quote:
Europese topquote:Op zondag 2 februari 2020 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft PSV slechte aanvallers.
welk aanvallend voetbal dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Wat heeft PSV slechte aanvallers.
Het zit niet mee dit seizoen.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Gvd nu blijft Veltman weer deze zomer
Dat gun ik jullie nou ook weer niet.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:12 schreef PowerLoungen het volgende:
Gvd nu blijft Veltman weer deze zomer
Hahahahahaquote:
je zegt het al, Hendrix die scoort nog niks, al voetbalt ie nog 20 jaar of zoquote:Op zondag 2 februari 2020 17:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het kansloze schot van Hendrix.
Vandaag in ieder geval goed om een schot op het scorebord te plaatsen.
Ik ben ook altijd ontzettend bal.quote:Op zondag 2 februari 2020 17:14 schreef Shreyas het volgende:
Je bent van te voren zo ongelofelijk bang dat het weer zo een wedstrijd wordt dat de bal er niet in wil. En ja hoor, natuurlijk is het wéér zo een wedstrijd.
quote:Op zondag 2 februari 2020 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben ook altijd ontzettend bal.
Ah je doet het er omquote:Op zondag 2 februari 2020 17:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Letten jullie wel op, ajax kan helemaal niks deze wedstrijd. Nauwelijks balbezit
Ze zijn beide shitquote:Op zondag 2 februari 2020 17:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Letten jullie wel op, ajax kan helemaal niks deze wedstrijd. Nauwelijks balbezit
Oke klaasquote:Op zondag 2 februari 2020 17:15 schreef zoekeenleven het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |