twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 29-01-2020 om 13:50:26Presentatiefilmpje wordt nu gemaakt.. 📞 👀 reageer retweet
*kruist met vingers dat er een optie tot koop bedongen is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:FeyenoordTM twitterde op woensdag 29-01-2020 om 13:50:26Presentatiefilmpje wordt nu gemaakt.. 📞 👀 reageer retweet
ANNOUNCE
Ik reken er niet op.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
*kruist met vingers dat er een optie tot koop bedongen is.
Had je niet liever je held Burger in het eerste gezien?quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
ANNOUNCE
Nee?quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:01 schreef Elan het volgende:
[..]
Had je niet liever je held Burger in het eerste gezien?
Oké, je wekte namelijk de indruk behoorlijk veel vertrouwen in hem te hebben aan het begin van het seizoen.quote:
Baker scheen volledig uit de lucht te zijn gegrepen, aldus Advocaat.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zou Feyenoord er anders aan beginnen? Lijkt me dan logischer dat ze die Baker zouden halen.
Is niet het geval. Tenminste als we de berichten van de clubvolgers mogen geloven.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:56 schreef Ifrane het volgende:
[..]
*kruist met vingers dat er een optie tot koop bedongen is.
Die indruk is juist en daar sta ik nog altijd hetzelfde in. Maar ik acht het belangrijker voor zo'n jongen minuten te maken in een omgeving met wat meer weerstand dan het komende half jaar 4 keer te mogen invallen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Oké, je wekte namelijk de indruk behoorlijk veel vertrouwen in hem te hebben aan het begin van het seizoen.
Dus wellicht dat je ietwat teleurgesteld bent in de huidige gang van zaken.
Verwacht je dat hij bij Excelsior nog veel kan bijleren?
Ik dacht dat Advocaat niet in het Maasgebouw kwam.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Baker scheen volledig uit de lucht te zijn gegrepen, aldus Advocaat.
Ik was bij die wedstrijd. Toen hadden we nog al onze hoop gevestigd op Simon meen ik (die er uiteraard niks van kon)quote:
Wel hartstikke eerlijk en dat is prima. Dan verwacht ik iig dat hij gaat knallen komende maanden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:07 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Is niet het geval. Tenminste als we de berichten van de clubvolgers mogen geloven.
Volgens mij wil hij zelf ook helemaal niet bij ons blijven, wil zich in de kijker spelen om komend seizoen mooie transfer te maken. Tsja, wel eerlijk in ieder geval.
Bij Troost was dit niet gebeurd. Die laat zich niet in de maling nemen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:10 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Wel hartstikke eerlijk en dat is prima. Dan verwacht ik iig dat hij gaat knallen komende maanden.
Goed puntquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht dat Advocaat niet in het Maasgebouw kwam.
De koffiestagiair die FeyenoordTM bemant weet meer dan Dick.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was bij die wedstrijd. Toen hadden we nog al onze hoop gevestigd op Simon meen ik (die er uiteraard niks van kon)
Kun je wel mooi zeggen dat je Sergej Chizjnitsjenko nog live hebt zien spelen. Dat doen niet veel mensen je na.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik was bij die wedstrijd. Toen hadden we nog al onze hoop gevestigd op Simon meen ik (die er uiteraard niks van kon)
Dick laat de mensen uit het Maasgebouw naar hem toe komenquote:Op woensdag 29 januari 2020 14:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Don Leo's kneuzenkabinet. Haalde Sören Larsen, Krisztian Simon, Marcel Meeuwis en Gill Swerts naar Feyenoord om het seizoen te redden.quote:Op woensdag 29 januari 2020 14:08 schreef Caland het volgende:
[..]
We hebben een nieuwe Japanner nodig bij Feyenoord. Zijn bijna altijd technisch begaafde spelers, perfect voor op het middenveld.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:06 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Don Leo's kneuzenkabinet. Haalde Sören Larsen, Krisztian Simon, Marcel Meeuwis en Gill Swerts naar Feyenoord om het seizoen te redden.
En MiyaichiGod natuurlijk.
Het is toch niet te geloven dit. Wat een clubquote:Nicolai Jørgensen viel in de bekerwedstrijd tegen Fortuna Sittard uit met lichte liesklachten. Het is de vraag of de spits speelklaar is voor de wedstrijd van aanstaande zaterdag tegen FC Emmen. Mocht Jørgensen niet fit blijken te zijn dan zal de nieuwe spits Róbert Bozeník in ieder geval niet zijn vervanger zijn.
Trainer Dick Advocaat laat dit weten. "Hij is nog geen optie." De Slowaak blijkt een trainingsachterstand te hebben. "Hij was pas net weer in training, zijn club stopte volgens mij al begin december. Ik verwacht niet dat hij al klaar is”, zo vertelt Advocaat aan De Telegraaf
Man man man.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dit. Wat een club
1 december was zijn laatste officiele wedstrijd. Geen idee wat hij de afgelopen 2 maanden heeft gedaan verder maar wedstrijdritme heeft hij dus in ieder geval niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:24 schreef fetX het volgende:
Heeft in januari gewoon een oefenpotje gespeeld, lol. Maar is dus niet fit.
Nou, wat een toestand zegquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:22 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is toch niet te geloven dit. Wat een club
Het is wel een tikje sneu als hij niet fit is.quote:
Oefenwedstrijd.quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:31 schreef Pistolero het volgende:
[..]
1 december was zijn laatste officiele wedstrijd. Geen idee wat hij de afgelopen 2 maanden heeft gedaan verder maar wedstrijdritme heeft hij dus in ieder geval niet.
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 29-01-2020 om 15:53:52..................📢#Feyenoord https://t.co/ohsPYav0AS reageer retweet
quote:Op woensdag 29 januari 2020 15:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
twitter:Feyenoord twitterde op woensdag 29-01-2020 om 15:53:52..................📢#Feyenoord https://t.co/ohsPYav0AS reageer retweet
Hij is goedquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Godverdommequote:Op woensdag 29 januari 2020 15:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Datzelfde gold ook wel een beetje voor Pelle bij Parma.quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:26 schreef Bolasie het volgende:
[..]Die is wel leuk.
Besiktas fans zijn overigens niet bepaald treurig dat hij vertrokken is, zo te lezen op den Twitters.
Retweeded, geliked en gedeeld in groepsapps. Geweldigquote:Op woensdag 29 januari 2020 15:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Vanaf nu ben je wat mij betreft categorie Kingroland en Klaasweetallesquote:Op woensdag 29 januari 2020 16:27 schreef fetX het volgende:
[..]
Datzelfde gold ook wel een beetje voor Pelle bij Parma.
@:Gurneyisbestoke
quote:Op woensdag 29 januari 2020 16:45 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vanaf nu ben je wat mij betreft categorie Kingroland en Klaasweetalles
Nou, laat 't maar zien zaterdag danquote:
Ik ging bij zijn familie. Ik ben opgegroeid met Beşiktaş in Beşiktaş.quote:Op woensdag 29 januari 2020 17:20 schreef Caland het volgende:
https://www.instagram.com/p/B76NT7mHjao/?igshid=sw1zi06bx3k5
Iemand die Turks kan?
#ArnesenOutquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:27 schreef Slobeend het volgende:
'Een pauze voor een langdurige relatie'. Geen optie tot koop dan lijkt me.
#Alleswegquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Zo begon mijn ouders' scheiding ookquote:Op woensdag 29 januari 2020 17:27 schreef Slobeend het volgende:
Vanaf nu gaan we internationals opleiden of vroeg kopenquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:09 schreef Oldground het volgende:
Gewoon twee internationals vastgelegd deze winter. Hoe lang is dat geleden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
15/16, Tapia en Hansson.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:09 schreef Oldground het volgende:
Gewoon twee internationals vastgelegd deze winter. Hoe lang is dat geleden?
Mijn hemel. Die was ik bijna vergeten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
We haalden ook ooit in één transferwindow de internationals Lucius en Charisteas.
Een speler van het kaliber Lucius zouden we nu nooit meer kunnen halen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
We haalden ook ooit in één transferwindow de internationals Lucius en Charisteas.
Deden het beiden nog niet eens zo slecht.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:34 schreef Caland het volgende:
Huhquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Deden het beiden nog niet eens zo slecht.
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik had Lucius anders toch wel gespot in de paardenstalling van de kinderboerderij van het weekend.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een speler van het kaliber Lucius zouden we nu nooit meer kunnen halen.
Gezien het vuurwerkverbod in Rotterdam, dan.
Een paardenstalling vind ik dan ook een prima plek om vuurwerk af te steken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 22:17 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ik had Lucius anders toch wel gespot in de paardenstalling van de kinderboerderij van het weekend.
Hahahaquote:Op woensdag 29 januari 2020 21:53 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Snap ik maar ik raak wel vaak de kern van de zaak. Dat is voor mijzelf ook lastig, dat ik het vaak zo goed zie. Maakt bescheidenheid soms moeilijk.(Zeg ik in alle bescheidenheid.)
Allemachtig ik had die quote gemist vanochtend. Goed dat je hem even herhaalt.quote:
Hansson heeft nog nooit een A- interland gespeeld.quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
15/16, Tapia en Hansson.
Overigens is sinds Mario Been weg is dit pas het tweede seizoen waarin we twee inkomende wintertransfers hebben, en is letterlijk iedere inkomende wintertransfer sinds 11/12 een international geweest
Hansson?quote:Op woensdag 29 januari 2020 21:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
15/16, Tapia en Hansson.
Overigens is sinds Mario Been weg is dit pas het tweede seizoen waarin we twee inkomende wintertransfers hebben, en is letterlijk iedere inkomende wintertransfer sinds 11/12 een international geweest
Ik bedoel Pär (die reservekeeper) en dus niet Emil.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:27 schreef CR7 het volgende:
[..]
Hansson heeft nog nooit een A- interland gespeeld.
quote:Sinds 2010 kwam hij zeven keer uit voor het Zweeds voetbalelftal en hij maakte deel uit van de Zweedse selectie voor het Europees kampioenschap voetbal 2012. Hansson debuteerde voor het Zweeds voetbalelftal op 19 januari 2011 in de gewonnen uitwedstrijd tegen Botswana (1-2) in Kaapstad, net als Niklas Backman (AIK Solna), Pierre Bengtsson (FC København), Jiloan Hamad (Malmö FF), Rasmus Jönsson (Helsingborgs IF) en Nordin Gerzić (Örebro SK).
Die was ik al (terecht) vergeten.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik bedoel Pär (die reservekeeper) en dus niet Emil.
[..]
Klopt, en buiten bovengenoemde namen waren ook Robin van Persie en Søren Larsen (:')) international. De laatste inkomende wintertransfer die geen international is was Marcel Meeuwisquote:Op woensdag 29 januari 2020 23:27 schreef Oldground het volgende:
[..]
Hansson?
Cuco Martina heeft inderdaad 44 wedstrijden voor Curaçao gespeeld.
Meeuwis was echt genieten. Hoor je niks meer over.quote:Op woensdag 29 januari 2020 23:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Klopt, en buiten bovengenoemde namen waren ook Robin van Persie en Søren Larsen (:')) international. De laatste inkomende wintertransfer die geen international is was Marcel Meeuwis
Weet jij waar..?quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:14 schreef Oldground het volgende:
[..]
Meeuwis was echt genieten. Hoor je niks meer over.
Charisteas scoorde meer dan in wat voor seizoen bij een andere club dan ook en Lucius was de enige redelijke speler in 2006-2007.quote:
Haha?quote:Op donderdag 30 januari 2020 00:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet jij waar..?
Nee, ik ga 'm gewoon niet maken. Dit kan niet.
Doe dit maar nietquote:Op donderdag 30 januari 2020 00:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Weet jij waar..?
Nee, ik ga 'm gewoon niet maken. Dit kan niet.
rugnummer had het account ook al goed.quote:Op woensdag 29 januari 2020 13:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
ANNOUNCE
quote:Marcos Senesi is pas bezig aan zijn eerste seizoen bij Feyenoord, maar had de club deze maand al kunnen verlaten. Het Spaanse Getafe heeft volgens het Algemeen Dagblad namelijk geïnformeerd naar de Argentijnse mandekker. Omdat de tegenstander van Ajax in de Europa League ‘slechts’ tot negen miljoen euro wilde gaan, werken de Rotterdammers niet mee aan een vertrek.
twitter:FeyenoordTM twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 17:40:05FEIT | Jeffrey Bruma is een potentiële zomeraankoop in 2020 voor Feyenoord onder technisch beleid van Frank Arnesen. Jullie mening? https://t.co/Oj6W6E16TD reageer retweet
Dit is wel Krabby'esque geformuleerd. In principe is elke actieve speler een potentiële zomeraankoop voor Feyenoord. Kan je wel interessant gaan lopen doen met je "FEIT", maar dat zegt niet zoveel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]twitter:FeyenoordTM twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 17:40:05FEIT | Jeffrey Bruma is een potentiële zomeraankoop in 2020 voor Feyenoord onder technisch beleid van Frank Arnesen. Jullie mening? https://t.co/Oj6W6E16TD reageer retweet
Eens. Beetje een vreemde tweet wel.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:45 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dit is wel Krabby'esque geformuleerd. In principe is elke actieve speler een potentiële zomeraankoop voor Feyenoord. Kan je wel interessant gaan lopen doen met je "FEIT", maar dat zegt niet zoveel.
Ik weet niet hoeveel Bruma op dit moment speelt, maar het klinkt als een tweede Fer. Arnesen kan creatiever dan dit.
Senesi nu al verkopen zou zo achterlijk zijn. Die wordt de komende jaren echt veel meer waard.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]twitter:FeyenoordTM twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 17:40:05FEIT | Jeffrey Bruma is een potentiële zomeraankoop in 2020 voor Feyenoord onder technisch beleid van Frank Arnesen. Jullie mening? https://t.co/Oj6W6E16TD reageer retweet
Maar hij zegt toch niks over het verkopen van Senesiquote:Op donderdag 30 januari 2020 10:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Senesi nu al verkopen zou zo achterlijk zijn. Die wordt de komende jaren echt veel meer waard.
Dat is boven de tweet, een quote.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar hij zegt toch niks over het verkopen van Senesi
Eens. Hopelijk blijft hij nog sowieso 1 jaar, liefst 2.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Senesi nu al verkopen zou zo achterlijk zijn. Die wordt de komende jaren echt veel meer waard.
Ah kijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is boven de tweet, een quote.
Ik hoop toch zo dat die Bozenik fit genoeg is.quote:Feyenoord kan komend weekend vermoedelijk niet beschikken over Nicolai Jørgensen. De aanvaller viel in het bekerduel met Fortuna Sittard uit met een liesblessure en werd al snel naar de kant gehaald. Beter nieuws kwam er over Orkun Kökcü: hij is waarschijnlijk wél fit genoeg om in actie te komen tegen FC Emmen.
Dit. En ook 9 miljoen, terwijl we hem voor iets van 6 hebben gehaald. Grapjassen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Minimaal 2 jaar. Hij heeft zoveel potentie, maar tegelijkertijd ook nog veel te leren. Feyenoord is echt ideaal voor hem.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk blijft hij nog sowieso 1 jaar, liefst 2.
Je kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit. En ook 9 miljoen, terwijl we hem voor iets van 6 hebben gehaald. Grapjassen.
Nee, Narsingh spits-genotquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die Bozenik fit genoeg is.
Ik vind dit eigenlijk een belediging. Maar 9 miljoen op Senesi bieden na een half jaar terwijl we hem voor 7 mil hebben binnengehaald na veel gezeik.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
sowieso wel prettig om te weten dat het financieel ook een goede aankoop is geweestquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit. En ook 9 miljoen, terwijl we hem voor iets van 6 hebben gehaald. Grapjassen.
Dick gaf aan van niet geloof ikquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was opzich al wel duidelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso wel prettig om te weten dat het financieel ook een goede aankoop is geweest
Ja klopt, hij verwacht van niet, maar ik hoop dat zijn verwachting niet klopt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dick gaf aan van niet geloof ik
Voor Brugge is het nog lulliger dan voor onsquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:03 schreef aTypisch het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=366998
haha die Amrabat
was toch niet zo slecht gezien door GEELGOD, kwam er alleen totaal niet uit
Heeft die Jorgensen dat kind zelf lopen baren ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En we vermoedelijk een behoorlijk deel moeten gaan afstaan van de som als ie vertrekt. Gewoon keihard uitlachen dus.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Narsingh, de verlosser.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, Narsingh spits-genot
Met Narsingh in de spits. Dat wordt weer genieten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Fiorentina dusquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:03 schreef aTypisch het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=366998
haha die Amrabat
was toch niet zo slecht gezien door GEELGOD, kwam er alleen totaal niet uit
Geeft maar weer aan wat een raar wereldje de voetballerij is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Speet een halfjaartje goed bij een Italiaanse middenmoter na twee jaar nauwelijks spelen.
Direct twintig miljoen waard
Hij is niet geblesseerd en hij was volop in training bij zijn oude club. Kan toch gewoon 15 minuutjes maken morgen? Snap dit soort onzin van 'hij moet wennen' nooit zo ..quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dick gaf aan van niet geloof ik
Klopt. En begon al moeilijk te doen terwijl ie Karim nog voor zich hadquote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:48 schreef PIETR het volgende:
En was bij ons echt niet heel bijzonder. Valt Feyenoord dus weinig te verwijten.
Is vast niet het enige dat jij niet snapt.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:51 schreef PIETR het volgende:
[..]
Hij is niet geblesseerd en hij was volop in training bij zijn oude club. Kan toch gewoon 15 minuutjes maken morgen? Snap dit soort onzin van 'hij moet wennen' nooit zo ..
In principe zijn het 2 transfers, die van Club Brugge naar Hellas Verona (dat is ook nog niet gebeurd blijkbaar) en daarna van Hellas Verona naar Fiorentina.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:35 schreef fetX het volgende:
Hier krijgen wij niets meer voor he? Zeker niet omdat het een binnenlandse transfer is dacht ik?
Voor die eerste transfer ook 1 jaar opleidingsvergoedingquote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
In principe zijn het 2 transfers, die van Club Brugge naar Hellas Verona (dat is ook nog niet gebeurd blijkbaar) en daarna van Hellas Verona naar Fiorentina.
Maar denk dat Feyenoord daar inderdaad niks van ziet, misschien een deel van die 1e transfer qua doorverkoop-percentage.
Hij heeft ongeveer 1 pot goed gespeeld bij ons (Man City uit), maar werd ook weer misbruikt als rechtsback. En dat kon die gewoon niet. Van beide kanten niet helemaal lekker gelopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:48 schreef PIETR het volgende:
En was bij ons echt niet heel bijzonder. Valt Feyenoord dus weinig te verwijten.
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 14:12:58Nieuws vanaf de persconferentie:Geen Orkun Kökcü morgenavond en dus begint Oguzhan Özyakup direct in de basis, meldt Dick Advocaat.#feyemm https://t.co/gFTaSbfMvm reageer retweet
twitter:Feyenoord twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 14:15:38Advocaat over de spitspositie:Nicolai Jørgensen is morgenavond inzetbaar. Róbert Bozeník zit bij de wedstrijdselectie. #feyemm https://t.co/1tn4p6zPpz reageer retweet
Liep wel raar ja, had verwacht dat ie zijn kans ging pakken toen Ahmadi vertrok. Maar Clasie moest natuurlijk direct in de basis en die twee wedstrijden die Amrabat toen speelde (tegen PSV en Trencin) was ie verschrikkelijk slecht.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Hij heeft ongeveer 1 pot goed gespeeld bij ons (Man City uit), maar werd ook weer misbruikt als rechtsback. En dat kon die gewoon niet. Van beide kanten niet helemaal lekker gelopen.
GeEN wAaRDetwitter:FeyenoordTM twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 14:20:32🕵🏽 🇨🇴 | De ontwikkelingen van Luis Sinisterra worden al langere tijd gevolgd door AC Milan. Scouts bekenen Sinisterra oa. tijdens de uitwedstrijd van #Feyenoord in Porto. De Italianen zijn deze transferwindow echter (nog) niet concreet geworden voor de 20-jarige Colombiaan. reageer retweet
Announce de Sjon Dahl Tomasson route voor Sini. UEFA Cup winnen en dan naar AC Milan.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:37 schreef fetX het volgende:
GeEN wAaRDetwitter:FeyenoordTM twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 14:20:32🕵🏽 🇨🇴 | De ontwikkelingen van Luis Sinisterra worden al langere tijd gevolgd door AC Milan. Scouts bekenen Sinisterra oa. tijdens de uitwedstrijd van #Feyenoord in Porto. De Italianen zijn deze transferwindow echter (nog) niet concreet geworden voor de 20-jarige Colombiaan. reageer retweet
WANBELEIDtwitter:DennisVanEersel twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 14:53:40Özyakup is echt voor een half jaar naar Rotterdam gekomen en is nog niet bezig met de periode daarna. Er is geen optie tot koop voor Feyenoord bij de huurdeal met Besiktas. reageer retweet
quote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:37 schreef fetX het volgende:
Toch wel. Zit gewoon bij de selectie.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 13:02 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is vast niet het enige dat jij niet snapt.
Het is een Colombiaanse god.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 16:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sinisterra moet gewoon blijven en volgend seizoen doorgroeien tot een van de beste ED-spelers.
Statistisch doet ie het in de Eredivisie in ieder geval net zo goed als een Stengs, in minder minuten
Dit is het Feyenoord-topic en los daarvan is volgens mij 90% van de mensen die jij tagt niet eens Rotterdammer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 01:06 schreef KingRoland het volgende:
@:ifrane
@:wereldgozer
@:scrummie2.1
@:timmmmm
@:donraja
@:bolasie
@:gary_oak
quote:Wouter Burger, die de rest van het seizoen verhuurd wordt aan Excelsior, speelde vrijdagavond in de wedstrijd tegen NAC Breda (2-2) een prima wedstrijd. De Feyenoord-huurling gaf de assist op de 1-0 van Rai Vloet.
De 18-jarige middenvelder werd in de 82e minuut naar de kant gehaald, waarna Excelsior de voorsprong nog uit handen gaf en de wedstrijd eindigde uiteindelijk in 2-2. Burger maakt in de eerste twee wedstrijden bij zijn nieuwe club een prima indruk en dat is niet onopgemerkt gebleven.
twitter:Troebadeurtje1 twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 22:06:02Met Wouter Burger in het veld:PSV - Exc. 0-1Exc - NAC 2-0Na wissel Wouter:PSV - Exc. 2-1Exc - NAC 2-2 #excNAC #feyenoord #fr12 reageer retweet
twitter:wesleyvoevelen twitterde op vrijdag 31-01-2020 om 20:34:26Wát een wedstrijd speelt Wouter Burger. Piekfijne assist bij de 1-0 van Vloet. Daarentegen: Hervé Matthys is - voor de zoveelste keer dit seizoen - een verschrikking. reageer retweet
Geef ons nog even de tijd.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 11:30 schreef aTypisch het volgende:
blijft bizar dat we dit nu niet gewoon zelf kunnen doen met een Jong elftal
Ik ook helaasquote:Op vrijdag 31 januari 2020 14:20 schreef fetX het volgende:
Ben benieuwd. Kan het niet zien helaas dus wordt terugkijken.
Kokcu blessure.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je Ozyakup, ga je alsnog Fer opstellen
Blessure Kökcü, en ik weet niet of drie aanvallende middenvelders een goed plan is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:27 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Heb je Ozyakup, ga je alsnog Fer opstellen
Dit is feitelijk onjuist.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord-topic en los daarvan is volgens mij 90% van de mensen die jij tagt niet eens Rotterdammer.
Ik wel trouwens. Geboren en getogen op Zuid.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 09:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dit is het Feyenoord-topic en los daarvan is volgens mij 90% van de mensen die jij tagt niet eens Rotterdammer.
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:11 schreef GwaiLow het volgende:
Feyenoord is onder Dick top! Die 10 punten achter op Ajax...en na dit weekend wellicht 7 punten. Denk dat het kampioenschap nog steeds een doelstelling zou kunnen zijn.. of iig een grote bonus. Niet teveel verwachtingen natuurlijk.
@kapiteintjequote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:53 schreef Pistolero het volgende:
Ozyakup![]()
Als die in vorm is en het mentaal een beetje op de rit heeft is het meteen een van de beste spelers van de Eredivsie.
Als die wat meer uit hun hok waren gekomen had je misschien zelf ook grotere kansen kunnen creëren. Dit is niet echt een ploeg die echt kan domineren.quote:
Gwailow is een mongoolquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:39 schreef Scorpie het volgende:
1 goeie bal en mensen hier praten alweer over het kampioenschapmooi om te lezen
Wel raar dat een Ajacied het zegt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:39 schreef Scorpie het volgende:
Hij deed wel veel meer goed, maar idd... "Beetje" opportunistisch is het welquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:39 schreef Scorpie het volgende:
Joh, als de naam van de dag eindigt in een 'g' beweren die lui al kampioen te gaan worden... Niet te serieus nemen dat volkquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel raar dat een Ajacied het zegt.
Takes one to know one my friendquote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:41 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Wel raar dat een Ajacied het zegt.
Ik hoop gewoon op een mooi gevecht voor het kampioenschap. En als het vertrouwen er is, wie weet kan Ajax dan op een waardige manier kampioen worden ^^quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:39 schreef Scorpie het volgende:
Nu worden we steeds verder naar achter gedrongen terwijl het maar 1-0 staatquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:00 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ze spelen al de hele tijd kut, alleen winnen ze alles
Tegen fucking Emmen ookquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu worden we steeds verder naar achter gedrongen terwijl het maar 1-0 staat
'Het Dick-effect' is meer geluk dan wijsheid.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:02 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nu worden we steeds verder naar achter gedrongen terwijl het maar 1-0 staat
Golden Dickquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:08 schreef Pistolero het volgende:
Het is toch eigenlijk ongekend hoe veel geluk Dick heeft.
Drijft ook op vertrouwen en vastigheid hoor. Deze selectie was onzeker en ongeorganiseerd onder Stamquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
'Het Dick-effect' is meer geluk dan wijsheid.
Zou zo lekker zijn als de Jorg er weer lekker in komt.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:09 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Drijft ook op vertrouwen en vastigheid hoor. Deze selectie was onzeker en ongeorganiseerd onder Stam
Er was ook niet heel veel aan de hand, het is gewoon een saaie kutpot.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:15 schreef hhh38 het volgende:
Dit is ook typisch zo'n wedstrijd waar je uiteindelijk 4-0 wint en het lijkt alsof er niets aan de hand was.
Begin 2e helft was behoorlijk dramatisch, maar goedquote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Er was ook niet heel veel aan de hand, het is gewoon een saaie kutpot.
Kan je nagaan hoe ver hij was geweest als Van Geel niet zo'n tyfusdomme mongool was en Jong wel had laten instromen.quote:
Die pass op Bozenik was drama. Verder was hij niet slechter dan veel anderen, zoals bijv. Toornstra en Fer.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Was Berghuis overigens weer ongekend slecht of ligt dat aan mij?
Die vond ik best aardig spelen, Toornstra en Fer. Vooral Fer heeft de laatste tijd niet meer zoveel balverlies vlak voor de eigen 16.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:26 schreef H.FR het volgende:
[..]
Die pass op Bozenik was drama. Verder was hij niet slechter dan veel anderen, zoals bijv. Toornstra en Fer.
Dat geldt voor meer spelers. Misschien hadden we Bozenik niet nodig gehad omdat Vente zich dan beter had ontwikkeld bijvoorbeeld. Maargoed, het is zoals het is.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:10 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe ver hij was geweest als Van Geel niet zo'n tyfusdomme mongool was en Jong wel had laten instromen.
Vente laat zien dat dat niet zo is, want die komt ook geen stap verder bij RKC.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:28 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat geldt voor meer spelers. Misschien hadden we Bozenik niet nodig gehad omdat Vente zich dan beter had ontwikkeld bijvoorbeeld. Maargoed, het is zoals het is.
Ze hadden nog steeds tyfus veel balverlies beiden. Ja, goede bal. De vrije trap van Berghuis bij de 2-0 was ook goed. Maar 3 goede acties in een wedstrijd maken niet perse dat het een goede wedstrijd was.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:27 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Die vond ik best aardig spelen, Toornstra en Fer. Vooral Fer heeft de laatste tijd niet meer zoveel balverlies vlak voor de eigen 16.
En die pass van Toornstra bij de 3-0 was gewoon fantastisch.
Dat had heel anders kunnen zijn in de de KK divisie.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Vente laat zien dat dat niet zo is, want die komt ook geen stap verder bij RKC.
Daar geloof ik niet in.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:31 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat had heel anders kunnen zijn in de de KK divisie.
Dealquote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Als Ajax morgen verliest neem ik genoegen met een punt 😋
Ambrabat kwam bij ons niet uit de verf, in België niet en is nu voor 20mln verkocht. Omstandigheden doen veel met een speler.quote:
Hoezo deal? We hebben wat goed te maken na die 0-3 ik neem alleen met een overwinning genoegen. En dat zit er ook best in als je niet naïef verdedigd.quote:
Als Feyenoord het brengt zou ik ze gunnen, ik ben van beide supporter 😎quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:43 schreef H.FR het volgende:
[..]
Hoezo deal? We hebben wat goed te maken na die 0-3 ik neem alleen met een overwinning genoegen. En dat zit er ook best in als je niet naïef verdedigd.
Einde tijdperk AZ aanstaandequote:
Die corners blijven kut.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 22:19 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Was Berghuis overigens weer ongekend slecht of ligt dat aan mij?
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Net teruggekeken. Fer en Toornstra speelden goed, Ozyakup ook een aanwinst. Geertruida blijft dramatisch. Malacia ok.
Door Sinisterra moet ik elke week meer lachen, vanwege @:Caland en @:onlogisch die er zo naast zatten begin van het seizoen.
Gr gr
Chokeclubquote:
Wanneer dan?quote:Op zondag 2 februari 2020 00:35 schreef fetX het volgende:
Het zit inderdaad een soort van mee omdat we niet goed voetballen, maar gezien de kansen is het net als vorige week gewoon terecht dat we winnen. En idd zoals @:gurneyisbestoke al zei, hebben we begin vh seizoen soms minder gekregen dan we hadden verdiend.
Net teruggekeken. Prima spelertje inderdaad. Maar goed, het was tegen Emmen. Zelfs Jorgensen scoort.quote:Op zondag 2 februari 2020 02:14 schreef Oldground het volgende:
Özyakup is wel een aanwinst zeg, sjongejonge.
Ik vond ons middenveld helemaal niet zo goed. Sloten veel te laat aan en liepen teveel met de bal. Ging pas na die 2-0 beter lopen.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 23:45 schreef kapiteintje het volgende:
Net teruggekeken. Fer en Toornstra speelden goed, Ozyakup ook een aanwinst. Geertruida blijft dramatisch. Malacia ok.
Door Sinisterra moet ik elke week meer lachen, vanwege @:Caland en @:onlogisch die er zo naast zatten begin van het seizoen.
Gr gr
Zo, zeg dat wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2020 02:14 schreef Oldground het volgende:
Özyakup is wel een aanwinst zeg, sjongejonge.
Wij bevinden ons tenminste op een plek waar je kunt chokenquote:
ZIEDENDquote:Op zondag 2 februari 2020 08:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wij bevinden ons tenminste op een plek waar je kunt choken
De 2 grootste talenten spelen in Manchester en München.quote:Op zondag 2 februari 2020 08:38 schreef raptorix het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de jeugdopleiding? Kan me herinneren dat dat zo top was een paar jaar terug.
Dan was 5-10 punten meer niet gek geweest.quote:Op zondag 2 februari 2020 03:08 schreef aTypisch het volgende:
toch zonde dat Jaap Stam aan het seizoen begon en niet Dickgod
Kortom: Feyenoord > AZquote:Op zondag 2 februari 2020 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan was 5-10 punten meer niet gek geweest.
mogen ze volgende week laten zienquote:Op zondag 2 februari 2020 10:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kortom: Feyenoord > AZ
OP ALLE FRONTEN
Verhuurd, of weg weg?quote:Op zondag 2 februari 2020 10:18 schreef H.FR het volgende:
[..]
De 2 grootste talenten spelen in Manchester en München.
Dat betwijfel ik, een matige selectie die ook nog eens uit vorm was, ik denk dat je Jaap daar weinig van kan verwijten, overigens is het idee dat een trainer het op het veld laat zien overschat.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:19 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dan was 5-10 punten meer niet gek geweest.
quote:Op zondag 2 februari 2020 10:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, een matige selectie die ook nog eens uit vorm was, ik denk dat je Jaap daar weinig van kan verwijten, overigens is het idee dat een trainer het op het veld laat zien overschat.
Ik vind Feyenoord op dit moment een vreemde ploeg. We spelen helemaal niet goed, maar creëren op de een of andere manier vrijwel iedere wedstrijden best wel wat grote kansen. Echter, het slechte spel moet gewoon een keer op gaan breken. Kan niet anders.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik weet het niet hoor, zo onoverwinnelijk is AZ ook weer niet
Ik heb het over veel meer elementaire zaken, als zijn balbehandeling en passes. Ook onder druk zag dat er echt heel goed uit.quote:Op zondag 2 februari 2020 02:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Net teruggekeken. Prima spelertje inderdaad. Maar goed, het was tegen Emmen. Zelfs Jorgensen scoort.
Onder druk van Emmen bedoel je?quote:Op zondag 2 februari 2020 11:38 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik heb het over veel meer elementaire zaken, als zijn balbehandeling en passes. Ook onder druk zag dat er echt heel goed uit.
AZ kan er geen kut van, gewoon weer 0-3 voor rust voorstaan, zoals de afgelopen drie overwinningen daar.quote:
Ja, blijkbaar. Normale discussie over voetbal is hier niet meer te voeren.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ineens doen alle trolletjes in dit topic weer hun best
Jij hebt duidelijk Stam niet meegekregenquote:Op zondag 2 februari 2020 10:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik, een matige selectie die ook nog eens uit vorm was, ik denk dat je Jaap daar weinig van kan verwijten, overigens is het idee dat een trainer het op het veld laat zien overschat.
We moeten niet doen alsof deze selectie bulkt van het talent.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Stam niet meegekregen
Je zag ook direct een klik met Berghuis. Ozyakup leest het spel goed en kiest als gevolg daarvan gewoon goed positie. Ok, het is 'maar' Emmen, maar met name de eerst 20-25 minuten vond ik het on-Feyenoords hoe makkelijk de bal rondging via korte combinaties en in de ploeg werd gehouden.quote:Op zondag 2 februari 2020 11:38 schreef Oldground het volgende:
[..]
Ik heb het over veel meer elementaire zaken, als zijn balbehandeling en passes. Ook onder druk zag dat er echt heel goed uit.
Dick heeft wel het voordeel dat de selectie fitter was dan toen Stam begonquote:Op zondag 2 februari 2020 12:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk Stam niet meegekregen
Het zou je sieren je ongelijk omtrent Sinisterra eens toe te geven.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten niet doen alsof deze selectie bulkt van het talent.
Dat is inderdaad een valide punt, maar dat pleit des te meer in Stam zijn nadeel om zo'n zelfmoordtactiek te willen hanteren met spelers die het niet kunnen belopen.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick heeft wel het voordeel dat de selectie fitter was dan toen Stam begon
Welk ongelijkquote:Op zondag 2 februari 2020 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het zou je sieren je ongelijk omtrent Sinisterra eens toe te geven.
ja beginnersfout, sowieso je visie willen projecteren op een groep ipv kijken wat er het beste bij past.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:25 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een valide punt, maar dat pleit des te meer in Stam zijn nadeel om zo'n zelfmoordtactiek te willen hanteren met spelers die het niet kunnen belopen.
Dat doet niemand. Maar dat er (veel) meer in zat dan er onder Stam uit kwam is inmiddels wel duidelijk.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:21 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We moeten niet doen alsof deze selectie bulkt van het talent.
Allemaal puur geluk joh!quote:Op zondag 2 februari 2020 12:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat doet niemand. Maar dat er (veel) meer in zat dan er onder Stam uit kwam is inmiddels wel duidelijk.
Ja, mensen die zeggen dat dat louter met geluk te maken heeft kijken volgens mij met een lasbril op. Goed is het overigens zeker niet, verre van.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Allemaal puur geluk joh!
Magic dick uahahhahaha
Stop maar met denken danquote:Op zondag 2 februari 2020 10:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Lekker op een lege maag trainenquote:Op zondag 2 februari 2020 12:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dick heeft wel het voordeel dat de selectie fitter was dan toen Stam begon
Is genoeg voor te zeggen, maar dat geheel terzijde.quote:Op zondag 2 februari 2020 12:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Lekker op een lege maag trainen
Stamgod
Oh, jij denkt echt dat hij ineens het voetballen weer gaat ontleren?quote:Op zondag 2 februari 2020 12:29 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Welk ongelijkAlsof hij er nu is na 10 wedstrijdjes
Hij ontwikkelt zich goed dit seizoen. Hopelijk kan hij deze lijn vasthouden en er volgend seizoen 15 intrappen met nog +10 assists erbij. Iets wat je van een buitenspeler wel mag verwachten in de Nederlandse competitie.
Ik zeg toch juist dat hij zich goed ontwikkelt? Alleen wat verwacht je nou? Het is fucking Emmen waar we het over hebben hé.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:20 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh, jij denkt echt dat hij ineens het voetballen weer gaat ontleren?Je ziet zelf toch hopelijk ook wel dat hij het allemaal op eigen kracht afdwingt.
Sinisterra begint per 3 á 4 wedstrijden weer een stapje beter te spelen. Ik vond 2 á 3 dribbels die hij gisteren maakte echt indrukwekkend. Je denkt steeds dat hij geblockt gaat worden en dan komt hij er toch nét weer langs. Je ziet ook de tegenstander licht panikeren als hij aan een dribbel begint. Hij begint nu assists te geven en te scoren en wat mij betreft is hij inmiddels onbetwist basisspeler.
Maargoed, hou je eigen standpunt maar nog iets langer vast. Het wordt er alleen maar vermakelijker op.
quote:Op zondag 2 februari 2020 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Sinisterra basisspeler bij Barcelona wordt verdedigt onlogisch zich nog met dat Sini wel de slechtste speler is daar.
Wat.quote:Op zondag 2 februari 2020 13:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als Sinisterra basisspeler bij Barcelona wordt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |