Dat is wat deze SC overeind houdt. Slappe, waardeloze kuthumor en een eeuwige sleur aan dezelfde opmerkingen en discussies. Het reageren met de meest lompe gifjes op de standaardsituaties waarvan je weet dat ze komen gaan. En laten we het verbeteren van taal- en schijffouten vooral niet vergeten.quote:
Ja, na een botsing val ik meestal ook in slaapquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:16 schreef Charlotte3 het volgende:
[..]
Ja of in slaap gevallen, maar zo zag het er niet uit..
hallo tyronquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo samz
ben je nieuw hier
van harte welkom
Niet echt, maar wat heeft dat ermee te maken?quote:
Fuck die details, foto's willen we.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet echt, maar wat heeft dat ermee te maken?
Maar leeft ie nog? Moeten reanimeren?
VERTEL ONS NOU EENS ALLES!
hallo lennyquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:17 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
hallo tyron
lenny hier
alles goed?
erg goed tyronquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo lenny
ja het gaat redelijk goed
en bij jou
Eindelijk valt het kwartje.... Nou, waar blijven ze?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:22 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja, je kunt indd beter pics maken van een ongeluk en door rijden, ipv 112 te bellen.
Als je toch je telefoon in de hand hebt om 112 te bellen kan je net zo goed wat foto's maken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:22 schreef Charlotte3 het volgende:
Ja, je kunt indd beter pics maken van een ongeluk en door rijden, ipv 112 te bellen.
Hoi!quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:16 schreef Tyron het volgende:
[..]
hallo samz
ben je nieuw hier
van harte welkom
Discord, nou goed.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:22 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eindelijk valt het kwartje.... Nou, waar blijven ze?
quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Samzz in NSFW
Rawr zoals je oud makker zou zeggen.
Iewl bedoel jequote:Op woensdag 15 mei 2019 09:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Samzz in NSFW
Rawr zoals je oud makker zou zeggen.
Een app dat gebruikt wordt door jou heeft altijd een streepje voorquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:28 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Oneens met @:Charlotte3. Ik zit ook op Discord, dus dat zou je altijd moeten willen.
Klopt, jij hebt ook een streepje, voor.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een app dat gebruikt wordt door jou heeft altijd een streepje voor.
Subtiel weer Scrum.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt ook een streepje, voor.
Veel plezier
Om te kotsen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:31 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Klopt, jij hebt ook een streepje, voor.
Veel plezier
betekendquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:39 schreef Charlotte3 het volgende:
Brandweer is onderweg, betekend beknelling of?
Kan, maar ook heel veel andere dingen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:39 schreef Charlotte3 het volgende:
Brandweer is onderweg, betekend beknelling of?
Waar zit die rechter dan?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:38 schreef Charlotte3 het volgende:
Typen met linkerhand is toch altijd even wennen...
Word jij er ook zo moe van dat Scrummie een heel ander persoon wordt als er een Wijf in de sc is?quote:
Dat is gewoon bullshit, debiel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word jij er ook zo moe van dat Scrummie een heel ander persoon wordt als er een Wijf in de sc is?
Waarom typ jij 'wijf' met een hoofdletter?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Word jij er ook zo moe van dat Scrummie een heel ander persoon wordt als er een Wijf in de sc is?
Ja, ik snap dat nooit zo goed. Het is niet dat hij er succes mee heeft of zo.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Pijnlijk ja.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Deed autocorrect. Bijzonder ja.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:48 schreef onlogisch het volgende:
W
[..]
Waarom typ jij 'wijf' met een hoofdletter?
(W)
Wquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:48 schreef onlogisch het volgende:
W
[..]
Waarom typ jij 'wijf' met een hoofdletter?
(W)
Door zijn genante geslijm is nu die samzz er weer. Gek word je ervan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:48 schreef Saind het volgende:
[..]
Pijnlijk ja.
Maar er zijn verrassend veel zwakkelingen hier. Je moet die hoeren negeren, dat is het probleem met aandachtshoeren.
Maar goed, we hebben de app nog
Daar heb ik geen reet mee te maken joh.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Door zijn genante geslijm is nu die samzz er weer. Gek word je ervan.
Furieusquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:51 schreef Scrummie2.0 het volgende:
Weet je, steek die hele SC maar in je reet.
Met je actquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Verwijderde jij je maar eens van deze SC.
quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:55 schreef Charlotte3 het volgende:
Speelkwartier is weer voorbij, aan het werk!
Ik vind dat best bijzonder. Normaalgesproken is Scrummie een prima user. Totdat er een random vrouw de sc binnenkomt. Dan wordt het een trieste rukker.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zou succes zijn in deze situatie?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat nooit zo goed. Het is niet dat hij er succes mee heeft of zo.
Goede vraag. Er is niet echt een endgame scenario hierinquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik vind dat best bijzonder. Normaalgesproken is Scrummie een prima user. Totdat er een random vrouw de sc binnenkomt. Dan wordt het een trieste rukker.
[..]
Wat zou succes zijn in deze situatie?
Lepelen of met schil?quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens een kiwi eten.
@:ggmm
Met alleen maar goeie bedoelingen vieze stokerquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:59 schreef onlogisch het volgende:
Zelfs de vrienden van @:Scrummie2.0 bevestigen dit. Het is een zware dag voor Scrummie.
Geniet er van maatquote:Op woensdag 15 mei 2019 09:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens een kiwi eten.
@:ggmm
Hij is redelijk hard.quote:
Die dacht zeker het is zo hopeloos daar begin ik niet aanquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:44 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik afgelopen zomer voor het eerst in 4 jaar
Gewoon niets aan de hand, lekker is dat
Hele zooi laten trekken ben je er gewoon vanafquote:Op woensdag 15 mei 2019 10:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die dacht zeker het is zo hopeloos daar begin ik niet aan
Jij bent nog erger, lamlul.quote:Op woensdag 15 mei 2019 09:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo te zien wel ja!quote:Op woensdag 15 mei 2019 10:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[ afbeelding ]
Had ik hem beter nog even kunnen laten liggen zodat ie wat zachter was geworden?
@:GGMM
Ik stelde gewoon een normale vraag.quote:Op woensdag 15 mei 2019 11:26 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Hij laat zich gewoon kennen door @:GGMM en @:Onlogisch off all people
@:Scrummie2.0
Okay Drizzt.quote:
deze man aanpakt op zijn 'die'.twitter:danielkoerhuis twitterde op woensdag 15-05-2019 om 12:32:01Voorstel die @SandraBeckerman, @ErikRonnes en ik hebben gedaan: https://t.co/R8lOorFWoH reageer retweet
Done.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
Ik hoop dat mijn goede vriend renedeze man aanpakt op zijn 'die'.twitter:danielkoerhuis twitterde op woensdag 15-05-2019 om 12:32:01Voorstel die @:SandraBeckerman, @:ErikRonnes en ik hebben gedaan: https://t.co/R8lOorFWoH reageer retweet
?quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:35 schreef napoleonfour het volgende:
Ik hoop dat mijn goede vriend renedeze man aanpakt op zijn 'die'.twitter:danielkoerhuis twitterde op woensdag 15-05-2019 om 12:32:01Voorstel die @:SandraBeckerman, @:ErikRonnes en ik hebben gedaan: https://t.co/R8lOorFWoH reageer retweet
Moet jij wetenquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ik kom even mijn goede vriend GGMM gedag zeggen.
Waarvan akte.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
Hallo maat!quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
Mesquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:50 schreef kapiteintje het volgende:
Ga je nu spoilers lopen geven idioot.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik las net een spoiler dat Jon Snow dood gaat. Weet jij daar het fijne van @:ggmm?
Iron Man gaat doodquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu spoilers lopen geven idioot.
Welkom terug in de Sc makkerquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nu spoilers lopen geven idioot.
Ik ga niks verraden voor de laatste aflevering.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Ik las net een spoiler dat Jon Snow dood gaat. Weet jij daar het fijne van @:ggmm?
Geen idee wie jij bent eigenlijk.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:57 schreef SaferSephy het volgende:
zoveel lol in het PSV topics @:GGMM als ik moet stoppen met PSVertjes plagen moet je maar roepen hoor ;-)
;-)quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:57 schreef SaferSephy het volgende:
zoveel lol in het PSV topics @:GGMM als ik moet stoppen met PSVertjes plagen moet je maar roepen hoor ;-)
Als ik moet stoppen met je moeder moet je maar zeggen hoorquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:57 schreef SaferSephy het volgende:
Ontzettend smerig en misselijkmakend.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Smerig.
Ik ben benieuwd wat @:El-Stinho hiervan vindt.
Even teruggelezen, maar je lijkt vooral jezelf voor aap te zetten met Fifa-rankings die niemand relevant vindt behalve jij.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:57 schreef SaferSephy het volgende:
Koekoek.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ontzettend smerig en misselijkmakend.
vette lol manquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Even teruggelezen, maar je lijkt vooral jezelf voor aap te zetten met Fifa-rankings die niemand relevant vindt behalve jij.
Raar.
[..]
Koekoek.
Zo dan.quote:Op woensdag 15 mei 2019 12:58 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als ik moet stoppen met je moeder moet je maar zeggen hoor
@Jojoortjequote:Op woensdag 15 mei 2019 12:59 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ontzettend smerig en misselijkmakend.
Kijk, iedereen denkt en vindt dit waarschijnlijk maar ze durven het allemaal niet hardop te zeggen.quote:
Ik zei ook al dat het smerig is!quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijk, iedereen denkt en vindt dit waarschijnlijk maar ze durven het allemaal niet hardop te zeggen.
Als je gewoon je persoonlijke hygiëne in acht zou nemen en tweemaal daags je tanden zou poetsen, zou je hier geen last van hebben.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
NIKS AAN DE HAND bij de tandarts .
Alleen weer ff naar de mondhygieniste ivm iets tandsteen tussen de beugel.
HOPLA.
@Saind was 4 jaar niet geweest, ik durf niks te zeggen kan jij het doenquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:12 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kijk, iedereen denkt en vindt dit waarschijnlijk maar ze durven het allemaal niet hardop te zeggen.
Haha vier jaar hou op hoor. Ik ben weer weg hierquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:29 schreef Doublepain het volgende:
[..]
@:Saind was 4 jaar niet geweest, ik durf niks te zeggen kan jij het doen
Stijn, verklaar je UI even. Ik ben er een tijd uit geweest.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:31 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Haha vier jaar hou op hoor. Ik ben weer weg hier
[ afbeelding ]
Je hebt een beugel?quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
HOPLA.
Serieus? Dat zou je echt niet zeggen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je hebt een beugel?
Grappig. Die had ik ook toen ik 13 was.
maar als je een beugel hebt hoe kan het dan dat je 4 jaar niet naar de tandarts geweest bent?quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:23 schreef Jojoortje het volgende:
HOPLA.
Schijnt normaal te zijn in het Oosten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar als je een beugel hebt hoe kan het dan dat je 4 jaar niet naar de tandarts geweest bent?
Kapiiiiiiquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Schijnt normaal te zijn in het Oosten.
Lekker man, met jou.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
HK god, maatje. Alles wel?
Je raadt het nooit, maar ik ga vanavond dus een visje eten.
Lekker man, is 't druk in scheveningen?quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker man, met jou.
G E N O T !!!
Gek.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Als je gewoon je persoonlijke hygiëne in acht zou nemen en tweemaal daags je tanden zou poetsen, zou je hier geen last van hebben.
Vier jaar? Twee jaar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:43 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar als je een beugel hebt hoe kan het dan dat je 4 jaar niet naar de tandarts geweest bent?
die moet er toch een keer uit/af?quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:53 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vier jaar? Twee jaar.
Is een vaste beugel. Hoeft niks aan gedaan worden.
Okquote:Op woensdag 15 mei 2019 13:58 schreef Caland het volgende:
Godverdomme een hoop joden in de trein godverdomme
vanuit naar?quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:58 schreef Caland het volgende:
Godverdomme een hoop joden in de trein godverdomme
Net vanaf Nijmegen naar Den Bosch (vooral in die Brabantse pauperdorpjes zoals Oss)quote:
die gaan dus niet naar Doetinchem, niet dat ik zo'n geografisch wonder benquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Net vanaf Nijmegen naar Den Bosch (vooral in die Brabantse pauperdorpjes zoals Oss)
Gelukkig ben ik ze nu kwijt
Valt wel mee. Alhoewel de basisscholen nu uit zijn, dan wordt het vaak wel wat drukker.quote:Op woensdag 15 mei 2019 13:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker man, is 't druk in scheveningen?
Misschien zij ook niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
die gaan dus niet naar Doetinchem, niet dat ik zo'n geografisch wonder ben
Brann wordt koningquote:Op woensdag 15 mei 2019 12:54 schreef onlogisch het volgende:
Nee gok gewoon Amsterdamquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
die gaan dus niet naar Doetinchem, niet dat ik zo'n geografisch wonder ben
Dat zijn juist de mooiste potjesquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Pokke eind voor zo'n wedstrijd waar niets meer op het spel staat.
Serieus?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Straks sluit de grote HMF aan in Eindhoven
Juist uit.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als je thuis speelt wel ja. Uit zou ik er niet voor over hebben.
Het was eigenlijk meer een grapje van dat ze dachten dat Doetinchem elders lag.quote:
@GGMM @kapiteintje @JR-Style-93 wat vinden jullie van deze aanname?quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:07 schreef Smoofie het volgende:
Er waren leaks een paar weken geleden en tot nu toe zijn 5 van de 6 uitgekomen. De leak was dat jon dany door haar hart steekt, geen koning wil worden dus brann wordt het.
Ah joh pleur toch een end op. Ik wor helemaal gek van die spoilersj.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:GGMM @:Kapiteintje @:JR-Style-93 wat vinden jullie van deze aanname?
Dit wist ik al.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
zou trouwens het niveau van dit laatste seizoen wel bevestigen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Onlogisch vindt dit seizoen vet cool. (met name vanwege de draken)quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou trouwens het niveau van dit laatste seizoen wel bevestigen.
Wat wil je weten dan? Die leaks kloppen.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:43 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Dat was niet mijn vraag.
Juistquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch vindt dit seizoen vet cool. (met name vanwege de draken)
[..]
Wat wil je weten dan? Die leaks kloppen.
Het is echt ronduit matig.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:43 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
zou trouwens het niveau van dit laatste seizoen wel bevestigen.
Er zijn bijna geen tieten meer te zien, dus onlogisch zal het wel een goed seizoen vinden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Onlogisch vindt dit seizoen vet cool. (met name vanwege de draken)
[..]
Wat wil je weten dan? Die leaks kloppen.
Leuk dat je weer terug bent in de SC maat, dit soort scherpe sneren heb ik gemist.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:47 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er zijn bijna geen tieten meer te zien, dus onlogisch zal het wel een goed seizoen vinden.
Het is wachten op het moment dat de pijlen van de SC zich weer op Kapo richten, dan zijn we 'm zomaar weer een maand of 4 kwijt.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je weer terug bent in de SC maat, dit soort scherpe sneren heb ik gemist.
Bedankt, leuk om te horen vriend.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk dat je weer terug bent in de SC maat, dit soort scherpe sneren heb ik gemist.
Caland speelt op het scherpst van de snede. Ik wilde vragen hoeveel halve liters hij al op had, maar hij was me voor.quote:
Of dat er meer dan 5 berichten in 10 minuten worden geplaatstquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op het moment dat de pijlen van de SC zich weer op Kapo richten, dan zijn we 'm zomaar weer een maand of 4 kwijt.
Ik wor helemaal gek van die goserquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:49 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is wachten op het moment dat de pijlen van de SC zich weer op Kapo richten, dan zijn we 'm zomaar weer een maand of 4 kwijt.
Caland is 19. Dan zijn dat soort dingen stoer.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:54 schreef Elan het volgende:
[..]![]()
Waarom zit je alles door elkaar te zuipen
Elke keer dat ik terug in de SC kom krijg je een vliegwiel effect. Stront trekt vliegen aan blijkbaar.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:52 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Of dat er meer dan 5 berichten in 10 minuten worden geplaatst
quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland is 19. Dan zijn dat soort dingen stoer.
Aldus de man met de Angerfist UI.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Caland is 19. Dan zijn dat soort dingen stoer.
Was inderdaad een beetje ingezakt na de exit van Scrummie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:55 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Elke keer dat ik terug in de SC kom krijg je een vliegwiel effect. Stront trekt vliegen aan blijkbaar.
Geen idee wat je bedoeltquote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef Elan het volgende:
Die oude UI van was wel baas, met die snor.
Beter die in ere herstellen @:GGMM
Scrummie heeft veel frustratie.quote:Op woensdag 15 mei 2019 14:58 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Was inderdaad een beetje ingezakt na de exit van Scrummie.
Seksuele frustratie is daar onderdeel van.quote:
Wtf...vertel, wat is er gebeurd?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:00 schreef napoleonfour het volgende:
Bedoel, anders stuur je geen shampoo naar een bijna getrouwd meisje.
Witheet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:01 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Laat me godverdomme met rust walgelijk varken.
Die zullen vast heel dik zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:01 schreef Elan het volgende:
Wat is jullie mening over mensen die sandwichspread op hun brood eten?
Ik accepteer mensen zoals ze zijn.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:01 schreef Elan het volgende:
Dat zijn dezelfde mensen waarvoor Aardappel Anders bedacht is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:01 schreef Elan het volgende:
Wat?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde mensen waarvoor Aardappel Anders bedacht is.
De fuck is dat?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ehmquote:Op woensdag 15 mei 2019 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De Nederlandse huisvrouw...quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Lekker hoor over je aardappelschotel heen kotsen.
Ik deed uiteraard met de act mee. Ik zou bijzonder teleursteld zijn in @napoleonfour en @Elan als ze dat niet weten.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:05 schreef Saind het volgende:
Is dit een gezamenlijke act of weten jullie dit echt niet
nee echt niet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:04 schreef Saind het volgende:
[..]
je gaat me toch niet vertellen dat je daar oprecht nog nooit van gehoord hebt?
Ik zocht naar je vroegere UI met m'n domme kop, want dat kan natuurlijk helemaal niet. En toen kwam ik deze oude post van je tegen.quote:
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:26 schreef GGMM het volgende:
E.R. Live kijken terwjil je net 2 lekkere boterhammen met sandwitchspread eet is niet bevordelijk voor je eetlust
quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zocht naar je vroegere UI met m'n domme kop, want dat kan natuurlijk helemaal niet. En toen kwam ik deze oude post van je tegen.
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:
E.R. Live is niet E.R., ongelooflijk dom varken.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ik zocht naar je vroegere UI met m'n domme kop, want dat kan natuurlijk helemaal niet. En toen kwam ik deze oude post van je tegen.
[..]
quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
E.R. Live is niet E.R., ongelooflijk dom varken.
ER Live was een programma waar ze bij een echte ER waren idioot.quote:
Niks. Laat ik het zelf maar vertellen, aangezien jullie roddelwijven er weer veel te veel van maken;quote:
imdb link naar E.R. Live aub.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
ER Live was een programma waar ze bij een echte ER waren idioot.
Dat is niet de serie ER.
DOE NIET ZO DOM
Waarom ben je niet aan het werk?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:12 schreef GGMM het volgende:
Hier overigens een overzicht van al mijn UI's Elan, dat scheelt je weer een hoop zoekwerk
[ afbeelding ]
Volgens mij heette het in Amerika anders, alleen had SBS6 het ER Live genoemd om domme kijkers in de maling te houden.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:12 schreef Elan het volgende:
[..]
imdb link naar E.R. Live aub.
Want volgens mij lul je weer eens uit je nek.
Ga zelf werken!quote:
Dankjewel.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:12 schreef GGMM het volgende:
Hier overigens een overzicht van al mijn UI's Elan, dat scheelt je weer een hoop zoekwerk
[ afbeelding ]
Dat was geen UI, die had ik in mijn fotoboek gezet.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dankjewel.
Zie hem er niet tussen staan. Het was op basis van een fameuze tekening van @:johannes_vermeer Waarschijnlijk haal ik weer e.e.a. aan feiten door de war (zoals gewoonlijk) .
quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen UI, die had ik in mijn fotoboek gezet.(helaas lijkt dat plaatje niet meer te werken)
Ik kan nu een kinderachtige opmerking maken over dat plaatje heeft overeenkomsten met jou, maar dat doe ik niet!
Zolang het geen dickpic is.quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:11 schreef Scrummie2.0 het volgende:
[..]
Niks. Laat ik het zelf maar vertellen, aangezien jullie roddelwijven er weer veel te veel van maken;
Ik had een rituals pakketje gewonnen ooit, die lag bij mij thuis, en omdat ik Charlotte een prima mens vind, heb ik dat naar haar gestuurd. Meer niet. Maar schijnbaar is aardig doen voor anderen hier een doodzonde en blijft dat maar terugkomen.
Welk plaatje?quote:Op woensdag 15 mei 2019 15:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was geen UI, die had ik in mijn fotoboek gezet.(helaas lijkt dat plaatje niet meer te werken)
Ik kan nu een kinderachtige opmerking maken over dat plaatje heeft overeenkomsten met jou, maar dat doe ik niet!
Dat is een andere.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |