Jouw probleemquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb vannacht gedroomd dat PSV play-offs tegen degradatie moest spelen
quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:22 schreef onlogisch het volgende:
https://www.nytimes.com/2(...)escope-pictures.html
@:Scrummie2.1
En hoe voelde dat?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:13 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Heb vannacht gedroomd dat PSV play-offs tegen degradatie moest spelen
Ben je ze al tegengekomen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen in Nederland die met een mondkapje lopen willen vooral heel graag interessant gevonden worden.
Ja kut. Gelukkig bleef PSV erin omdat ze van NEC wonnenquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
En hoe voelde dat?
Verschrikkelijke maar toch ook weer heerlijke wedstrijden zijn dat.
Taggen in een edit.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Ben je ze al tegengekomen?
Edit: Oh. @:Lenny_Leonard wel zie ik.
Eens.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen in Nederland die met een mondkapje lopen willen vooral heel graag interessant gevonden worden.
Eens.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
Jij als gezondheidsfreak zou dit moeten toejuichen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:32 schreef GGMM het volgende:
Gezondheidsfreakquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Jij als gezondheidsfreak zou dit moeten toejuichen.
Verkopen ze ook gewoon Cola Light hoor.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezondheidsfreak
Wist je dat hij boven een snackbar woont?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gezondheidsfreak
Wist je dat hij boven een snackbar woont?
quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:36 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Verkopen ze ook gewoon Cola Light hoor.
Ik proef echt weinig tot geen verschil tussen de cola varianten. Alleen de echte cola is wel zoeter, maar dat drink ik nooit want vind kcal drinken een beetje zondequote:Op donderdag 30 januari 2020 11:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind Zero qua smaak wel lekkerder.
En? Hoe denk je?quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koekkoek
Ik weet niet hoe onlogisch eruit ziet al fantaseer ik daar wel eens over
Vraag het eens aan je moeder.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koekkoek
1,98 en een groot vierkant hoofd naar het schijnt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:58 schreef Kiid het volgende:
[..]
Koekkoek
'Educatief' programma.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:04 schreef aTypisch het volgende:
[..]
haha ja volgens mij had iedereen dat
zou dat het doel zijn geweest?
Ik weet niet of ik het ken. Hoe heet het?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
Keken jullie dit ook, op Kindernet.
[ afbeelding ]
Niet gewoon Hey Arnold op Ketnet kijken.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:10 schreef Elan het volgende:
Keken jullie dit ook, op Kindernet.
[ afbeelding ]
Under The Mountain, bizar wel hoeveel raakvlakken die serie heeft met Stranger Things.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het ken. Hoe heet het?
Ken ik niet. Denk dat dit wat voor mijn tijd was.quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Under The Mountain, bizar wel hoeveel raakvlakken die serie heeft met Stranger Things.
Laatst had je het ook al over Brokeback Mountain. Wat heb jij met bergen?quote:Op donderdag 30 januari 2020 12:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Under The Mountain, bizar wel hoeveel raakvlakken die serie heeft met Stranger Things.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |