingkje cadeau doet...de rest is geschiedenisquote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:40 schreef fetX het volgende:
[..]
Die heeft in Barcelona even rond geneukt.
Wilfjed die vervolgens alles moet herhalen en het publiek die er een pijnlijke grimas bij trekt. En dan is het al een flopshow zonder Bassie Nijhuis .quote:Op vrijdag 31 januari 2020 21:38 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar het is nu te geforceerd, Derksen zit er alleen voor de poen en heeft zichzelf daarbij wijsgemaakt dat hij daarvoor moet presteren (dat komt dus neer op geforceerde grapjes maken die niet leuk zijn en af en toe nog een bromsnor act opvoeren waar hij alleen maar onzin uitslaat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |