Graag.quote:Op zondag 2 februari 2020 23:58 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Sensi dus lekker laten komen
Die reacties eronder ookquote:Op zondag 2 februari 2020 12:21 schreef ZwangerPetro het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)978771492865/video/1
- Liegende Baudetquote:Op maandag 3 februari 2020 17:10 schreef Evertjan het volgende:
Wat zijn de onderwerpen voor vanavond??
Zin in een topshow. Lang geleden.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:29 schreef kapiteintje het volgende:
Hopelijk herkansen ze vanavond de flopshow van vrijdag een beetje.
Liggen we vanavond languit op het bankje, ouwe reus?quote:Op maandag 3 februari 2020 17:30 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zin in een topshow. Lang geleden.
Ja, ik had eigenlijk op de planning om te gaan sporten vanavond, maar ik heb geen zin.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Liggen we vanavond languit op het bankje, ouwe reus?
Lekker met 't cocker spanieltje op 't bankje man, niks mis mee hoor héquote:Op maandag 3 februari 2020 17:33 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ja, ik had eigenlijk op de planning om te gaan sporten vanavond, maar ik heb geen zin.
Nee die moet een paleis inrichten voor een prikkiequote:Op maandag 3 februari 2020 18:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wie is de gast vanavond
Hansie Hansie
Als het dan zelfs vanavond een flopshow is weet je dat dit het definitieve einde is.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- Liegende Baudet
- Harry MensONTEREND
- 10x lachen om 'schuld van Van Bommel'
- paar keer de RadioRing benoemen door Wilfred
- Ajax heeft een groot probleem met blessures
- Bergwijn zijn debuut
- Studio Voetbal of Rondo belachelijk maken
- Blunder van Kuipers, Johan neemt het op voor Nijhuis.
Vanavond flopshow betekent nieuwe UI voor mij. En ik heb deze al vanaf t begin.quote:Op maandag 3 februari 2020 18:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als het dan zelfs vanavond een flopshow is weet je dat dit het definitieve einde is.
quote:Op maandag 3 februari 2020 18:52 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Nee die moet een paleis inrichten voor een prikkie
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WOWquote:Op maandag 3 februari 2020 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanavond flopshow betekent nieuwe UI voor mij. En ik heb deze al vanaf t begin.
Ik geef ze de laatste kans. Ik verlaat de VI Hooligans en sluit aan bij de pet en sjaal supporters.quote:
quote:Op maandag 3 februari 2020 19:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vanavond flopshow betekent nieuwe UI voor mij. En ik heb deze al vanaf t begin.
Ik hoop het niet. Ik wil de harde kern eigenlijk niet verlaten.quote:Op maandag 3 februari 2020 19:31 schreef De_Kraam het volgende:
Dit wordt weer een flopshow. Ze zijn niet in vorm de laatste tijd. Stukje corona.
Superbowl analyse van Gijp.quote:Op maandag 3 februari 2020 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
- Liegende Baudet
- Harry MensONTEREND
- 10x lachen om 'schuld van Van Bommel'
- paar keer de RadioRing benoemen door Wilfred
- Ajax heeft een groot probleem met blessures
- Bergwijn zijn debuut
- Studio Voetbal of Rondo belachelijk maken
- Blunder van Kuipers, Johan neemt het op voor Nijhuis.
@onlogisch en @GGMM ook.quote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wimpie![]()
Daar wordt ik nou moe van
wordt ikquote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wimpie![]()
Wordt ikquote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wimpie![]()
Wordt ikquote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wimpie![]()
wordt ikquote:Op maandag 3 februari 2020 20:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
Wimpie![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |