Wellicht kunnen ze er weer een Bruma en Baumgartl voor halen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:28 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Je hebt toch juist de afgelopen jaren ook wel geleerd om verder te kijken dan resultaten nu op de ranglijst? Als Feyenoord de afgelopen seizoenen 5 punten boven AZ stond riepen veel users dit ook. Ondertussen zat er veel beweging in die club en werden er tientallen miljoenen opgehaald.
Dat het bij PSV in de huidige situatie helemaal ruk gaat maakt aankomende zomer natuurlijk niet veel uit. Dan beginnen beide clubs weer op 0. Of nouja, PSV eigenlijk met tientallen miljoenen voorsprong natuurlijk.
Goed verhaal, doen we niets mee.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
PSV voert inderdaad kutbeleid als het om dure aankopen gaat maar heeft (en ook dat heb ik al wel vaker gezegd) wel enorme cashcows in huis die Feyenoord gewoon niet heeft. Met 1 Bergwijn kun je 4 Doans veroorloven.
Oh transferbeleid van Ajax is net zo kut, dat er af en toe een slaagt neemt niet weg dat hun lijst met miskopen ellendig lang is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
PSV voert inderdaad kutbeleid als het om dure aankopen gaat maar heeft (en ook dat heb ik al wel vaker gezegd) wel enorme cashcows in huis die Feyenoord gewoon niet heeft. Met 1 Bergwijn kun je 4 Doans veroorloven.
Ik dacht juist dat jij ook altijd het gevaar van de enorme transfersommen bij andere clubs zag? Hoezo nu ineens weer niet? Omdat Feyenoord met 0 financiële middelen en een serie krappe overwinningen 2 punten los staat van PSV?quote:
er is geen enkele club met een top aankoopbeleid en zeker in NL waar de bewezen toppers gewoon niet heen gaan, verschil is dat de ene club zich het kan veroorloven en de andere niet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh transferbeleid van Ajax is net zo kut, dat er af en toe een slaagt neemt niet weg dat hun lijst met miskopen ellendig lang is.
Marin, Magallan, Kristensen, Orejuela, Cassiera, Labyad, Alvarez, Bande, Wober.
En dan heb je nog spelers als Portie, Scherpen, Siem, Babel etc
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:30 schreef CR7 het volgende:
[..]
Oh transferbeleid van Ajax is net zo kut, dat er af en toe een slaagt neemt niet weg dat hun lijst met miskopen ellendig lang is.
Marin, Magallan, Kristensen, Orejuela, Cassiera, Labyad, Alvarez, Bande, Wober.
En dan heb je nog spelers als Portie, Scherpen, Siem, Babel etc
Je zult ook 30 miljoen rijker zijn dus dat klinkt als een prima deal.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:13 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Er wordt geroeid met de riemen die er zijn ja. Dat is prima. Geef alleen aan dat je ook met het verkopen van dat soort jongens voorlopig niet veel meer zult kunnen doen dan de selectie op peil houden. Als je Senesi en Berghuis verkoopt dan heb je wel zo’n kwaliteitsarm elftal dat je er ook weer minimaal 10 miljoen in zult moeten pompen.
Dat zou inderdaad lekker zijn voor Feyenoord maar je kunt er niet eeuwig op blijven gokken dat daar slechte spelers worden aangetrokken toch?quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht kunnen ze er weer een Bruma en Baumgartl voor halen.
Wat een onzin. Dat weet jij helemaal niet en bovendien vind ik dat je de spelers onderschat. De potentiele waarde loopt er en ik vind juist dat Feyenoord op dit punt een stuk beter bezig is met jeugd(aankopen).quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:09 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
De bedragen die je daarvoor vangt zijn hooguit genoeg om de kwaliteit in de selectie op peil te houden, en waarschijnlijk dat niet eens.
ga gewoon weg met je gezwetsquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad lekker zijn voor Feyenoord maar je kunt er niet eeuwig op blijven gokken dat daar slechte spelers worden aangetrokken toch?
Nee ja kloptquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad lekker zijn voor Feyenoord maar je kunt er niet eeuwig op blijven gokken dat daar slechte spelers worden aangetrokken toch?
Ga gewoon weg.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:37 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dat klopt enerzijds, anderzijds is Feyenoord nu wel goed bezig door veel eigen jeugd de kans te geven en ook wat jonge spelers te kopen (Sinisterra, Bozenik, Senesi) .quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:30 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat jij ook altijd het gevaar van de enorme transfersommen bij andere clubs zag? Hoezo nu ineens weer niet? Omdat Feyenoord met 0 financiële middelen en een serie krappe overwinningen 2 punten los staat van PSV?
Snap ik maar ik raak wel vaak de kern van de zaak. Dat is voor mijzelf ook lastig, dat ik het vaak zo goed zie. Maakt bescheidenheid soms moeilijk.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:38 schreef fetX het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dat weet jij helemaal niet en bovendien vind ik dat je de spelers onderschat. De potentiele waarde loopt er en ik vind juist dat Feyenoord op dit punt een stuk beter bezig is met jeugd(aankopen).
Ik word wel een beetje moe van dat pedante toontje van jou. 'Ik weet alles beter'.
Oke. Kan je je stront nu weer over het Ajaxtopic verspreiden? Dankquote:Op woensdag 29 januari 2020 10:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Snap ik maar ik raak wel vaak de kern van de zaak. Dat is voor mijzelf ook lastig, dat ik het vaak zo goed zie. Maakt bescheidenheid soms moeilijk.(Zeg ik in alle bescheidenheid.)
quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:45 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Snap ik maar ik raak wel vaak de kern van de zaak. Dat is voor mijzelf ook lastig, dat ik het vaak zo goed zie. Maakt bescheidenheid soms moeilijk.(Zeg ik in alle bescheidenheid.)
Weer een nietszeggend stuk van Krabby!twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:40:19Het nieuwe Feyenoord begint langzaam vorm te krijgen: https://t.co/iaAcPdJkos reageer retweet
Niet gelezen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:47 schreef Caland het volgende:
Weer een nietszeggend stuk van Krabby!twitter:VI_nl twitterde op woensdag 29-01-2020 om 10:40:19Het nieuwe Feyenoord begint langzaam vorm te krijgen: https://t.co/iaAcPdJkos reageer retweet
Heel fijn maar de status en bedragen die Ajax krijgt gaat Feyenoord nooit bereiken. Dus we kunnen ons wel spiegelen aan hun, maar voer je hetzelfde beleid uit dat ben je al lang en breed failliet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]Heb jij het effe niet begrepen.
Dat hele beleid daar is gebaseerd op een hele rits aan spelers halen (jeugd, goedkopere jongens, duurde jongens) daarvan hoeft er daar maar eentje per categorie te slagen om de rest ruimschoots terug te verdienen.
Elke club maakt verkeerde transfers, alleen die eruit halen is nogal stompzinnig.
We moeten ons (voorlopig) ook helemaal niet spiegelen aan Ajax en dat zegt niemand. Wat we wel kunnen doen is leren van andere clubs; met name clubs die wat meer op de jeugd inzetten. Maar op dit moment is Feyenoord daarin gewoon wat slimmer bezig dan voorheen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heel fijn maar de status en bedragen die Ajax krijgt gaat Feyenoord nooit bereiken. Dus we kunnen ons wel spiegelen aan hun, maar voer je hetzelfde beleid uit dat ben je al lang en breed failliet.
Jij zegt 'Oh transferbeleid van Ajax is net zo kut', dus ik leg uit dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heel fijn maar de status en bedragen die Ajax krijgt gaat Feyenoord nooit bereiken. Dus we kunnen ons wel spiegelen aan hun, maar voer je hetzelfde beleid uit dat ben je al lang en breed failliet.
Geklikt, titel gescand, niet gelezen.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:47 schreef Caland het volgende:
Maar jij zegt net dat het transferbeleid van Ajax net zo kut is, dat is echt de domste opmerking van de dag als je ziet hoe krankzinnig veel winst ze daar uit hebben gesleept.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:48 schreef CR7 het volgende:
[..]
Heel fijn maar de status en bedragen die Ajax krijgt gaat Feyenoord nooit bereiken. Dus we kunnen ons wel spiegelen aan hun, maar voer je hetzelfde beleid uit dat ben je al lang en breed failliet.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]Heb jij het effe niet begrepen.
Dat hele beleid daar is gebaseerd op een hele rits aan spelers halen (jeugd, goedkopere jongens, duurde jongens) daarvan hoeft er daar maar eentje per categorie te slagen om de rest ruimschoots terug te verdienen.
Elke club maakt verkeerde transfers, alleen die eruit halen is nogal stompzinnig.
Fijn dat AZ meer vangt, maar 8 vd 10 seizoenen presteerde Feyenoord gewoon beter. En daar gaat het toch uiteindelijk om? Het moet natuurlijk wel beter want AZ zou de concurrent niet moeten zijn. Maar als we toch gaan vergelijken.quote:Op woensdag 29 januari 2020 10:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat klopt enerzijds, anderzijds is Feyenoord nu wel goed bezig door veel eigen jeugd de kans te geven en ook wat jonge spelers te kopen (Sinisterra, Bozenik, Senesi) .
Feit blijft natuurlijk dat je qua transfersommen bizar ver achterstaat op PSV en AZ, de vergelijking met Ajax zullen we maar helemaal niet maken. Al moeten we maar zien wat PSV gaat doen met die miljoenen van Bergwijn.
Als ze dat herinvesteren op dezelfde manier als de gelden voor Lozano en De Jong hoeven wij daar hier niet wakker van te liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |