quote:Op donderdag 30 januari 2020 08:54 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Dat doet alleen @:chevycaprice
Hahaaaatjes
Ik word hier gewoon gementioned door ggmm. Dus bij hem moet je zijnquote:
Moest hierom lachenquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:29 schreef Solotovski het volgende:
Jeetje wat een drama om niks daar
Waarom wordt ons dit aangedaan?twitter:BLHBnl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 19:01:51#Stikstof, niemand wist wat het was, zegt Rob Jetten in OP1. Zo te horen weet Rob het nog steeds niet helemaal. https://t.co/t9HU6WM4Hs reageer retweet
Ik ook!!!quote:
Gewoon doen joh. Hier mag alles.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik ook!!!
Hahaaaaatjes![]()
Wilde bijna GTWV posten alleen zie ik dat daar een hoop voetballers over vallen.
EN IK WIL GEEN ROOD
Okequote:Op donderdag 30 januari 2020 09:43 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Gewoon doen joh. Hier mag alles.
Uitdelen die GTWV en incasseren
Daag jij het nou ook maar niet verder uit soloquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:46 schreef Solotovski het volgende:
Daag het nou ook niet verder uit vla.
Doe dat maar lekker in KLB SC plx
Ik daag vrij weinig uit, vriendquote:Op donderdag 30 januari 2020 09:49 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Daag jij het nou ook maar niet verder uit solo
Doe dat maar lekker in FB
Jij bent vergelijkbaar met een courgette.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:53 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik daag vrij weinig uit, vriend
Met een actie wat jij al dagen lang had kunnen doen, flopmod. Dan was al dit gezeik er niet geweest.quote:
Het was een topic in FB, achterlijke mongool. Daar ben ik ook gewoon een user.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Met een actie wat jij al dagen lang had kunnen doen, flopmod. Dan was al dit gezeik er niet geweest.
Daar heb ik het niet over, complete debiel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:58 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het was een topic in FB, achterlijke mongool. Daar ben ik ook gewoon een user.
Dat gaat hij helemaal niet doen. Zo'n opmerking is voor de bühne.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Daar heb ik het niet over, complete debiel.
Hij gaat KLB users weren uit de SC hier. Dat is wat jij al dagen terug had moeten doen zoals een echte mod dat zou doen.
Neem gewoon ontslag joh.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat gaat hij helemaal niet doen. Zo'n opmerking is voor de bühne.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |