Dat is boven de tweet, een quote.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:04 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Maar hij zegt toch niks over het verkopen van Senesi
Eens. Hopelijk blijft hij nog sowieso 1 jaar, liefst 2.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Senesi nu al verkopen zou zo achterlijk zijn. Die wordt de komende jaren echt veel meer waard.
Ah kijkquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat is boven de tweet, een quote.
Ik hoop toch zo dat die Bozenik fit genoeg is.quote:Feyenoord kan komend weekend vermoedelijk niet beschikken over Nicolai Jørgensen. De aanvaller viel in het bekerduel met Fortuna Sittard uit met een liesblessure en werd al snel naar de kant gehaald. Beter nieuws kwam er over Orkun Kökcü: hij is waarschijnlijk wél fit genoeg om in actie te komen tegen FC Emmen.
Dit. En ook 9 miljoen, terwijl we hem voor iets van 6 hebben gehaald. Grapjassen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 10:57 schreef Oldground het volgende:
[..]
Senesi nu al verkopen zou zo achterlijk zijn. Die wordt de komende jaren echt veel meer waard.
Minimaal 2 jaar. Hij heeft zoveel potentie, maar tegelijkertijd ook nog veel te leren. Feyenoord is echt ideaal voor hem.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:05 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Eens. Hopelijk blijft hij nog sowieso 1 jaar, liefst 2.
Je kan het altijd proberen.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit. En ook 9 miljoen, terwijl we hem voor iets van 6 hebben gehaald. Grapjassen.
Nee, Narsingh spits-genotquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik hoop toch zo dat die Bozenik fit genoeg is.
Ik vind dit eigenlijk een belediging. Maar 9 miljoen op Senesi bieden na een half jaar terwijl we hem voor 7 mil hebben binnengehaald na veel gezeik.quote:Op donderdag 30 januari 2020 09:32 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]twitter:FeyenoordTM twitterde op zaterdag 28-12-2019 om 17:40:05FEIT | Jeffrey Bruma is een potentiële zomeraankoop in 2020 voor Feyenoord onder technisch beleid van Frank Arnesen. Jullie mening? https://t.co/Oj6W6E16TD reageer retweet
sowieso wel prettig om te weten dat het financieel ook een goede aankoop is geweestquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Dit. En ook 9 miljoen, terwijl we hem voor iets van 6 hebben gehaald. Grapjassen.
Dick gaf aan van niet geloof ikquote:Op donderdag 30 januari 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Dat was opzich al wel duidelijk.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
sowieso wel prettig om te weten dat het financieel ook een goede aankoop is geweest
Ja klopt, hij verwacht van niet, maar ik hoop dat zijn verwachting niet klopt.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:58 schreef aTypisch het volgende:
[..]
Dick gaf aan van niet geloof ik
Voor Brugge is het nog lulliger dan voor onsquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:03 schreef aTypisch het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=366998
haha die Amrabat
was toch niet zo slecht gezien door GEELGOD, kwam er alleen totaal niet uit
Heeft die Jorgensen dat kind zelf lopen baren ofzo.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
En we vermoedelijk een behoorlijk deel moeten gaan afstaan van de som als ie vertrekt. Gewoon keihard uitlachen dus.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:31 schreef fetX het volgende:
[..]
Narsingh, de verlosser.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, Narsingh spits-genot
Met Narsingh in de spits. Dat wordt weer genieten.quote:Op donderdag 30 januari 2020 11:06 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Fiorentina dusquote:Op donderdag 30 januari 2020 12:03 schreef aTypisch het volgende:
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=366998
haha die Amrabat
was toch niet zo slecht gezien door GEELGOD, kwam er alleen totaal niet uit
Geeft maar weer aan wat een raar wereldje de voetballerij is.quote:Op vrijdag 31 januari 2020 12:36 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Speet een halfjaartje goed bij een Italiaanse middenmoter na twee jaar nauwelijks spelen.
Direct twintig miljoen waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |