report betreffende deze post:quote:
--------quote:
Je opent dat topic bewust, dan kan het voorkomen dat het tegen je gebruikt wordt natuurlijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:03 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Kan iets gedaan worden aan deze treurige kneus?
Het juichen kan snel omslaan in janken in jouw geval zeg.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:03 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
report betreffende deze post:
[..]
--------
melding:
Kan iets gedaan worden aan deze treurige kneus?
Neen ik post een topic in Juichbaak over juichen in plaats van klappen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Je opent dat topic bewust, dan kan het voorkomen dat het tegen je gebruikt wordt natuurlijk.
DM openbaren. Banbaar.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:09 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen ik post een topic in Juichbaak over juichen in plaats van klappen.
@:Plompzakker nodigde mij uit naar Juichbaak in een DM
Je bent ook welkom maar kom op zeg niet zo kleinzerig doen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:09 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Neen ik post een topic in Juichbaak over juichen in plaats van klappen.
@:Plompzakker nodigde mij uit naar Juichbaak in een DM
quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:11 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Idem voor pseudomodden.
Zelfs in Juichbaak gaat het hem niet worden Plompzakker, sorry ik heb geprobeerd.quote:Op donderdag 30 januari 2020 13:15 schreef Plompzakker het volgende:
Houden we het wel gezellig?
Het is hier geen vbl
In dat geval en omdat dit topic toch voornamelijk bashers aantrekt wat niet bij het positieve karakter van de juichbaak hoort, een slotjequote:Op donderdag 30 januari 2020 13:17 schreef Balthasar_Boma het volgende:
[..]
Zelfs in Juichbaak gaat het hem niet worden Plompzakker, sorry ik heb geprobeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |