abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:29:49 #226
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191245781
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:28 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Je hebt toch juist de afgelopen jaren ook wel geleerd om verder te kijken dan resultaten nu op de ranglijst? Als Feyenoord de afgelopen seizoenen 5 punten boven AZ stond riepen veel users dit ook. Ondertussen zat er veel beweging in die club en werden er tientallen miljoenen opgehaald.

Dat het bij PSV in de huidige situatie helemaal ruk gaat maakt aankomende zomer natuurlijk niet veel uit. Dan beginnen beide clubs weer op 0. Of nouja, PSV eigenlijk met tientallen miljoenen voorsprong natuurlijk.
Wellicht kunnen ze er weer een Bruma en Baumgartl voor halen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191245782
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

PSV voert inderdaad kutbeleid als het om dure aankopen gaat maar heeft (en ook dat heb ik al wel vaker gezegd) wel enorme cashcows in huis die Feyenoord gewoon niet heeft. Met 1 Bergwijn kun je 4 Doans veroorloven.
Goed verhaal, doen we niets mee.
pi_191245788
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:18 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

PSV voert inderdaad kutbeleid als het om dure aankopen gaat maar heeft (en ook dat heb ik al wel vaker gezegd) wel enorme cashcows in huis die Feyenoord gewoon niet heeft. Met 1 Bergwijn kun je 4 Doans veroorloven.
Oh transferbeleid van Ajax is net zo kut, dat er af en toe een slaagt neemt niet weg dat hun lijst met miskopen ellendig lang is.

Marin, Magallan, Kristensen, Orejuela, Cassiera, Labyad, Alvarez, Bande, Wober.

En dan heb je nog spelers als Portie, Scherpen, Siem, Babel etc
pi_191245795
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:21 schreef Elan het volgende:

[..]

Moeten hun weten.
Ik dacht juist dat jij ook altijd het gevaar van de enorme transfersommen bij andere clubs zag? Hoezo nu ineens weer niet? Omdat Feyenoord met 0 financiële middelen en een serie krappe overwinningen 2 punten los staat van PSV?
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:32:34 #230
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191245821
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:30 schreef CR7 het volgende:

[..]

Oh transferbeleid van Ajax is net zo kut, dat er af en toe een slaagt neemt niet weg dat hun lijst met miskopen ellendig lang is.

er is geen enkele club met een top aankoopbeleid en zeker in NL waar de bewezen toppers gewoon niet heen gaan, verschil is dat de ene club zich het kan veroorloven en de andere niet.
pi_191245827
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:30 schreef CR7 het volgende:

[..]

:') Heb jij het effe niet begrepen.

Dat hele beleid daar is gebaseerd op een hele rits aan spelers halen (jeugd, goedkopere jongens, duurde jongens) daarvan hoeft er daar maar eentje per categorie te slagen om de rest ruimschoots terug te verdienen.

Elke club maakt verkeerde transfers, alleen die eruit halen is nogal stompzinnig. :)
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:35:09 #232
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_191245849
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:13 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Er wordt geroeid met de riemen die er zijn ja. Dat is prima. Geef alleen aan dat je ook met het verkopen van dat soort jongens voorlopig niet veel meer zult kunnen doen dan de selectie op peil houden. Als je Senesi en Berghuis verkoopt dan heb je wel zo’n kwaliteitsarm elftal dat je er ook weer minimaal 10 miljoen in zult moeten pompen.
Je zult ook 30 miljoen rijker zijn dus dat klinkt als een prima deal.
pi_191245871
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:29 schreef Caland het volgende:

[..]

Wellicht kunnen ze er weer een Bruma en Baumgartl voor halen.
Dat zou inderdaad lekker zijn voor Feyenoord maar je kunt er niet eeuwig op blijven gokken dat daar slechte spelers worden aangetrokken toch?
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:38:17 #234
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_191245881
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:09 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

De bedragen die je daarvoor vangt zijn hooguit genoeg om de kwaliteit in de selectie op peil te houden, en waarschijnlijk dat niet eens.
Wat een onzin. Dat weet jij helemaal niet en bovendien vind ik dat je de spelers onderschat. De potentiele waarde loopt er en ik vind juist dat Feyenoord op dit punt een stuk beter bezig is met jeugd(aankopen).

Ik word wel een beetje moe van dat pedante toontje van jou. 'Ik weet alles beter'.
pi_191245916
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:37 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad lekker zijn voor Feyenoord maar je kunt er niet eeuwig op blijven gokken dat daar slechte spelers worden aangetrokken toch?
ga gewoon weg met je gezwets
de tering :')
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:43:21 #236
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191245963
quote:

[..]

Nee ja klopt
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191245982
quote:

[..]

Ga gewoon weg.

Niemand zit hier op je gejank te wachten.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 29-01-2020 10:44:54 ]
pi_191245983
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:30 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Ik dacht juist dat jij ook altijd het gevaar van de enorme transfersommen bij andere clubs zag? Hoezo nu ineens weer niet? Omdat Feyenoord met 0 financiële middelen en een serie krappe overwinningen 2 punten los staat van PSV?
Dat klopt enerzijds, anderzijds is Feyenoord nu wel goed bezig door veel eigen jeugd de kans te geven en ook wat jonge spelers te kopen (Sinisterra, Bozenik, Senesi) .

Feit blijft natuurlijk dat je qua transfersommen bizar ver achterstaat op PSV en AZ, de vergelijking met Ajax zullen we maar helemaal niet maken. Al moeten we maar zien wat PSV gaat doen met die miljoenen van Bergwijn.
Als ze dat herinvesteren op dezelfde manier als de gelden voor Lozano en De Jong hoeven wij daar hier niet wakker van te liggen.
blablablabla
pi_191246005
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:38 schreef fetX het volgende:

[..]

Wat een onzin. Dat weet jij helemaal niet en bovendien vind ik dat je de spelers onderschat. De potentiele waarde loopt er en ik vind juist dat Feyenoord op dit punt een stuk beter bezig is met jeugd(aankopen).

Ik word wel een beetje moe van dat pedante toontje van jou. 'Ik weet alles beter'.
Snap ik maar ik raak wel vaak de kern van de zaak. Dat is voor mijzelf ook lastig, dat ik het vaak zo goed zie. Maakt bescheidenheid soms moeilijk. :@ (Zeg ik in alle bescheidenheid.)
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:46:36 #240
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191246016
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

Snap ik maar ik raak wel vaak de kern van de zaak. Dat is voor mijzelf ook lastig, dat ik het vaak zo goed zie. Maakt bescheidenheid soms moeilijk. :@ (Zeg ik in alle bescheidenheid.)
Oke. Kan je je stront nu weer over het Ajaxtopic verspreiden? Dank :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:46:53 #241
268491 fetX
pi_191246023
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:45 schreef Generationalpha het volgende:

[..]

_O-

Hou toch op man. Je hebt zelf niet eens door hoeveel je maar in de ruimte kletst.
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:47:03 #242
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_191246025
VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:40:19 Het nieuwe Feyenoord begint langzaam vorm te krijgen: https://t.co/iaAcPdJkos reageer retweet
Weer een nietszeggend stuk van Krabby!
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:47:17 #243
268491 fetX
pi_191246030
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:47 schreef Caland het volgende:
VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:40:19 Het nieuwe Feyenoord begint langzaam vorm te krijgen: https://t.co/iaAcPdJkos reageer retweet
Niet gelezen.
pi_191246035
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]

Dat hele beleid daar is gebaseerd op een hele rits aan spelers halen (jeugd, goedkopere jongens, duurde jongens) daarvan hoeft er daar maar eentje per categorie te slagen om de rest ruimschoots terug te verdienen.

Elke club maakt verkeerde transfers, alleen die eruit halen is nogal stompzinnig. :)
Heel fijn maar de status en bedragen die Ajax krijgt gaat Feyenoord nooit bereiken. Dus we kunnen ons wel spiegelen aan hun, maar voer je hetzelfde beleid uit dat ben je al lang en breed failliet. :')
  woensdag 29 januari 2020 @ 10:48:52 #245
268491 fetX
pi_191246043
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:48 schreef CR7 het volgende:

[..]

Heel fijn maar de status en bedragen die Ajax krijgt gaat Feyenoord nooit bereiken. Dus we kunnen ons wel spiegelen aan hun, maar voer je hetzelfde beleid uit dat ben je al lang en breed failliet. :')
We moeten ons (voorlopig) ook helemaal niet spiegelen aan Ajax en dat zegt niemand. Wat we wel kunnen doen is leren van andere clubs; met name clubs die wat meer op de jeugd inzetten. Maar op dit moment is Feyenoord daarin gewoon wat slimmer bezig dan voorheen.
pi_191246050
quote:

[..]

Jij zegt 'Oh transferbeleid van Ajax is net zo kut', dus ik leg uit dat dat niet zo is.

Leuk dat je weer over wat anders begint. :)
pi_191246064
Vreemd dat Advocaat gister zei dat Bozenik zaterdag waarschijnlijk nog niet bij de selectie zou zitten.
pi_191246066
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:47 schreef Caland het volgende:
Geklikt, titel gescand, niet gelezen.
pi_191246073
quote:

[..]

Maar jij zegt net dat het transferbeleid van Ajax net zo kut is, dat is echt de domste opmerking van de dag als je ziet hoe krankzinnig veel winst ze daar uit hebben gesleept.
blablablabla
pi_191246092
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:32 schreef aTypisch het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2020 10:44 schreef Elan het volgende:

[..]

Dat klopt enerzijds, anderzijds is Feyenoord nu wel goed bezig door veel eigen jeugd de kans te geven en ook wat jonge spelers te kopen (Sinisterra, Bozenik, Senesi) .

Feit blijft natuurlijk dat je qua transfersommen bizar ver achterstaat op PSV en AZ, de vergelijking met Ajax zullen we maar helemaal niet maken. Al moeten we maar zien wat PSV gaat doen met die miljoenen van Bergwijn.
Als ze dat herinvesteren op dezelfde manier als de gelden voor Lozano en De Jong hoeven wij daar hier niet wakker van te liggen.
Fijn dat AZ meer vangt, maar 8 vd 10 seizoenen presteerde Feyenoord gewoon beter. En daar gaat het toch uiteindelijk om? Het moet natuurlijk wel beter want AZ zou de concurrent niet moeten zijn. Maar als we toch gaan vergelijken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')