Enjoy!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:26 schreef GGMM het volgende:
E.R. Live kijken terwjil je net 2 lekkere boterhammen met sandwitchspread eet is niet bevordelijk voor je eetlust
niettusquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:27 schreef Rhapsody het volgende:
eigen schuld
Ik zie het probleem niet zo. Ik eet rustig een bord spaghetti op bij een hersenpan-operatie hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:26 schreef GGMM het volgende:
E.R. Live kijken terwjil je net 2 lekkere boterhammen met sandwitchspread eet is niet bevordelijk voor je eetlust
dan ben jij vies.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Ik eet rustig een bord spaghetti op bij een hersenpan-operatie hoor
ER Life, is waargebeurt, geschoten op amerikaanse er'squote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:33 schreef TheCamel het volgende:
Wie kijk er dan ook ER?![]()
sorry, maar eeh, sorry maareh.......hoezo dat?!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
dan ben jij vies.
ja en? kick je daar op? krijg je daar een harde plasser van?quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:33 schreef _The_General_ het volgende:
[..]
ER Life, is waargebeurt
gatverdamme!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet zo. Ik eet rustig een bord spaghetti op bij een hersenpan-operatie hoor
omdat je naar een hersenoperatie kijkt terwijl je spagettie eet, dat is vies!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:34 schreef vosss het volgende:
[..]
sorry, maar eeh, sorry maareh.......hoezo dat?!
whahahahahahhahahahahahahahaquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:44 schreef TheCamel het volgende:
[..]
ja en? kick je daar op? krijg je daar een harde plasser van?
ER is niet ER Live hè..quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:50 schreef Megumi het volgende:
Sorry maar ER is mij nog net niet bloederig genoeg. Ga maar weer een manga kijken.
Mijn favoriete real life operatieserie!quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:30 schreef _The_General_ het volgende:
Prachtige serie hekan me nog die paal door iemands buik herinneren, en dat meisje met die hand helemaal open!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |