quote:PSV mogelijk met Rodríguez tegen Ajax: 'Hij wil graag meedoen'
PSV-trainer Ernest Faber weet nog niet of hij in de Eredivisie-topper tegen Ajax kan beschikken over Ricardo Rodríguez. De Eindhovenaren proberen de Zwitserse aanwinst klaar te stomen voor het duel in de Johan Cruijff Arena van zondag.
"Hij heeft goed getraind en maakt een goede indruk", laat Faber weten op de persconferentie. "Maar we moeten even kijken hoe hij uit deze training komt, want hij heeft natuurlijk een tijd niet gespeeld. Morgen is er nog een training. Daarna gaan we kijken of hij gaat starten tegen Ajax." Dat is niet het enige obstakel om de 27-jarige linksback aan de aftrap te krijgen. "Het is ook even kijken of we de papieren voor elkaar kunnen krijgen, maar hij wil graag meedoen."
Faber denkt dat overwinningen het 'enige medicijn' zijn voor het geplaagde PSV. Zijn ontslagen voorganger houdt de gemoederen nog altijd bezig in Eindhoven. "Er wordt een hoop gezegd en geschreven. Voor ons is het afsluiten en zorgen dat we beter gaan presteren."
Tegen Ajax past Faber mogelijk zijn opstelling en systeem aan. "We moeten zorgen dat we resultaat gaan halen. Het kan zijn dat het met een iets andere manier van spelen gaat zijn. Dat is een zeer reëele optie inderdaad."
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 14:07:16Ajax is moeizaam uit de winterstop gekomen, maar Erik ten Hag is vol vertrouwen voor de topper tegen PSV. https://t.co/QxHs0tEiMW reageer retweet
twitter:FreekJansen_AD twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 13:46:43Zondag komt overigens nog te vroeg voor Daley Blind. Net als voor Hakim Ziyech (herstel loopt volgens schema) en David Neres (langer herstel dan verwacht). Andre Onana is weer fit en heeft meegetraind. #Ajax reageer retweet
twitter:VI_nl twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 13:31:34De vooruitblik van PSV-coach Ernest Faber op de kraker bij Ajax. https://t.co/mPgBtKqUUm reageer retweet
Net als vorig seizoen dusquote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:34 schreef Jojoortje het volgende:
Ajax wint zeer moeizaam dankzij de scheids/VAR.
Dank voor je stem. Je post wordt verder NIET genoteerd.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:32 schreef fetX het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmen
Poll: Ajax - PSV....
Je hebt gestemd op: Ik ben voor Feyenoord, dus mijn mening is niet relevant.
Ajax wint (maar dit is dus niet relevant).
Daar heb ik GEEN PROBLEEM mee.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 15:43 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dank voor je stem. Je post wordt verder NIET genoteerd.
Godverdomme. Aangepast.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:18 schreef Karina het volgende:
waarom staat er 02-02-2019?
Of mis ik iets
1-0 trouwens
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Godverdomme. Aangepast.
@:onlogisch @:tjacka @:lenny_leonard @:maxi-mus
hup ajaxquote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hopelijk haalt PSV Feyenoord dan weer in.
Oke, dan niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is niet de waardering waar ik op hoopte.
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 18:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oke, dan niet.
Moet ook m'n wachtwoord weer helemaal opzoeken als ik m'n signature wijzig.
Dank hou ik het bij: bedankt maat!
Dat zou mijn middag verpesten.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 15:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zou mijn middag verpesten.
Niet dat jou dat iets interesseert, gezien hetgeen dat je @:onlogisch hebt aangedaan.
Maakt niet echt indruk..quote:
Kijk maar even in het Feyenoord-topic: VBL / Het grote Feijenoordtopic #2398: Sinisterra op weg naar Barçaquote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:42 schreef R-woud93 het volgende:
VBL / PSV is een parodie op een voetbalclub #2 Dozen met folders
Hier alvast het topic voor de nabeschouwing
Negers met blond haar kan ik niet serieus nemenquote:Op zondag 2 februari 2020 16:42 schreef Zeroku het volgende:
Babel weer blond ipv roze. Lijkt nog een beetje ergens op.
Cultural appropriation idd.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Negers met blond haar kan ik niet serieus nemen
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Negers met blond haar kan ik niet serieus nemen
Nu werkt je mention niet als je een bericht aanpastquote:Op zondag 2 februari 2020 16:45 schreef AFCNiels het volgende:
@:el-stinho denk je dat Clasie nog speelt bij Barcelona vanavond?
Hier is geen enkel woord aan gelogen.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk maar even in het Feyenoord-topic: VBL / Het grote Feijenoordtopic #2398: Sinisterra op weg naar Barça
Maar wees gewaarschuwd, dit is erg wreed, bruut, beestachtig en onbehoorlijk.
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Die neger wacht nog even op Ten Hag, en dan rooft hij tijdens de wedstrijd alle kluisjes leeg.
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Beetje mistig. Blom zou er een klap op geven.
Zeer vermoeiendquote:Op zondag 2 februari 2020 16:48 schreef Caland het volgende:
Gelukkig, de megafoonmongool is er ook weer
Lekkere beveiliger is dat dan.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:47 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Die neger wacht nog even op Ten Hag, en dan rooft hij tijdens de wedstrijd alle kluisjes leeg.
Ik heb @onlogisch zojuist op WhatsApp even een berichtje gedaan waar hij is.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Waar zijn mijn vrienden @:kingroland @:dj_day-v @:doublepain @:jancees @:tagliano @:onlogisch @:tompsv18 en @:zipportal?
Nou ja, waarom Onlogisch er niet is weet ik wel.
quote:Op zondag 2 februari 2020 16:48 schreef Caland het volgende:
Gelukkig, de megafoonmongool is er ook weer
Jij kent echt geen genade he?quote:Op zondag 2 februari 2020 16:49 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik heb @:onlogisch zojuist op WhatsApp even een berichtje gedaan waar hij is.
Present!quote:Op zondag 2 februari 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Waar zijn mijn vrienden @:kingroland @:dj_day-v @:doublepain @:jancees @:tagliano @:onlogisch @:tompsv18 en @:zipportal?
Jou zag ik al posten in het PSV-topicquote:Op zondag 2 februari 2020 16:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Present!
Oh, je hebt mij niet gementioned.
Dat is hij niet, maar hij is wel beter dan Veltman.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:50 schreef Caland het volgende:
Raar dat de beste verdediger van de eredivisie niet speelt
@:shreyas
Raar dat je mij niet noemtquote:Op zondag 2 februari 2020 16:48 schreef GGMM het volgende:
Dat is niet echt een enorme prestatie.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is hij niet, maar hij is wel beter dan Veltman.
Dat ben ik ook.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat is hij niet, maar hij is wel beter dan Veltman.
Ergens best wel slim hoor, anders gaat het sowieso een grote uitslag wordenquote:
Beetje laf wel tegen een Ajax dat zoveel spelers mist.quote:Op zondag 2 februari 2020 16:57 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ergens best wel slim hoor, anders gaat het sowieso een grote uitslag worden
Is wel een groot talent toch?quote:Op zondag 2 februari 2020 16:56 schreef T3hTommay het volgende:
Gravenberch kan niet op dit niveau. Hou op.
Ja dat welquote:Op zondag 2 februari 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje laf wel tegen een Ajax dat zoveel spelers mist.
Krachten sparenquote:
De man van 12 miljoenquote:Op zondag 2 februari 2020 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Bruma breekt gewoon een goede aanval af omdat hij terug wil lopen
Wat een gast
Geweldige spelerquote:Op zondag 2 februari 2020 16:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
Haha Bruma breekt gewoon een goede aanval af omdat hij terug wil lopen
Wat een gast
Ze laten dit Ajax erg goed lijken.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:01 schreef PicoMMP het volgende:
Dit is serieus het slechtste PSV dat ik ooit heb gezien. Mijn hemel.
Geen enkele lijn te ontdekken, gewoon dom rennen. Dumfries style.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:01 schreef PicoMMP het volgende:
Je rb is je topscorerquote:Op zondag 2 februari 2020 17:01 schreef PicoMMP het volgende:
Oei, niemand hapt.. Pijnlijk..quote:Op zondag 2 februari 2020 16:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Beetje laf wel tegen een Ajax dat zoveel spelers mist.
Met Neres, Ziyech en Blind was dit echt een pijnlijke middag geworden voor PSVquote:Op zondag 2 februari 2020 17:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze laten dit Ajax erg goed lijken.
Voor dat geld zou je wel iets meer mogen verwachten jaquote:
quote:
Dat is wel vaker als ik een zinnige opmerking maak.quote:
quote:Op dinsdag 23 juli 2019 22:38 schreef Shreyas het volgende:
Het blijft bijzonder hoe PSV, met aanzienlijk minder geld dan Ajax, topspelers als Bruma weet te scouten. Wat ongelofelijk jammer dat wij nou nooit eens zo een speler binnenhalen. Ongeacht het geld van Ajax is de voorhoede van PSV gewoon sterker dan dat van Ajax. Bergwijn lijkt nog beter geworden dan vorig seizoen, Lozano is in potentie de beste aanvaller van de eredivisie en dan hebben ze ook nog Malen.
Lammers kan er gelukkig geen klap van, maar tegen veel eredivisieclubs zal hij wel zijn goaltjes mee kunnen pikken.
Kortom, het is belangrijk dat we snel Bergwijn binnenhalen, leg er maar 30 miljoen voor neer. Maar anders wordt PSV gewoon kampioen.
Zoet is beter dan Onana.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Clasie kan Xavi vervangen.
@:onlogisch
PSV mist wel meerquote:Op zondag 2 februari 2020 17:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ajax mist creativiteit van Ziyech
quote:
Europese topquote:Op zondag 2 februari 2020 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft PSV slechte aanvallers.
welk aanvallend voetbal dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft PSV slechte aanvallers.
Het zit niet mee dit seizoen.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Gvd nu blijft Veltman weer deze zomer
Dat gun ik jullie nou ook weer niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Gvd nu blijft Veltman weer deze zomer
Hahahahahaquote:
je zegt het al, Hendrix die scoort nog niks, al voetbalt ie nog 20 jaar of zoquote:Op zondag 2 februari 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kansloze schot van Hendrix.
Vandaag in ieder geval goed om een schot op het scorebord te plaatsen.
Ik ben ook altijd ontzettend bal.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:14 schreef Shreyas het volgende:
Je bent van te voren zo ongelofelijk bang dat het weer zo een wedstrijd wordt dat de bal er niet in wil. En ja hoor, natuurlijk is het wéér zo een wedstrijd.
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd ontzettend bal.
Ah je doet het er omquote:Op zondag 2 februari 2020 17:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Letten jullie wel op, ajax kan helemaal niks deze wedstrijd. Nauwelijks balbezit
Ze zijn beide shitquote:Op zondag 2 februari 2020 17:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Letten jullie wel op, ajax kan helemaal niks deze wedstrijd. Nauwelijks balbezit
Oke klaasquote:Op zondag 2 februari 2020 17:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Ajax ookquote:Op zondag 2 februari 2020 17:16 schreef PicoMMP het volgende:
PSV raakt gewoon in paniek als ze de bal hebben
Ajax is matig, PSV tot nu toe lachwekkend.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Veltman is een misselijk mannetje
Matig? Gewoon slechtquote:Op zondag 2 februari 2020 17:17 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ajax is matig, PSV tot nu toe lachwekkend.
Is ie ziek?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
is gewoon een reflex als een bal op je afkomt sukkel, als je ooit gevoetbald hebt weet je ditquote:Op zondag 2 februari 2020 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Extreem lachwekkend weer. Dit is geen arm langs lichaam maar een uitgestoken arm
Ik had het idee dat het sowieso buiten de 16 wasquote:Op zondag 2 februari 2020 17:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
Extreem lachwekkend weer. Dit is geen arm langs lichaam maar een uitgestoken arm
Wow, deze man is woedend.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:20 schreef Longcat. het volgende:
[..]
is gewoon een reflex als een bal op je afkomt sukkel, als je ooit gevoetbald hebt weet je dit
*langs je heen gaatquote:Op zondag 2 februari 2020 17:20 schreef Longcat. het volgende:
[..]
is gewoon een reflex als een bal op je afkomt sukkel, als je ooit gevoetbald hebt weet je dit
Misschien mogen ze in de 2e helft met 12 man spelen.quote:
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:21 schreef Themeparktommy het volgende:
Dit is zo'n typische wedstrijd waarbij PSV zometeen 1 kans krijgt en scoort.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |