Jouw probleemquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb vannacht gedroomd dat PSV play-offs tegen degradatie moest spelen
quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)escope-pictures.html
@:Scrummie2.1
En hoe voelde dat?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb vannacht gedroomd dat PSV play-offs tegen degradatie moest spelen
Ben je ze al tegengekomen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen in Nederland die met een mondkapje lopen willen vooral heel graag interessant gevonden worden.
Ja kut. Gelukkig bleef PSV erin omdat ze van NEC wonnenquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En hoe voelde dat?
Verschrikkelijke maar toch ook weer heerlijke wedstrijden zijn dat.
Taggen in een edit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je ze al tegengekomen?
Edit: Oh. @:Lenny_Leonard wel zie ik.
Eens.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen in Nederland die met een mondkapje lopen willen vooral heel graag interessant gevonden worden.
Eens.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
Jij als gezondheidsfreak zou dit moeten toejuichen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
Gezondheidsfreakquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij als gezondheidsfreak zou dit moeten toejuichen.
Verkopen ze ook gewoon Cola Light hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezondheidsfreak
Wist je dat hij boven een snackbar woont?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezondheidsfreak
Wist je dat hij boven een snackbar woont?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verkopen ze ook gewoon Cola Light hoor.
Ik proef echt weinig tot geen verschil tussen de cola varianten. Alleen de echte cola is wel zoeter, maar dat drink ik nooit want vind kcal drinken een beetje zondequote:Op donderdag 30 januari 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Zero qua smaak wel lekkerder.
En? Hoe denk je?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koekkoek
Ik weet niet hoe onlogisch eruit ziet al fantaseer ik daar wel eens over
Vraag het eens aan je moeder.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koekkoek
1,98 en een groot vierkant hoofd naar het schijnt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koekkoek
'Educatief' programma.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haha ja volgens mij had iedereen dat
zou dat het doel zijn geweest?
Ik weet niet of ik het ken. Hoe heet het?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
Keken jullie dit ook, op Kindernet.
[ afbeelding ]
Niet gewoon Hey Arnold op Ketnet kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
Keken jullie dit ook, op Kindernet.
[ afbeelding ]
Under The Mountain, bizar wel hoeveel raakvlakken die serie heeft met Stranger Things.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het ken. Hoe heet het?
Ken ik niet. Denk dat dit wat voor mijn tijd was.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Under The Mountain, bizar wel hoeveel raakvlakken die serie heeft met Stranger Things.
Laatst had je het ook al over Brokeback Mountain. Wat heb jij met bergen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Under The Mountain, bizar wel hoeveel raakvlakken die serie heeft met Stranger Things.
Vast geen bergen verzetten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst had je het ook al over Brokeback Mountain. Wat heb jij met bergen?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Laatst had je het ook al over Brokeback Mountain. Wat heb jij met bergen?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Je verwart waarschijnlijk de SC met dm-gesprekken die je met René hebt. Dement geitje.
laat ze meteen gaan zou ik zeggenquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent niet de enige maat
https://www.ad.nl/politie(...)-ziek-zijn~ae82c2fb/
Niet geklikt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent niet de enige maat
https://www.ad.nl/politie(...)-ziek-zijn~ae82c2fb/
Laat ze goede hulp krijgen zou ik zeggen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
laat ze meteen gaan zou ik zeggen
waarom, als mensen er genoeg van het leven hebben is het toch prima dat ze er een eind aan maken, er zijn mensen genoeg die er nog wel zin in hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ze goede hulp krijgen zou ik zeggen.
Waarom moet je hulp krijgen bij iets als jij vindt dat je klaar bent? Het zijn niet alleen maar mensen met psychische klachten. Sommige vinden het gewoon mooi geweest, kan toch?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Laat ze goede hulp krijgen zou ik zeggen.
Taradogodquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom, als mensen er genoeg van het leven hebben is het toch prima dat ze er een eind aan maken, er zijn mensen genoeg die er nog wel zin in hebben.
quote:Het slopen moest met beleid gebeuren. Want binnen stond de peperdure bakoven nog. De oven waarin de friet, de kipknotsen en de Jos Brinkies (grote frikandel met satésaus) werden bereid. ,,
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:37 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/koken-e(...)-friettent~ab50b1c9/
[..]
Ik al 9 dit jaarquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:39 schreef Zipportal het volgende:
De eerste note van 2020 is binnen.![]()
De Tramschutter mag niet dood gewenst worden. Op naar FAQ.
Waarom is tramschutter met een hoofdletter?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:39 schreef Zipportal het volgende:
Vind ik echt een rare opmerking voor iemand met jouw leeftijd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
waarom, als mensen er genoeg van het leven hebben is het toch prima dat ze er een eind aan maken, er zijn mensen genoeg die er nog wel zin in hebben.
Waarom een note?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom is tramschutter met een hoofdletter?
Denk om dezelfde reden waarom Wijf hier met een hoofdletter werd geschreven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word jij er ook zo moe van dat Scrummie een heel ander persoon wordt als er een Wijf in de sc is?
Deze mensen hebben geen lichamelijke ziekte, maar zijn toch levensmoe. Dat valt te kwalificeren onder een psychische ziekte. Het zijn trouwens mensen van alle leeftijden. Ik vind het raar dat je die mensen niet moet helpen, puur omdat ze zelf aangeven (vanuit een vertekend beeld door hun ziekte) er geen zin meer in te hebben.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom moet je hulp krijgen bij iets als jij vindt dat je klaar bent? Het zijn niet alleen maar mensen met psychische klachten. Sommige vinden het gewoon mooi geweest, kan toch?
Waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik echt een rare opmerking voor iemand met jouw leeftijd.
Hoeveel ken jij er?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alsof psychische ziektes geen ziektes zijn inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze mensen hebben geen lichamelijke ziekte, maar zijn toch levensmoe. Dat valt te kwalificeren onder een psychische ziekte. Het zijn trouwens mensen van alle leeftijden. Ik vind het raar dat je die mensen niet moet helpen, puur omdat ze zelf aangeven (vanuit een vertekend beeld door hun ziekte) er geen zin meer in te hebben.
Het lijkt me dat je in de loop der tijd direct of indirect toch wel met depressieve mensen in aanraking bent gekomen die er ook weer uitgekomen zijn en nu het leven wel weer zien zitten.quote:
In de baas zijn tijd?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb net uitermate goed zitten schijten.
Daar draait het bij voltooid leven toch niet om, dat zijn mensen die uitgebreid gecheckt zijn en er dus echt klaar mee zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het lijkt me dat je in de loop der tijd direct of indirect toch wel met depressieve mensen in aanraking bent gekomen die er ook weer uitgekomen zijn en nu het leven wel weer zien zitten.
Waarom wordt er altijd meteen een stickertje geplakt? Ooit in je opgekomen dat er mensen zijn die gewoon klaar zijn met het leven? Die het mooi geweest vinden. Dan hoeft er toch niet direct een stickertje op 'Ja maar deze mensen zijn ziek. Daardoor is hun beeld vertroebeld'. Waarom?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Deze mensen hebben geen lichamelijke ziekte, maar zijn toch levensmoe. Dat valt te kwalificeren onder een psychische ziekte. Het zijn trouwens mensen van alle leeftijden. Ik vind het raar dat je die mensen niet moet helpen, puur omdat ze zelf aangeven (vanuit een vertekend beeld door hun ziekte) er geen zin meer in te hebben.
Vind het eigenlijk schrikbarend dat zoveel mensen hier denken dat je leven willen beëindigen een oprecht gewilde keuze is, eerder dan een gevolg van een ziekte.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:43 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Alsof psychische ziektes geen ziektes zijn inderdaad
"Help, mensen zijn het niet met mij eens! Wat eng!"quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk schrikbarend dat zoveel mensen hier denken dat je leven willen beëindigen een oprecht gewilde keuze is, eerder dan een gevolg van een ziekte.
Op enige vorm compassie hoef je hier niet natuurlijk niet te rekenen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk schrikbarend dat zoveel mensen hier denken dat je leven willen beëindigen een oprecht gewilde keuze is, eerder dan een gevolg van een ziekte.
Draai het om ; Vind het raar dat mensen altijd maar denken dat je het zo lang mogelijk uit moet stellen om dood te gaan. Kan toch gewoon een keuze zijn?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:45 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit ja.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
Zou lekker zijn zeg, als ik een klaar ben met mijn leven dat Kapi dan voor mij gaat bepalen dat ik met een psychiater moet gaan praten.
Als je het artikel hebt gelezen staat er juist dat nader onderzoek nodig en gewenst is naar bjivoorbeeld onverwerkte raumatische ervaringen in de jeugd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:45 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar draait het bij voltooid leven toch niet om, dat zijn mensen die uitgebreid gecheckt zijn en er dus echt klaar mee zijn.
Je kan het ook zien als juist een daad van compassie, door iemand niet nodeloos te willen laten lijden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Op enige vorm compassie hoef je hier niet natuurlijk niet te rekenen.
Zelfde als de Damschreeuwer, schrijf je ook met een hoofdletter. @GGMM kan beter even een half uurtje wegblijven.quote:
bjivoorbeeldquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het artikel hebt gelezen staat er juist dat nader onderzoek nodig en gewenst is naar bjivoorbeeld onverwerkte raumatische ervaringen in de jeugd.
Mag niet van Godquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Draai het om ; Vind het raar dat mensen altijd maar denken dat je het zo lang mogelijk uit moet stellen om dood te gaan. Kan toch gewoon een keuze zijn?
Dat heb ik niet, ik reageer enkel op je posts.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je het artikel hebt gelezen
Kan sowieso geen kwaad dat je eens met een psychiater gaat praten. Een tikkeltje verknipt ben je wel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:46 schreef GGMM het volgende:
Zou lekker zijn zeg, als ik een klaar ben met mijn leven dat Kapi dan voor mij gaat bepalen dat ik met een psychiater moet gaan praten.
Mooie leeftijd toch. Als je het een beetje in goede gezondheid bent geworden kan je toch spreken van een voltooid leven? Nou, andere mensen hebben dat op hun 58ste.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:47 schreef fetX het volgende:
Mijn oma is 93, heeft bijna niemand meer, woont nog op zichzelf en heeft een aantal keer aangegeven er wel klaar mee te zijn. Is ze nu ziek?
Vaker langsgaan als familie.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:47 schreef fetX het volgende:
Mijn oma is 93, heeft bijna niemand meer, woont nog op zichzelf en heeft een aantal keer aangegeven er wel klaar mee te zijn. Is ze nu ziek?
Wat mij betreft niet. Zal vast zo zijn dat er in veel gevallen een psychische aandoening aan ten grondslag ligt, maar ik geloof er oprecht ook wel in dat mensen er op een bepaald moment gewoon klaar mee zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mooie leeftijd toch. Als je het een beetje in goede gezondheid bent geworden kan je toch spreken van een voltooid leven? Nou, andere mensen hebben dat op hun 58ste.
Is daar iets mis mee?
Koekoekquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan sowieso geen kwaad dat je eens met een psychiater gaat praten. Een tikkeltje verknipt ben je wel.
Het is dat jij plezier haalt uit het ongemak van anderen, anders was er voor jou ook maar weinig reden nog verder te leven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Kan sowieso geen kwaad dat je eens met een psychiater gaat praten. Een tikkeltje verknipt ben je wel.
ik voel me ondanks m'n leeftijd geen deel van die groep, ik vind het idee dat een mensenleven heilig is een beetje onzin.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind ik echt een rare opmerking voor iemand met jouw leeftijd.
We gaan zo vaak mogelijk langs, maar iedereen heeft z'n eigen ding natuurlijk. Mijn oma heeft nooit ergens bij gewild of zo, dus niet echt ondernemend voor zover dat nog kan op die leeftijd. Ik zou toch wel proberen bij een of andere klaverjasclub te gaan of zo. Twee keer per week een uitje. Lekker man.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:49 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Vaker langsgaan als familie.
Nee mijn ene opa vindt het ook wel best maar blijft met frisse tegenzin voor mijn oma.
Mooie leeftijdquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:47 schreef fetX het volgende:
Heeft niet zoveel met een mening te maken, eerder met de aannemelijkheid van jouw theorie vs mijn theorie. Voorlopig staat de wetenschappelijke consensus nog aan mijn kant.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:46 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
"Help, mensen zijn het niet met mij eens! Wat eng!"
Niet goed? Nee, gewoon niet. Ik reageer op je posts, niet op het artikel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heeft niet zoveel met een mening te maken, eerder met de aannemelijkheid van jouw theorie vs mijn theorie. Voorlopig staat de wetenschappelijke consensus nog aan mijn kant.
Jij hebt het artikel niet eens goed gelezen, blijkens jouw opmerking van zojuist.
Nog 40/45 jaar voor mijquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:52 schreef fetX het volgende:
Doe mij maar een jaartje of 80/85 in goede gezondheid. Dan is het wel mooi geweest denk ik. Boh boh dat zou genot zijn.
Ja, je kunt iemand ook gewoon helpen in plaats van af te schieten. Maargoed, het is maar net wat je humaner vindt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:47 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als juist een daad van compassie, door iemand niet nodeloos te willen laten lijden.
Zou zo maar hier kunnen po... Oh, wacht.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:54 schreef Elan het volgende:
[..]
Ruggengraatloze zak stront is die gozer.
Ja, dat zou prima kunnen. Het is niet omdat ze 93 is dat ze geen depressie kan ontwikkelen door sociaal isolement? Is ze oprecht klaar met leven of zegt dit veel meer over een maatschappelijk probleem over hoe wij omgaan met ouderen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:47 schreef fetX het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je kunt iemand ook gewoon helpen in plaats van af te schieten. Maargoed, het is maar net wat je humaner vindt.
Hoe wil je mensen gaan helpen die niet aantoonbaar ziek zijn? Waarom kunnen mensen er niet gewoon klaar mee zijn, wie ben jij om te bepalen of ze al dan niet hulpbehoevend zijn?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:54 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, je kunt iemand ook gewoon helpen in plaats van af te schieten. Maargoed, het is maar net wat je humaner vindt.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou zo maar hier kunnen po... Oh, wacht.
PFFFFFFquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
Jammer dat Scrummie het toch niet redt op inhoud.
Haha, Scrummie en inhoud.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
dat maakt voor haar situatie toch niet uit?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat zou prima kunnen. Het is niet omdat ze 93 is dat ze geen depressie kan ontwikkelen door sociaal isolement? Is ze oprecht klaar met leven of zegt dit veel meer over een maatschappelijk probleem over hoe wij omgaan met ouderen.
Ze is niet depressief en ze heeft de puf en zin niet meer om sociale dingen te gaan ondernemen bijvoorbeeld of om constant mensen te ontvangen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ja, dat zou prima kunnen. Het is niet omdat ze 93 is dat ze geen depressie kan ontwikkelen door sociaal isolement? Is ze oprecht klaar met leven of zegt dit veel meer over een maatschappelijk probleem over hoe wij omgaan met ouderen.
Aldus degene die hier vol trots kwam verkondigen niet een, maar twee kapsalons naar binnen te hebben gewerkt..quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Haha, Scrummie en inhoud.
De enige inhoud waar Scrummie zich druk om maakt is die van een Big Mac, het walgelijk dikke varken.
Ik wel:quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:58 schreef onlogisch het volgende:
Benieuwd of @:JanCees en @:Doublepain hier nog een mening over hebben.
R&P / Mensen zijn monsters.
quote:Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Ik heb het hier niet over onnodig lijdende terminale mensen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik voel me ondanks m'n leeftijd geen deel van die groep, ik vind het idee dat een mensenleven heilig is een beetje onzin.
je moet ze wel helpen en dat doe je niet als je ze in leven houdt tegen hun deathwish inquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:55 schreef onlogisch het volgende:
Raar dat @:Kapiteintje vindt dat iedereen maar geholpen moet worden terwijl het niet eens duidelijk is of het gros wel geholpen wil worden.
Raar dat @:kapiteintje op voorhand voor andere wil denken en hulp door de strot wil rammen.
Iemand ziet het leven niet meer zitten en jouw manier van helpen is om ze te helpen sterven? wtfquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:55 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Afschieten zelfs. Toe maar.
Nee, helpen is in dit geval er een eind aan maken.
Yep.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iemand ziet het leven niet meer zitten en jouw manier van helpen is om ze te helpen sterven? wtf
Toch zou je dat met zijn fysieke omtrek wel verwachten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:56 schreef GGMM het volgende:
Hangt helemaal af van de situatie.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Ze is niet depressief en ze heeft de puf en zin niet meer om sociale dingen te gaan ondernemen bijvoorbeeld of om constant mensen te ontvangen.
Vraagje: ben jij ook tegen euthanasie? (is wel iets breder, dat begrijp ik).
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch zou je dat met zijn fysieke omtrek wel verwachten.
Als jouw vrouw suicidaal is zou je haar niet willen helpen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet ze wel helpen en dat doe je niet als je ze in leven houdt tegen hun deathwish in
Koekoekquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Toch zou je dat met zijn fysieke omtrek wel verwachten.
wat is daar mis mee als het goed vastgesteld is?quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Iemand ziet het leven niet meer zitten en jouw manier van helpen is om ze te helpen sterven? wtf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In dit geval is het niet goed vastgesteld. En hoe kun je het vaststellen, anders dan door deze mensen eerst te proberen er wél bovenop te krijgen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is daar mis mee als het goed vastgesteld is?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM er is goed nieuws voor ons
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-stoppen~a0de0c85/
Ja, @:GGMM en ik waren losers die rookten
Nu zijn jullie dus gewoon losers.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-01-2020 13:07:32 ]
jouw begrip van helpen is jouw norm over leven en dood opleggen, natuurlijk zal ik haar helpen en als dan blijkt dat ze er toch genoeg van heeft zal ik haar ook daarin helpen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:05 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als jouw vrouw suicidaal is zou je haar niet willen helpen?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:06 schreef onlogisch het volgende:
@:GGMM er is goed nieuws voor ons
https://www.ad.nl/buitenl(...)te-stoppen~a0de0c85/
Ja, @:GGMM en ik waren losers die rookten
Ook gerookt. Inmiddels al een paar jaar vanaf. Genot.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankzij vapen(dat doe ik overigens al lang ook niet meer)
6.5/10quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu zijn jullie dus gewoon losers.
Ok, dus je wilt haar wel eerst helpen. Dan zijn we het daar toch gewoon over eens.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
jouw begrip van helpen is jouw norm over leven en dood opleggen, natuurlijk zal ik haar helpen en als dan blijkt dat ze er toch genoeg van heeft zal ik haar ook daarin helpen.
wijfquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:09 schreef onlogisch het volgende:
Ik heb ijskoude handen. Godverdomme. Ze worden maar niet warm
je moet wel vaststellen of iemand echt dood wil maar wat ik zei dat idee dat het leven heilig is vind ik overdreven en mensen die eruit willen stappen moet je serieus nemen en niet proberen te " genezen" omdat het nu eenmaal de norm is dat we niet dood mogen wanneer we willenquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ok, dus je wilt haar wel eerst helpen. Dan zijn we het daar toch gewoon over eens.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:13 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme zeg
Denk je weer een dag lang met infantiele nobuddies als @:Scrummie2.1 en @:Elan te moeten posten, komt @:Saind gewoon langs
Met deze stelling ben ik ook bijna volledig eens hoor. Ik vind dat je niet goed kunt vaststellen of iemand 'ongeneeslijk' is als je geen intensief traject hebt gevolgd. Als je het artikel leest zul je mijn voorbehoud begrijpen, wanneer jij dan zegt dat deze onderzochte groep een handje geholpen moet worden met sterven.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
je moet wel vaststellen of iemand echt dood wil maar wat ik zei dat idee dat het leven heilig is vind ik overdreven en mensen die eruit willen stappen moet je serieus nemen en niet proberen te " genezen" omdat het nu eenmaal de norm is dat we niet dood mogen wanneer we willen
Skypequote:Op donderdag 30 januari 2020 12:58 schreef aTypisch het volgende:
ik heb straks 3 uur aan 'meetings' in de vorm van skypegesprekken
kutleven
Mijn laatste note is ondertussen weer van augustus 2019.. Ik doe te weinig mijn best.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:39 schreef Zipportal het volgende:
Je moet helemaal niks idioot. Of heb je een dwangstoornis die je dwingt hier de hele dag te posten?quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:13 schreef onlogisch het volgende:
Godverdomme zeg
Denk je weer een dag lang met infantiele nobuddies als @:Scrummie2.1 en @:Elan te moeten posten, komt @:Saind gewoon langs
Wij willen ook niet dat je gaat staken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
IK WIL GEEN RONDREIS NAAR JAPAN KUTFOK!!
Doe niet zo racistisch zeg.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:18 schreef Jojoortje het volgende:
IK WIL GEEN RONDREIS NAAR JAPAN KUTFOK!!
Ik hoop dat jouw zoon de rest van z’n basisschoolcarrière 23 verschillende leerkrachten krijgt per schooljaar met allemaal hetzelfde IQ als dat van jou.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wij willen ook niet dat je gaat staken.
Ik ben een misklikker.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe niet zo racistisch zeg.
Dit wordt weer een FB-topic.
Hoi Elan, waar komen die KLB-josti's vandaan?quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Je moet helemaal niks idioot. Of heb je een dwangstoornis die je dwingt hier de hele dag te posten?
Hey makker.quote:
Je post te weinig hier schatje. Je bent eenvoudig op de kast te krijgen. (Elan komt er binnenkort uit denk ik)quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw zoon de rest van z’n basisschoolcarrière 23 verschillende leerkrachten krijgt per schooljaar met allemaal hetzelfde IQ als dat van jou.
Domzak.
Die zijn net weg.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:21 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hoi Elan, waar komen die KLB-josti's vandaan?
HALLO ZEGquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik hoop dat jouw zoon de rest van z’n basisschoolcarrière 23 verschillende leerkrachten krijgt per schooljaar met allemaal hetzelfde IQ als dat van jou.
Domzak.
Matige comeback.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je post te weinig hier schatje. Je bent eenvoudig op de kast te krijgen. (Elan komt er binnenkort uit denk ik)
WOWquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Domzak.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Domzak.
Wat is je vraag?quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:30 schreef GGMM het volgende:
GC / [Vraag wat je wil] aan een man die heimelijk vrouwenkleding draagt
Onlogisch?
Hou je corona bekquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die zijn net weg.
De enige josti's die we nu nog over hebben zijn Elan en Tjacka
Nee. Ik blijf het een idioot vinden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je? Heb je je ruzie met @:plompzakker alweer bijgelegd maat?
Dat ga jij niet meer mee maken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
heeft fok iig weer een mod over een jaar of 15
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ga jij niet meer mee maken.
zal nog wel lukken denk ik, al weet je dat nooitquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat ga jij niet meer mee maken.
sowquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Noemde je dat al een ruzie.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je? Heb je je ruzie met @:plompzakker alweer bijgelegd maat?
Ben je hier nou nog steedsquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:38 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Noemde je dat al een ruzie.
En ik maar denken dat jullie de echte hardcore users waren
Hopelijk wint zequote:Op donderdag 30 januari 2020 13:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Was een cadeau van mijn vriendin
Dit gaat oorlog worden
nondeju zeg zo dan koekoekquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Domzak.
GOEIE GENADEquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Domzak.
Sowwwquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Domzak.
Wat vind je er specifiek mooi aan?quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe Nicki-foto's zijn uit!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haar hele uitstraling.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Wat vind je er specifiek mooi aan?
De tering.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haar hele uitstraling.![]()
Het is gewoon een hele mooie vrouw.
Misschien moet jij er ook eens over nadenken wat aan jezelf te laten doen.
Bedankt voor de tip.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
als ze die cremeren is een extra milieuvergunning voor nodigquote:Op donderdag 30 januari 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het laat zich eenvoudig raden waar die fascinatie van GGMM voor plastic vrouwen precies vandaan komt.quote:
Graag gedaan.quote:
Je spreekt uit ervaring?quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag gedaan.
Wanneer je dagelijks chocolade eet en weinig lichaamsbeweging krijgt kan chirurgie een handige oplossing bieden.
Geniet er maar van, één punaise en de hele boel klapt uit elkaar.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:52 schreef GGMM het volgende:
De nieuwe Nicki-foto's zijn uit!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb jij zo'n kleine dan?quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Geniet er maar van, één punaise en de hele boel klapt uit elkaar.
Word jij nooit eens moe van die Nicki-act?quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:10 schreef GGMM het volgende:
Worden jullie nooit eens moe van jezelf met die hele "Nicki is niet knap"-act?
En dan over Roland lopen zeiken.
@johannes_vermeer weet dit wel van mij, blijkbaar is dat toch een betere vriend van me dan jij.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Word jij nooit eens moe van die Nicki-act?
Noem eens 3 andere vrouwen die je mooi vindt.
(Niet Jojo, Karina & Lavenderr noemen)
Ontwijk 'm maar weer. Kasthomo.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
@:johannes_vermeer weet dit wel van mij, blijkbaar is dat toch een betere vriend van me dan jij.
Maar Jojo is fucking knapquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Word jij nooit eens moe van die Nicki-act?
Noem eens 3 andere vrouwen die je mooi vindt.
(Niet Jojo, Karina & Lavenderr noemen)
Ja hoiquote:
Die vraag je zelf maarquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics. (Ik vraag dit voor een vriend)
Ja grappig.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Pics. (Ik vraag dit voor een vriend)
Wat reageer je geagiteerd? Slepen je collega's (die wél aan het staken zijn) er niet genoeg geld voor je uit of zo?quote:
Aan hersencellen? Absoluut.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft hij een groot gebrek?
Aan wilskracht? Absoluut.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:28 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Heeft hij een groot gebrek?
Ik spreek namens iedereen, en vooral namens @GGMM , als ik zeg dat we van je houden.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:33 schreef onlogisch het volgende:
Stelletje klootzakken.
En dit zijn dan je vrienden
Er liep hier gisteren een aziaat met een mondkapje op.quote:
Jij maakt wat mee zeg.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Er liep hier gisteren een aziaat met een mondkapje op.
Ik schrok me toch een hoedje zeg!
Wacht maar tot je je een mondkapje schrikt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat doet de burger goedquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:35 schreef Wereldgozer het volgende:
Ik hoorde net iemand zeggen: "Dat doet de burger goed"
@:Elan
@:onlogisch
@:maxi-mus
Doe dit maar niet meer.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:37 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot je je een mondkapje schrikt.
quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Sowieso ranzig kutvolk die Aziatenquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Racistquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso ranzig kutvolk die Aziaten
Chinezen vooralquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Sowieso ranzig kutvolk die Aziaten
ik kom er al sind de jaren 80 en altijd een pleurishekel aan gehad, ik zou er ook nooit op vakantie heen gaan.quote:
Ik heb vrijwel niets met Azië. Nou ja, het eten dan.quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kom er al sind de jaren 80 en altijd een pleurishekel aan gehad, ik zou er ook nooit op vakantie heen gaan.
Als ie hem afdoet gelijk djoeken hequote:Op donderdag 30 januari 2020 14:36 schreef Coco. het volgende:
[..]
Mooi land, vies volkquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kom er al sind de jaren 80 en altijd een pleurishekel aan gehad, ik zou er ook nooit op vakantie heen gaan.
djoekenquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ie hem afdoet gelijk djoeken he
Youtube meme niet kennen lolquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:46 schreef onlogisch het volgende:
[..]
djoeken![]()
Praat Nederlands, mongool.
Sorry chefquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
Kap eens met dat gemention.
ik heb die debielen eindelijk weg, ga ze dan ook niet aanhalen.
is wel een iets te groot werelddeel om over 1 kam te scherenquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb vrijwel niets met Azië. Nou ja, het eten dan.
Ze eten wel allemaal rijstquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
is wel een iets te groot werelddeel om over 1 kam te scheren
@Elan @Scrummie2.1quote:Op donderdag 30 januari 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
Aha.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De baas zei dat ik geen debielen mocht taggen. Rebels als ik ben doe ik dat natuurlijk direct
De naam.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Grootste verschil tussen die 2 steden?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
De baas zei dat ik geen debielen mocht taggen. Rebels als ik ben doe ik dat natuurlijk direct
Ander land.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ooghoekquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@Elandquote:Op donderdag 30 januari 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch moet hem nog uitleggen ook.(lol) Smadelijk gelachen.
Dank hiervoorquote:Op donderdag 30 januari 2020 14:52 schreef GGMM het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:04 schreef maxi-mus het volgende:
Onlogisch moet hem nog uitleggen ook.(lol) Smadelijk gelachen.
Dit boeit niemand.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
7337 is ook een film: 7337 (2000) - IMDb
Uit het jaar 2000.
17 minuten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 15:14 schreef Scrummie2.1 het volgende:
7337 is ook een film: 7337 (2000) - IMDb
Uit het jaar 2000.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |